Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a ban Pe feb 17, 2012 9:51 am

Smo mel včasih golfa V 1.6 bencinarja, z njim se je delalo v povprečju okol 600 km na tank (50 litorv), sedaj se z novim 122 KM tsi dela vsaj 100-150 km več, podobne relacije in stil vožnje. pa tudi sama vožnja je drugačna kot z atmosfercem, več kot 3k obratov se nikoli ne vozi, če je pa treba se ga pa tudi na 5k spravi. Tako da meni je tsi v rangu golfa/oktavie idealna izbira, za kaj večjega, višjega in težjega je dizel bolj primeren, seveda so pa pomembni tudi kilometri. Za 10 kkm, vprašanje če je dizel prava izbira.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a sonic Pe feb 17, 2012 10:04 am

andrejus je napisal/-a:Žena je kupila Pežoja 5008. 1.6 HDI. Mislim da ima 112 KM. Totalno premajhen motor za tak avto. Niti niso problem konji ampka navor,ga je enostavno premalo in ni tistega sunka, ki ga je včasih dajal TDI-PD (ki je meni osebno bil všeč) :
Ta motor verjamem da je prešibak za ta avto. Ampak tukaj je treba biti pazljiv, ko primerjamo (turbo)dizle in (turbo)bencinarje.
Tudi VW 1.6 TDI že v Golfu ni kdovekaj - v primerjavi s prejšnjim 1.9 TDI se zdi kot bi bil avto malo pohabljen. Bi rekel da je verjetno 1.2 TSI po zmogljivostih nad 1.6 TDI (govorim za Golf VI).

Tudi tisti občutek sunka v TDI je lahko varljiv - kot sem že omenil, je recimo v 2.0 TDI tisti sunek veliko bolj izrazit kot pri 105-konjskem 1.9 TDI, po drugi strani pa 1.9 TDI postreže z uporabnimi zmogljivostmi že pri obratih 1500 in manj, ko se 2.0 TDI še zelo matra (potem pa malo pod 2000 močno sune in če držiš gas, grobo zakopljejo prednja kolesa...).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a sonic Pe feb 17, 2012 10:07 am

sonic je napisal/-a:
andrejus je napisal/-a:Žena je kupila Pežoja 5008. 1.6 HDI. Mislim da ima 112 KM. Totalno premajhen motor za tak avto. Niti niso problem konji ampka navor,ga je enostavno premalo in ni tistega sunka, ki ga je včasih dajal TDI-PD (ki je meni osebno bil všeč) :
Ta motor verjamem da je prešibak za ta avto. Ampak tukaj je treba biti pazljiv, ko primerjamo (turbo)dizle in (turbo)bencinarje.
Drug primer: tudi VW-jev 1.6 TDI že v Golfu ni kdovekaj - v primerjavi s prejšnjim 1.9 TDI se zdi kot bi bil avto malo pohabljen. Bi rekel da je verjetno npr. 1.2 TSI po zmogljivostih nad 1.6 TDI (govorim za Golf VI, sem ga vozil z obema motorizacijama, ampak je bilo med obema vožnjama vsaj leto razlike, tako da se bolj približno spomnim).

Tudi tisti občutek sunka v TDI je lahko varljiv - kot sem že omenil, je recimo v 2.0 TDI tisti sunek veliko bolj izrazit kot pri 105-konjskem 1.9 TDI, po drugi strani pa 1.9 TDI postreže z uporabnimi zmogljivostmi že pri obratih 1500 in manj, ko se 2.0 TDI še zelo matra (potem pa malo pod 2000 močno sune in če držiš gas, grobo zakopljejo prednja kolesa...).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a sonic Pe feb 17, 2012 10:09 am

andrejus je napisal/-a:
az sem bil sprva tudi skeptičen glede zmogljivosti 1.2 TSI v Golfu ali 1.4 TSI v Touranu in Tiguanu. Ampak to moraš enostavno probat v vožnji, ker prej ti ne more biti jasno, koliko moči se da iztisniti iz takih 'motorčkov', če gor dodajo turbino (in pri enih še kompresor).


Moč pri turbo motorjih ni bila nikoli problem. Vedno je bila problem poraba in turbo luknja (oz navor).
Dobro, pod "moč" sem prej imel v mislih ne število KM, ampak to kar sem vmes opisal kot "uporabna zmogljivost" - torej da med vožnjo pritisneš na gas in avto potegne, ne vem kako bi to drugače opisal.

Glede turbo luknje - 1.4 TSI je pravzaprav nima (vsaj verzije ki imajo poleg turbine še kompresor, torej točno taki 1.4 TSI kot jih dobiš v Touranu in Sharanu/Alhambri). Tak motor začne pri 1500-2000 obrati suvereno vleči in vleče linearno do 5000-6000 obratov. Kot bi združil najbojše od dizla in bencinarja. Sploh če imaš še DSG menjalnik, je občutek super.

Poraba tudi ni tak problem, Touran nam z 1.4 motorjem porabi približno toliko kot je meni porabil pred leti Clio II z motorjem enake prostornine (seveda ne-turbo). Pa si lahko predstavljaš koliko je Touran težji od starega cliota, pa kakšno jadro je to na avtocesti (zračni upor). Pri tem pa tak Touran TSI po zmogljivostih pospeševanja seveda totalno poseka 1.4 cliota.

Še enkrat pa: ne se toliko obremenjevat s porabo - tudi če bo pri TSI 3 litre večja kot pri TDI (pa verjetno sploh ne bo toliko), je pri 10.000 letnih kilometrih to finančno zelo malo v primerjavi z višjo nabavno ceno in ostalimi večjimi stroški TDI (že zavarovanje naprimer).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a sonic Pe feb 17, 2012 2:23 pm

Volvej je napisal/-a:Ja saj vem da je ful odvisno od tega kako ga voziš, ampak vseeno ne vidim smisla kupovati avto z majhnim motorjem, če potem porabi več goriva kot kakšen motor z večjim volumnom, ki se pač pri istem tempu vožnje manj utruja.
Tole sem šele zdaj opazil - glej, ti si v svojem prejšnjem postu primerjal Sharana z Volvotom in to ni dobra primerjava, posebej na avtocesti, kjer ima karoserija Volva (sploh če je limuzina) pač manj zračnega upora kot velik enoprostorec.
In 1.4 TSI se zlepa ne utrudi, porabi pa seveda veliko, če mora poganjati veliko karoserijo pri avtocestnih hitrostih. Da premikaš Sharana 130 kmh in več, pač za samo vzdrževanje take hitrosti rabiš določeno količino energije. Dizel je tu seveda v prednosti, ker vsebuje liter dizelskega goriva enostavno več energije kot liter bencina, pa še izkoristek dizel motorja je nekoliko boljši.

Ampak pri hitrostih ki jih je dovoljeno (pa glede na običajno gužvo tudi realno možno) dosegati na naših in okoliških avtocestah, razlika še ni tako velika. Sharan 1.4 TSI menda pri 180 kmh pije okoli 17 litrov/100 km, ampak to je releventno samo če si v Nemčiji in delaš veliko kilometrov. Kdor se vozi po Sloveniji 10.000 km letno, se mu ni treba s tem beliti glave.

Res je verjetno razlika v začetni ceni, če se kupuje novega, ampak mislim se kaj hitro pokompenzira z manjšo porabo.

Ne, se ne. Sem že porej napisal koliko je s TDIjem najverjetnejši letni prihranek goriva pri taki kilometrini - v rangu 300 EUR. Razlika v nabavni ceni novega je pa v rangu 2000 EUR.
S tem da boš zaradi dražje nabavne cene vozila, za TDI vsako leto plačal nekaj več pri kasku, pa tudi (zaradi večje prostornine motorja) nekaj več registracije. To dvoje nanese letno pomoje 50-100 EUR več, torej bo OP na leto s TDIjem prihranil kvečjemu 200-250 letno. In tu še nismo upoštevali morebitnih dražjih servisov. Kdaj boš torej noter prinesel dražjo nabavno ceno dizla?
Tako da ta tvoj " se kaj hitro pokompenzira z manjšo porabo" nekako pade v vodo...


S tem da bi naj manj naviti motor z večjim volumnom, dolgoročno gledano več zdržal.
Ah, to je bolj rekla-kazala. Sicer pa, tudi če bi bilo res, pri 10.000 km letno tudi to ni tako relevantno, tudi če ga bo imel 10 let - 100 jurjev km bo menda že zdržal, ne?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a Tommaazz Pe feb 17, 2012 2:59 pm

Hja imate zanimivo debato :D ... Jaz imam p508 SW z 1.6 THP motorjem (156 km) in mi marsikdo reče, da je "1.6 prešvoh motor za tak avto" ampak verjemite da avto kr fajn potegne in po tehničnih podatkih ima boljše pospeške kot pa 2.0 hdi 164 km, tako da ti novi motorji s turbinami so res zmogljivi, je pa res vse kar ste napisali...dokler se ga vozi pametno je poraba relativno majhna kar se pa tiče mest in tiščanja avta potem pa joj :lol: V glavnem js sem s svojim "motorčkom" :lol: v peugeotu več kot zadovoljen, pa tk fajn zarenči če ga stisneš... :mrgreen: , je pa res tudi da je 508 kr aerodinamičen avto z nizkim uporom zraka ter nepretirano težo (1420 kg brez voznika). Sem pa vozil že tudi octavio 1.2 tsi (105 km), ki ga ima od žene brat in me je zelo pozitivno presenetil, namreč avto gre super, potisk čutiš in res nisem mogel verjeti...tako da tudi "mlinčki" so lahko presenetljivo hitri. Predsodke na stran pa sprobat :lol:
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a zany Pe feb 17, 2012 3:55 pm

Pred kratkim sem imel priložnost malce daljšo turo peljati jetto z 1. 2 TSI motorjem. Tudi moja prepričanja so bila na začetku, da je takšno srce za takšen avto enostavno prešvoh. Že po nekaj kilometrih pa sem se lahko samo čudil, kolikšno moč iztisne motor. Avto pač ni dirkaški, ampak za vožnjo po predpisih pa tudi čez je povsem dovolj. Na avtocesti je bila pesem malo drugačna, saj pri 130 km/h zgubi moč in ni več takšnega udara moči kot pri nižjih hitrostih, ampak stvar ne postane moteča. Poraba je bila natanko 7,6 l/100km, ampak glede na to, da je testni avto in ga po moje vsi ženejo na polno to ni takšna reč in se z zmerno vožnjo zna doseči prav lepo porabo. Glede sharana ali alhambre pa; avto je sam po sebi fantastičen, sploh za družino. Za 10k letno se mi dizel zdi nesmiseln. Za potrebe, ki jih imaš, mislim, da je tale 1.4 TSI povsem dovolj, v kakšen klancu boš malce šaltal v nižjo pa nič zato :)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a maniaxxx Pe feb 17, 2012 4:59 pm

Moje mnenje o TSI motorjih je znano, ampak da 150 konjev ne bi bilo dost? V sharana so včasih vgrajevali 90 konjski dizel in 115 NA bencinar pa še vseeno nobenga nisem videl da bi ga kje porival zaradi pomanjkanja moči, tako da 150 konjev je sigurno zadosti. Razlika dizel bencin pa je stvar vsakega posameznika...jaz sem za dizel
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a WMB Pe feb 17, 2012 5:01 pm

zany je napisal/-a:Pred kratkim sem imel priložnost malce daljšo turo peljati jetto z 1. 2 TSI motorjem. Tudi moja prepričanja so bila na začetku, da je takšno srce za takšen avto enostavno prešvoh. Že po nekaj kilometrih pa sem se lahko samo čudil, kolikšno moč iztisne motor. Avto pač ni dirkaški, ampak za vožnjo po predpisih pa tudi čez je povsem dovolj. Na avtocesti je bila pesem malo drugačna, saj pri 130 km/h zgubi moč in ni več takšnega udara moči kot pri nižjih hitrostih, ampak stvar ne postane moteča. Poraba je bila natanko 7,6 l/100km, ampak glede na to, da je testni avto in ga po moje vsi ženejo na polno to ni takšna reč in se z zmerno vožnjo zna doseči prav lepo porabo. Glede sharana ali alhambre pa; avto je sam po sebi fantastičen, sploh za družino. Za 10k letno se mi dizel zdi nesmiseln. Za potrebe, ki jih imaš, mislim, da je tale 1.4 TSI povsem dovolj, v kakšen klancu boš malce šaltal v nižjo pa nič zato :)



Še vsak je tako rekel, ko je prouizkusil najmanjšega tsi-ja :)
Če nebi vedel kater motor je vgrajen v avto, kaj bi mislil, kateri je???
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a MBtouran Pe feb 17, 2012 5:07 pm

Sam vozim tourana 1.4 tsi. Avto je za normalno voznjo dovolj poskocen, tudi pri klancih na ac je v 6. Prestavi dovolj moci. Glede sharana je verjetno podobno.

Glede porabe po mestu ne vem od kot sonicu 12 litrov. Sam imam porabo po mestu 10-10.5 in to pozimi, vklopljena klima ter gretje sedezev.
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a Tommaazz Pe feb 17, 2012 6:01 pm

Ja odvisno je kakšno mestno vožnjo...js imam tudi 12 l s tem da je na 5-ih kilometrih 5 semaforjev :lol: .
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1448
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a thunderbolt Pe feb 17, 2012 6:16 pm

sonic je napisal/-a:
thunderbolt je napisal/-a:Dizel za 10k na leto je res tvegana odločitev. Če imaš veliko kratkih relacij in če se tako pozna pri porabi hladna mašina, si pa privoščiš webasto (ne greje samo notranjosti, ampak tudi motor sam), kar pa sicer spet ni mala investicija.
:
V tem kontekstu je TDI za 10k na leto čisto nesmiseln.


Sam tudi ne zagovarjam nakup dizla - sem se malo nerodno izrazil. V mislih sem imel bencinarja z webasto grelcem, ki motor v 10-15 minutah ogreje na delovno temperaturo (plus odmrzne šipe in ogreje notranjost), pri tem pa naj bi sistem porabil deci goriva (vir: siol, test škode superba). Če bi imel avto na kratke razdalje, potem poraba ne bi smela biti tako velika. Sicer to še zmeraj ekonomsko ne opravičuje nakupa webasta, je pa za sam motor to nedvomno bolje (pa še pozimi je fajn, ko se samo usedeš in odpelješ).

saj pravim, zgolj razmišljam...
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a uros11 Pe feb 17, 2012 6:26 pm

Ma ja no, tdi ima vgrajen grelec, ki cca po kakšnem kilometru ali dveh že poskrbi, da piha v kabini topel zrak in torej tudi greje šipo. Vsaj pri avtomatski klimi.

Ne vem, ali še vedno kdo verjame v to famo, da dizel ne zmore malo km na leto. Moj jih dela manj kot 15k na leto, pa ni videti, da bi mu kaj falilo. Star dve leti in pol, pa še nima 35 k. Zaenkrat dela. Po teh predpostavkah, da ni za 10 k na leto, bo kmalu pokojen in ga bom kmalu dal med oglase.

Ekonomsko gledano je itak vsaka kibla zgrešen nakup. Praktično pride pa kar prav.
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a zany Pe feb 17, 2012 8:51 pm

@WMB; 100 %, da ne bi rekel, da je to 1.2 TSI, ker se mi je do tistega dne za tak avto zdela takšna mašinca totalno smešna in slabotna. Pa sem kaj hitro spremenil mnenje :)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a sonic So feb 18, 2012 12:17 am

MBtouran je napisal/-a:Glede porabe po mestu ne vem od kot sonicu 12 litrov. Sam imam porabo po mestu 10-10.5 in to pozimi, vklopljena klima ter gretje sedezev.
Mestne vožnje so zelo različne. Recimo včeraj popoldne sem s Touranom nekaj skakal okoli na našem koncu, v bistvu so bile štiri kratke vožnje ki so nanesle skupno dobrih 6 km - poraba dobrih 11 litrov/100 km. Če gremo z otroci na obisk k mojim staršem na drugem koncu LJ, je pa poraba ponavadi okoli 8,5. Če je motor še od prej ogret, je možno spraviti v mestu pod 8 litrov, preverjeno (brez penzionističnega cijazenja)...
Pa še to - mogoče je tudi razlika ali imaš ročni menjalnik ali DSG...

Pa v bistvu nerad preveč picajzlam okoli porabe, ker se mi zdi po eni strani brezveze obsesirat za vsakih 0,1 litra, zlasti če ne delaš veliko letnih km...
Je pa po eni strani malo športa poskusiti dosegati nižjo porabo, po drugi strani pa spremljam, če je poraba nekje v normalnem povprečju tudi zato, ker je lahko indikator stanja avta nasploh in specifično mašine - recimo pred leti v cliotu ko so mi šle vžigalne tuljave, sem nekaj tednov pred tem opažal nadpovprečno visoko porabo, ki se je po popravilu vrnila v normalne okvirje..
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a sonic So feb 18, 2012 12:29 am

thunderbolt je napisal/-a:Sam tudi ne zagovarjam nakup dizla - sem se malo nerodno izrazil. V mislih sem imel bencinarja z webasto grelcem, ki motor v 10-15 minutah ogreje na delovno temperaturo (plus odmrzne šipe in ogreje notranjost), pri tem pa naj bi sistem porabil deci goriva (vir: siol, test škode superba). Če bi imel avto na kratke razdalje, potem poraba ne bi smela biti tako velika. Sicer to še zmeraj ekonomsko ne opravičuje nakupa webasta, je pa za sam motor to nedvomno bolje (pa še pozimi je fajn, ko se samo usedeš in odpelješ).
No saj tak webasto bi bil kul (koliko pa tak hec stane?), ampak za tistih nekaj tednov najhujše zime je v smislu udobja pomojem nekako dovolj če imaš ogrevane sedeže. Je pa seveda ziher bolj nobel če se tudi pozimi takoj usedeš v že malo ogret avto...

Pa ne se preveč obremenjevat s 'hladnim motorjem', saj niso iz cukra. Moj Golf TDI bo tudi kmalu star 5 let, pa komaj če ima 50kkm, in še vedno dela super (posebej odkar sem investiral 12 EUR v nov zračni filter, hehe) moči je dovolj, poraba vedno nižja, olja ne pije (ne več, do ene 15-20 kkm ga je malenkostno pil, potem se je dokončno utekel) . Nek drug tak TDI ima po enakem času recimo 100 kkm ali več, pa je njegov motor nabral približno isto število 'hladnih kilometrov' kot moj - le da je tadrugi pač zraven nabral precej več 'ogretih kilometrov' (in ne mi rečt da se je med tem motor sam obnavljal). Ker znam delati z motorjem in pogosto vidi avtocesto, sem prepričan da je moj motor vsekakor v boljšem stanju kot tisti z 2-3x toliko kilometri.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a peroRS So feb 18, 2012 10:44 am

sonic je napisal/-a:Pa ne se preveč obremenjevat s 'hladnim motorjem', saj niso iz cukra. Moj Golf TDI bo tudi kmalu star 5 let, pa komaj če ima 50kkm, in še vedno dela super (posebej odkar sem investiral 12 EUR v nov zračni filter, hehe) moči je dovolj, poraba vedno nižja, olja ne pije (ne več, do ene 15-20 kkm ga je malenkostno pil, potem se je dokončno utekel) . Nek drug tak TDI ima po enakem času recimo 100 kkm ali več, pa je njegov motor nabral približno isto število 'hladnih kilometrov' kot moj - le da je tadrugi pač zraven nabral precej več 'ogretih kilometrov' (in ne mi rečt da se je med tem motor sam obnavljal). Ker znam delati z motorjem in pogosto vidi avtocesto, sem prepričan da je moj motor vsekakor v boljšem stanju kot tisti z 2-3x toliko kilometri.


Kot, da je 150.000km neka kilometrina :D
Se načeloma strinjam s tabo. (Dizel) motor ne bo razpadel, če imaš v mesecu 4-5 kratkih voženj in potem eno daljšo vožnjo po AC, kjer ga lepo segreješ in preteraš (že 140-150kmh v večji klanec je dovolj) ;)

Osebno za 10.000km/leto sploh ne bi razmišljal o dizlu, tudi če bencinar pije 12 litrov (pa čeprav ne). In to že zaradi dejstva da se veliko prej segreje in ni treba šparati stopalke za plin :mrgreen:
 
tmz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To avg 16, 2005 8:20 pm

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a tmz Ne feb 19, 2012 1:09 pm

Sonic, daj prosim povej, na koliko so obrati pri 130 km/h in na koliko pri 150 km/h. Pri 1.4 TSI. Tako za občutek me zanima.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a WMB Ne feb 19, 2012 1:32 pm

tmz je napisal/-a:Sonic, daj prosim povej, na koliko so obrati pri 130 km/h in na koliko pri 150 km/h. Pri 1.4 TSI. Tako za občutek me zanima.


Pod 3000 obrati. če se ne motim ima 2.800 obratov.....Pri 140 ima malce pod 3000.
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Napisal/-a sonic Ne feb 19, 2012 3:16 pm

WMB je napisal/-a:
tmz je napisal/-a:Sonic, daj prosim povej, na koliko so obrati pri 130 km/h in na koliko pri 150 km/h. Pri 1.4 TSI. Tako za občutek me zanima.


Pod 3000 obrati. če se ne motim ima 2.800 obratov.....Pri 140 ima malce pod 3000.
Tako je. Realnih 130 je sicer skoraj 140 po števcu, obrati so tedaj okoli 3000 (v 7. prestavi DSGja). Za 150 kmh pa ne vem. (no pri realnih 100 kmh je cca 2100 obratov, pa se da približno izračunat).

Pa še ta nasvet: pri Sharanu/Alhambri TSI je skoraj ista razlika če vzameš TDI namesto TSI, ali pa DSG namesto ročnega menjalnika.
Ker (sklepam) da ti ne bi bilo težava odkartati kupnino za Sharana/Alhambro TDI, vsekakor priporočam da za praktično isti denar raje kupiš TSI, pa zraven DSG menjalnik. Šele ko boš dobil v roke tak avto (če boš naročil DSG) boš videl kako dober nasvet sem ti dal.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov