Bago je napisal/-a:Porabil sem omeniti, da bi letno avto prevozil 40.000 km+ (torej, če je poraba, recimo, 7l/100km, je to vsaj 4.000€/letno). Pri nakupu električnega vozila bi pa letno porabil 400-500€, torej 3.500€ prihranka na leto, v petih letih bi se vozilo že samo izplačalo.
Malce pobrskaj kako je s porabo in dosegom teh hibridnih igračk. V Avto magazinu so imeli Ampero na testu. Ker je novinar avtomobil za test prevzel na Dunaju s praznim akumolatorjem je bila povprečna poraba do Ljubljane krepko preko 7 litrov (vožnja v zimskih razmerah in do 120km/h večino poti). Potem so naredili še en prispevek v okolici Ljubljane. Za vožnjo do Vrhnike, Domžal, Kamnika... je poraba res smešno majhna, saj se bencinski motor praktično ne zažene. Ko pa presežeš razdaljo cca 50km, se vklopi bencinski motor, ki je za tako velikost avtomobila podhranjen, na eni strani mora skrbeti da se vozilo s praznimi akumolatorji še dalje pomika v prometu, obenem pa še polni baterije - skratka recept za visoko porabo. Da niti ne omenjam morebitnega stroška v primeru okvare akumolatorskega sklopa - kako je s temi sistemi na dolgi rok (5 ali 10 let) še nima nihče izkušenj, razen morda Toyota s Priusem.
Glede na tvoj budget je najbolje kupiti varčnega dizla, katerega poraba zna biti med 4 in 6 litri (odvisno od velikosti vozila in režima vožnje). Razni hibridi so pri velikih kilometrinah zaenkrat še strel v prazno, saj je doseg na račun elektrike še vedno primeren le za mestno in primestno vožnjo. Pa še finančno si z 20.000 EUR precej kratek za nabavo hibrida:
Toyota Prius: 25.890 EUR za osnovni paket opreme
Opel Ampera: 42.900 EUR in dalje
Skratka za veliko denarja dokaj malo muzike.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.