Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a peroRS Po jan 03, 2011 9:36 pm

a4 je napisal/-a:kakšna je pa razlika v vzdrževanju med ročnim in avtomatskim :?:



Nisem 100%, ampak mislim, da pri 7-stopenjskem DSG ni vzdrževanja, ker ima "suhi sklopki" (nista v olju, kot pri 6-stopenjskem, kjer moraš menjat olje v DSG-ju vsakih 60.000km).
Ima pa to slabost, saj posledično menjalnik prenese manj navora.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a nevermind Po jan 03, 2011 9:38 pm

Točno to.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a aklan86 Po jan 03, 2011 10:01 pm

Poglej na konfigirator. Yeti je smešno poceni :)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a Blinder Po jan 03, 2011 10:04 pm

Stefi je napisal/-a:Ratio govori v prid ročnemu, emotio pa v prid DSG! :DDD

Lp, Stefi


Ma ne more emotio v prid DSG če ga nisi še sprovala.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a tha_man Po jan 03, 2011 11:33 pm

Stefi je napisal/-a:Razmerje mesto/izven mesta/AC je približno 40/40/20, ob tem, da je mestna vožnja precej tekoča - obratna smer vožnje ob konicah - zjutraj ven iz mesta, nazaj v mesto popoldne.


Če je mestna vožnja tekoča, res ne potrebuješ avtomatika. Zase vem, da si ga zaželim vsakič ko grem skozi center LJ ob štirih popoldan, na srečo je to zelo redko :) Drugače pa nikoli. No, sprobaj ga, mogoče te navduši.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a sonic To jan 04, 2011 8:32 am

Stefi je napisal/-a:Seveda bom oba menjalnika preizkusil (za DSG vsaj upam).

Lp, Stefi
Tu sicer dvomim da boš kje dobil na preizkus željeno kombinacijo - pred nakupom Tourana ga nikoli nisva sprobala ne 1.4 TSI niti DSG, kaj šele kombinacija - pač nikjer nimajo takega za test. Sva bila na testnih vožnjah ampak z Tourani TDI; 1.4 TSI pa sva lahko sprobala le v Tiguanu (in še to z ročnim menjalnikom seveda)...

Sicer pa predvidevam, da utegne biti Yeti z DSGjem celo malo poskočnejši kot z ročnim - Yeti 1.2 TSI DSG ima namreč 7 prestav, ročni je pa 6-stopenjski...



pskoda je napisal/-a:Za 2.5k eur imaš toliko bencina zastonj, da boš lahko tega 1.2 TSI-ja utopu v bencinu :D
Ampak če sklepaš po tej logiki, potem je bolje da ne kupuje Yetija, ampak raje Dacio Duster - prišparal bo ne le 2 jurja in pol, temveč 3x-4x toliko... :roll:
Zadnjič spremenil sonic, dne To jan 04, 2011 8:36 am, skupaj popravljeno 1 krat.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a sonic To jan 04, 2011 8:34 am

a4 je napisal/-a:sicer si pa lahko spremeniš življenje, kajti enkrat avtomatik - vedno avtomatik :)
Hehe, to je pa res... pazi stari! :)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a Kael To jan 04, 2011 1:41 pm

DSG sem preizkusil v 6 stopenjski varianti v Seat Leonu 2.0 TDI s 140 KM. Kar se tiče voznih občutkov je zadeva, kot pravijo tisti, ki ga imajo zakon. Se pelješ v hrib, lepo avtek izbira prestavo, greš prehitevat, BUM po gasu, ostalo naredi avtek, v koloni pomikanje naprej sam bremzo spustiš, enako vožnja rikverc - skratka super. Edina kritika pri dinamični vožnji je, da opaziš trenutek laga pred odzivom avtomobila, vendar zanemarljivo, če voziš pa umirjeno pa sploh ni problem.

Vendar, neglede nato, da sem užival z DSGjem več kot teden, avtomatski menjalnik, ne hvala. Zakaj:
- začetni strošek 2.500 € je previsok: za enako funkcionalnost avtomobila, s katero nič ne pridobim (za moje pojme) nisem pripravljen dat tako goro denarja, raje ga porabim za nakup druge opreme, ali ostanem na nižjem znesku kredita.
- večni strošek vzdrževanja in zavarovanja avtomobila: DSG zviša ceno avtomobila, zato je kasko dražji. Problem je tudi s servisi: če imaš DSG si skoraj privezan na uradni servis. Sam oderuhov na pooblaščenem servisu ne plačujem, temveč avto po izteku garancije servisiram in neuradnem, vendar odličnem servisu s originalnimi deli - servis pa je še vedno bistveno ceneje. Čim pa uradni servis zapustiš, pa gre kaj narobe z DSG si pa mrzel, zaradi servisiranja na nepooblaščencu. Zanimivo je tudi preveriti ali 7-st DSG zahteva kakšne redne servisne posege, če jih, je tudi to spet strošek.
- DSG pomeni višjo porabo vsaj po mojih testih: sprobano Seat Leon 2.0 TDI DSG vs Seat Altea 2.0 TDI. Leon je bil lažji, colo nižje gume ter nižji zračni upor pa ga še ob takem trudu pod 6.3 litra nisem spravil. Alteo sem brez težav držal na dobrih 5 litrih ob zelo umirjeni vožnji. V mestu je bila razlika še večja. Podoben scenarij, s razliko okroglega litra tudi v Golfu V. Preračunaš na 100.000 km pa pride ven spet lep denar.
- ko zruži DSG si v pizdi. Dva sodelavca imata Golfa V 1.9 TDI s 7st DSG. Obema šel menjalnik v maloro po izteku garancije. Po pogajanjih s servisem, so si strošek menjave razdelili, vendar je bil strošek krepko preko 1000 €.

Ko dam vse na kup - DSG - ne hvala, razen če mi firma avto vzdržuje. Potem ja takoj :).
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a sonic To jan 04, 2011 2:09 pm

Kael je napisal/-a:DSG sem preizkusil v 6 stopenjski varianti v Seat Leonu 2.0 TDI s 140 KM....
... Edina kritika pri dinamični vožnji je, da opaziš trenutek laga pred odzivom avtomobila, vendar zanemarljivo, če voziš pa umirjeno pa sploh ni problem.

A ko si opazil ta lag, si imel v D ali v S?


Kael je napisal/-a:- ko zruži DSG si v pizdi. Dva sodelavca imata Golfa V 1.9 TDI s 7st DSG. Obema šel menjalnik v maloro po izteku garancije. Po pogajanjih s servisem, so si strošek menjave razdelili, vendar je bil strošek krepko preko 1000 €. .


Ups, tole pa ni dobra novica...

Me pa vseeno zanima: ali veš kaj več podrobnosti, kaj natačno pri/v menjalniku je šlo?

In zanimivo, da sta bila ravno 7-stopenjski varianti DSGja - ti imajo suho sklopko (ni predvideno menjavanje olja), predvideni pa so za motorje z relativno manj navora in sicer do max 250 Nm. In (surprise surprise!) takle 1.9 TDI (takega imam tudi jaz v svojem golfu) ima ravno 250 Nm navora, hehe. (če so ga kaj chipali-tunali, pa še več...)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a SašoP To jan 04, 2011 2:44 pm

Js mam DSGja in zadeva kokr sm že parkrat reku deluje res super, tko da bi se težko navadu na kej druzga. Tko da js mislm da če lahko stisneš tista 2,5K zravn, ti nikol nebo žou. Je pa res tut dost odvisno kakšno vožnjo mate, če je to večinoma mestna, vsekakor 1.2 TSI + DSG, če je pa recimo večinoma AC in regionalk pol pa 1.4 TSI. Tko nekak bi js gledu na to use skupi
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a aklan86 Sr jan 05, 2011 7:50 am

SašoP je napisal/-a:Js mam DSGja in zadeva kokr sm že parkrat reku deluje res super, tko da bi se težko navadu na kej druzga. Tko da js mislm da če lahko stisneš tista 2,5K zravn, ti nikol nebo žou. Je pa res tut dost odvisno kakšno vožnjo mate, če je to večinoma mestna, vsekakor 1.2 TSI + DSG, če je pa recimo večinoma AC in regionalk pol pa 1.4 TSI. Tko nekak bi js gledu na to use skupi


Tole je še najbolj korekten odgovor na vprašanje in tega bi se držal.

@Kael golf V je imel 7 stopenjski DSG? Si siguren?
Slika
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a Polo78 Sr jan 05, 2011 7:55 am

Se strinjam s @Kaelom. DSG je fajn zadeva za vozit, iz finančnega vidika pa totalno neracionalna. Tudi sam sem že slišal za primere, ko je šel tak menjalnik po gobe in to tudi kmalu po preteku garancije. Pač luksus je bilo vedno treba (svinjsko) plačat, zato ne hvala! Sicer vsakemu svoje ampak jaz osebno si za tistih 2.000 - 2.500 eur tudi sam rajši ali privoščim drugo dodatno opremo/močnejši motor ali pa denar porabim za (vsaj) troje počitnice. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Stefi
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr feb 05, 2003 9:50 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a Stefi Sr jan 05, 2011 5:26 pm

Polo78 je napisal/-a:Se strinjam s @Kaelom. DSG je fajn zadeva za vozit, iz finančnega vidika pa totalno neracionalna. Tudi sam sem že slišal za primere, ko je šel tak menjalnik po gobe in to tudi kmalu po preteku garancije. Pač luksus je bilo vedno treba (svinjsko) plačat, zato ne hvala! Sicer vsakemu svoje ampak jaz osebno si za tistih 2.000 - 2.500 eur tudi sam rajši ali privoščim drugo dodatno opremo/močnejši motor ali pa denar porabim za (vsaj) troje počitnice. ;)


Tvoji argumenti so precej prepričljivi.

Hvala tudi vsem ostalim za mnenja.

Glede na moje potrebe se vse bolj nagibam k ročnemu menjalniku.

Lp, Stefi
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a pskoda Sr jan 05, 2011 6:12 pm

sonic je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Za 2.5k eur imaš toliko bencina zastonj, da boš lahko tega 1.2 TSI-ja utopu v bencinu :D
Ampak če sklepaš po tej logiki, potem je bolje da ne kupuje Yetija, ampak raje Dacio Duster - prišparal bo ne le 2 jurja in pol, temveč 3x-4x toliko... :roll:


To ni isto. Kar sem jaz imel v mislih, da bi on imel isti avto, če pa gledaš tako kot si ti napisal je pa boljše da si becikl kupi ali pa vsaj moped z strehco :D
 
Uporabniški avatar
mihant
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Sr avg 25, 2004 12:43 am
Kraj: Lj

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a mihant Sr jan 05, 2011 8:50 pm

Ve kdo oz. je kdo že vozil - kako funkcionira DSG skupaj s pogonom 4x4? To ponujajo tudi pri Yetiju.
jaz niti nimam kej dost pojma o avtih.
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a nejko307 Sr jan 05, 2011 11:05 pm

..jap.. jaz sem vozil tiguana tdi dsg 4motion ... zadeva je res enkratna.....predvsem se pozna pri hitrih štartih in makedamu...med samo vožnjo pa itak ni razlik..

..je pa DSG ena najboljših varijant in pri novem vozilu niti pomislil nebi da bi izpustil to opcijo!!!!....sem se v dveh dneh tako privadil da sem potem večkrat pozabil šaltati :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:

lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a peroRS Sr jan 05, 2011 11:43 pm

Kael je napisal/-a:- DSG pomeni višjo porabo vsaj po mojih testih: sprobano Seat Leon 2.0 TDI DSG vs Seat Altea 2.0 TDI. Leon je bil lažji, colo nižje gume ter nižji zračni upor pa ga še ob takem trudu pod 6.3 litra nisem spravil. Alteo sem brez težav držal na dobrih 5 litrih ob zelo umirjeni vožnji. V mestu je bila razlika še večja. Podoben scenarij, s razliko okroglega litra tudi v Golfu V. Preračunaš na 100.000 km pa pride ven spet lep denar.


Jaz sem vozil Octavio 1.9TDI 105 (ročni, DSG), Octavio 2.0TDI 140 (ročni in DSG), Superba 2.0TDI 140 (ročni in DSG), Superba 2.0TDI 170DSG (ki si ga lasti oče), pa je razlika v porabi med ročnim in DSG zanemarljiva, ko se enkrat navadiš. Zato imaš možnost ročnega načina (še posebej če so obvolanske ročice). Ko prideš pred ovinek ali pred klanec sam prešaltaš eno nižje in ti ni treba dodat več gasa. Ko si na AC in npr. zmanjšaš zaradi tovornjaka, isto prešaltaš eno nižje, malo pospešiš in takoj prestaviš nazaj. Vožnja je veliko bolj tekoča, poraba se pa ne zviša.

Evo primerjava (2 avta, ki sta bila pri hiši)
relacija Cerknica-Munchen (predmestje) in nazaj, 980km, vožnja striktno po omejitvah (tempomat 140kmh, skozi Avstrijo delno 100kmh, tuneli 80/100), brez zastojev, lepo vreme, brez mestne vožnje
Octavia 2.0TDI PD 140KM, ročni menjalnik, original športno podvozje, gume 225/45/17'', poraba okroglih 5 litrov po potovalnem računalniku
Superb 2.0TDI CR 170KM DSG, gume 225/40/18'', poraba 5.2

V vsakdanji vožnji je razlika v porabi med njima 0,5 litra/100km (6 in 6.5), kar je bolj na račun teže in velikosti, ne pa zaradi DSG-ja.

Kombinacijo TSI+7-stopenjski DSG sem izkusil samo v Fabii RS, ki pa je popolnoma drug svet kot Yeti 1.2TSI, tako da težko kaj primerjam.

Še vedno trdim, da je DSG odlična zadeva, če pa že obstaja dvom, potem za razliko denarja svetujem nakup 1.4 TSI namesto 1.2 ;)

lp
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a sonic Če jan 06, 2011 8:20 am

mihant je napisal/-a:Ve kdo oz. je kdo že vozil - kako funkcionira DSG skupaj s pogonom 4x4? To ponujajo tudi pri Yetiju.
Ponujajo, ampak samo v kombinaciji z 2.0 TDI, začetna cena po ceniku je 26.800 EUR (avtor teme pa želi celo višjo stopnjo opreme, torej bi ga koštalo 28.000 EUR po uradnem ceniku)...

Avtor teme pa želi 1.2 TSI, ne 2.0 TDI...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a sonic Če jan 06, 2011 8:40 am

aklan86 je napisal/-a:@Kael golf V je imel 7 stopenjski DSG? Si siguren?
Meni se je tudi čudno zdelo, ampak načeloma je verjetno možno, saj je menda 7-stopenjski na voljo že od leta 2007, kot piše tule: http://de.wikipedia.org/wiki/Doppelkupplungsgetriebe "...7-Gang-DSG (Trockenkupplung) seit 2007 bis 250 Nm (DQ 200), erhältlich in verschiedenen Modellen"

Vseeno je pa nenavadno, da so sparili 1.9 TDI s točno tako podvarianto DSGja, da je navor motorja (250 Nm) že na meji tega kar 7-stopenjski DSG zdrži (tudi 250 Nm) ... morda je tudi v tem vzrok za probleme. Jaz imam tak motor v svojem Golfu V in moram reči, da če bi imel DSG, bi se pri enakem motorju definitivno bolje počutil z 6-stopenjskim DSG (ki prenese do 350 Nm navora); 7-stopenjski DSG se mi zdi primernejši za 1.2 in 1.4 TSI, pa morda še za novega 1.6 TDI...

Moram pa še nekaj reči - malo mi je nenavadno da ima @Kael kar dva kolega ki imata enak avto - torej oba imata Golf V (verjetno) približno istega letnika, enak motor in enak menjalnik (in to avtomatski menjalnik, ki je pri nas zelo redek v tem avtomobilskem razredu..)...
Ne vem, jaz sedajle premišljam, v krogu mojih prijateljev, sorodnikov, sodelavcev itd. bi težko našel dva človeka ki imata sploh isti model avta, kaj šele isto motorizacijo, da o menjalnikih ne govorimo... skratka če ne bi poznal @Kaela, bi skoraj rekel da naklada... Tako mu pač zaenkrat še verjamem, ne bi pa škodilo če kaj več obrazloži...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a sonic Če jan 06, 2011 8:59 am

Sicer pa še vedno mislim, da je vredno doplačati za DSG.
Če boš vzel ročni menjalnik, boš verjetno sicer povsem zadovoljen in še prišpral boš kar nekaj denarja.
Če boš vzel DSG, pa boš navdušen in te bo skorajda groza pomisliti, kaj bi bilo če bi vzel ročnega... :)

Mislim pa da so te malo neupravičeno prestrašili glede možnih problemov z DSG... če te skrbi, se pred nakupom pozanimaj glede garancije, če ima sedaj tudi Škoda 4-letno. V slednjem primeru mislim da si lahko malo bolj miren..
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: tilzator, tomzzi in 5 gostov