Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: delovni

Napisal/-a cruiser1 Pe dec 23, 2011 1:19 pm

89gasper je napisal/-a:Potnam lastnika in lastnico farme iz Slovenije katera mislim, da imata prikolico vsaj za dva ali več konj. To prikolico so okrog vozili z Chevy Suburban. Pa so imeli probleme, ker je avto zaradi teže prikolice zadaj prav počepnil. Pa Suburban ni majhen, je eden največjih suv kar se jih še dobi. Problem so rešili z nakupom Dodge Heavy duty.



To je točno tale Dodge od omenjenega človeka! V ozadju je moj ful size f150, ki je v bistvu enakih dimenzij, kot suburban in Dodge iz avto.neta, ki sem ga nazadnje predlagal pa zgleda, kot mlajši bratec proti heavy duty verziji. ;)
Slika


O porabi ne bom nič govoril. Sprašujem se le ali je res pri vseh vas samo poraba najpomebnejša stvar? Kaj pa druge prednosti pri takem vozilu pa niso pomebne? Vidite samo tisto trenutno večjo porabo goriva! Kaj pa ostale stvari pri katerih na dolgi rok lahko nekaj prišparaš? Pick upi so narejeni za to, da vlečejo težke tovore zato vsi materijali manj trpijo, kot pri nekem karavanu. Zavore, diski, amortizerji...imajo daljšo življensko dobo. In še marsikaj se najde. Potem je tu tudi varnost in udobje, ki sem že omenil.

Men je čisto vseeno kaj si D_WoMaN na koncu kupi. Jaz ne bom nič prepričeval in dokazoval, sem le povedal moje mnenje in kaj bi jaz kupil v njenem primeru. Če se ji zdijo moji predlogi zanimivi se pa lahko sama naprej kaj več pozanima o teh vozilih in gre kakšnega pogledat, sprobat in se samo odloči ali je to to.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: delovni

Napisal/-a peroRS Pe dec 23, 2011 1:39 pm

Pustimo porabo na stran.....

Kaj naj v Sloveniji počnem s tako ogromnim avtom:
-nikjer se ga ne da normalno parkirat, ker so standardi za boxe še iz časov yugecov in fičotov
-če gre nasproti tovornjak ali pa malo večji avto se morava oba praktično ustavit, da se lahko srečava brez poškodb pleha, ker so ceste na podeželju še izpred 40 let nazaj, ko so bili samo yugeci in fičoti
-tak avto je potem namenjen samo za specifično uporabo, za vse ostalo pa ni preveč uporaben

Nekateri radi vozimo tudi malo hitreje po ovinkih, po avtocesti, se morda spustimo na kakšno turo po gozdu in zasneženih klancih. In zato rabiš avto, ki je vsestransko uporaben, ne samo za eno stvar ;)

Poleg tega pa ne razumem tega mišljenja, da za vleko konja na prikolici potrebuješ avto, ki tehta 3 tone in mora imeti motor z vsaj 6 litrov prostornine in 500 konjev (=malo sarkastično napisano)
Za moje pojme pretiravanje. Podobno kot tista fora, ko se rodi prvi otrok in je treba takoj kupit enoprostorca s sedmimi sedeži.
Sicer zaradi mene če si nekdo želi imeti točno tako prevozno sredstvo, pa naj si ga kupi.

Moji sosedje imajo konje doma, pa jih popolnoma normalno (po omejitvah, ne z 10kmh) prevažajo okoli z avtomobili, kot so Mitsubishi pajero Wagon, VW Sharan, Audi A4/A6 3.0TDI quattro, Hyundai Galloper, Subaru Forester, Škoda Octavia Scout ipd. osebni avtomobili ;) In pri tem nimajo nobenih težav.
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: delovni

Napisal/-a LaMike Pe dec 23, 2011 3:06 pm

Brez zamere ampak govorit, da poraba ni važna je rahlo smešno. Drugo je, ko gre za nedeljska vozila itd. Sploh pa z kakim Ram 3500 oz ostalimi havy duty pickup-i mora bit dnevna vožnja precejšenj izziv.
Avtorici teme pa: če ti je Ranger všeč, pojdi avto pogledat, testna vožnja in nimaš kaj razmišljat. Več, kot dovolj za vleko, udobja ter odlična cena. ;)
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: delovni

Napisal/-a King1 Pe dec 23, 2011 3:08 pm

LaMike je napisal/-a:Brez zamere ampak govorit, da poraba ni važna je rahlo smešno.



Tu se strinjam. Osebno se mi glede na čase to zdi še kako pomembno. Kar pa se ostalih predlogov tiče pa ne bom komentiral. ;)

lp

p.s. uspešen nakup želim.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: delovni

Napisal/-a cruiser1 Pe dec 23, 2011 3:35 pm

peroRS je napisal/-a:
Kaj naj v Sloveniji počnem s tako ogromnim avtom:
-nikjer se ga ne da normalno parkirat, ker so standardi za boxe še iz časov yugecov in fičotov
-če gre nasproti tovornjak ali pa malo večji avto se morava oba praktično ustavit, da se lahko srečava brez poškodb pleha, ker so ceste na podeželju še izpred 40 let nazaj, ko so bili samo yugeci in fičoti


:shock: :o uuuuuu! le kako hudiča meni uspeva že šest let vsak dan uporabljati pick upa po naših cestah in krajih??! Živim v mestu v bloku, uporabljam čisto navadne ceste, parkirišča in celo garažne hiše brez problemov in sem s pick upom prevozil Slovenijo po dolgem in počez pa sem na cilj prišel prav tako hitro, kot vsi ostali, no razen tistih, ki po avtocestah pičijo 200km/h+ ;)



peroRS je napisal/-a:-tak avto je potem namenjen samo za specifično uporabo, za vse ostalo pa ni preveč uporaben

Nekateri radi vozimo tudi malo hitreje po ovinkih, po avtocesti, se morda spustimo na kakšno turo po gozdu in zasneženih klancih. In zato rabiš avto, ki je vsestransko uporaben, ne samo za eno stvar ;)



Ne! Prav pick up je večnamensko in vsestransko uporabno vozilo. Je delovni stroj, tovorno vozilo in tudi čisto navadno osebno in celo družinsko vozilo. Z njim lahko pelješ prikolico s konjem ali kakšnim drugim tovorom, s keson lahko pripelješ ogromno stvari, greš v trgovino, kino in odpelješ družino na dopust saj so udobni in veliko lažje vozni in okretnejši, kot kombi. Pa še za mnoge druge stvari ga lahko uporabiš ampak to dojameš šele takrat, ko ga enkrat imaš.

Prav tako je lahko primeren za kakšno turo po terenu in snegu, za dirkanje po ovinkastih cestah pa res ni primeren ampak mislim, da uporabnica D_WoMaN niti ne išče takega avtomobila ;)







peroRS je napisal/-a:Poleg tega pa ne razumem tega mišljenja, da za vleko konja na prikolici potrebuješ avto, ki tehta 3 tone in mora imeti motor z vsaj 6 litrov prostornine in 500 konjev (=malo sarkastično napisano)
Za moje pojme pretiravanje. Podobno kot tista fora, ko se rodi prvi otrok in je treba takoj kupit enoprostorca s sedmimi sedeži.
Sicer zaradi mene če si nekdo želi imeti točno tako prevozno sredstvo, pa naj si ga kupi.

Moji sosedje imajo konje doma, pa jih popolnoma normalno (po omejitvah, ne z 10kmh) prevažajo okoli z avtomobili, kot so Mitsubishi pajero Wagon, VW Sharan, Audi A4/A6 3.0TDI quattro, Hyundai Galloper, Subaru Forester, Škoda Octavia Scout ipd. osebni avtomobili ;) In pri tem nimajo nobenih težav.


Rabiš ne rabiš...Marsikaj ne potrebujemo pa imamo! Ali mora človek res imeti svojega konja?? ;) Pretiravanje? Morda. Vsak se lahko sam odloči kaj je za njega najbolj primerno. Je bolje imet en večnamenski in uporaben avto ali dva za različne priložnosti? Tvoji sesedje in še marsikdo uprablja manjše terence in enoprostorce za vleko prikolice ampak, če bi probali kakšnega večjega pick upa bi videli razliko.



LaMike je napisal/-a:Brez zamere ampak govorit, da poraba ni važna je rahlo smešno. Drugo je, ko gre za nedeljska vozila itd. Sploh pa z kakim Ram 3500 oz ostalimi havy duty pickup-i mora bit dnevna vožnja precejšenj izziv.
Avtorici teme pa: če ti je Ranger všeč, pojdi avto pogledat, testna vožnja in nimaš kaj razmišljat. Več, kot dovolj za vleko, udobja ter odlična cena. ;)


Ni važna samo poraba! Saj vem večina vas to nikoli ne bo dojela, zato je skoraj brez smisla razlagati. Vsi si raje kupite avto, ki bo porabil tri litre manj in vam je samo to pomebno. Ne pomislite pa na stroške vzdrževanja, zavarovanja in vzdržljivosti avtomobila. Dober pick up bo vlekel prikolico vrsto dolgih let, manjši terenec ali pa karavan bo pa veliko prej precej zjahan in ga bo potrebno zamenjati. Veliko bolj pogosta bo menjava zavornih ploščic, diskov, končnikov in ostalih vitalnih delov... Ampak to ni pomebno, važno, da manj porabi. Pa nazadnje sem predlagal dodga z vgrajeno plinsko napravo!!

Pa nihče ni govoril o nakupu Heavy Duty pick upa!!! :roll:

Če ji moji predlogi niso všeč jih naj ne upošteva in naj gre pogledati Rangerja. Vsekakor je to še vedno boljša izbira, kot kakšen karavan ali kombi. Morda bi bilo dobro pogledati še tistega Explorerja Sport Track predvsem zaradi udobja, če ji je to pomebno.
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: delovni

Napisal/-a LaMike Pe dec 23, 2011 4:26 pm

Dejstvo je, da če imaš pickup-a in porabi 14l/100km ali pa 20l/100km je razlika (predpostavka ob vleki polne prikolice). In mislim, da imamo dovolj soli v glavi, da ni za pričakovati, da bo nek delavni avto tega ranga pil 3l. Nihče tega ne trdi. Trdim pa, da je treba v tak nakup iti smoterno in premišljeno. Vzdrževanje evropejskega pickupa ne bo nič dražje in bolj pokvarljivo od ameriškega. In ne vidim razloga, zdaj če že gledava Rangerja, v čem je toliko slabši od čisto krvnih američanov. ;) Vsekakor pa se strinjam, da je kak pickup boljši od karavanov in podobnih zadev.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: delovni

Napisal/-a C4V4L13R Pe dec 23, 2011 5:47 pm

Za omenjene kriterije absolutno pick up! Kdor se še ni vozil z njim...to se za vleko težje prikolice in/ali prevažanja kakšnega tovora NE more kosati z NOBENIM osebnim avtomobilom. Sam sem se peljal v mazdinem pick-upu z dvo-aksno prikolico in tega res ne moreš dajat v kup s kakšnimi osebnimi vozili, ko ne veš al ga bo raztegnilo al boš pustil zadnjo premo kje za sabo, kadar pelješ kaj težjega.

Kar se tiče porabe...velik avto = velika poraba, naj bo to kombi, SUV, pick-up...delovni stroj, velik in robusten, kakršen mora bit, ne more bit povrhu še šparovček...In ko je že primerjava...kolega vozi 2.7 A6 avtomatik in mu pije 10l/100km...pač avto uporablja in če si lahko privošči A6, ga zato ne špara...Tako da z velikim dizlom v velikem karavanu ne bo poraba nič manjša kot s kakšnim razumno velikim pick-upom/SUV-jem

Da pa ne pretiravamo z raznimi osmaki, predlagam da se pogleda za kakšno Navaro, Hilux, in podobnimi zadevami (kot jih ima ford, mazda pa verjetno se še kakšen najde)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: delovni

Napisal/-a cruiser1 Pe dec 23, 2011 6:06 pm

LaMike je napisal/-a: Vzdrževanje evropejskega pickupa ne bo nič dražje


Evropskega pick upa sploh ni, no razen amaroka.

LaMike je napisal/-a: Trdim pa, da je treba v tak nakup iti smoterno in premišljeno. Vzdrževanje evropejskega pickupa ne bo nič dražje in bolj pokvarljivo od ameriškega. In ne vidim razloga, zdaj če že gledava Rangerja, v čem je toliko slabši od čisto krvnih američanov. ;) Vsekakor pa se strinjam, da je kak pickup boljši od karavanov in podobnih zadev.


Seveda greš v nakup smotrno in premišljeno, zato je pa potrebno pogledati celotno sliko in ne samo eno in edino stvar s katero ste res vsi nenormalno obsedeni :roll: .
Nisem govoril, da so azijski pick upi toliko slabši od ameriških ampak sem samo predlagal večji pick up. Pri vdrževanju sem pa mislil predvsem pick up VS karavan ali terenec, ker vem, da so vsaj ameriški pick upi v tem primeru precej cenejši za vdrževanje. Kako je pa z azijskimi pick upi in vdrževanjem pa ne vem veliko.
 
Uporabniški avatar
Volvej
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: So okt 03, 2009 3:50 pm

Re: delovni

Napisal/-a Volvej Pe dec 23, 2011 6:22 pm

Tisti RAM 1500 iz prejšnje strani, ki ga je predlagal Cruiser je pomoje top shit, če je seveda v finančnem dosegu. Velik je, tako da imaš dovolj prostora da se cela družina udobno pelje, poraba se kompenzira s plinsko napravo in nasmeškom ob V8 rohnenju, rabiš pa izpit z E, ampak to tako verjetno rabiš pri večini pick-upov + težka prikolica.

To da je avto prevelik se mi zdi da tudi ni ravno res. Vzamimo za primer gasilski tovornjak, ki mora ob hitri vožnji priti bilokam v SLO, ker si kraja intervencije pač ne more izbirat, pa tudi ne potolče ničesar po poti, pa je višji in širši, ne pozabit še ogledal ki jih komot pohaklaš. Parkiranje v kakšnih garažnih hišah zna res biti problem, na odprtem pa pač postaviš čez dva boxa če ne gre drugače.

Je pa res da se tudi s kakšnim Defenderom, G-klaso, Landcruiserjem, ... da tudi komot vlečt prikolico.
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: delovni

Napisal/-a DragonForce Pe dec 23, 2011 6:31 pm

Namesto o pick-upu razmišljajte o terencu, Mitusbishi Pajero bi bil moja prva izbira, pa smo bolj na realnih tleh.

Nimam osebno nič proti pickupom kot avtomobilom, samo naj jih imajo ameriški kmetje za prevažanje bal sena, za nas so pa bolj kot ne neuporabni. Razen če voziš hladnilnike in velike stvari v njem. Ker se stvari zmočijo, ali pa izginejo, ko pride kakšen dolgoprstnež mimo. Če pa keson pokriješ, imaš pa terenca z manjšim prtljažnikom :)
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: delovni

Napisal/-a LaMike Pe dec 23, 2011 6:34 pm

cruiser1 je napisal/-a:
LaMike je napisal/-a: Vzdrževanje evropejskega pickupa ne bo nič dražje


Evropskega pick upa sploh ni, no razen amaroka.

LaMike je napisal/-a: Trdim pa, da je treba v tak nakup iti smoterno in premišljeno. Vzdrževanje evropejskega pickupa ne bo nič dražje in bolj pokvarljivo od ameriškega. In ne vidim razloga, zdaj če že gledava Rangerja, v čem je toliko slabši od čisto krvnih američanov. ;) Vsekakor pa se strinjam, da je kak pickup boljši od karavanov in podobnih zadev.


Seveda greš v nakup smotrno in premišljeno, zato je pa potrebno pogledati celotno sliko in ne samo eno in edino stvar s katero ste res vsi nenormalno obsedeni :roll: .
Nisem govoril, da so azijski pick upi toliko slabši od ameriških ampak sem samo predlagal večji pick up. Pri vdrževanju sem pa mislil predvsem pick up VS karavan ali terenec, ker vem, da so vsaj ameriški pick upi v tem primeru precej cenejši za vdrževanje. Kako je pa z azijskimi pick upi in vdrževanjem pa ne vem veliko.


Oprosti, da se popravim, če ti bo tako lažje. Pickup-a namenjenega evropskemu trgu (ker se mi ne sanja ne, kje so eni pa ne kje so drugi delani. In če sem čisto odkrit, me niti ne briga). :har

In preden me daješ v nek forumski stereotip, bodi brez skrbi, da znam kakšno stvar ali dve o več parameterskem odločanju povedati. ;)
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
pi100tnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če jul 28, 2011 11:05 am

Re: delovni

Napisal/-a pi100tnik Pe dec 23, 2011 6:48 pm

tudi js bi se odlocu za terenca tudi ce porabi malo vec
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: delovni

Napisal/-a cruiser1 Pe dec 23, 2011 7:05 pm

Volvej je napisal/-a: rabiš pa izpit z E, ampak to tako verjetno rabiš pri večini pick-upov + težka prikolica.



Ne rabiš! Rabiš samo izpit B kategorije če skupna masa ne presega 3.5T in s prikolico s konjem to ne boš presegel.
 
devilkin
Novinec
 
Prispevkov: 205
Pridružen: Če avg 16, 2007 3:59 pm
Kraj: Kranj

Re: delovni

Napisal/-a devilkin Pe dec 23, 2011 7:21 pm

Še vedno ni popolnoma razjasnjeno ali se kupuje nov ali rabljen avto.
Ali bi bil tale ustrezen? (če bi seveda imel vlečno kljuko)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4597031&show=1
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: delovni

Napisal/-a LukL Pe dec 23, 2011 7:42 pm

če bi bil js ta ženska, ki išče avto za tu pa tam kakšnega konja vlečt, bi vas use steral iz moje teme, ker se kregate po dolgem in počez!
roko na srce; koliko žensk si v Sloveniji lasti pick up-a z več kot 3.0 motorjem?
moj predlog bi bil spodnji
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3988005&show=1

oz. pogledal bi za ročnim menjalnikom.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: delovni

Napisal/-a cruiser1 Pe dec 23, 2011 7:54 pm

LukL je napisal/-a:roko na srce; koliko žensk si v Sloveniji lasti pick up-a z več kot 3.0 motorjem?



No, če že ravno sprašuješ takole iz glave, zelo dobro poznam tri ženske, ki si lastijo pick upa z več, kot 4.0l bencinskim motorjem in še dve, ki tako vozilo pogostokrat uporabljajo. ;) In tri od vseh petih, ful size pick upa uporabljajo tudi za prevoz konja.


LukL je napisal/-a:
moj predlog bi bil spodnji
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3988005&show=1

oz. pogledal bi za ročnim menjalnikom.


Pri tvojem predlogu je pa ravno aut. menjalnik edina dobra stvar.
 
Uporabniški avatar
Volvej
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: So okt 03, 2009 3:50 pm

Re: delovni

Napisal/-a Volvej Pe dec 23, 2011 8:27 pm

Sicer je res da ni čisto razjasneno za kaj se gre. Ampak kolikor jaz razumem avtorica teme že ima daily vozilo in išče delovno vozilo - tudi naslov teme je "delovni". Tale allroad pa ni ravno najbolj delavski avto, čeprav se s kolegi hecamo da so audiji za drva iz hoste vozit.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: delovni

Napisal/-a chan Pe dec 23, 2011 8:29 pm

89gasper je napisal/-a:
Avto mora za take reči imet šasijo!


V to smer bi se tudi sam nagibal, s tem da bi kot določen predpogoj postavil seveda poleg samoumevnega štirikolesnega pogona še reduktor.
Glede oblike karoserije pa je potem zelo odvisno od lastnih potreb oz. preferenc. Gledoč družinskost in vsakodnevni prevoz prtljage v prtljažniku, bo moral pogled seči po "klasičnih" terencih - ne kakšnih nežnih kompaktnih SUV (četudi roko na srce, so za omenjeno do določene mere tudi dokaj primerni). Odvisnost potem pogojuje višina financ ter ali gre za nakup novega ali rabljenega vozila. V primeru terencev, primernih vleki težjih prikolic se najdejo kakšni Toyota LC, LR Discovery, RR Sport, Jeep modeli (razen Patriot in Compass), Pajero, ter starejši modeli, v obliki prejšnjega modela Kia Sorento, Hyundai Terracan, Nissan Terrano, Patrol, ipd ... do kakšnega perverznega Hummerja (H2 ali H3) ter kakšnega "težjega" SUV, kot je bil prvi model Touarega s serijskim reduktorjem.

Če je predpogoj delavnost ter tovorjenje najrazličnejše opreme na keson, pa že omenjeni pick upi. Japonska konkurenca ponuja vsa po vrsti dizelsko motorizacijo ter navorsko bogate motorje. V primeru nakupa novega avtomobila bi pogledoval k Amaroku, z zelo spodobnimi "avtomobilskimi" voznimi lastnostmi.

cruiser1 je napisal/-a:
O porabi ne bom nič govoril. Sprašujem se le ali je res pri vseh vas samo poraba najpomebnejša stvar? Kaj pa druge prednosti pri takem vozilu pa niso pomebne? Vidite samo tisto trenutno večjo porabo goriva! Kaj pa ostale stvari pri katerih na dolgi rok lahko nekaj prišparaš? ...


Večno forumsko vprašanje =P
Eden izmed predpogojev uporabnice so bili tudi nizki stroški vzdrževanja, kamor seveda sovpada tudi poraba.
Bom podal izjemno plastičen primer ter malce računanja na pamet z zaokroževanjem: Ob predpostavki, da voznik naredi na mesec 2000 kilometrov ter ima dokaj povprečno slo plačo v višini 1000 eur ter gleda 2 modela avtomobilov ISTE cene. V primeru porabe 9l/100km (primer zgoraj omenjenih modelov z dieselsko motorizacijo) bo primoran dati za gorivo na mesec cca 240 eur. V primeru porabe 15l/100km se bo ta izdatek že bližal 400 eur/mesec. Torej v grobem gledano 40% njegove plače!!! Mesečna razlika cca 150 eur se še kako pozna ob suši v denarnici koncem meseca ... oziroma pomeni na letni ravni cca 2000 eur, kar pa ne predstavlja realne razlike ob ostalih izdatkih (servisi, registracija, ...). Zatorej je v takšnem primeru poraba goriva zelo pomembna postavka!

Morda le še to: vožnja pick upa ženskim predstavnicam ne bo pomenila noben bav bav, oziroma je v večini primerov podobna vožnji večjega terenca (v prestižnih primerkih le teh pa po cestah našega glavnega mesta videvamo nemalo število "krhkih" predstavnic =P ).
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: delovni

Napisal/-a 89gasper Pe dec 23, 2011 8:57 pm

Joj dajte malo brati. Jaz sem samo izpostavil primer kaj potrebuje nekdo, ki vlači prikolico večjih dimenzij od večine. In tam se Dodge Ram Heavy Duty izvrstno odreže. Sploh pa to ni moj predlog za nakup.
Jaz sem priporočil par let star Ford Explorer Sport Trac, s polovico nižjo ceno od ostalih predlogov. Če tudi bi se odločal za nakup azijskega pick upa, bi si jaz vseeno šel pogledat tega Explorerja. Že zaradi same primerjave.

Kakršno koli vozilo bo že na koncu... Naj ima šasijo in avtomatski menjalnik. Če bo 4x4 še toliko bolje.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov