Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a peroRS Ne nov 27, 2011 5:32 pm

maniaxxx je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Za ta denar že GTI-ja dobiš, ne pa 1.2TDI :mrgreen:

Glede na ostale avte verjetno ne potrebuješ še enega večjega avta tako da bo Polo dovolj. S takim budgetom pa vzemite 1.2TSI-ja.

Kaj takega ;)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3030552&show=1



Ne no oops :mrgreen:


Kaj pa je? A sem ti priklical spomine? :D

























na črpalke :mrgreen: :lol:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a maniaxxx Ne nov 27, 2011 5:34 pm

j*** se :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a peroRS Ne nov 27, 2011 5:39 pm

maniaxxx je napisal/-a:j*** se :mrgreen:


:vc :EE :pivo

TSI rulz!! :mrgreen:

Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a maniaxxx Ne nov 27, 2011 5:54 pm

peroRS je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:j*** se :mrgreen:


:vc :EE :pivo

TSI rulz!! :mrgreen:

Slika





:evil: :evil: :evil:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a yani Ne nov 27, 2011 6:34 pm

peroRS je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:j*** se :mrgreen:


:vc :EE :pivo

TSI rulz!! :mrgreen:

Slika



Tista TRIP cifra mi nekak ne paše zraven.... Ziher to ni sm en tank :mrgreen: skoraj 800 km in še skor pol tanka =P
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a MacAudio Ne nov 27, 2011 7:32 pm

Js mam sicer Fabio s tem motorjem. Zaenkrat mam 20000km, pa ni blo do zdej nobenih problemov z DPFom. Poraba se pa giblje normalno nekje okoli 4,2l/100km, v mestu pa okoli 5l. Na relaciji pa se da pridit pod 4 brez problemov. Če pa misliš delat tok mal kilometrov dnevno, se ti ne splača dizla vzet. Jaz osebno sem jih v pol leta naredu 20000. Drugače je v avtu 4,6l olja, potrebuje pa cca. 8km, da pride olje pri normalni vožnji na 80°C. Voda se segreje relativno hitro, pravtako avto hitro ogreje kabino.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a Badzo Ne nov 27, 2011 9:28 pm

Izbire imaš v tem budgetu ogromno. Dobiš praktično od twinga do solidno založene octavie/jette/lagune z osnovnim bencinskim motorjem ali pa na drugi strani kakega malega športnika - clio RS, twingo RS, Fabia RS itd.
Veliko manevriranja dopušča tako budget, kot tudi vse ostalo.

Najmanj težav bi jaz imel pri izbiri motorja, kajti za tak način vožnje bi 1000% vzel bencinarja. Čeprav te bo marsikdo poskušal prepričati nasprotno in en kup argumentov bo, kako je dizel čisto ok itd, ampak verjemi mi, razlike v porabi bo max 1.5-2L. Ne splača se niti zaradi stroškov, niti zaradi porabe in še kake druge stvari jemat dizla.
Ostalo je pa na tebi. Glede na opisano in ker predvidevam da se bo avto pretežno vozil samo po mestu, bi gledal manjši avto - Clio, Fabia, Polo.

Recimo Fabia:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5333640&show=1

Malo več atraktivnosti:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5315106&show=1

Clio:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5386656&show=1

Malo bolj atraktiven:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5309750&show=1

In pa Gordini GT - zadeva je že kar konkretno poskočna:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5309515&show=1

V glavnem avtov je reeeeeeees ogrooooooooomno v danih kriterijih - od mini malčkov za 7-9k eur do malčkov za 10-13k eur, srednjega razreda za 14-16k eur pa vse do limiuzinskih vozil za 15-18k eur. Tako da si sam malce bolj začrtaj kaj želiš od avta da zožaš izbor.
 
Uporabniški avatar
DIZL_
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe feb 19, 2010 6:46 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a DIZL_ Ne nov 27, 2011 10:20 pm

Kot sem že napisal je polo le ena izmed opcij, sigurno se ne kupuje avta manjšega kot polo/fabia itd. Budget je res do 17-18.000e vendar se ne misli vsega porabit na avtu kot je polo. bolj kot k polu se nagibamo k golfu ali jetti cena takega avta pa je hitro 18k :) mogoče tudi kakšna octavia. Avto se bo uporabljal bolj kot drugi avto zamenjal pa bo VW polota classic letnik 1997, ki je vseh svojih 14 let služil odlično, zato se tudi bolj nagibamo k VW :) so pa vsakršni predlogi dobrodošli ne glede na znamko :)
Slika
VOLKSWAGEN - Liebe auf den ersten Blick
 
Uporabniški avatar
DIZL_
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe feb 19, 2010 6:46 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a DIZL_ Ne nov 27, 2011 10:23 pm

MacAudio je napisal/-a:Js mam sicer Fabio s tem motorjem. Zaenkrat mam 20000km, pa ni blo do zdej nobenih problemov z DPFom. Poraba se pa giblje normalno nekje okoli 4,2l/100km, v mestu pa okoli 5l. Na relaciji pa se da pridit pod 4 brez problemov. Če pa misliš delat tok mal kilometrov dnevno, se ti ne splača dizla vzet. Jaz osebno sem jih v pol leta naredu 20000. Drugače je v avtu 4,6l olja, potrebuje pa cca. 8km, da pride olje pri normalni vožnji na 80°C. Voda se segreje relativno hitro, pravtako avto hitro ogreje kabino.


Hvala za informacijo :)
Slika
VOLKSWAGEN - Liebe auf den ersten Blick
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a SuperVeloce Po nov 28, 2011 12:30 am

Jaz osebno bi vzel Octavio 1.2TSI. Vendar ti praviš, da že imate Focusa in Tourana, zato raje razmišljaj o mestnem malčku ali vsaj manjšemu-lažjemu hatchbacku, kot je Polo ali Fabia (to zame niso mestni malčki :-P)...

1.2TSI je pri Fabii pri mehki nogi zelo varčen, bolj kot 1.4 ali 1.2 (razog je najverjetneje da je fabia pravzaprav kar težka, dodaten navor pa tukaj prav pride), če pa tišiš pa jasno da je poraba višja. Vendar sploh ni huda za teh 105 konjev in 175nm... Pri Fabii imaš tudi 85hp verzijo motorja 1.2TSI, ki je VW mislim da zaradi še vedno aktualnega 1.4atmosferca v ponudbi nima...

Kaj pa kakšen Fiat Punto Evo? Italjanski motorji so naštudirani za mestni promet, ventili radi skačejo po haubi :lol:

edit: 1.2TDI je lep motorček za uizi relacije, za hladne kratke vožnje ali večinsko avtoceste pa verjetno ni najbolj priporočljiv... ampak zame je itak enostavno prešvoh, peta prestava je precej dolga za regionalke, po drugi strani pa si na avtocesti želiš šeste.
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
DIZL_
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe feb 19, 2010 6:46 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a DIZL_ Po nov 28, 2011 11:23 am

SuperVeloce je napisal/-a:Jaz osebno bi vzel Octavio 1.2TSI. Vendar ti praviš, da že imate Focusa in Tourana, zato raje razmišljaj o mestnem malčku ali vsaj manjšemu-lažjemu hatchbacku, kot je Polo ali Fabia (to zame niso mestni malčki :-P)...

1.2TSI je pri Fabii pri mehki nogi zelo varčen, bolj kot 1.4 ali 1.2 (razog je najverjetneje da je fabia pravzaprav kar težka, dodaten navor pa tukaj prav pride), če pa tišiš pa jasno da je poraba višja. Vendar sploh ni huda za teh 105 konjev in 175nm... Pri Fabii imaš tudi 85hp verzijo motorja 1.2TSI, ki je VW mislim da zaradi še vedno aktualnega 1.4atmosferca v ponudbi nima...

Kaj pa kakšen Fiat Punto Evo? Italjanski motorji so naštudirani za mestni promet, ventili radi skačejo po haubi :lol:

edit: 1.2TDI je lep motorček za uizi relacije, za hladne kratke vožnje ali večinsko avtoceste pa verjetno ni najbolj priporočljiv... ampak zame je itak enostavno prešvoh, peta prestava je precej dolga za regionalke, po drugi strani pa si na avtocesti želiš šeste.


Po konfiguratorju na VW internetni strani, motor 1.4 v polotu ni na voljo http://www.volkswagen.si/modeli/polo_1/ ... pisi/cene/
Slika
VOLKSWAGEN - Liebe auf den ersten Blick
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a Tattoo- Po nov 28, 2011 11:57 am

DIZL_ je napisal/-a:
SuperVeloce je napisal/-a:Po konfiguratorju na VW internetni strani, motor 1.4 v polotu ni na voljo http://www.volkswagen.si/modeli/polo_1/ ... pisi/cene/

Nekaj Polotov z 1.4 (85 KM) je še na zalogi...drugače je pa ta motor pri Polotu od začetka novembra zamenjal 1.2 TSI (90 KM)! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
DIZL_
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe feb 19, 2010 6:46 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a DIZL_ Po nov 28, 2011 1:27 pm

Je lahko taka majhna kilometrina (približno 7000km letno) kaj problematična za turbino?
Slika
VOLKSWAGEN - Liebe auf den ersten Blick
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a Badzo Po nov 28, 2011 2:57 pm

DIZL_ je napisal/-a:Je lahko taka majhna kilometrina (približno 7000km letno) kaj problematična za turbino?


Za noben motor niti del motorja ni dobro, da ga voziš večino časa mrzlega. Pa naj bo to bencinar ali pa dizel.
Turbina načelom je lahko problem, če boš mrzlega vrtel. Že tako ali tako ni dobro mrzlega tiščat v obrate, pri turbincu pa to še dodatno velja zaradi turbine - sam sem se tako navadil da mrzlega bencinarja vozim pod 2500 obrati, če je res nujno do 3000 (seveda pa jasno to ne pomeni, da za vsako ceno do te meje, če me bo rešilo nesreče to da ga bom zavrtel v prvi pri speljevanju do blokade ga pač bom). Pri dizlih oz trubincih se držim preavila, da ga peljem pod 2000 obrati. Lahko pa da čisto narobe delam. Bolj kot turbina je pa pri dizlu na udaru filter trdih delcev.
Zato je tu bencinar v prednosti, ker se prej segreje.

Kar se tiče pa tvoje izbire: ne glede na prebrano, je najbolj smotern nakup bencinca. Prvič, delaš premalo km, da bi se ti sploh karkoli poznalo bencin vs. dizel in drugič te kratke vožnje bodo enostavno ubile dizla za moje pojme.
In da se še malo poigram s tvojimi številkami:
za primerjavo bom vzel POLOta 1.2 70KM in 1.2TDI 75KM, ker 1.2TSI je možen šele s Comfortline opremo, 1.2TDI pa samo v kombinaciji z Trendline. 1.2TSI Comfortline pa pirde cca. enako kot 1.2TDI Trendline.
Bencinar te pride po ceniku 11710eur, TDI pa 13278. S popusti na koncu je razlike cca. 1300eur med enim in drugim.
Bencinar ima deklarirana povprečno porabo 5.5, dizel pa 3.8 - razlike 1.7L. Realnost pa bi bila nekje 2L višja za oba, ampak ralzlika cca. 1.5L še vedno ostaja.
Se pravi za 1300eur razlike kolikor pride dizel več dobiš ti 985L bencina, kar pa pomeni 492 krat po 2 L kolikor je razlike v porabi med dizlom in bencinarjem. Oz. v drugi malo bolj jasni obliki: narediti boš moral 50 tisoč kilometrov, da boš prinesel noter 1300eur višjo nakupno ceno 1.2TDI pri razliki 2L. Pa na koncu pri mestni vožnji dizel ne bo blazno varčen - sem ga imel enkrat čast sprobat in se ni izkazal v mestu pri kratkih vožnjah za kaj preveč varčnega od bencinarja, je bil popolnoma enakovreden močnejšemu bencinarju. Upoštevaj, da se bo z dizlom pri taki vožnji potrebno zapeljat vsaj 1x na mesec če ne še celo večkrat nekam za cca. 30minut da se motor ogreje in da deluje pod malček večjo obremenitvijo nekje 15minut, da se DPF spuca, kar pa pomeni nekaj brezveznih kilometrov. Potem pa ostane še višja cena za servis - tdi rabi olje za DPF, 1.2 je pa verjetno zelo nezahteven mlin in rabi 10-40 ali pa 5-40 olje, ki je kar nekaj € cenejši. In pa jasno ostaneta še dva potencialno višja stroška - prvi malce kasneje po par letih, lahko pa že na začetku ali pa sploh ne (DPF filter itd) ter, če se boste odločili za kasko, še tu kak € več, ker je vrednost TDIja višja od vrednosti bencinarja.
Poleg vsega naštetega pa upoštevaj še, da veliko ljudji pojmuje 10-12km dolgo pot iz vasi v mesto po regionalki za mestno vožnjo, kjer se zapelje na cesto doma pred hišo, pospeši na 80-90km/h in se potem v tem tempu pelje v 10km oddaljen kraj kjer dela. Ampak to ni mestna vožnja, ampak kombinirana in porabe so posledično pri takih vožnjah tako z bencinarjem kot z dizlom precej bolj ugodne kot po mestu. Dejanska mestna vožnja je od semaforja do semaforja, kjer avto ne vidi v konici več kot 3. prestave.
In pa seveda to, da v primeru da je razlika v nakupni ceni višja, boš še dlje časa rabil, da jo boš prinesel not napram bencinarju.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a Tattoo- Po nov 28, 2011 3:36 pm

Badzo je napisal/-a:
DIZL_ je napisal/-a:Kar se tiče pa tvoje izbire: ne glede na prebrano, je najbolj smotern nakup bencinca. Prvič, delaš premalo km, da bi se ti sploh karkoli poznalo bencin vs. dizel in drugič te kratke vožnje bodo enostavno ubile dizla za moje pojme.

Se v celoti strinjam z vsem napisanim...to zgoraj pa sploh! ;)

On-Topic:
Če misliš ostati pri VW, potem je za tvoje potrebe nekako optimum Polo 1.2 TSI (90 KM) ali pa Golf 1.2 TSI (105 KM)...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a SuperVeloce Po nov 28, 2011 3:59 pm

Najhujša napaka, ki jo delajo lastniki dizlov s DPF filtrom, je redno jutranje zimsko ogrevanje. Hladen dizel pri nizkih vrtljajih ne izgoreva dobro. Takoj, ko so stekla sčiščena, se odpelje. Ni sicer hladnega dobro vrteti v višje vrtljaje, ampak pohoditi plin pri 1200vrtljajih je pa vsekakor še bolj škodljivo. Zato zmerno s plinom, če pa je potrebno odločno pospešiti, pa se ga mora držati v rahlo višjih vrtljajih (rečmo vsaj nad 1500, motor ne bo umrl če se pri prestavljanju kazalec ustavi nad 2000, že bližje 2500rpm)
when in doubt, flat out
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a uros11 Po nov 28, 2011 4:10 pm

En malo off, vendar glede večne debate, kaj vse škoduje:

- 2500 pri dizlu je bolj ali je manj škodljivo kot pri benzinarju?

Podvprašanje:

-2500 pri turbo dizlu je bolj ali je manj škodljivo kot pri turbo benzinarju?

2500 ali pa 3000 niso nobeni resni obrati ne za enega ne za drugega.

Normalni obrati za (turbo) benzinar so?
Normalni obrati za (turbo) dizel so?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a peroRS Po nov 28, 2011 4:19 pm

uros11 je napisal/-a:En malo off, vendar glede večne debate, kaj vse škoduje:

- 2500 pri dizlu je bolj ali je manj škodljivo kot pri benzinarju?

Podvprašanje:

-2500 pri turbo dizlu je bolj ali je manj škodljivo kot pri turbo benzinarju?

2500 ali pa 3000 niso nobeni resni obrati ne za enega ne za drugega.

Normalni obrati za (turbo) benzinar so?
Normalni obrati za (turbo) dizel so?


V večini tovarniških navodil piše, da naj ne bi mrzel motor vozil z več kot 3/4 delovnimi obrati in preko 3/4 polnega plina. Koliko pa je to naj si vsak sam izračuna glede na rdeče polje na obratomerju ;)

Tako, da je večina nas (tudi sebe štejem poleg) verjetno preveč previdnih pri vožnji mrzlega avta, še posebej turbo dizla.
Da ja ne bi šel čez 2231 obratov, saj bo pri 2232 crknila turbina =P
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a uros11 Po nov 28, 2011 4:24 pm

Jaz ga redno menjam na 3000 - mrzlega ali hladnega. Pa še kar dela. Kar je 3/4. Po moje ve tovarna bolj. Po mojem tastu bi mi itak že moral avto 150x spreči, ker vsakič, ko ga vžgem, ne naredim 3000 km s tankanjem on-the-fly-
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: VW Polo 1.2 TDI

Napisal/-a SuperVeloce Po nov 28, 2011 4:41 pm

uros11 je napisal/-a:En malo off, vendar glede večne debate, kaj vse škoduje:

- 2500 pri dizlu je bolj ali je manj škodljivo kot pri benzinarju?

Podvprašanje:

-2500 pri turbo dizlu je bolj ali je manj škodljivo kot pri turbo benzinarju?

2500 ali pa 3000 niso nobeni resni obrati ne za enega ne za drugega.

Normalni obrati za (turbo) benzinar so?
Normalni obrati za (turbo) dizel so?


Pri dizlu je tesnenje bolj pomembno zaradi višjega pritiska in napora, tolerance pa so manjše. Zato je tudi trenje pri mrzlem motorju večje in potencjalno bolj škodljivo. Tudi turbine imajo pri dizlih višji pritisk kljub nižjim vrtljajem motorja, izpuh dizla pa ni čisto nič hladnejši od bencinerja, kvečjemu toplejši. Govorimo seveda o bencinerjih, kateri imajo manj kot 100hp na liter, ter je primarni namen manjša poraba in lagodnejša vožnja in ne o 400hp Imprezah... Vsekakor pa prestavljanje hladnega dizla v višjo prestavo pri 2500rpm nikoli ne bo toliko škodilo, kot kila saj na ventilih in DPF, tresenje, cukanje...
when in doubt, flat out
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov