Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a sonic Sr nov 16, 2011 8:55 am

maarkec je napisal/-a:sam si lastim 1.2 tsi, sam če bi mel več denarja bi , priznam, kupil raje 1.6 tdi, čeprav delam letno 15.000 km, dizel pač ma več navora, pa tud lepše ga je za vozit, ma pa bencinc svoje prednosti, sploh tehnologija TSI je res bi rekel dobro nastudirana, sam nism pristas bencincev, sam TSI me je očaral, zelo zelo tih, povleče pri določenih obratih zelo dobro, podobno dizlu, poraba zmerna, resnično 5,5l, govorim za škodo octavio ki ni mali avto, do 180 km precej hitro pride,tko da odvisno računica, pač glede km, vem pa da 1.6 TDI, pije tud 4,5 če hočeš, tko da recimo je razlika v porabi cca. 2 litra


lp


Jaz pa ne vem če je v takem primeru res pametno vzeti TDI. KOmpraviš da bi raje vzel 1.6 TDI - a si tudi oba stestiral v vožnji? samo vprašam.
Zadnjič sem vozil 1.6 TDI v Golfu 6 (sicer mislim da je bila šibkejša 90-konjska verzija in ne 105), in je bilo tako:
- po eni strani me je sicer glede zmogljivosti skorajda prijetno presenetil, ker sem bil skeptičen zaradi kubature in nekaterih komentarjev na forumu (da je len v nizkih obratih) - če upoštevaš da je samo 1.6, gre presenetljivo dobro, res pa proti mojemu 105-konjskemu 1.9 TDIju vseeno nima šans, sploh ker novi mali TDI je na voljo s samo 5-stopenjskim menjalnikom, jaz jih imam 6
- skratka ni ravno kakega presežka moči.
- prijetno presnečenje novega malega TDI pa je tudi res nizka poraba (tukaj pa moj stari TDI nima šans, hehe)

Pred časom sem v Golfu 6 vozil tudi 1.2 TSI in me je navdušil precej bolj. Res pa je, da je minilo vmes precej časa ko sem vozil enega in drugega, tako da bi bilo treba delati primerjavo istočasno (ne več kot par tednov narazen).

Pri letnih kilometrinah okoli 15.000 km je pa tako:

- je zelo za preračunat (ob čimbolj realnih ocenah razlike v porabi), koliko je finančno razlike v stroških in koliko razlika v nabavni ceni
Recimo jaz sem bil v času nakupa svojega Golfa po kilometrini absolutno kandidat za bencinarja, in sedaj se je izkazalo da v zadnjih letih prevozim še manj kot prej. Vseeno nikakor ne obžalujem da sem vzel 1.9 TDI, ker v primerjavi z takratnim 1.6 bencinarjem sem finančno nekje podobno, razlika v zmogljivostih, navoru itd je bila v tej primerjavi absolutno na strani TDIja.
Danes, če primerjaš 1.2 TSI in 1.6 TDI, ne vem če ima TDI res še kaj veliko prednosti pri voznih zmogljivotih (je za sprobet), morda tudi ne več glede dolgoročne ekonomičnosti (je za preračunat)....

- novi dizli imajo vsi DPF, pri 15.000 km letno je verjetno veliko voženj takih, da se lahko DPF zapaca
Včasih je rekla ljudska modrost, da se pri bencinarjih lahko manj pokvari kot pri turbodizlih, ker nimajo turbine - no sedaj imajo tudi mnogi bencinarji turbine, ampak dizli so dobili spet nov vir potencialnih težav v obliki DPF...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
border_
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: So maj 28, 2005 4:01 pm

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a border_ Sr nov 16, 2011 10:00 am

Zanimivo branje. Je ze za razmislit. Ali TDI ali TSI? Menil sem se s trgovcem SKODA in mi je rekel, da realna poraba je nekje pri TDI med 5 in 6. Pri TSI pa med 6 in 7 litri. Razlika v ceni med enim in drugim motorjem pa je cca. 3000 eur.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a sonic Sr nov 16, 2011 10:21 am

border_ je napisal/-a:Zanimivo branje. Je ze za razmislit. Ali TDI ali TSI? Menil sem se s trgovcem SKODA in mi je rekel, da realna poraba je nekje pri TDI med 5 in 6. Pri TSI pa med 6 in 7 litri. Razlika v ceni med enim in drugim motorjem pa je cca. 3000 eur.
3000 EUR?
Uf...
Če greš gledat spet spritmonitor.de, imajo ljudje za Octavio 1.6 TDI porabo od 4,5 do 7,5, najpogosteje pa res tam 5,5 - torej dejansko približno kot so ti povedali pri Škoda trgovcu.
To je kvečjemu kak liter ali največ 1,5 litra manj kot 1.2 TSI.

Pri 3000 EUR razlike v ceni, ne vem če jo preko porabe sploh kdaj noter prineseš. Pri 15.000 km letno vsekakor ne - recimo ko sem jaz kupoval, je bila cenovna razlika 1.6 bencin vs TDI dobrih 1000 EUR (90 KM) do skoraj 2000 EUR (105 KM), kar je precej manj, pa tudi razlika v porabi je bila večja (vsaj 2 litra ali več).

Tako da ne vidim v čem je sploh fora kupiti 1.6 TDI dandanes - pri 3000 EUR razlike definitivno ne (edino če so v praksi cene kaj drugačne - verjetno tu pridejo v poštev Bluemotion oz. GreenLine modeli, kjer zaradi manjših CO2 emisij padejo v nižji razred DMV)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a Mare_K Sr nov 16, 2011 10:51 am

Jst bi predlagal da, ne kupovat 1.6 TDI CR če maste več al majn mestno vožnjo in praktično nič avtoceste, saj z CR motoji imate DPF filter kateri se pri mestni vožnji "zamaže" in se prikaže lučka za trde delce, avto je potem treba samo sterat na avtocesti in zadeva je rešena, ampak vseeno pač dizel ni za mesto. :)

Lep pozdrav.
♫ ♫ ♫
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a chan Sr nov 16, 2011 11:30 am

Mare_K je napisal/-a:Jst bi predlagal da, ne kupovat 1.6 TDI CR če maste več al majn mestno vožnjo in praktično nič avtoceste, saj z CR motoji imate DPF filter kateri se pri mestni vožnji "zamaže" in se prikaže lučka za trde delce, avto je potem treba samo sterat na avtocesti in zadeva je rešena, ampak vseeno pač dizel ni za mesto. :)

Lep pozdrav.


Potemtakem bi taxi službe, vezane na mestne vožnje in s svojimi (novejšimi) avtomobili na dieselski pogon že davno propadle. Morda bi še najbolj merodajne podatke lahko posredoval kakšen nemški trg, kjer so DPF filtri že nekaj časa zapovedani pri "smrdljivčkih" in kjer se nezanemarljiv delež dieselsko gnanih avtomobilov premika le po mestnih širjavah. ;)

Kljub temu je potrebno postaviti pomembnejše vprašanje, koliko bo Octavia obremenjena, saj bo ob polno naloženem avtomobilu (Octavia ima pač izjemno veliko nosilnost 560 kg že v limuzinski izvedbi). Kljub dobremu navoru 1.2 TSI motor(čka) bi le znal biti preslaboten, seveda v primerjavi z alternativnim TDI-jem. Odvisno od vozniških želja. Je pa seveda TSI svetlobna leta pred arhaičnim 1.6 atmosferskim motorjem, s katerim je bila Octavia (še posebej v kakšni Combi izvedbi) že skoraj nepremičnina.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
border_
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: So maj 28, 2005 4:01 pm

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a border_ Sr nov 16, 2011 1:02 pm

1.2 TSI in 1.6 TDI sta 105 konska motorja. Torej razvijeta iste moci. Je pa res, da pri razlicnih obratih.
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a Mare_K Sr nov 16, 2011 3:17 pm

res je, zato imajo taxi službe tudi samo 2 leti garancije in ne 4. :-P

In pa seveda taxi vozijo razmerno hitro oz. po domače folk pohodi po gasu :mrgreen: in to je razlika, tako se filter DPF čisti sproti, problem je ta da ležerna umirjena vožnja in pol ti pridejo na servis da jim gori lučka :roll:

1.2 TSI 175 nm
1.6 TDI 250 nm

zanimivo je, da se skoraj lažje in v nižjih obratih vozi TSI-ja, lahko bi rekli da je vožnja dizelska, novi 1.6 TDI pa se zelo rad zavrti v obrate, pri 2000 obratih začne komaj vlečt.

Lp
♫ ♫ ♫
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 16, 2011 3:20 pm

Tsi se vozi na nižjih obratih kot marsikateri dizel, samo je problem ker ga tudi hitro zmanjka, za na avtocesto 1.2 tsi ni primeren, za tdi 1.6 pa ne vem, ker ga nisem vozil
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a peroRS Sr nov 16, 2011 3:35 pm

maniaxxx je napisal/-a:Tsi se vozi na nižjih obratih kot marsikateri dizel, samo je problem ker ga tudi hitro zmanjka,


Dejansko sta zdaj bencinar pa dizel zamenjala vloge. 1.2 TSI se "najbolje počuti" tam med 2000-4000 obrati (ne glede na prestavo), 1.6TDI-ju pa paše, da ga vrtiš bolj na obrate (čeprav mu nad 3500 že močno upade moč, za razliko od starega PD-ja, ki vleče tudi preko 4000 obratov).

za na avtocesto 1.2 tsi ni primeren, za tdi 1.6 pa ne vem, ker ga nisem vozil


:EE :EE :twisted:

Slika

1.6TDI se zelo dobro obnese na avtocesti, ker kljub hitrostih nad 140kmh ohrani dokaj nizko porabo, pri TSI-ju pa se le ta dvigne v višave oops
Zadnjič spremenil peroRS, dne Sr nov 16, 2011 3:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 16, 2011 3:36 pm

peroRS je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Tsi se vozi na nižjih obratih kot marsikateri dizel, samo je problem ker ga tudi hitro zmanjka,


Dejansko sta zdaj bencinar pa dizel zamenjala vloge. 1.2 TSI se "najbolje počuti" tam med 2000-4000 obrati (ne glede na prestavo), 1.6TDI-ju pa paše, da ga vrtiš bolj na obrate (čeprav mu nad 3500 že močno upade moč, za razliko od starega PD-ja, ki vleče tudi preko 4000 obratov).

za na avtocesto 1.2 tsi ni primeren, za tdi 1.6 pa ne vem, ker ga nisem vozil


:EE :EE :twisted:

Slika



Dj raje porabo pri tej hitrosti če upaš :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a peroRS Sr nov 16, 2011 3:44 pm

Glede porabe...če 1.6TDI-ja žgeš na polno se pravi:
-mesto 1. 2. štarrt na polno
-prestavljanje na rdečem polju na avtocesti (tako kot takrat proti obali, se spomniš :mrgreen: )
-vrhniški klanec polni gas, po potrebi šaltanje v 4. prestavo :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=SMZcEu4IeX0

In da to počneš od Ljubljane do Unca, povprečna poraba ne bo presegla 9 litrov ;) S tem, da se potem po regionalki, kljub hitrosti 90-110kmh spusti na dobrih 7 litrov, če gledamo skupno povprečje na dolžini 70km poti).
Pri TSI-ju pa... oops
Saj ti ne rabim govorit, ker si ga mel pa veš.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a sonic Sr nov 16, 2011 3:51 pm

maniaxxx je napisal/-a:Tsi se vozi na nižjih obratih kot marsikateri dizel, samo je problem ker ga tudi hitro zmanjka, za na avtocesto 1.2 tsi ni primeren, za tdi 1.6 pa ne vem, ker ga nisem vozil
TSIja 1.2 sicer nisem vozil na avtocesti, vozil sem pa 90-konjskega 1.6 TDI in je tako:
- je po eni strani primeren za avtocesto, ker ima tudi pri 130-140 km/hsamo okoli 2500 obratov - manj kot je imel predhodnik, 1.9 TDI; hrup torej (posebej v golfu 6) ni problem, tudi poraba je na AC še vedno zelo ugodna
- po drugi strani pa seveda 1.6 TDI ni tako poskočen kot sem navajen pri svojem 1.9 TDI, kjer tudi v 6. prestavi samo pohodim gas in potegne naprej
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a IcEm4n Sr nov 16, 2011 4:08 pm

maniaxxx je napisal/-a:Dj raje porabo pri tej hitrosti če upaš :mrgreen:


10 litrov :mrgreen: :mrgreen: Pr bencinarju pa kolk? 15+? :lol: :lol:
Slika
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a Clancy Sr nov 16, 2011 5:10 pm

To, da eni pravite, da 1.2 TSI-ja pri višjih hitrostih zmanjka, je mogoče le varljiv občutek. Motor je namreč, tudi pri večjih hitrostih zelo tih in dela pri majhnih obratih, zato se mogoče le zdi, da nikamor ne gre. Golf ima pri 180 km/h le 4000 obratov.

Saj je že bilo na forumih, ampak vseeno za tiste, ki še niste videli:
primerjava med 1,6 TDI in 1.2 TSI iz hrvaške revije Auto motor i sport.
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic ... &start=120

Prenosim podatke iz revije "auto motor i sport" br.5/2010 (Hrvatsko izdranje, prodaje se naravno i kod nas) gde su terstirali VW Golf VI sa sledećim motorima: 1.2TSI sa 6 brzina, 1.6 TDI 90ks i 105ks sa 5 brzina.

Test je bio podeljen u 5 delova:

1. Traženje krajnjih granica motora (gazili ga muški po uzbrdicama, nizbrdicama i ravnici):
................................ TDI ..... TDI ..... TSI
................................ 90ks ... 105ks .. 105ks
- prevaljena udaljenost: ... 88,6 .... 88,4 .... 88,4 (km)
- prosečna brzina: .......... 153 ..... 149 ..... 154 (km/h)
- potrošeno goriva: ......... 8,84 ..... 9 ....... 14,68 (lit.)
- prosečna potrošnja: ...... 9,9 ..... 10,1 ..... 16,6 (lit./100 km)
- bord-kompjuter: .......... 8,9 ...... 9,2 ..... 15,9 (lit./100 km)
- ubrzanje do 100km/h: ... 12,9 .... 11,3 .... 10,6 (sec.)
- najveća brzina: ........... 178 ..... 189 ..... 190 (km/h)

2. Maksimalno sigurno (?) (jurcali se manje prometnim starijim putevima i brdskim krivudavim putevima)
................................ TDI ..... TDI ..... TSI
................................ 90ks ... 105ks .. 105ks
- prevaljena udaljenost: ... 157 ..... 158 ..... 156 (km)
- prosečna brzina: ........... 64 ....... 65 ...... 64 (km/h)
- potrošeno goriva: ......... 12,99 ..13,16 ... 19,23 (lit.)
- prosečna potrošnja: ...... 8,27 .... 8,32 .... 12,2 (lit./100 km)
- bord-kompjuter: .......... 7,9 ...... 8,2 ..... 11,6 (lit./100 km)

3. Nežno, nežno, nežnije tj. štedljiva vožnja (magistralni put i autoput sa max. brzinom od 90km/h !!!)
................................ TDI ..... TDI ..... TSI
................................ 90ks ... 105ks .. 105ks
- prevaljena udaljenost: ... 196,1 ... 195,7 ... 196,2 (km)
- prosečna brzina: ............ 64 ...... 70 ....... 67 (km/h)
- potrošeno goriva: .......... 8,36 .... 9,04 .... 11,78 (lit.)
- prosečna potrošnja: ....... 4,26 ..... 4,61 .... 5,9 (lit./100 km)
- bord-kompjuter: ........... 3,9 ...... 4,1 ...... 5,2 (lit./100 km)

4. Vožnja najvišom toleriranom brzinom da ne platiš kaznu (153 km/h, autoput većim delom uzbrdo)
(za zainteresovane, kako su oni došli do ove brzine: 130km/h je dozvoljeno + 10% vam se dozvoljava prekoračiti = 143 km/h + 10 km/h preko ograničenja nema kazne (?) = 153 km/h)
................................ TDI ..... TDI ..... TSI
................................ 90ks ... 105ks .. 105ks
- prevaljena udaljenost: ... 165 ..... 164,8 ... 165 (km)
- prosečna brzina: .......... 138 ..... 136 ...... 139 (km/h)
- potrošeno goriva: ........ 10,57 .... 9,64 ... 12,86 (lit.)
- prosečna potrošnja: ....... 6,4 ..... 5,84 ..... 7,7 (lit./100 km)
- bord-kompjuter: ........... 6,1 ...... 6,3 ..... 7,9 (lit./100 km)

5. Nakrcani do kraja (sa 550kg dodatnog tereta, brdski vijugavi put, grad i zaobilaznica, put u veoooma lošem stanju)
................................ TDI ..... TDI ..... TSI
................................ 90ks ... 105ks .. 105ks
- prevaljena udaljenost: ... 124,7 ... 124,9 ... 125 (km)
- prosečna brzina: ............ 64 ...... 64 ....... 64 (km/h) prazan
- prosečna brzina: ............ 65 ...... 64 ....... 70 (km/h) natovaren
- prosečna potrošnja: ....... 5,2 ..... 5,2 ...... 6,3 (lit./100 km) prazan
- prosečna potrošnja: ....... 5,3 ..... 5,2 ...... 6,5 (lit./100 km) natovaren

Ovo je takođe interesantno - izvršili su merenje snage snage motora:

VW Golf 1.2 TSI:
snaga 105 ks na 5000 obr., izmereno 122 ks na 5000 obr. !
obr.mom. 175 Nm pri 1550-4100 obr., izmereno 195 Nm od 2000 obr. na dalje;

VW Golf 1.6 TDI:
snaga 105 ks na 4400 obr., izmereno 108 ks na 3500 obr.;
obr.mom. 250 Nm pri 1500-2500 obr., izmereno 272 Nm pri 3000 obr.;

VW Golf 1.6 TDI:
snaga 90 ks na 4200 obr., izmereno 96 ks na 3000 obr.;
obr.mom. 230 Nm pri 1800 obr., izmereno 262 Nm pri 2000 obr.;

Za kraj ću staviti citat ove rečenice (iz testa br.4 - vožnja autoputem pri 153 km/h):
"Lakoća putovanja u dizelima je fantastična, a TSI ostavlja bez teksta. Počeo nam se još više sviđati jer to je samo maleni 1.2 litreni benzinac s turbom koji pri 153 km/h (160 po brzinomeru) troši samo 7,7 litara. Pritom se vrti samo nešto više od 3000 okretaja, a u kabini je tiši od dizela." (moja napomena: u 6 stepenu dok su dizeli sa 5-to stepenim menjačima).
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 16, 2011 5:15 pm

sonic je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Tsi se vozi na nižjih obratih kot marsikateri dizel, samo je problem ker ga tudi hitro zmanjka, za na avtocesto 1.2 tsi ni primeren, za tdi 1.6 pa ne vem, ker ga nisem vozil
TSIja 1.2 sicer nisem vozil na avtocesti, vozil sem pa 90-konjskega 1.6 TDI in je tako:
- je po eni strani primeren za avtocesto, ker ima tudi pri 130-140 km/hsamo okoli 2500 obratov - manj kot je imel predhodnik, 1.9 TDI; hrup torej (posebej v golfu 6) ni problem, tudi poraba je na AC še vedno zelo ugodna
- po drugi strani pa seveda 1.6 TDI ni tako poskočen kot sem navajen pri svojem 1.9 TDI, kjer tudi v 6. prestavi samo pohodim gas in potegne naprej



Z neprimernostjo nisem mislil na hrup, ker se avto pri maximalni hitrosti vrti s 4000 vrtljaji ampak na porabo, ki je do 110 še sprejemljiva, potem gre v nebo
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 16, 2011 5:16 pm

IcEm4n je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Dj raje porabo pri tej hitrosti če upaš :mrgreen:


10 litrov :mrgreen: :mrgreen: Pr bencinarju pa kolk? 15+? :lol: :lol:


Pri polotu je bla okoli 17 :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
border_
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: So maj 28, 2005 4:01 pm

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a border_ Če nov 17, 2011 10:57 am

VAG engines ... eni delajo tud po 350.000 km. Res pa, da imajo redne servise. Tak kot mora bit. 8)
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a thunderbolt Če nov 17, 2011 11:31 am

chan je napisal/-a:
Mare_K je napisal/-a:Jst bi predlagal da, ne kupovat 1.6 TDI CR če maste več al majn mestno vožnjo in praktično nič avtoceste, saj z CR motoji imate DPF filter kateri se pri mestni vožnji "zamaže" in se prikaže lučka za trde delce, avto je potem treba samo sterat na avtocesti in zadeva je rešena, ampak vseeno pač dizel ni za mesto. :)

Lep pozdrav.


Potemtakem bi taxi službe, vezane na mestne vožnje in s svojimi (novejšimi) avtomobili na dieselski pogon že davno propadle. Morda bi še najbolj merodajne podatke lahko posredoval kakšen nemški trg, kjer so DPF filtri že nekaj časa zapovedani pri "smrdljivčkih" in kjer se nezanemarljiv delež dieselsko gnanih avtomobilov premika le po mestnih širjavah. ;)


To, glede teh dpf-jev je milo rečeno, malo čudno. Kolegov foter ima 2,0 tdi avtomatik tiguana in letno dela 50-60k kilometrov, redni servisi, avta daleč, da bi ga šparal in mu je dva tedna pred iztekom garancije šel filter (no, 14 dni po garanciji mu je šel pa še agr ventil). Pa mestne vožnje skorajda ne vidi. Aja, pa avto je sedaj star tam okoli dve leti in pol.
Glede 1,6 tdi 90 KM, je pa pravi pogreb od motorja. Za kilometre nabirat je super, za kaj drugega pa pač ne.
 
tesfalar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:42 pm

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a tesfalar Če nov 17, 2011 11:32 am

chan je napisal/-a: ...Je pa seveda TSI svetlobna leta pred arhaičnim 1.6 atmosferskim motorjem, s katerim je bila Octavia (še posebej v kakšni Combi izvedbi) že skoraj nepremičnina.

Imam omenjeno nepremičnno, Octavia Combi FL 2010 1.6 102 KM.
Da ne bo za dirkat, mi je bilo jasno preden sem jo kupil. Me ni motilo takrat in me ne moti zdaj. Letno delamo z njo tam ene 15-20kkm. O težavah ne bi, ker jih ni.
Brez vsakih težav se vanjo nabaše 2 odrasla, 2 otroka, poln prtljažnik in naredi 2.000 km v parih dneh s porabo pod 7,5L/100km.

Za guslat s familijo naokrog z vklopljeno avt. klimo na 22°C in tempomaton na 130 kmh po AC je absolutno popolnoma dovolj. Za večje apetite so pa v prodajni paleti seveda drugi motorji. Tudi jaz bi imel 1.8TSI, rabim pa ga ne. In to je pri meni pretehtalo.

Če bi še menjalnik s šestimi prestavami nacepili na ta motor.. To pa včasih manjka, ja.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: Škoda Octavia Face Lift 2009 (TDI in TSI)

Napisal/-a ban Če nov 17, 2011 12:20 pm

tesfalar je napisal/-a:
chan je napisal/-a: ...Je pa seveda TSI svetlobna leta pred arhaičnim 1.6 atmosferskim motorjem, s katerim je bila Octavia (še posebej v kakšni Combi izvedbi) že skoraj nepremičnina.

Imam omenjeno nepremičnno, Octavia Combi FL 2010 1.6 102 KM.
Da ne bo za dirkat, mi je bilo jasno preden sem jo kupil. Me ni motilo takrat in me ne moti zdaj. Letno delamo z njo tam ene 15-20kkm. O težavah ne bi, ker jih ni.
Brez vsakih težav se vanjo nabaše 2 odrasla, 2 otroka, poln prtljažnik in naredi 2.000 km v parih dneh s porabo pod 7,5L/100km.

Za guslat s familijo naokrog z vklopljeno avt. klimo na 22°C in tempomaton na 130 kmh po AC je absolutno popolnoma dovolj. Za večje apetite so pa v prodajni paleti seveda drugi motorji. Tudi jaz bi imel 1.8TSI, rabim pa ga ne. In to je pri meni pretehtalo.

Če bi še menjalnik s šestimi prestavami nacepili na ta motor.. To pa včasih manjka, ja.

No, tud jst mam tako "nepremičnino" kot eni govorijo, v golfu, pa avto sploh ni tko švoh, kot si marsikdo misl, pa večina tazga avta sploh vozila še ni, ker jih je precej malo na trgu. Motor je čist primerljiv z ostalimi 1.6 bencinarji, tako po performansah kot v porabi. Pa AC gre čist komot 130, in ne boste verjel, tud 200 je letelo oops :lol: . Res pa je da bi bla 6 brzina dobrodošla, sam pol bi šel že 230, čist preveč :mrgreen: Bi si pa tud jst želel met TSI, 122 KM bi bil čist OK.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov