Za vikend-avto pomojem nima smisla nekih velikih krav kupovat

, ker z njimi lahko uživaš samo po ravni cesti. Ok, lahko podvozje ojačaš in stršaš, ampak to je že kopromis in ni to to.
Eno malo turbo raketo pa je to to, sploh če imaš zraven nek normalen avto, večje in močnejše limuzine se bolj kupuje če hočeš dvoje v enem, normalen družinski avto ki konkretno leti, ampak to je pač kompromis, saj je manj udoben kot klasična izvedba, in za po ovinkih manj športen kot kakšen majhen coupe.
Med kakimi fajn tunabilnimi motorji iz poznih 90-ih in zgodnjih 00-ih so pomojem VAG-ov 1.8T (ki je na voljo v precej avtih), in pa Fiatov 2.0 20V Turbo, mogoče tudi predhodnik 2.0 16V Turbo (ki ga pravtako najdemo v ogromno modelih), tudi skandinavci so imeli ene par zanimivh turbo motorjev, a niso delali majhnih in športnih kupejev, tako da... Pri francozih obstaja pravtako ena nevarna zadeva, res da je limuzina, ampak sijajna za po ovnikih - Citroen Xantia Activa, je bila, če se ne motim na voljo kot turbo in kot V6.