WMB je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:WMB je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:
x2
Če ne drugega, bi morala biti vsaj garancija na lak.
Problem zna biti edino dokazat, da nisi ti vmes razbil avto in ga sam nekje popravil.
Kakšna garancija na lak če je bil avto štrihan???
Lej, videl je haubo, dobil potrdilo, da je blo neki rihtano in to je to...sej je bil avto zato verjetno veliko cenejši!
Zdej pa ko zadeva postaja moteča (to se itak ve, da po parih letih zadeva ni ok) bi pa kar neki na garancijo izsiljeval...
PREBERI ŠE ENKRAT PRVI POST preden dajaš zaključke.
Niso mu dali nobenega potrdila "da je bilo nekaj rihtano", saj je kupil NOV AVTO, kateri naj ne bi bil nikoli poškodovan. To je zame goljufija s strani prodajalca.
Pa še nekaj. Garancija ostane, če je bil avto popravljen na uradnem servisu, ker če ne je itak brezveze vozit na uradni servis. Ne vem kako je pri Kii, npr. pri VAG-u je garancija na lakirane površine 3 leta od datuma nakupa. Se pravi, če je on Ceeda kupil konec 2009, bi moral biti avto še vedno v tovarniški garanciji
Na lak je ena garancija na prerjavenje je druga garancija.
V vsakem primeru, avto je bil poliran in od tu je avtomatsko izguba garancije, ker če prav vem, je poliranje v bistvu brušenje laka...oziroma tanjšanje...
Na to se bodo verjetno sklicevali...
Dosegel ne boš po 3 letih nič....kako lahko ti dokažeš, da haube nisi barval v vmesnem času....?
Kdo pa omenja prerjavenje? Govora je o laku.
Če je poliral mojster, ki se spozna na to, se je debelina laka spremenila minimalno oz. neopazno. Itak je že na novem laku razlika v debelini na različnih delih avta.
kako lahko ti dokažeš, da haube nisi barval v vmesnem času
Če bi vse prebral, bi videl da sem to omenil že v prvem postu

p.s: na netu sem zasledil, da ima Kia garancijo na lak 2 leti

