Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
egster
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: To dec 25, 2007 5:55 pm

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a egster Ne jan 22, 2012 11:05 pm

Škoda, ker si kakšen teden prepozen, drugače bi ti z veseljem dal kakšen krog :?
Če ne bo druge se zapelji do kakšnega prodajalca, saj ni noben problem preizkusit. Te nič ne veže na to da ga vzameš, samo preprosto rečeš da greš še kakšnega drugega pogledat in da se boš odločil kasneje. Pri nakupu nikar ne "padi" na prvega ampak poglej vsaj dva.
BMW 530d M E60
Audi A4 Cabrio 3.0 quattro
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a C4V4L13R Ne jan 22, 2012 11:11 pm

Ne, to absolutno, pri takem avtu je treba bit bolj pozoren. Samo tako, da vidim, če bom iskal ta avto ali mi morda ne bo všeč od blizu.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a snikerson Ne jan 22, 2012 11:56 pm

za nakup maš še cca. 2 mesca časa, v tem obdobju bi znalo usut mal snega, pa da bi videl zakaj je quattro :D
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a C4V4L13R Po jan 23, 2012 12:05 am

Hehe...no...ne vem sicer, bodo bolj znali poznavalci povedat, ampak kolikor sem bral o tem quattro pogonu, obstajata dve različici in sicer torsen in haldex sistem. TT-ji imajo haldex sistem, če se ne motim in kolikor sem razumel, zadeva dejansko deluje 100% na sprednji pogon, le ko ta zgubi oprijem, se prenese moč tudi na zadnji par koles (procentualno ne znam povedat, koliko se kdaj prenaša), pri torsen zadevi gre pa dejansko za stalni 4-kolesni pogon (in seveda prenašanje večine navora po potrebi na sprednjo/zadnjo os)

Sem to prav razumel ali rabim še malo izobraževanja? :D

V kolikor je tako, predvidevam da tale quattro bistvene razlike za povprečnega uporabnika ne pomeni v primerjavi z navadnim sprednjim pogonom. Posebno v suhem ne. Sicer vidim, da vsi priporočajo kakšen koli quattro, zato da ne bom pametnjačil, naj raje povejo kaj več tisti z izkušnjami :)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a CockroaC Po jan 23, 2012 12:35 am

Razumel si pravilno .. prečni motorji uporabljajo haldex, vzdolžni pa kasicne diferenciale ..
Slika
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a Vikking Po jan 23, 2012 12:37 am

Torsen je pri vzdolžni postavitvi motorja. V normalnih pogojioh je porazdelitev mislim da 50:50, pri zdrsu se razmerje spreminja. Poleg tega je nezahteven za vzdrževanje.

Haldex pri prečni postavitvi motorja. V normalnih pogojih je gnan na sprednja kolesa, ko pride do zdrsa, pa rač. vklopi zadnjo os. Haldex potrebuje redno vzdrževanje (menjavo olja na 30k km).

Nekako lahko rečeš da je Torsen mehanski, trotlziher večni sistem.

Mogoče zanimiv prispevek različnih pogonov: http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a C4V4L13R To jan 24, 2012 12:00 am

no, tako nekako, potem imam prav :)

No, danes sem si šel ogledat en dober primerek, 180PS + RSR čip, s line, avto je imel cca 270.000 in je bil noter kot nov. Res zdaj dejansko vidim, da mora bit ta avto s 100.000 prevožnimi dejansko NOV. Motorček je zelo lepo predu, BOSE ozvočenje itd itd

V glavnem moj največji namen je bil, da najprej sploh vidim, kako ta avto izgleda. Ali je to gokart, ali je to bolj sofisticirana zadeva. Moram rečt, da mi je zelo všeč. Oblika je tako ali tako večna, s tisto zaobljeno ritjo , kratkimi previsi, nizko streho je res lepotec, čeprav malo v letih. Moram rečt, da me je noter malce presenetu, ker je res sodoben, kljub temu da govorimo o skoraj 15 let stari zasnovi. Materiali so zelo dobri. Resda je bil tole izredno očuvan primerek, ampak bi zlahka rekel, da ima vsaj 100.000 kilometrov manj, kot v resnici.

Všeč mi je, ker je avto dokaj civilen, ni res gokart varianta ala toyota mr2 s katero se tudi spogledujem. Sedi se dokaj normalno (približno kot v mojem coupeju), ne padeš na tla, tako da ni treba kobacat ven - kar mi je všeč za vsakdanjo uporabo. Sedeži so dobri, vendar manj športni kot sem pričakoval - pravzaprav so pravi fotelji, tako da sedi se udobno. Po mojem je prav veselje kruzat v tem avtu, čeprav o samem podvozju bi težko kaj več reku ali je športno trdo ali civilno udobno, ker je bila testna vožnja prekratka. Kolikor sem uspel prebrati testov in pogledati predstavitev na youtube, vsi grajajo da ne gre za nek športen avtomobil, kot nakazuje oblika, ampak le za konfekcijsko zapakirano a3, kar mi je po svoje všeč. Vendarle avto ni za na dirkališče, ne dvomim pa da se vozi dobro tudi skozi ovinke. Zadnjih sedežev praktično ni, kar me niti ne moti, tako ali tako je to voz za uživanje, čeprav je bi bilo v redu, da vsaj 2 prijatelja lahko pelješ s sabo (v Portorož na kofe npr. :D) Všeč mi pa je, ker je prtljažnika res ogromno. Nisem pričakoval toliko prostora.

Kar se tiče vožnje, se mi zdi, da avto objestno potegne. Ne vem ali je to občutek zaradi turbine, resda čipiran, ampak, moram rečt da se mi je zdelo da res trga, pa sem se že peljal z nekaj močnimi avtomobili. Bi verjetno moral probat nepredelano verzijo pa sam vozit, da bi mel še števc pred sabo. Predvidevam da je to efekt turbine, čeprav serijski avto ima pospeške pod 8 sekund, če se ne motim, kar je vseeno zelo dobro.

Škoda ker pozneje nisem imel priložnosti, da še malo bolj pogledam avto, ker nisem našel nekih stvari, ki bi me odvračale od nakupa takega avtomobila...mogoče edino kar se uporabnosti tiče - v tem primeru bi verjetno pogledoval še za cabrio varianto, ker ni nič manj uporabna, je pa veliko bolj cruzersko uživaška, v primeru da pa bi se odločil za 5-vraten avto pa bi res raje probal ujagat lepo a3...ni pa to to potem :)

Je pa imel pobič kar objestno porabo - 12l, čeprav predvidevam da to se ni šparalo (vsaj po njegovi demonstraciji sodeč ne...)
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a snikerson To jan 24, 2012 12:26 am

glede haldexa in torsna si pravilno sklepal, me pa poraba 12litorv niti ne čudi, sploh če je veliko mestnih "relacij", nam doma a4 2.0tdiQ po mestu troši 9-10l

EDIT; je pa tudi meni poznan občutek, ko se turba luknja pri 1.8t konča, sem bil sovoznik v enmu audiju S3(čipan na cca 265KM) pred leti... pohodi gas, sprva "nič", nato pa sunek v sedež in v "trenutku" na 190km/h :D
 
Uporabniški avatar
egster
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: To dec 25, 2007 5:55 pm

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a egster To jan 24, 2012 9:47 am

Vidim da te je kar navdušil :)
Moraš se sam usesti za volan 225KM različice s čipom na 265KM, ima 0-100 pod 6 sekund. :) Za moje pojme ima sicer pospeške nad 100 malo šepave, ker je kljub turbini konec koncev le 1800ccm 4-valjnik.

BOSE ozvočenje je bila dodatna oprema, vendar z enim aftermarket radiom in malim ojačevalcem + subom v prtljažniku pridobiš prav toliko.

Glede 4 kolesnega pogona si pravilno sklepal, TT ima haldex, ki ni pravi "quattro". Se pa zadnji diferencial neverjetno hitro vklopi, velikokrat (na snegu npr.) se zadnja kolesa zavrtijo kar skupaj s sprednjimi. Iz lastnih izkušenj ti povem, da se kjub nestalnemu pogonu precej pozna v ovinkih in pri speljevanju napram FWD. Tisti servis haldexa na 30.000km je relativno majhen strošek napram ostalim stvarem, ki jih avto prinese.

Če najdeš lepo ohranjenega 225 konjskega Q, ti ga definitivno bolj priporočam kot navadnega 180 - stroški isti, nasmešek precej večji! :twisted:
BMW 530d M E60
Audi A4 Cabrio 3.0 quattro
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a C4V4L13R To jan 24, 2012 12:03 pm

Je navdušil, ker za svoja leta je res zanimiv avto.

Skrbi me le ena stvar - stabilnost na cesti. Se mi zdi, da je skrajno nepredvidljiv. Avto je precej kratek in ima zelo nemiren zadek. Se bojim da ob klasični vozniški napaki, ko spustiš gas v ovinku in preneseš težo na prednji konec, zadek zgubi oprijem (to sem doživel pri zadnji testni vožnji). Verjamem da ob vklopljenem ESPju zadevo elegantno rešiš, vendar sem mnenja da bi moral bit tak avto bolj predvidljiv in stabilen že v osnovi...

Trenutno mam e36, katere sem resda navajen, vendar so meje jasno začrtane in te tudi opozori, da si šel predaleč, vendar avto ostane soliden. Tako, da me zanima, kako se zadeva obnaša na skrajnih mejah?

In še vprašanje za prave poznavalce:
Bojim se, da prve serije 1998, ki so imele vpoklic, nimajo res vgrajenega ESPja, ampak le ASR...Sicer gumb imajo na armaturi, ampak ali ta gumb pomeni res ESP ali je to ASR, kot pri veliko ostalih audijih? In če je to res pravi ESP, verjetno se ga ne izklopi le s pritiskom, ampak moraš gum držat nekaj sekund? Kako se lahko pred nakupom prepričam, da je avto res modificiran? Tiste spojlerčke namreč imajo vsi...kaj pa balasti in ESP?
 
Uporabniški avatar
egster
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: To dec 25, 2007 5:55 pm

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a egster To jan 24, 2012 2:15 pm

Najboljše je, da stopiš do pooblaščenega servisa, kjer ti bodo znali povedati, ali je bil avto dan na vpoklic. Nekje na koncu servisne knjižice je razdelek, kjer piše "Dodatna servisna dela" ali nekaj podobnega. Tam je datum in številka vpoklica, za katero ti lahko oni več povejo.

Mimogrede, sem našel še en moj posnetek, kjer se lepo vidi delovanje haldexa. Na letnih gumah seveda :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=AExoF-mOTPc
BMW 530d M E60
Audi A4 Cabrio 3.0 quattro
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a CupraR To jan 24, 2012 2:40 pm

Mojih par opažanj iz izkušenj z 1.8T 180ps (Leon):

-poraba čipanega (210ps) ob predvsem mestni vožnji (LJ) je bila konstatno med 10-11l. Mal dinamike, gont itak ne morš non stop. Ni veliko za konje. 4pogon doda hitro literček.

-če ga primerjam z novim 2.0TFSI, je stari 1.8T bil precej bolj nervozen. Gas do podna, sekundo nič pol pa useka k zmešan (po občutku seveda). Novi 2.0TFSi z precej več konjev je k mucek proti "staremu".

-LMM če še ni bil menjat bo 99% za zamenjat, sploh pri čipanem spusti.

-kje so lahko težave: prednje manšete, volanski obroč (j. stik za airbag), občasno lahko vodna pumpa sputi oz tuljave j. Ampak dejansko so to maleknosti ko na koncu črto potegneš.

-motorju zelo paše če odtsraniš katalizator, res lepo zadiha.

-poglej za LCR, celo prodaja se en. Avto je top. Leon je bil dobesedno A3 v drugi preobleki, za moje pojme sta TS in LCR verziji tudi precej lepši.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a lizard To jan 24, 2012 2:42 pm

egster je napisal/-a:Če najdeš lepo ohranjenega 225 konjskega Q, ti ga definitivno bolj priporočam kot navadnega 180 - stroški isti, nasmešek precej večji! :twisted:


Zadnje vpetje je pri Q-u posamično, pri FWD-ju pa je poltoga prema (vsaj kolko sem sam gledal pri kolegovem TT-ju), tako da je verjetno tudi tu kaka razlika pri vzdrževanju...
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a C4V4L13R To jan 24, 2012 4:14 pm

egster je napisal/-a:Najboljše je, da stopiš do pooblaščenega servisa, kjer ti bodo znali povedati, ali je bil avto dan na vpoklic. Nekje na koncu servisne knjižice je razdelek, kjer piše "Dodatna servisna dela" ali nekaj podobnega. Tam je datum in številka vpoklica, za katero ti lahko oni več povejo.

Mimogrede, sem našel še en moj posnetek, kjer se lepo vidi delovanje haldexa. Na letnih gumah seveda :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=AExoF-mOTPc

Kaj pa tisto glede handlinga?

@cupraR:
aha, hvala za predlog
 
Uporabniški avatar
egster
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: To dec 25, 2007 5:55 pm

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a egster To jan 24, 2012 5:31 pm

S handlingom je pa tko... Jst ga na zavitih cestah nikoli nisem potiskal preko mej. Avto ima mogoče res malo nesiguren občutek, kot si ga opisal (plavajoči zadek) ampak se sčasoma navadiš. V kolikor ima vgrajen ESP in ima tudi gumb, nimaš kaj skrbeti, ker se odziva odlično na vse kritične situacije, tudi na mokri cesti. Sam sem dal zamenjati vzmeti s športnimi (30mm nižjimi) in takrat sem dejansko opazil veliko razliko v legi na cesti in splošnem občutku vožnje, da o videzu ne govorimo (prej je bil 4x4 8) ).
Moj je bil že leta 2001 na vpoklicu, kjer so mu ESP in balaste zadaj vgradili naknadno, za spojler pa se lastnik ni odločil. Je bil pa kasneje naknadno nameščen aftermarket spojler, ki je presenetljivo dobro opravljal svojo nalogo pri visokih hitrostih. Nikakršnih problemov pri vožnji 200+, ubistvu sem imel kar dober občutek.
BMW 530d M E60
Audi A4 Cabrio 3.0 quattro
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a CupraR To jan 24, 2012 7:20 pm

Kako rešiš zadek: distančniki zadaj in bo zadeva precej bolj stabilna. Oz močnejši sway bar in kakšeen tie bar. Ni draga investicija, pozna se pa zelo.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a C4V4L13R To jan 24, 2012 8:36 pm

No sej, težava je, ker je težko ugotovit, ali je bil res vgrajen ESP, razen to da se gre probat na parking. Samo, kot pravim...dober avto se mora brez elektronike peljat kot treba, elektronika te rešuje ko voziš preko meje, ne pa da bo za normalno hitro vožnjo že potrebno posredovanje... To sem mislu no, ker sem dobil občutek da rado odpelje zadnji konc po svoje...
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a C4V4L13R Če jan 26, 2012 10:16 pm

no, pri 180 konjskem so okoli 8 sec...ta je bil čipiran, predvidevam da okoli 210 konjev, tako da slabih 8 - 7.5 sec...kar sploh ni slabo. Avto ima nekje 1200-1300 kil, tako da za 6 sec je pa vseeno potrebno kar nekaj konjev...

@egster:
si kdaj preizkusil delovanje ESPja?
 
Uporabniški avatar
egster
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: To dec 25, 2007 5:55 pm

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a egster Če jan 26, 2012 10:28 pm

5,9s je za čipiran 225 na 265KM.

Sem preizkusil ja, samo nevem kaj reči v zvezi s tem. ESP kot ESP pač, deluje v redu in precej napredno glede na starost avtomobila. :)
BMW 530d M E60
Audi A4 Cabrio 3.0 quattro
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Napisal/-a C4V4L13R Če jan 26, 2012 10:36 pm

tvoj je bil torej ravno tako vpoklican in je imel esp vgrajen naknadno? Kaj veš, do katerih letnikov so to še delali? Se mi zdi, da samo 1998, potem so imeli že serijsko? ali so tudi kasnejše letnike še vpoklicali oz. popravljali? Glede ESPja še to, ali tipka popolnoma izklopi ESP z enkratnim pritiskom, ali izklopi samo ASR in je potrebno tipko tiščat?

Zanima me še, če je kako fizično možno preveriti ali so vgrajeni balasti? Za tapeto ali v kakšnem smislu, ker si ne predstavljam, kako zadeva izgleda....

EDIT:
sem našel dve temi na angleških forumih glede balastov (ja hamlasti angleži jih odstranjujejo :DDD )
http://www2.tt-forum.co.uk/forum/viewto ... 73&start=0
http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtop ... ight+facts

očitno je to ta zadeva, ampak samo na eni strani 15kg, predvidevam da na sovoznikovi...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov