pskoda je napisal/-a:
Ali je že kdo mogoče pomislil, da bo ob prodaji dizla tudi več dobil za avto kot za bencinarja![]()
aklan86 je napisal/-a:Ne prva ne druga nima ESP-ja, vzadi imaš šipe na roštilj, če ti je to ok...
aklan86 je napisal/-a:Ne prva ne druga nima ESP-ja, vzadi imaš šipe na roštilj, če ti je to ok...
No,hvala bogu da že končno nekdo lepo iz svojih izkušenj prizna da je 1.2tsi mašina za majhne in nikakor ne za avte velikosti Altee xl ali kaj podobnega!speedfreak je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Moram tole svoje malo dopolnit: sem na hitro pregledal cifre in najcenejša Octavia Combi 1.6 TDI je ene 2100 EUR dražja od najcenejše 1.2 TSI... razlika v povprečni porabi po tovarni je pa 1,2 litra na 100 km - pri 20.000 km letno (praviš da ne boš prevozil več to pomeni pri dizlu prihranek manj kot 300 EUR letno, torej TDIja notri prineseš šele po 7 letih (če pa bo tvoje kilometrina bližje 15.000 km letno, je pa še slabše...)sonic je napisal/-a:Glede bencnar vs dizel sicer mislim, da pri navedeni kilometrini ni nujno TDI. Če kupuješ znotraj VAG koncerna, so na voljo TSI motorji, ki so precej boljši od prejšnjih bencinarjev in ravno pri kilometrini do 15-20 kkm letno je IMO izbira TDI vs TSI bolj stvar osebnega okusa...
Tudi če smo maksimalno sumničavi glede porabe TSIja in razliko bogato zaokrožimo navzgor na 2 litra, je to še vedno manj kot 500 EUR letno, pri 2100 EUR razlike v nabavni ceni in krepkih 20.000 km letno še vedno več kot 4 leta da notri prineseš...
Pa še malenkost več boš pri TDIju plačal vsako leto pri registraciji za nadomestilo za uporabo cest (OK, 25 EUR letno, to vsekakor ni tragično, ampak takole se počasi nabere...), pa ker je ob nakupu dražji avto, bo recimo tudi za kasko spet malo več stroškov...
Glede zmogljivosti tudi dvomim da bo 1.6 TDI letel nevem kako bolje od 1.2 TSI... sem takega TSI enkrat vozil v Golfu VI (Octavia pa je, poenostavljeno rečeno, v nekem smislu pač malo podaljšan Golf) in za moj okus nobene podhranjenosti, dovolj dobro potegne.
Hmm glede podhranjenosti se bom pa js oglasil. 1.2 tsi je komaj zadosti za polota, za kaj težjega je premalo zato zadevo odsvetujem, pa tudi poraba bo za več kot dva litra večja na 100 km, vsekakor pa ne mislim da ne sprobajta 1.2 tsii, če vama zadostujejo zmoglivosti, go for it.
fare je napisal/-a:No,hvala bogu da že končno nekdo lepo iz svojih izkušenj prizna da je 1.2tsi mašina za majhne in nikakor ne za avte velikosti Altee xl ali kaj podobnega!speedfreak je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Moram tole svoje malo dopolnit: sem na hitro pregledal cifre in najcenejša Octavia Combi 1.6 TDI je ene 2100 EUR dražja od najcenejše 1.2 TSI... razlika v povprečni porabi po tovarni je pa 1,2 litra na 100 km - pri 20.000 km letno (praviš da ne boš prevozil več to pomeni pri dizlu prihranek manj kot 300 EUR letno, torej TDIja notri prineseš šele po 7 letih (če pa bo tvoje kilometrina bližje 15.000 km letno, je pa še slabše...)sonic je napisal/-a:Glede bencnar vs dizel sicer mislim, da pri navedeni kilometrini ni nujno TDI. Če kupuješ znotraj VAG koncerna, so na voljo TSI motorji, ki so precej boljši od prejšnjih bencinarjev in ravno pri kilometrini do 15-20 kkm letno je IMO izbira TDI vs TSI bolj stvar osebnega okusa...
Tudi če smo maksimalno sumničavi glede porabe TSIja in razliko bogato zaokrožimo navzgor na 2 litra, je to še vedno manj kot 500 EUR letno, pri 2100 EUR razlike v nabavni ceni in krepkih 20.000 km letno še vedno več kot 4 leta da notri prineseš...
Pa še malenkost več boš pri TDIju plačal vsako leto pri registraciji za nadomestilo za uporabo cest (OK, 25 EUR letno, to vsekakor ni tragično, ampak takole se počasi nabere...), pa ker je ob nakupu dražji avto, bo recimo tudi za kasko spet malo več stroškov...
Glede zmogljivosti tudi dvomim da bo 1.6 TDI letel nevem kako bolje od 1.2 TSI... sem takega TSI enkrat vozil v Golfu VI (Octavia pa je, poenostavljeno rečeno, v nekem smislu pač malo podaljšan Golf) in za moj okus nobene podhranjenosti, dovolj dobro potegne.
Hmm glede podhranjenosti se bom pa js oglasil. 1.2 tsi je komaj zadosti za polota, za kaj težjega je premalo zato zadevo odsvetujem, pa tudi poraba bo za več kot dva litra večja na 100 km, vsekakor pa ne mislim da ne sprobajta 1.2 tsii, če vama zadostujejo zmoglivosti, go for it.
Polo78 je napisal/-a:fare je napisal/-a:No,hvala bogu da že končno nekdo lepo iz svojih izkušenj prizna da je 1.2tsi mašina za majhne in nikakor ne za avte velikosti Altee xl ali kaj podobnega!speedfreak je napisal/-a:
Hmm glede podhranjenosti se bom pa js oglasil. 1.2 tsi je komaj zadosti za polota, za kaj težjega je premalo zato zadevo odsvetujem, pa tudi poraba bo za več kot dva litra večja na 100 km, vsekakor pa ne mislim da ne sprobajta 1.2 tsii, če vama zadostujejo zmoglivosti, go for it.
X2
Pa ne toliko zaradi zmogljivosti kakor zaradi porabe. Med 1.6 tdi in 1.2 tsi je treba pri večjih/težjih avtih kar mirno računat vsaj 2,5 litra, če že ne 3 litre več porabe pri tsi motorju. Kogar to ne moti ter hkrati dela malo km (pod 15k letno) potem tudi jaz pravim, go for it.
Fajn bi pa tudi bilo, da bi končno enkrat nekdo napisal dejansko razliko med cenami rednih servisov med 1.6 tdi in 1.2/1.4 tsi, da razbijemo še to famo in naredimo en izračun kaj se dejansko splača in kaj ne.
ban je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:
Ali je že kdo mogoče pomislil, da bo ob prodaji dizla tudi več dobil za avto kot za bencinarja![]()
A si že mogoče pomislil, da daš že v samem štartu za dizla 2 jurja več? Po 5., 6. letih avto prodaš pa dvomim da dobiš tud 2 jurja več. Plus še dražji servis in kasko zavarovanje.
ban je napisal/-a:aklan86 je napisal/-a:Ne prva ne druga nima ESP-ja, vzadi imaš šipe na roštilj, če ti je to ok...
Ne prvega ne drugega nujno ne potrebuješ.
pskoda je napisal/-a: Jaz tudi ne vem, kaj rabiš ESPČe nisi hitri (hitrejši) voznik, voziš po predpisih sigurno ga ne rabiš.
tesfalar je napisal/-a:pskoda je napisal/-a: Jaz tudi ne vem, kaj rabiš ESPČe nisi hitri (hitrejši) voznik, voziš po predpisih sigurno ga ne rabiš.
Rabiš tudi centralnega zaklepanja ne ali elektrike ne prednjih šipah, da ne omenjam klime; saj lahko okno odpreš...
Glej - ko se bo žena peljala v službo z dvema otrokoma zadaj, da jih odloži v vrtcu in jo bo na ovinku (malo dežja ali poledice) zavrtelo, v njo pa bo nekdo priletel: se boš kaj sekiral, da nisi plačal 400€ za ESP, pa tega mogoče ne bi bilo? Jaz bi se, zato novega avta brez ESPja nisem hotel imeti.
"Rabiš" pa seveda samo tisto kar je na Renault 5 Campus letnik 1992. Pa še tam je opreme skoraj preveč.
Badzo je napisal/-a:Dobro da ljudje sploh preživijo/mo brez ESPja. Malo ljudi je, ki dokupi ESP zaradi varnosti, veliko je takih ki ga imajo noter, potem pa mislijo da lahko vse počnejo. Ali pa nakup avta z ESPjem pa razne nangkang in podobne čungalunga kinderjajc znamke gum na avtu. Bučke!
pskoda je napisal/-a:Moje mnenje glede porabe 1.2tsi in nasploh turbačev. 1.2tsi zna biti zelo varčen motor pod pogojem, da voziš po omejitvah, ga ne teraš do daske, hitro pospešuješ, itd. Ko pa to mašinco tiščiš po AC 150-160km/h takrat pa zna dobesedno žret za tako kubikažo. Vsaj pri mojmu je podobno, če ga tiščiš skoraj do konca oz 3/4 gasa. Upam da bo speedy kaj več povedal
pskoda je napisal/-a:Moje mnenje glede porabe 1.2tsi in nasploh turbačev. 1.2tsi zna biti zelo varčen motor pod pogojem, da voziš po omejitvah, ga ne teraš do daske, hitro pospešuješ, itd. Ko pa to mašinco tiščiš po AC 150-160km/h takrat pa zna dobesedno žret za tako kubikažo. Vsaj pri mojmu je podobno, če ga tiščiš skoraj do konca oz 3/4 gasa. Upam da bo speedy kaj več povedal
Najbolj priljubljen motor v touranih je bil do sedaj 1,9-litrski TDI. Ti časi so minili, saj ga je nadomestil manjši, tišji in bolj kultiviran 1,6-litrski TDI s sistemom vbrizgavanja prek skupnega voda. Motor je dober in je brez dvoma najpomembnejša pridobitev ob prenovi. Je dokaj tih in kultiviran (brez neprijetne "turbo luknje"). Pravo nasprotje svojega predhodnika, torej.
Polo78 je napisal/-a:
Zdaj pa bodi pameten in vedi kaj je res in kaj ne...
Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov