Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Kael Pe nov 05, 2010 11:46 am

@Tristan1: js sem se eno leto vozil iz Celja v Maribor, pa je šlo brez težav 110 na uro, je pa res, da sem se v službi dogovoril, da sem začel malo prej / pozneje in ponavadi itak ostal dlje, kot je glavna prometna konica. Naštudiral sem tudi "izvoz" iz Maribora, tako da sem kljub "cjazenju" vedno prišel nekje v 50 miniutah skozi Celje do doma. Poraba goriva pa je bila debel liter nižja, kot bi bila, če bi vozil 140 plus. Tako, da sem tudi sam na lastni koži sprobal kako to gre. Podobno zadevo prakticira sedaj žena, ki pa se vozi v nasprotno smer - v Ljubljano, s tem da mora biti ob 7 mih že na delovnem mestu, vrača pa se v času konice, torej ob 15 uri - pelje se le do Domžal. In zaenkrat se vožnja s 110 na uro obnese, ker je v avtomobilu po 2 uri na dan. Če drugače prideš v situacijo, da se ti enostavno ne splača delat in potem nimaš od česa žvet, se pač prijazniš s takšnim načinom življenja. Mogoče si malo narobe razumel poanto posta: sam sem želel samo nakazti, kakšne so stroškovne razlike, v smislu, varčen / nevarčen avto in na kaj moraš mislit in sprejet, če se voziš z mlinčkom po AC, ali pa z približno dovol močnim avtomobilom. Npr. 1.9 TDI s 105 KM je še vedno prešibak na 150+ vožnjo.

Tukaj, ko se bo pa naša "bralka" vozila iz Maribora v Ljubljano, pa bo to še mnogo hujša preizkušnja. Ravno zaradi tega sem napisal, da naj dobro premisli kakšen avto bo kupila in kako bo vozila (stroške je vseeno potrebno upoštevati) ter naj pazi na svojo hrbtenico in naj da za avto kakšen € več (udobni sedeži npr.) in da priporočam avto vsaj razreda Golf z nekje 110 KM in seveda dizla. Glede nato, da bo naša bralka letno prevozila samo zaradi službe okoli 70.000 km (270km x 21 dni x 12 mesec = 68.000 km) to pomeni, da bodo stroški avtomobila astronomski. Vsako leto, ob sreči na dve zimske gume in verjetno vsako leto letne gume, ter lepo število servisev - da o ceni goriva ne govorim, pa še ob nakupu 1.0000 € za en konkreten servis. Tako, da tudi alternativna ideja, najet sobico pa tam živet ni slaba, vprašanje pa je, ali nima bralka že družine, kar pomeni, da je otroci nebi videli cel teden, kar ji bo verjetno nesprejemljivo. Po drugi strani pa je vprašanje, koliko bodo otroci od mame imeli, če bo prišla cela sfukana domov. Če malo teoretiziramo: vstane ob 6.00 se vstane, 6.30 se vsede v avto in je ob 8.00 na delovnem mestu. Ob 16.00 zaključi, je ob 17.30 doma, ob 18:00 je umita in nekaj pojedla. Otroci gredo pa spat osmih. Groza! Ko se pa začnejo slabe vremenske razmere, pa lahko dodamo še uro zraven (js sem popizdeval, ko so popravljal tiste tunele proti Mariboru). Glede na napisan post, imam nekako občutek, da se bralka še ne zaveda popolnoma kaj jo čaka.

Zdej koliko časa zdržiš tako vožnjo je odvisno od človeka do človeka, poznam ljudi ki se že več kot 10 let vozijo (cjazijo), popizdevajo, vendar še vedno živijo - so pa nekateri kot zombiji. Na našo družino, imava 16 mesečno deklico, ženina vožnja vsekakor precej negativno vpliva. Tamala je namreč dnevno v vrtcu od slabih 9 do dobrih 9 ur (za kakšno minuto vzgojiteljice pogledajo skozi prste), kar ni fino, kuhamo in jemo sploh ne več doma (med vikendi so babice / restavracija) saj je enostavno preutrujena, da bi karkoli naredila in so vikendi namenjeni počivanju. Pred tem, smo brez težav med tednom šli v trgovino, krajši izlet ipd zadeve, sedaj pa je to mission impossible. Sam delam od 9 ur dalje dnevno, se pravi da sem zaradi tamalinega vrtca doma med 16.30 in 17.30, moja ob 16:10 ob 19:00 pa gre dete spat. Da ne omenjam dnevnih bolečin v hrbtenici (nisva še ugotovila, ali je to posledica nepravilne drže za volanom, avtomobila ali nepravilne drže v pisarni) in splošne utrujenosti. Tudi splošni izleti, kjer je treba kam z avtom so ji muka, zaradi tedenske vožnje. Zdej al je to razvajenost ali ne, naj presodi vsak sam in to ni bistvo te teme. Tako, da vsaj midva razmišljava (še vedno) o dveh stvareh: ali dobiti službo v Celju ali pa selitev bliže Ljubljani, ko bo pa se bo nakapljalo denarja, da spravimo Leona nazaj na cesto, pa bova verjetno zamenjala avtomobile.

nevermind je napisal/-a:Kael - na AC je omejitev 130 km/h. Takšni ki vozijo 100 in 110 naj raje vrnejo vozniško. Potem se pa čudimo zakaj so zastoji in kolone.

Po cestnoprometnih predpisih je najnižja dovoljena hitrost kolikor vem 60 na uro, prakticira se menda okoli 80 na uro. 130 je samo navišja dovoljena hitrost. Zato če voziš toliko hitro po AC, da te ne prehitevajo kamioni in se znaš peljat po avtocesti - po voznem pasu, ne 90% časa po prehitevalnem, potem je še en pas prost, da takšne ljudi lahko drugi prehitite. Tudi sam, kljub bistveno boljšemu in močnejšemu avtomobilu, vozim s tempomatom nastavljenim na 110 na uro, ob redkih izjemah pa več. Vendar grem na skoraj vedno pot vedno izven prometne konice. Drugače pa to ni poanta te teme.

Hitrost na avtocesti moraš prilagoditi voznim razmeram, se pravi (gužva, vremenske razmere,...) in sposobnostim svojega vozila. In moje skromno mnenje je, da njen avto za bistveno višje hitrosti ni primeren.

Sedaj pa se vrnite k temi.
 
Hren
 

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Hren Pe nov 05, 2010 4:05 pm

Dejstvo je, da bo za polčetrtega tisočaka dobila bolj švoh avto nižjega srednjega razreda. V tem budgetu se dobi zgolj dober avto 2003 + letnik nižjega razreda, tudi z dizelskim motorjem. Z takim avtom bi se sicer dalo shajati, vendar najbrž ne dolgo. Sam si lastim Peugeota 206 1.4 HDI; sicer mene vožnja po avtocesti ne utruja, ampak obstaja dejstvom, da po le-tej vozim izredno malo. Iz tega najbrž izhaja, da mi nekajkrat letno ni problem prevoziti niti 300-500 kilometrov po avtocesti. Je pa res, da vedno poskrbim za to, da ne vozim preutrujen. Pri eni stvari se pa ne strinjam s Kaelom - tudi s takim avtomobilom ni noben problem peljati 150 km/h. Moja avtocestna hitrost je ravno okoli te cifre; pa tudi pije ne avto ravno sedem litrov. Pri 150 km/h ima moj avto okoli 3800 obr/min, poraba je okoli 6 l / 100 km (ne pravim trenutna, temveč neka povprečna po koncu avtocestne vožnje).
Spet pa se soočamo tukaj z dejstvom, da 206 in podobni avti niso za 200 cm visoke ljudi.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a xalfist Pe nov 05, 2010 5:23 pm

Dejstvo je, da je avto strošek, in do sedaj ne obstaja avto da bi ga kupil in samo vozil brez stroškov. Kakšni so pa stroški avta pa je odvisno kako je vzdrževan, vožen itd, so pa tudi serijske napake določenih avtov. Ampak če dela 240km v obe smeri ni tako malo za slo razmere, je zagotovo boljša izbira limuzine kot pa majhne kombilimuzine, saj je vožnja zagotovo manj naporna. In pa večji motor od manjšega, ok če misli imet avto 2 ali 3 leta je po eni strani vseeno, ampak ker kopuje rabljenega ima že nekaj prevoženih km za sabo in so motorji z večjo prostornino statistično bolj vzdržljivi kot motorji z manjšo, sploh na avtocesti.

Pa nekdo je reko da je se njegov foter pred 20+ leti vozo z yugotom pa se ni pritoževal, ja kaj pa je blo takrat na voljo hehe yugo, 101, 128, fičo. Na razpolago dve-tri barve pa še to si par mesecev na avto čako. kaj sem hoto povedat, da je danes trg z avtomobili tolko nasičen, da zakaj bi moral voziti z neko malo jajco, če je večji dost bolj udoben. NIsem pa rekel, da so mali avti samo za v trogovino pa nazaj, pač vsak se odloči po svoje.
Alfa romeo 147
 
Hren
 

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Hren Pe nov 05, 2010 5:35 pm

Avtorica teme je jasno zastavila budget. Sicer obstaja možnost, da bo le-tega tudi spremenila, vendar: vsi ji priporočate nakup nekoliko večjega avtomobila; pa ste se sploh malo ozrli po oglasih in pogledali, kako staro, oprostite izrazu, kanto, se za ta denar dobi? Bog ve tudi, koliko ima prevoženih kilometrov 10 let star Golf ali kaj podobnega?
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1962
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a nejc1 Pe nov 05, 2010 6:50 pm

Kot so že ostali povedali potrebuješ vsaj nekaj v "golf" razredu. Pametno bi bilo pogladati tudi za kakim bencincem, ki na dolge ture tudi nebi pil veliko več kot dizel... Se pa lažje kot dizla dobi bencinca z malo km, kar je še ena dobra lastnost...

Če ima ta res realne km bi bil pomoje odlična izbira:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4207604&show=1

Če pa želiš kaj manjšega pa ti priporočam nekaj z malo močnejšim motorjem, npr.:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3983774&show=1
 
Rujna
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če nov 04, 2010 9:41 am

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Rujna So nov 06, 2010 9:47 am

Hvala vsem, zlasti tistim, ki ste si res vzeli čas in opozorili na različne dejavnike (Kael, Tristan, Energetik..). Točno nekaj takega sem si želela, da sploh vem, kako naj razmišljam. Včeraj žal nisem mogla do neta in nisem mogla prej nič napisat, da se vam zahvalim.

Zavedam se, da je tako vsakodnevno potovanje naporno, ampak za nekaj časa bo že moralo biti tako. Na srečo se ne bo treba voziti v konicah, ampak bolj zgodaj, pa zjutraj proti MB in potem nazaj v LJ. Doma bi bila že okoli 15:30, spat bom hodila pa s kurami, pa kaj češ. Ker sta pri nas tudi dva otroka, ni opcije, da bi prespala nekje drugje.

Smo se zdaj zaenkrat odločili, da bomo obdržali Xsaro, ki dela kot urca (saj mi jo je bilo itak težko dat stran, ampak se bojim, da prihajajo zdaj na vrsto popravila in s tem še večji troški - btw. ni Picasso, ampak limuzina, diesel motor), pa si vzeli čas za nakup večjega družinskega avta, ki si ga z dvema otrokoma in vso kramo, ki gre zraven, že zelo želimo. Medtem bomo pa malo flikali z eno staro kripo, ki jo lahko nekaj časa uporabljamo, za lokalne ceste in lokalna opravila. Tako da zdaj grem brskat po forumu, kaj pravite o karavanih, enoprostorcih itd., čez čas se vam pa spet oglasim. ko bom malo bolj vedela, kaj bi sploh rada in kaj zmoremo.

Še enkrat hvala!
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1962
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a nejc1 So nov 06, 2010 10:11 am

Koliko pa ima Xsara prevoženih km?
 
Rujna
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če nov 04, 2010 9:41 am

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Rujna So nov 06, 2010 10:46 am

nejc1 je napisal/-a:Koliko pa ima Xsara prevoženih km?


113 000.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1962
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a nejc1 So nov 06, 2010 11:59 am

Potem se še ni treba bati, da bi prišla na vrsto popravila. Če je bil avto redno vzdrževan, potem bi moral iti čez 200000km brez problema, tako da te ni treba skrbeti da bojo sedaj prišla draga popravila... Seveda se pa lahko kaj pokvari, kot pri vsakem avtu.
 
Rujna
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če nov 04, 2010 9:41 am

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Rujna So nov 06, 2010 12:09 pm

Ja, redno je sevisirana in vzdrževana, na pooblaščenem servisu, lepo skrbim zanjo, odkar jo imam. Moj prvi lastni avto :-)
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a ghandaed So nov 06, 2010 12:31 pm

Potem imaš praktično idealni avto za to razdaljo in tvoje potrebe. Pojdi samo na pooblaščen servis in jih povprašaj o naknadni vgradnji tempomata. Če je že vgrajena predpriprava bo čisto enostaven poseg in za 200 eur ti bo avtocestno življenje mnogo prijetneje ;)
 
Hren
 

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Hren So nov 06, 2010 12:36 pm

Glede na napisano (Xsara dizel, malo kilometrov, prva lastnica, vzdrževan avtomobil) bi bil nakup drugega avtomobila neumnost. Imaš, kot že rečeno, idealen avtomobil za tako relacijo, pa še bolj udoben avto boš težko dobila za ta denar. Vsi primerljivi avtomobili, ki bi jih menjala za Xsaro, bi imeli najmanj 200000 km.

Srečno s Xsaro še naprej!
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1389
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a zuzek Ne nov 07, 2010 2:00 am

Hren je napisal/-a:Glede na napisano (Xsara dizel, malo kilometrov, prva lastnica, vzdrževan avtomobil) bi bil nakup drugega avtomobila neumnost. Imaš, kot že rečeno, idealen avtomobil za tako relacijo, pa še bolj udoben avto boš težko dobila za ta denar. Vsi primerljivi avtomobili, ki bi jih menjala za Xsaro, bi imeli najmanj 200000 km.

Srečno s Xsaro še naprej!


se strinjam!
Alergičen na rjo
 
Rujna
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če nov 04, 2010 9:41 am

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Rujna Ne nov 07, 2010 2:39 pm

Hvala, fantje, res.

Že pridno iščem ideje za tavelikega, se beremo čez nekaj časa, upam, da boste tudi takrat tako prijazni.

Lp, Helena
 
matej81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe sep 22, 2006 1:54 pm
Kraj: lj

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a matej81 Ne nov 07, 2010 2:44 pm

Živjo, sam se dnevno vozim na relacii Lj - Kp - Lj. Torej dnevno v avtu uro in pol, kadar nič ne popravljajo in ne sneži ;) Oglašam se, ker tudi sam vozim xsaro hdi. Varčen, hvaležen in predvsem trpežen avtomobilček za take relacije. Edina investicija pol leta nazaj je bila, da sem prejšnjo xsaro zamenjal z novejšo s 100kkm manj in tempomatom. Nadgradnja tempomata v xsaro žal ni možna. Sem se pozanimal na uradnem servisu v Kp.

LP, Matej
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Kael Po nov 08, 2010 8:07 pm

@rujna: v koliko imaš doma HDIja (xaro) ne vidim nobenega razloga, zakaj bi sedaj kupovala drugega dizla. Če ste avto redno vzdrževali in nameravate to početi še vnaprej, naj te servisi avtomobila ne skrbijo, kakšna resna hiba bi se po 113.000 km že pokazala, če bo jo avto imel. Seveda bo z večanjem številka kilometrov (200.000) prišel tudi kakšen konkreten servis, vendar pa bi morala tega opraviti tudi na "novem" rabljenem avtu. Še pri vsakem rabljenem avtu pa lahko v startu pripraviš 1.000 €, za en konkreten servis - tebi pri tvojem obstoječem avtu ni treba, tako da te tisti servis čez nekje 200.000 km naj ne skrbi. Morda pa ni odveč vsak mesec dati npr. 100 € na stran, da če kaj crkne, lahko pomenjaš brez kreditov.

Še offtopic: zakaj zaboga greš iz LJ v MB v službo oz. obratno - če ni skrivnost, malo poveš? Sploh glede nato, da imaš dva kobacaja doma?
 
Rujna
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če nov 04, 2010 9:41 am

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Rujna Po nov 08, 2010 8:43 pm

@Kael: Gre za začasno zadevo, največ leto ali dve, tukajšnja firma me pošilja "porihtat" zadeve v oni konec. V bistvu izziv in dobra ponudba za moje strokovno področje. Morda ne bo niti toliko trajalo, vsekakor pa ne dlje. Lahko tudi odstopim, kadar hočem, če bi se tako pokazalo, in se vrnem na svoje sedanje delovno mesto - in to tudi nameravam, če se mi z družino ne bo izšlo. Sem si pa že od začetka "izborila" tak delovni čas in včasih delo od doma, da bom imela kaj od dneva. Zima+vožnja mi ne dišita. Ker sem itak nameravala naslednje leto kupiti večji družinski avto in zamenjati Xsaro (večji finančni zalogaj), sem razmišljala o malem varčnem avtu za te potrebe, v katerega ne bi kaj dosti investirala, pa bi ga potem še nekaj časa uporabljali za lokalne vožnje ali pa prodali brez hude izgube (v vsakem primeru potrebujemo 2 avta, smo v primestju LJ, za lokalne vožnje okoli 40 km/dan). Problem je, ker imamo zdaj vozno samo Xsaro, ona druga kripa pa crkuje in kaže, da bomo že prej morali nabaviti še enega. Grrrr... Zdaj pa naj bom pametna...

Hvala pa LP.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a maniaxxx Po nov 08, 2010 9:14 pm

Rujna je napisal/-a:@Kael: Gre za začasno zadevo, največ leto ali dve, tukajšnja firma me pošilja "porihtat" zadeve v oni konec. V bistvu izziv in dobra ponudba za moje strokovno področje. Morda ne bo niti toliko trajalo, vsekakor pa ne dlje. Lahko tudi odstopim, kadar hočem, če bi se tako pokazalo, in se vrnem na svoje sedanje delovno mesto - in to tudi nameravam, če se mi z družino ne bo izšlo. Sem si pa že od začetka "izborila" tak delovni čas in včasih delo od doma, da bom imela kaj od dneva. Zima+vožnja mi ne dišita. Ker sem itak nameravala naslednje leto kupiti večji družinski avto in zamenjati Xsaro (večji finančni zalogaj), sem razmišljala o malem varčnem avtu za te potrebe, v katerega ne bi kaj dosti investirala, pa bi ga potem še nekaj časa uporabljali za lokalne vožnje ali pa prodali brez hude izgube (v vsakem primeru potrebujemo 2 avta, smo v primestju LJ, za lokalne vožnje okoli 40 km/dan). Problem je, ker imamo zdaj vozno samo Xsaro, ona druga kripa pa crkuje in kaže, da bomo že prej morali nabaviti še enega. Grrrr... Zdaj pa naj bom pametna...

Hvala pa LP.



Priporočam nakup kake nissan primere ali mazde 626 karavan, prostora bo dost za vso kramo, cena pa na nivoju malčka, za vožnjo po lj je res malo velik ampak so pa poceni trpežne stvarce tole. Za službo pa lepo HDI xsaro pa veliko sreče na cesti, v tej smeri ne boš imela neke večje gneče.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4219704&show=1

Nekaj takega npr
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a Jerch_ Po nov 08, 2010 10:24 pm

Kael je napisal/-a:@Rujna: tvoja začetna domneva manjši avto = manjši stroški je pravilna ob upoštevanju predpogoja, da se zavedaš kaj kupljen avto zmore in temu primerno tudi voziš. Praviloma imajo majhni mlinčki motorje nižjih prostornin, manjša kolesa, manjše zavorne diske, itnp. in posledično temu tudi nižjo porabo (spet ob upoštevanju tiste predpostavke) in s tem tudi stroške. Primer: Peugeot 206 1.4 HDI s 68 KM porabi na avtocesti 4.3-4.5 litra / 100km (100 do 110 na uro), pnevmatike so dimenzije 175/65/R14 (Michelin energy saver) po ceni 50€, nižje zavarovanje (motor prostornine 1.4 in nizko številko KW), itnp. Drugi primer: Seat Leon 1.9 TDI s 105 KM poraba na avtocesti 5.2 do 5.7 litra / 100km (100 do 110 kmh), pnevmatike dimezije 205/55/R16 so okoli 75 € (Michelin Energy saver), večje zavarovanje (motor prostornine 1.9 in več 77 KW), servisi pa so seveda posledično dražji. Pri velikih servisih je tudi vzdrževanje istega modela avtomobila, pa če ima eden močnejši motor, dražje - npr. zavorni diski in določene komponente so večji oz. dražje.


OFF:
kael verjamem, da imaš izkušnje in si s časom ugotovil kaj je najceneje. ampak obrni zgodbo tudi drugače.
torej to, da je leon s tem motorjem toliko dražji za vzdrževanje si si precej sam kriv.

1.kot prvo bi že novemu avtu prodal lepo alu feltne in gume in si kupil dimenzije 195/65 r15. gume najboljših znamk stanejo največ 55eu- dunlop, continental, pirelli (za mene kot laika interneta, brez ekstra popustov). napumpaš jih 0,3-0,4 bara več kot piše v navodilih in imel bi vsaj 0,4-0,6 litra nižjo porabo. zakaj to pišem? imam ogromno izkušenj s škodo oktavio z enakim motorjem, 1.9tdi 105km in obojimi gumami. do 100km/h je poraba popolnoma enaka. pri konstantni vožnji 120 je razlike 2-3dl na 100km, pri dobrih 140, kolikor vozim sam pa vedno več kot pol litra!
2. vožnja 110km/h, konstantno ni nujno najbolj varčna. zakaj? zelo težko je kadarkoli prehitevati kamione, ker se je treba prepričati, da se ne izsili koga na prehitevalnem pasu. ko prihaja do tveganih vključevanj ali zaviranja da počakamo da nas še kdo prehiti in nato mi odidemo na prehitevalni pas spet prihaja do pospeševanj in z zaviranjem do zgubljanja kinetične energije.
3. najbolj varčna vožnja z upoštevanjem 1. točke bi bila pri tvojem avtu 120-150km/h. pač po hribu gor malo počasneje, po hribu dol pa hitreje. po ravnem pač po omejitvah. nikakor ne nagovarjam k temu, ampak samo podajam lastne izkušnje.
4. razlika med vožnjo pod točko 3. in vožnjo 100-110km/h ter nižjo porabo, ki jo omenjaš pri hdi-ju, bi meni na poti od kp-lj pomenila 15min razlike. oziroma 30min na dan. ali po domače povedano, še vsak najbolj nenadarjen študent bi razliko v porabi prinesel notri z delom. vprašanje pa je kaj je nekomu ljubše? se vozit ali delat..
5. dvomim, da so servisi na dolgi rok (seveda na neuradnem servisu) pri leonu precej dražji. kot prvo zato, ker ima množičen motor in kot drugo, ker je zelo neproblematičen (če si uredil problem z vztrajnikom)
6. o registraciji bi moral razmišljat ob nakupu in vzeti 90km verzijo, ki pa je popolnoma enak motor in se čipa na 130km..
7. mislim, da več zgubljaš na ceni ko avto stoji kot pa prislužiš v gajbici s hdi-jem, ko odčitavaš lažne podatke z računalnika BC. ker leon je tako ali tako registriran in prijavljen. ali se motim pa ga ima mama na vrtu že v ikebani vgrajenega?



ON: vsekakor obdrži xaro 2.0hdi in se vozi dokler bo potreba, ker dosti bolj varčnega avta in predvsem z manj potencialnimi stroški neboš dobila.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Rabljen varčen avtek

Napisal/-a čare Po nov 08, 2010 10:41 pm

Malo na brzino prebral temo.Drži se xsare če ima samo 113000 km in to realnih!!Samo redno jo servisiraj in bo delala še naslednjih 113000 in še naslednjih 113000 km 2.0 je tpežen moped tako da brez panike.Od kolega tast je kupil 6 let nazaj picassoja z takim motorjem uvoženega z kao 120000 km danes jih ima 230000 in razen rednih servisov,menjave jermen takoj po nakupu in zavor nobenih problemov.No sedaj bo potreno menjati sklopko ker je trda ko pes košta pa 150€ in bo spet dobra za en čas...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov