Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
matejSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr dec 23, 2009 1:21 pm

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a matejSS Če maj 12, 2011 7:43 pm

Uf, hvala vsem za odgovore.

Najprej glede Altee XL (oz Freetrack). Sem jo gledal (ne v živo) in bil prijetno presenečen nad ceno. Sem si rekel, ok tale armaturka ni ravno najlepša, ampak bi se je navadil, nato pa sem spoznal, da z zadnjimi sedeži ne morem nič narediti. To je "pokopalo" izbiro. Škoda.
Ideja je sicer sledeča, da ko bi vsi šli na daljši izlet/potovanje (tudi kasneje, ko ne bo več vozička) prtljkažnik delim 2/3 za psa in 1/3 za prtljago. Nato pa na tisti tretjini preklopim/odstranim sedež. Na ta način dobil vzdolž veliko prostora za prtljago. Za psa je rešitev kletka (taka visoka, da lahko brez problema sedi) ali enostavno ena vzdolžna pregrada. Seveda z mrežo ali pregrado med prtljažnikom in potniki.
Drugače pa je prvotni cilj, da se lahko za celodnevni izlet spakiram v avto z mirnimi živci in vozim z užitkom.

Uf, skoraj sem ze pozabil na Foresterja. Sem ga že zagreto gledal. Še posebej dizel. Samo ima svojo ceno.
Micka Outlander, dizel, je ista viža (čeprav se je sedaj v akciji zelo približal... celo preveč :) ).
Cenovno dostopen mi je bencin (pa še ta je 26kEUR), ampak me moti poraba... pod 9 verjetno ne bi šlo.

Pravzaprav me je najbolj zmedel "sonic". Ne vem, več kateri motor izbrati. Z 2.0TDI ni kaj zgrešiti (me je navdušil), 1.4TSI bi šlo (moram še probat), 1.2TSI raje ne, 1.6TDI (moram tudi še probat; malce cvikam, da bi znalo biti premalo). Podobno konfiguracijo ima tudi konkurenca z 1.6 dizel.

LP,
Matej
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a sonic Če maj 12, 2011 9:19 pm

matejSS je napisal/-a:Pravzaprav me je najbolj zmedel "sonic". Ne vem, več kateri motor izbrati. Z 2.0TDI ni kaj zgrešiti (me je navdušil), 1.4TSI bi šlo (moram še probat), 1.2TSI raje ne, 1.6TDI (moram tudi še probat; malce cvikam, da bi znalo biti premalo). Podobno konfiguracijo ima tudi konkurenca z 1.6 dizel.

LP,
Matej
1.2 TSI verjetno res raje ne - za Golfa in Octavio je bolj ali manj dovolj, za Tourana, ki bo videl največ avtoceste, pa verjetno premalo.

Novega 1.6 TDI še nisem vozil, mislim pa takole:
ta motor je nadomestilo za dosedanji 1.9 TDI v 105 KM verziji, ki je zelo dober, prožen že od nizkih obratov. Ne vem če mu je 1.6 TDI v tem enak (na forumu smo brali, da bolj ne - mi je logično, manjša prostornina se pozna, kljub uradno enaki moči in navoru je pomembno tudi, kako je navor razporejen). Za moj okus, mi je bil 1.9 TDI v Touranu sicer načeloma celo bolj všeč kot 2.0 TDI (sem testiral oba), ker je imel 1.9 kratka prestavna razmerja - v kombinaciji z lepo razporeditvijo navora lepo poskočen v metu in regionalnih cestah, pa z opazno manj občutno turboluknjo kot 2.0. Ravno to pa je bila na avtocesti slabost 1.9 TDIja, ker je v 6. prestavi pri 130kmh imel motor krepko čez 3000 obratov (če se prav spomnim, ene 3200-3300), kar ni ugodno glede hrupa, verjetno tudi porabe. Najverjetneje ima tudi 1.6 TDI podobno kratke prestave (ročni menjalnik) kot 1.9 - po drugi strani pa bi bilo zanimivo vedeti, kakšna so prestavna razmerja če imaš DSG (ker pri 1.6 TDI je 7-stopenjski, tako kot pri 1.4 TSI !) A spet - 1.6 TDI DSG stane enako kot 2.0 TDI z ročnim, tako da...

Poskusi dobiti na test 1.4 TSI, čeprav bo verjetno težko, ker testni so ponavadi skoraj vsi samo TDI... Pred nakupom Tourana sem 1.4 TSI motor lahko preizkusil le v Tiguanu - ni isto, vendar dobiš vsaj približno sliko o motorju.
Dejstvo je sicer, da kljub velikemu navoru 1.4 TSI (220 Nm) to še vedno ni primerljivo s 320 Nm, kolikor jih ima 2.0 TDI. To pomeni da bo treba TSIja v kakšnem klancu ali med kakšnim pospeševanjem šaltati dol, ko TDIju ne bi bilo treba - no, takim 'problemov' se na zelo eleganten način rešiš z DSG menjalnikom, ki to opravlja hitro in brezhibno, da včasih še opaziš ne (samo če gledaš display z indikatorjem trenutno izbrane prestave).
V splošnem pa: 1.4 TSI je vsekakor zadostna motorizacija za Tourana (tudi za avtocesto), v kombinaciji z DSG pa je vožnja tiha, udobna (bolj bi bila verjetno le z elektromotorjem, hehe).

Še enkrat - koliko kilometrov letno bo avto predvidoma prevozil in koliko let ga nameravate imeti?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
matejSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr dec 23, 2009 1:21 pm

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a matejSS Če maj 12, 2011 10:06 pm

Avto mislim imeti v lasti vsaj 7 let. Planiram pa tam od 20-25k letno.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a nebivedu Če maj 12, 2011 11:43 pm

Forester 2.0 bencinar ima povprečno porabo 6.4 litra. Enako porabo pa ima tudi dizel 2.0. Moj forester (1998 letnik in 350.000 prevoženih kilometrov) ima porabo okoli 8 litrov, kar je malo za 13 let star avto in toliko prevoženih kilometrov. Cena foresterja je okoli 26.000 če vzameš bencinarja in 30.000 če vzameš dizla.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a Badzo Pe maj 13, 2011 6:09 am

nebivedu je napisal/-a:Forester 2.0 bencinar ima povprečno porabo 6.4 litra. Enako porabo pa ima tudi dizel 2.0. Moj forester (1998 letnik in 350.000 prevoženih kilometrov) ima porabo okoli 8 litrov, kar je malo za 13 let star avto in toliko prevoženih kilometrov. Cena foresterja je okoli 26.000 če vzameš bencinarja in 30.000 če vzameš dizla.


In ti vrjameš da bo Forester bencin pil 6.4? Dejmo se zbudit! Za foresterja dizel iz prve roke lahko povem da ima porabo 6.6 za kombiniran način vožnje. pri bencinarju če dodam 2L na to številko je meni osebno še vedno ugodna poraba. Za starega foresterja je imel kolega porabo okrog 11L PLINA na 100 kar znese nekje 9L bencina na 100 če se je zelo lepo potrudil na AC.
To so realne številke porabe, ki so od papirja precej drugačne, če drugega ne niso tako nebeško bele! :roll:

Touran se mi zdi zelo dobra izbira kot je povedal sonic, vendar bi za razliko v ceni ter porabi potreboval kar zajetno število km (še kak km čez 30k km), da bi prinesel noter 2000eur razlike pri dizlašu. Sam bi izbral TSIja 1.4 - tudi poraba na koncu ni tako neugodna.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a nebivedu Pe maj 13, 2011 8:36 am

Na testu, ko sem šel vozit forija 2.0 bencin, sem imel povprečno porabo okoli 7 litrov - lepa vožnja s parimi izpadi, ko sem malo sprobal reduktor uin se vozil po terenu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a chan Pe maj 13, 2011 8:46 am

matejSS je napisal/-a:Ideja je sicer sledeča, da ko bi vsi šli na daljši izlet/potovanje (tudi kasneje, ko ne bo več vozička) prtljkažnik delim 2/3 za psa in 1/3 za prtljago. Nato pa na tisti tretjini preklopim/odstranim sedež. Na ta način dobil vzdolž veliko prostora za prtljago. Za psa je rešitev kletka (taka visoka, da lahko brez problema sedi) ali enostavno ena vzdolžna pregrada. Seveda z mrežo ali pregrado med prtljažnikom in potniki.
Drugače pa je prvotni cilj, da se lahko za celodnevni izlet spakiram v avto z mirnimi živci in vozim z užitkom.


Sicer ne razumem povsem, pa vendar ima prav vsak izmed naštetih modelov že v serijski opremi možnost deljive zadnje klopi v razmerju 1/3 in 2/3 ter pridobitev kolikor toliko ravne površine s prtljažnikom. Nekateri modeli imajo tudi možnost premika celotne zadnje klopi naprej - nazaj. Redki modeli, kot npr. razne civilne dostavniške izpeljanke (Caddy, Berlingo,...), pa možnost popolne odstranitve sedežev iz vozila. Kako je z odstranitvijo sedežev pri Touranu, pa sem že žal pozabil. Dopušča? Sekundarna dopustniška rešitev se ponuja s strešnim kovčkom (ne za kužka! =P ).
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
zagrižen
 

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a zagrižen Pe maj 13, 2011 2:59 pm

matejSS je napisal/-a:Avto mislim imeti v lasti vsaj 7 let. Planiram pa tam od 20-25k letno.


Ob tolikšni kilometrini se mi zdi glede na velikost avtomobila smotrnejši nakup avtomobila z dizelskim agregatom; razlika v porabi zna biti namreč precej velika; Tourana 2.0 TDI se z umirjeno vožnjo da peljati z okoli 6 litri, ob podobni vožnji zna biti poraba pri 160-konjskem 1.4 TSI-ju okoli 8 litrov, kar pomeni približno dva litra razlike, kar sicer ni ogromno, ni pa niti zanemarljivo; je pa res, da naj bi bili servisi pri bencinarjih nekoliko cenejši kot pri dizlih (tega ne morem potrditi, ker primerjave nisem delal). Predvidevam, da je pri drugih znamkah, kjer (sodobnih) turbobencinarjev ne poznajo, razlika še večja.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a maniaxxx Pe maj 13, 2011 4:57 pm

pugi 5008 ti ni všeč?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a Badzo Pe maj 13, 2011 6:36 pm

zagrižen je napisal/-a:
Ob tolikšni kilometrini se mi zdi glede na velikost avtomobila smotrnejši nakup avtomobila z dizelskim agregatom; razlika v porabi zna biti namreč precej velika; Tourana 2.0 TDI se z umirjeno vožnjo da peljati z okoli 6 litri, ob podobni vožnji zna biti poraba pri 160-konjskem 1.4 TSI-ju okoli 8 litrov, kar pomeni približno dva litra razlike, kar sicer ni ogromno, ni pa niti zanemarljivo; je pa res, da naj bi bili servisi pri bencinarjih nekoliko cenejši kot pri dizlih (tega ne morem potrditi, ker primerjave nisem delal). Predvidevam, da je pri drugih znamkah, kjer (sodobnih) turbobencinarjev ne poznajo, razlika še večja.


Me veseli da si to izpostavil!
Torej pri umirjeni vožnji (130) tourana 2.0TDI je poraba prej okoli 7ke kot pa 6ke. V končni fazi masa in čelni upor delata svoje. Pri bencinarju pa ta številka ne bi smela presegat nekje 8-8.5. V kombinaciji s kakšnim plinom sploh super zadeva.
Servisi so dražji, ne bom pa govoril številk, da ne zavajam, sem enkrat računal za octavio in bi jo moral imet kar veliko število kilometrov da bi vse skupaj (razlika v ceni in razlika v servisih) prinesel noter.
Odločil se bo pa itak sam.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a sonic Pe maj 13, 2011 7:56 pm

zagrižen je napisal/-a:
matejSS je napisal/-a:Avto mislim imeti v lasti vsaj 7 let. Planiram pa tam od 20-25k letno.


Ob tolikšni kilometrini se mi zdi glede na velikost avtomobila smotrnejši nakup avtomobila z dizelskim agregatom; razlika v porabi zna biti namreč precej velika; Tourana 2.0 TDI se z umirjeno vožnjo da peljati z okoli 6 litri, ob podobni vožnji zna biti poraba pri 160-konjskem 1.4 TSI-ju okoli 8 litrov
1.4 TSI v Touranu nima 160 KM, ampak 140 (ter močnejša verzija 170). 160 KM je v Golfu. Skratka ne vem, če bi zaupal tvojim trditvam, ker še tega ne veš...

Glede porabe je pa tako:
Touran 2.0 TDI naj bi pri 130kmh porabil okoli 7 litrov/100km (sem z Googlom našel neko temo na enem nemškem forumu, kjer so debatirali ravno o tem). Kar se mi zdi verjetno glede na to, ka bom napisal v nadaljevanju.

Sedaj pa tako:
- na tipičnem izletu LJ-Obala in nazaj, torej po primorski AC, tempomat naštiman na realnih 130 kmh (135-140 po števcu), porabi Touran 1.4 TSI DSG 8-8,5 L/100km.
- na enakem izletu, prav tako tempomat naštiman na realnih 130 kmh, porabi Golf V TDI (105KM) cirka 6+L/100km.
to zgoraj ni ugibanje, ampak dejanski podatki na potovalnih računalnikih dotičnih avtov, pri obeh sprobano velikokrat
Glede na izkušnje z Golfom bi jaz torej verjel, da Touran tudi s TDI porabi kar ene 7 litrov ob taki vožnji (in BTW, avtor teme bo menda ravno take vožnje imel največ).

Razlika v porabi med TSI in TDI je torej dejansko najverjetneje 1-1,5 L/100 km. Ob navedeni pričakovani kilometrini avtorja teme se mu po mojem TDI ne splača, če ga zanima samo poraba oz. stroški. (BTW, mislim da je DSG, če se bi odločil zanj, pri TSI malo drugačen - ni treba menjati DSG olja na 60.000 km, kar je treba pri 6-stopenjskem DSG)
Oziroma je to računanje porabe nepotrebno predrkavanje, pomoje se lahko mirno odloči preprosto na podlagi tega, kateri motor mu v vožnji bolj paše.KOt sem že napisal, priporočam 1.4 TSI, razliko v nabavni ceni do 2.0 TDI pa lahko zagoni a DSG (pa še nekaj ostane).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
zagrižen
 

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a zagrižen Pe maj 13, 2011 8:31 pm

Res, da govorimo o Touranu, a nikjer nisem omenil, da sem vozil 1.4 TSI s 160 konjskimi močmi v Touranu - preizkusil sem ga v Golfu, v katerem se je obnesel zelo dobro, a poraba niti ni tako mala. Pri umirjeni vožnji nikakor ni padla pod 7,5 litrov, pri 2.0 TDI-ju v Touranu pa je poraba ob (pazi) umirjeni vožnji okoli 6 litrov. Normalna vožnja, brez da bi pazil na porabo, terja slab liter višjo porabo (6,8-7). Iz sledečega predvidevam, da (sicer 20 konj manj močan) TSI v Touranu porabi okoli 8 - 8,5 litrov.

Če posplošimo - TDI porabi 6 litrov umirjene vožnje, TSI okoli 8 (oba z navadnim menjalnikom).
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a simply So maj 14, 2011 3:42 pm

Pri umirjeni vožnji nikakor ni padla pod 7,5 litrov


Z 1.4 TSI 160KM DSG lahko brez težave prideš pod 7l na regionalkah - seveda s prometom.

AC in mestna vožnja doda še kakšen liter.

1.6 TDI ima daljše prestave tako da je vožnja po AC ( 130 km/h ) občutno bolj dostojna kot pri 1.9 TDI.
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a protonika Sr maj 18, 2011 10:04 am

A bo pes šel v boks? Ga je vajen?

V vsakem primeru ga morate nekam "pospraviti", da bo vsaj malo varnejši med vožnjo, predvsem pa, da boste vi varni pred njim. Nekje na netu sem prebrala, da je drugače za živali najvarneje, če jih prevažamo v boksu za sprednjimi sedeži - samo tja lahko spraviš samo manjši boks. Vse ostalo se za psa v primeru hujšega trka bolj klavrno konča.

Jaz mojo psičko vozim v tretji vrsti, pripeto na sedež.
Protonika ima bullbar.
 
Uporabniški avatar
bajker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Re: Avto za "pes+otrok" kombinacijo

Napisal/-a bajker Pe maj 20, 2011 7:56 am

nebivedu je napisal/-a:Forester 2.0 bencinar ima povprečno porabo 6.4 litra. Enako porabo pa ima tudi dizel 2.0. Moj forester (1998 letnik in 350.000 prevoženih kilometrov) ima porabo okoli 8 litrov, kar je malo za 13 let star avto in toliko prevoženih kilometrov. Cena foresterja je okoli 26.000 če vzameš bencinarja in 30.000 če vzameš dizla.


Klele pa vseeno malo pretiravaš. Gore, ki je umirjeni voznik, je s svojim Forijem 2003 delal porabo 8.9 čez obdobje treh let (http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=3205). S tem, ki ga ima sedaj (l. 2006) in ki ima enak motor, kot novi Fori, pa ima porabo 8.77 (http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8253). S tem, da je nov Forester večji in težji kot stari. To je realna poraba čez daljše obdobje. Lahko pa se seveda po AC voziš 90 v zavetrju tovornjakov, potem pa res prideš bližje.
Jaz z podobnim stilom vožnje porabim 10.3 l plina/100km in to čez obdobje 5 let. Lahko, da je Subarujev motor zdržljiv, varčen pa definitivno ni.

BTW, Matej, jaz ti svetujem Tourana, definitivno najboljše razmerje med dolžino in uporabnostjo, torej prostorom. Pogledal pa bi še Peugeota 5008, posebej Family varianto, ki je trenutno zelo ugodna. Tukaj pa imaš točne mere prtljažnikov Tourana, Altee Xl in Superba: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=85137
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov