Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Terenec

Napisal/-a INFINITI Po jan 30, 2012 12:51 pm

Jaz bi definitivno med naštetimi izbral Subaru XV
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
LG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: To nov 10, 2009 3:27 pm

Re: Terenec

Napisal/-a LG Po jan 30, 2012 2:44 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Testne vožnje!!! Jaz sem vozil Tiguana in Qashqaia. Tiguan je zelo zelo dober SUV, suvereno se obnaša na navadnih cestah in je presenetljivo udoben na makadamu, tam kjer je Qashqaiu zabijalo amortizerje, je šel Tiguan čez brez drame. Na makadamu prekritim z mokrim listjem je v ostrem ovinku v drugi prenesel sunkovit pritisk na gas brez zanašanja. Njegova prednost je prostornost, tu namreč večina konkurence peša, v Tiguanu je pa tudi na zadnji klopi dovolj prostora za visoke ljudi in še nastavljiva je naprej/nazaj.

Pogoni se razlikujejo tudi, če ne gre za prave terence (mehanska zapora diferenciala, reduktor, ...). Nekateri so sposobni preusmerit moč na edino kolo z oprijemom (npr. pri speljevanju v klancu na ledu), veliko jih pa v praksi ni.


Hahahahah! Zanimivo =) spet je VW veliko, veliko boljši od konkurence ! Če bi ti bil avtomobilistični novinar, bi na vseh testih zmagal VW , tako je razbrat iz tvojega komentiranja! VW očitno vedno z nova pometa s konkurenco! =) LOOOOOL
`LG
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1956
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Terenec

Napisal/-a nejc1 Po jan 30, 2012 3:52 pm

 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Re: Terenec

Napisal/-a nalcoq4 Po jan 30, 2012 4:24 pm

Subaruja absolutno, če želiš avto z najboljšim pogonom ter odlično kvaliteto... ;)
Je pa res da npr... oblika pa ni glih najlepša samo še noben Subaru se ni prodal zaradi dizajna.
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Terenec

Napisal/-a Zois Po jan 30, 2012 4:49 pm

subaru!
Slika pugi.si
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Terenec

Napisal/-a ~toMmy~ Po jan 30, 2012 5:16 pm

LG je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Testne vožnje!!! Jaz sem vozil Tiguana in Qashqaia. Tiguan je zelo zelo dober SUV, suvereno se obnaša na navadnih cestah in je presenetljivo udoben na makadamu, tam kjer je Qashqaiu zabijalo amortizerje, je šel Tiguan čez brez drame. Na makadamu prekritim z mokrim listjem je v ostrem ovinku v drugi prenesel sunkovit pritisk na gas brez zanašanja. Njegova prednost je prostornost, tu namreč večina konkurence peša, v Tiguanu je pa tudi na zadnji klopi dovolj prostora za visoke ljudi in še nastavljiva je naprej/nazaj.

Pogoni se razlikujejo tudi, če ne gre za prave terence (mehanska zapora diferenciala, reduktor, ...). Nekateri so sposobni preusmerit moč na edino kolo z oprijemom (npr. pri speljevanju v klancu na ledu), veliko jih pa v praksi ni.


Hahahahah! Zanimivo =) spet je VW veliko, veliko boljši od konkurence ! Če bi ti bil avtomobilistični novinar, bi na vseh testih zmagal VW , tako je razbrat iz tvojega komentiranja! VW očitno vedno z nova pometa s konkurenco! =) LOOOOOL


Koliko razred osnovne šole imaš ti narejenih? :roll: Mislim oprosti, če te žalim, ampak kje za vraga (spet!) vidiš trditve, ki jih nisem napisal in od kod ti ideja, da bi po mojem mnenju povsod zmagal? To sem napisal samo za prostornost, pa mi dokaži nasprotno, če se slučajno motim! ;) Vse ostalo je mnenje iz izkušenj in Tiguan me je pozitivno presenetil predvsem z obnašanjem po zjahanem makadamu, pogon se je tudi na spolzki podlagi dobro obnesel. Napisal sem, da se zelo DOBRO obnese in mislim, da je glede na kriterije dobra izbira. Če si ga vozil in misliš drugače, povej.

Drugi del je mojega posta glede pogona je praktično proti Tiguanu, ker mislim, da je eden tistih, ki se ne obnesejo najbolje, če imajo zelo malo oprijema (v klancu). Subaru je verjetno pri tem občutno boljši. Ne da se mi brskat po internetu oz. predvsem youtubu, kako točno je, se pa spomnim, da obstajajo primerjave, zato sem avtorju (in ostalim) namignil, da ni povsod isto, nekateri pogoni v SUV-ih so namreč več kot dovolj za blažji off road in tudi sneg/led. Če ga zanima, bo poiskal več informacij.

Tukaj je ena dokaj poučna primerjava:

http://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs

In še kratek povzetek, za tiste, ki jim je moj prvi post preveč zahteven: Predlagam testne vožnje, da kupec vidi, kaj mu ugaja. Tiguan se po mojih izkušnjah zelo dobro obnese na cesti in makadamu ter je bolj prostoren od konkurence, pogon se na spolzkem listju dobro obnese. Kaj spornega? :roll: :roll: :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Re: Terenec

Napisal/-a fantom Po jan 30, 2012 6:54 pm

~toMmy~: je res samo izrazil svoje mnenje in ga zaradi tega še ni treba napadat da je vw fan. sem tudi sam naredil kar nekaj kilometrov z tiguanom in je res kar dober avto. na terenu pa čisti polom če nima off road paketa. ta paket mu omogoča nekaj svobode na "težaških terenih" ampak še vedno to ni to. in če primerjam svojega favorita subija z vw, ima subi veliko prednost zaradi svojega asimetričnega pogona. tega lahko zelo dobro iskoristiš na terenu. če pa bo imel še reduktor kot so ga imeli starejši subaruji pol ga pa itak zmaga. slednjega vw ne ponuja za mitsubishija pa nisem siguren. drugače pa nobeden od zgoraj naštetih ni pravi terenec in mislim da bo pri izbiri vozila odločilna testna vožnja in kateri avtorju bolj sede. PEACE!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Terenec

Napisal/-a ~toMmy~ Po jan 30, 2012 8:44 pm

Ja saj, napisal sem mnenje o enem od kandidatov. Da je res dober, potrjujejo tudi testi, vsiljeval ga nisem, ker ne bi predlagal tesnih voženj (v množini!). Jasno, da ni namenjen za pravi off road, ampak se očitno to tukaj niti ne išče. Smo imeli pri hiši pravega terenca, tako da mi je razlika kristalno jasna.

Če se bo uporabljal za vožnjo po slabih poteh, je to dovolj. Tudi če gre kak malo večji klanec, kjer je pogosto sneg, bo SUV z vsaj približno pametnim pogonom zadostoval. Če so razmere bolj ekstremne, je treba toliko več pozornosti namenit pogonu, kjer recimo Subaru prednjači.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Re: Terenec

Napisal/-a fantom Po jan 30, 2012 9:43 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Ja saj, napisal sem mnenje o enem od kandidatov. Da je res dober, potrjujejo tudi testi, vsiljeval ga nisem, ker ne bi predlagal tesnih voženj (v množini!). Jasno, da ni namenjen za pravi off road, ampak se očitno to tukaj niti ne išče. Smo imeli pri hiši pravega terenca, tako da mi je razlika kristalno jasna.

Če se bo uporabljal za vožnjo po slabih poteh, je to dovolj. Tudi če gre kak malo večji klanec, kjer je pogosto sneg, bo SUV z vsaj približno pametnim pogonom zadostoval. Če so razmere bolj ekstremne, je treba toliko več pozornosti namenit pogonu, kjer recimo Subaru prednjači.

točno tako...
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Re: Terenec

Napisal/-a dr.sah Po jan 30, 2012 9:53 pm

Malo rabljen Audi allroad.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Re: Terenec

Napisal/-a PRODRIVE To jan 31, 2012 10:12 am

Super se razvija teme,kar tako naprej,torej Subaru pogon je 1. liga
CARPE IMPREZAM
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Re: Terenec

Napisal/-a Gobavc Sr feb 01, 2012 6:28 pm

Subaru. :D
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Terenec

Napisal/-a ~toMmy~ Sr feb 01, 2012 7:16 pm

Nekaj bi še dodal. Tiguan ma za doplačilo dobrih 200€ možnost "elektronska prečna zapora diferenciala XDS", serijska je elektronska parkirna zavora s funkcijo Auto-Hold in asistenco za speljevanje na klancu, pri Track&Style (že malo dražji) je vključeno tudi:

"Terenski vozni program, vključuje asistenco za nadzorovani spust,
izboljšano uravnavanje navora pri speljevanju, natančnejše določanje
navora s pedalom za plin in funkcijo predizbire za avtomatski menjalnik"
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Terenec

Napisal/-a peroRS Sr feb 01, 2012 8:24 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Nekaj bi še dodal. Tiguan ma za doplačilo dobrih 200€ možnost "elektronska prečna zapora diferenciala XDS", serijska je elektronska parkirna zavora s funkcijo Auto-Hold in asistenco za speljevanje na klancu, pri Track&Style (že malo dražji) je vključeno tudi:

"Terenski vozni program, vključuje asistenco za nadzorovani spust,
izboljšano uravnavanje navora pri speljevanju, natančnejše določanje
navora s pedalom za plin in funkcijo predizbire za avtomatski menjalnik"


VW pač :mrgreen:
Recimo Škoda Yeti ima vse to pod serijsko opremo (pri 4x4) :D
http://www.youtube.com/watch?v=R5-noSif ... re=related

Na tem filmčku se pa lepo vidi, kje so meje samega pogona (2:55), saj nenazadnje avto niti ni namenjen plezanju po skalah, kot tudi večina ostalih SUV-jev:
http://www.youtube.com/watch?v=Bnbo3MN3 ... re=related

Za kakšne hujše off-roade bi rabil mehansko špero, bolj primerne gume, pa morda kakšen dodaten cm višine
(npr. VW transporter ima tudi haldex, ko pa vklopiš mehansko špero gre lahko samo še ratrak mimo :twisted: )

Za normalno uporabo, po kateri sprašuje avtor te teme (zasneženi klanci), je pa normalen haldex pogon več kot dovolj, čeprav ga nekateri hočejo prikazati veliko slabšega kot v resnici je ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Terenec

Napisal/-a nebivedu Sr feb 01, 2012 8:37 pm

To kar ima VW sedaj, je imel moj subaru že leta 1985. Zadeva se imenuje hill holder in jo ima subaru serijsko že od leta 1979. Namreč ko pohodiš v hribu sklopko in bremzo skupaj in se avto ustavi, bremze držijo dokler držiš pedal sklopke. Torej ena noga na sklopki, druga na gasu in čakaš, da boš speljal, pa avto stoji v še tako strmem klancu.

Definitivno si poglej recimo subaru XV. Če rabiš še avto za kake hude klance, si lahko vzameš model z 1.6 motorjem in reduktorjem - zmanjša prestave za 1/3, tako da avto lepše leze po vseh hribih.


Haldex je zanič. To ni bil in nikdar ne bo dober pogon,zato ga tudi dajejo v nizkocenovne modele avtov. Če hočeš boljši pogon, je to torsen.
Old subarus never die, they just get faster!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Terenec

Napisal/-a peroRS Sr feb 01, 2012 9:39 pm

nebivedu je napisal/-a:Haldex je zanič. To ni bil in nikdar ne bo dober pogon,zato ga tudi dajejo v nizkocenovne modele avtov. Če hočeš boljši pogon, je to torsen.


Le kako si vedel, da ciljam nate in na tvoje pljuvanje vsega, kar tebi ne paše? :roll:

Od kdaj se pa Bugatti Veyron ter Lamborghini Aventador štejeta pod nizkocenovne avtomobile? :lol: :lol:
Sicer si pa prav povedal. Novi Subaruji so precenjeni. Plačaš 30.000€ in dobiš dober pogon, vendar moraš trpeti kup cenene plastike, visoko porabo (glede na zmogljivosti atmosferskih motorjev) in po parih letih še rjo.

nebivedu je napisal/-a:To kar ima VW sedaj, je imel moj subaru že leta 1985. Zadeva se imenuje hill holder in jo ima subaru serijsko že od leta 1979. Namreč ko pohodiš v hribu sklopko in bremzo skupaj in se avto ustavi, bremze držijo dokler držiš pedal sklopke. Torej ena noga na sklopki, druga na gasu in čakaš, da boš speljal, pa avto stoji v še tako strmem klancu.

Pa ko že (spet) hočeš prikazati superiornost Subaruja...hill-holder ni nič novega. Američani so ga izumili že pred 2. svetovno vojno, Ford ga je imel od leta 1949.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Terenec

Napisal/-a chan Sr feb 01, 2012 9:57 pm

nebivedu je napisal/-a:

Haldex je zanič. To ni bil in nikdar ne bo dober pogon,zato ga tudi dajejo v nizkocenovne modele avtov. Če hočeš boljši pogon, je to torsen.


Hja, Lamborghini Aventador in Bugatti Veyron tudi (če že odmislimo plejado Volvov)? =P
http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

Kopiram le s svojega komentarja pri testu Tiguana: "Zelo na grobo - v VW koncernu se uporablja pri štirikolesnih pogonih Haldex sklopka pri modelih s prečno postavljenimi motorji (npr. modeli na podvozju VW Golfa - Octavia, Leon, TT, A3, ...), dočim se pri modelih z vzdolžno postavljenim motorjem uporablja Torsen diferencial (npr. Audi A4, A6, A8, Phaeton, ...). Označbe so pri eni znamki iste, kljub temu da gre za različne sisteme znotraj znamke (npr. pri Audijevem modelu Q7 je ista označba Quattro, kljub temu, da uporablja povsem tretji sistem - Borg Warnerjev.)."

Da pa se ne oddaljujemo od avtorjeve teme - vsak sodoben SUV z novejšim 4x4 pogonom bo več ali manj zadostoval prav vsem želenim potrebam. Potreb po klasičnih delovnih terencih (beri: Jeep Wrangler, LR Defender, Iveco Massif, ipd) je načeloma izjemno malo. V vsakdanjem življenju se že vklop reduktorja zelo redko uporabi (le če ne gre za kakšno vleko prikolice v strmejši klanec, premagovanje težjih terenov, ipd). Pomoč pri strmejših spustih pa je moč dandanes najti skorajda že pri vsakem SUV, v obliki HDC (Hill Descent Control - 1. uporabljen pri Land Roverju).
Malce bolj kot zanimivost - posebej zanimiva je uporaba HDC pri Yetiju ter VW Amaroku, ki deluje, kadar je ročni menjalnik v nevtralnem (!) položaju ter se korigira s plinom. Enega boljših HDC sistemov, ki sem jih preizkusil, pozna Jeep (skupaj z avtomatskim menjalnikom ter obveznim vklopom reduktorja), kjer je možno izbrati hitrost spusta med cca 1.6 km/h ter 12 km/h (http://www.jeepmanuals.org/jeep-2238.html).

Sodobnejši SUV bodo premagali vsak malce bolj resen zasnežen klanec ter se brez težav spopadli z večino makedamskih poti. Elektronska pomagala bodo v veliko pomoč (že omenjeni HDC ter Hill Holder ter morda kakšen Terrain Response (pri LR)). Ter seveda morda najvažnejše na terenu - primerna obutev, karoserijski previsi ter najmanjši odmik od tal.
Načeloma bodo prevagale osebne preference posameznega modela, primerna cenovna umeščenost, prilagodljivost notranjosti. Izmed primerljivih se Subaru ponaša z nikim težiščem (bokserski motor) ter dokajšnjo oddaljenostjo od tal. Tiguan velja za enega najbolj uravnoteženih paketov, vendar ima konkurenco že znotraj lastnega koncerna - Yeti. (BTW, meni že Seat Freetrack, kot primerek Crossoverja, popolnoma zadostuje za vsak zasnežen klanec ter gršo makedamsko cesto).

V rangu cene 30 evrskih tisočakov je še nekaj dobrih primerkov, predlagam konkretnejši ogled prav vseh (Kia Sorento in Sportage, Ford Kuga, IX35, Outlander, Subaru Forester, ki je podobno cenovno pozicioniran z XV, itd ...).

edit: me je že peroRS prehitel po levi z Lambotom in Veyronom! :mrgreen: =P
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Terenec

Napisal/-a nebivedu Sr feb 01, 2012 10:34 pm

peroRS je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:To kar ima VW sedaj, je imel moj subaru že leta 1985. Zadeva se imenuje hill holder in jo ima subaru serijsko že od leta 1979. Namreč ko pohodiš v hribu sklopko in bremzo skupaj in se avto ustavi, bremze držijo dokler držiš pedal sklopke. Torej ena noga na sklopki, druga na gasu in čakaš, da boš speljal, pa avto stoji v še tako strmem klancu.

Pa ko že (spet) hočeš prikazati superiornost Subaruja...hill-holder ni nič novega. Američani so ga izumili že pred 2. svetovno vojno, Ford ga je imel od leta 1949.


Res je nič novega ni, ampak citroen, VW in ostali ga šele leta 2011 začnejo serijsko vgrajevat v avte. Pa še to ne v vse.
Pač se dogaja enako, kot nekoč, ko so japonci prodajal avte z vso opremo po ceni golfa 2, da so prišli na evropsko tržišče, evropejci pa so ponujali kot dodatno opremo desno ogledalo in uro v armaturi.

peroRS je napisal/-a:Sicer si pa prav povedal. Novi Subaruji so precenjeni. Plačaš 30.000€ in dobiš dober pogon, vendar moraš trpeti kup cenene plastike, visoko porabo (glede na zmogljivosti atmosferskih motorjev) in po parih letih še rjo.


Že dolgo ni več tistih gnilih subarujev. So se glede tega popravili. Cene so res zasoljene, plastika je obupna, vendar še ena tvoja zmota. Poraba niti ni visoka za to kar imaš. Vsaj v zadnjih modelih ne več. Recimo tam od leta 2000. Porabe so nekaj normalnega za 2.0 motor in stalni AWD pogon (ne nek haldex), torej od 7 do 8 litrov bencina, dizla okoli 6.


Aja še to glede haldexa - 4 generacija haldexa ni več kao samo 2WD + dopolnilni pogon. Še vedno pa je stran od tistega pravega AWD sistema in kljub vgradnji v veyrona in lambota je še vedno za en drek. Pa ne se preveč hvalit s četrto generacijo, ker jo ima od VW jev zelo malo vgrajeno, Večina jih je na 2 in 3 generaciji. BTW 3 generacija je 95:5 stalni prenos med prednjimi in zadnjimi kolesi, ob zdrsu prednjih koles pa se prenese do 40% na zadnja kolesa, še vedno pa ne potisne avta v hrib, če prednja dva kolesa vrtita v prazno. Torej nič drugega kot to kar sem že rekel haldex je zanič.
Old subarus never die, they just get faster!
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Re: Terenec

Napisal/-a nalcoq4 Sr feb 01, 2012 10:39 pm

peroRS je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Haldex je zanič. To ni bil in nikdar ne bo dober pogon,zato ga tudi dajejo v nizkocenovne modele avtov. Če hočeš boljši pogon, je to torsen.


Le kako si vedel, da ciljam nate in na tvoje pljuvanje vsega, kar tebi ne paše? :roll:

Od kdaj se pa Bugatti Veyron ter Lamborghini Aventador štejeta pod nizkocenovne avtomobile? :lol: :lol:
Sicer si pa prav povedal. Novi Subaruji so precenjeni. Plačaš 30.000€ in dobiš dober pogon, vendar moraš trpeti kup cenene plastike, visoko porabo (glede na zmogljivosti atmosferskih motorjev) in po parih letih še rjo.

nebivedu je napisal/-a:To kar ima VW sedaj, je imel moj subaru že leta 1985. Zadeva se imenuje hill holder in jo ima subaru serijsko že od leta 1979. Namreč ko pohodiš v hribu sklopko in bremzo skupaj in se avto ustavi, bremze držijo dokler držiš pedal sklopke. Torej ena noga na sklopki, druga na gasu in čakaš, da boš speljal, pa avto stoji v še tako strmem klancu.

Pa ko že (spet) hočeš prikazati superiornost Subaruja...hill-holder ni nič novega. Američani so ga izumili že pred 2. svetovno vojno, Ford ga je imel od leta 1949.


ne govori bedarij glede "plastik" in tega, to je tipično mnenje enega pristaša nemških avtomobilov.
Če smo že pri tem tudi v plastiki oz. uporabljenih materialih so se pri Subaruju v zadnjih letih zelo popravli.Dajejo tudi raje poudarek na ostale stvari - kot je recimo zanesljivost delovanja elektronike in pa mehanike!!npr.če že omenjaš porabo je mimogrede novi boxer dizel odličen motor ki malo porabi. ;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Terenec

Napisal/-a ~toMmy~ Sr feb 01, 2012 10:50 pm

nebivedu je napisal/-a:To kar ima VW sedaj, je imel moj subaru že leta 1985. Zadeva se imenuje hill holder in jo ima subaru serijsko že od leta 1979...

Definitivno si poglej recimo subaru XV. Če rabiš še avto za kake hude klance, si lahko vzameš model z 1.6 motorjem in reduktorjem - zmanjša prestave za 1/3, tako da avto lepše leze po vseh hribih.

Haldex je zanič. To ni bil in nikdar ne bo dober pogon,zato ga tudi dajejo v nizkocenovne modele avtov. Če hočeš boljši pogon, je to torsen.


Ravno zato, ker vem, da ima to Subaru že dolgo serijsko, sem omenil, da to premore (tudi) Tiguan. :D Haldex mogoče ni najboljši pogon, ne moreš pa bleknit, da je zanič, ker je to pač neumnost! ;) Glede tega, naj si ogleda Subaruje, se strinjam.

Je pa razlika pri izbiri terenca/SUV-a, če ga potrebuješ, ker imaš tri kilometre rahlo strmega makadama do doma (vmes se po voziš 50km do službe) in če si recimo lovec. V prvem primeru je že Tiguan (z XDS-om) s svojimi "terenskimi" sposobnostmi overkill, je pa odlično vozilo za ostalih 95% prevoženih kilometrov, v drugem primeru je pa (za takrat, ko ne stoji pred gostilno :mrgreen: ) priporočljiv pravi terenec.

Bistvo? Nekomu bo čisto vseeno, če ima top shit 4x4 ali pa enega "zanič", ker ne bo nikoli pogruntal, bo pa avto uporabljal za vse ostalo in mu ne bo vseeno, kako se obnese pri tem. Torej nima smisla kupit Subaruja izključno na podlagi pogona, ki ga mogoče sploh ne potrebuje.

Ne me razumet, ne govorim, da ga ne kupit, se mi zdi zelo dober kandidat! Bi bilo pa izredno lepo, če bi kdo zanj napisal vsaj ENO stvar, razen tega, da ima odličen pogon. Ne vem a ga ni nihče tukaj sploh vozil al vam je pomemben izključno pogon, tudi če bi bila gor drvarnica namontirana?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov