Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a Kael Če jun 28, 2012 1:54 pm

@sonic: glede Leona: ena plača je bila slabo leto pri hiši, sedaj pa se je stvar uredila. Oba ponovno delava in se močno kaže potreba po dveh avtomobilih, vendar pa trenutno urejava finance za preostale stvari. Zato sem tudi napisal, da pred koncem leta o nakupu ne razmišljava, zbiram pa podatke - avto ne kupiš čez noč, pa potihem obstaja še ena varianta glede nakupa, katera ni za na forum, vendar pa morava prej povedati glede želje po nakupu.
glede Fieste: na avtu so bila 15" lita platiča, ne 16".
glede TDI in Leona: 1.9 TDI mi je dovolj v Leonu, ko je ta prazen. Ko pa enkrat dam noter otroški sedež, otroka, ženo pa še kaj v kuferaun, vžgem klimo pa zadeva začne močno pešat. Da o vožnji s trugo ne govorim, avtu moči pešajo - sej se še premika, vendar ni to to, kot če je avto npr. prazen. V primerjavi s 1.6 TDI 1.9 TDI vsaj v Leonu lepše vleče od ene 1700 dalje, medtem ko je 1.6 TDI do ene 2100 rpm mrtev. Je pa res, da je 1.6 TDI dosti bol varčen: imamo novo službeno Alteo XL s tem motorjem (gre sicer ko crkjen koj), vendar sem se vozil brez težav med 4.8 in 5.2 (regionalka), medtem kot to s 1.9 TDI nikakor ne uspe (rekord je 4.72 za tovornjakom pri 80 na uro - namenski test enkrat), sicer je vedno vsaj 5.2. Kar se tiče 1.4 motorja 85 KM je investicija na dolgi rok (nepremičnina), 1.6 žalost (ter bencinožer s slabimi 10 L / 100 km). In ta dva motorja sta povsem nepremirljiva s 105 KM. 1.2 TSI je po občutku bil nekje v rangu 1.9 TDI, oba motorja sta pri povsem praznem avto zadovoljiva, tisto pravo je bilo pa vsaj meni 1.4 TSI s 125 KM in 2.0 TDI s 140 KM, vendar pa je cena bila takrat (leto 2007) v nebesih, zato smo tudi takrat vzeli 1.9 TDI. 1.9 TDIju v rangu Golfa manjka 6 prestava, ki bi omilila trušč v kabini pri 130 - motor je že skoraj na 3.000 rpm in se dere vsaj v Leonu ko zmešan (bil sem sopotnik v Golfu in tam se mi je zdel manj glasen). Ali če želiš slišat drugače, 1.2 TSI in 1.9 TDI sem vozil v Ibizi, ki je od Leona lažja: e v tem avtu pa je to tisti pravo. No in potem pridemo do 208ke. Na papirju deluje 1.6 HDI s 92 KM pri dobrih 1000 kg kolikor jih ima Peugeot dosti boljše kot je 1.9 TDI s 105 KM v 1365 kg težkem Leonu. Sodeč po Siolovem testu, se Peugeotov 1.6 HDI s 92 KM vrti s 2550 obrati, kar je bistveno ugodneje od 1.9 TDI, ki jih ima skoraj 3.000 (igla je malenkost pod to številko) - če gledaš pa hitrost po Garminu za 130, pa jo preseže. Števec meni laže nekje za 7-9 km/h (merjeno po Garminu). Seveda pa, dokler ne preizkusim motorja in fuknem nekaj stvari v avtu ne bom vedel. Vsekakor moram dobiti HDIja na test.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a IcEm4n Če jun 28, 2012 2:34 pm

Verjetno bi tista 208-ka, ki jo je pred kratkim testiral Siol, še najboljši približek temu, kar ti iščeš (za sprobat).
Slika
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a Badzo Če jun 28, 2012 3:12 pm

Kael je napisal/-a:Ko pa enkrat dam noter otroški sedež, otroka, ženo pa še kaj v kuferaun,


Kaj imaš otroški sedež iz jekla, otrok že pri 3h letih tehta 50kg, žena je težka 200kg v kufru pa voziš opeko in cement? Mislim če ti je 1.9TDI s 105KM premalo v leonu potem ti lahko gladko rečem da pozabi 92 konjskega piđoja. razmišljaj o 112KM.

Pa v bistvu si že skozi celotno temo sam s sabo v sporu. Rad bi neko moč/pospešek na eni strani na drugi pa bi rad da bi avto spil pod 2L/100km. Pa kaj delaš res toliko km na leto da se ti pozna ta deci ali dva na letni ravni prihranek da lahko gre cela familija na morje?
Pa ne mi zdaj neke nebuloze o nekih kvazi finančnih težavah (kako se vsak privarčevan deci pozna, na drugi strani bi imel pa panoramo pa navigacijo) itd - če bi bila res kriza ne bi imel dveh avtov, sploh pa ne bi enega imel v garaži neregistriranega - tak avto je najdražji!
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a Kael Če jun 28, 2012 6:06 pm

@Badzo: v letu dni ko je zena mela sluzbo sva prevozila 65.000 km v letu dni. Glede fin. tezav p je tak, da ko cez noc pade proracun za polovico, je treba takoj ukrepat. Ker sva vedela da stvar nau dolgo trajala sva avto odjavila, ce pa bi se trajalo pa bi sel v prodajo. Da bom pa zaradi par mesecev kr avto prodal, pol spet kupoval je pa bedarija. Za avto lahko gre na mesec le dolocen % proracuna in tega se drziva. Avto v garazi me ne stane nic, razen izgube vrednosti, vendar ne toliko kot bi stalo iskanje drugega vozila + servis + riziko da je kaj narobe z njim ter zivci(govora je o 7 mesecih, ne o par letih, kjer pa bi bilo met avto v garazi bedarija).
Kar se pa zmoglivega avta in porabe tice je pa tak: zakaj nebi imel moci na zalogi in jo uporabil ko jo rabis, sicer se pa vozil z nizko porabo goriva? Na morje gremo vsaj 10 do 15 krat (vikendi - sansa zastojn), fuknem trugo na streho, pa akcija. In ko se nalozen peles, 105 KM manjka moci: prehitevanje je otezeno, klanci pa motor ubijajo. Spet primer: na Leonu mi je sel dvomasovni vztrajnik in sem mel 14 dni alteo s 140 km. Porabo sem mel enako kot na Leonu, na AC pa celo nizjo pa se motor je bil tisji. Ampak prehitevanja so bla mala malca, nalozenost avta pa se je dost dost manj poznala. Ocenjujem pa da bi mel ene 120 km v Leonu dost. Tudi 1.8 tfsi ja sem drzal malo nad 6l, vendar pa je zame tak motor brezveze.
Sicer pa so v temi zelje, realnost pa drugo. Temo sem odprl z namenom debate in zbiranjem informacij.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a maniaxxx Če jun 28, 2012 6:23 pm

Koliko je max budget in česa se nikakor ne želite odreči?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a sonic Pe jun 29, 2012 7:55 am

Sem si prebral malo prej omenjeni Siolov test peugeota 208. Govorijo o tem, da ne najdejo vsi dobrega položaja za volanom - no, če si kakega 208 že vozil, sicer že veš, če tebi (in ženi!) v tem pogledu ustreza.
Mene bi v kontekstu te teme na tvojem mestu bolj skrbelo naslednje, kar so zappisali:
- "Peugeot je z novo generacijo prvič ponudil tudi povsem na novo zasnovan multimedijski vmesnik, ki temelji na velikem, na dotik občutljivem zaslonu. Ravnanje z njim ni preprosto in ne intuitivno. Postavitev menijev in sprehajanje po podmenijih nista dovolj preprosta." - a je tebi v testu ta touchscreen vmesnik vseeno odgovarjal? Ker tukaj, pri ergonomiji, ti novi frajerski multimedia zaslončki stojijo ali padejo - zadeva mora biti poštimana 100% za preprosto uporabo, če ni zasnovana perfektno, potem je dejansko bolje da imaš kako manj bleščeče izgledajočo staromodno rešitev, ki pa deluje dobro...

- "(o sistemu start&stop) zelo pogosto se nerodni trenutki v križiščih zgodijo takrat, ko bi voznik rad speljal, pa se računalnik odloči, da bo ravno v tistem trenutku ugasnil motor."
Saj verjetno (upam!) se da je možno sistem start&stop izklopiti (sam zakaj bi ga potem sploh imel), ker tole pa meni zveni kot ustvarjanje nevarnih situacij. V splošnem mislim, da bi bilo (sicer sem miroljuben človek) treba pretepsti vse, ki so se spomnili start&stop sistemov in vse tiste, ki jih tlačijo v avte.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a sonic Pe jun 29, 2012 8:08 am

Kael je napisal/-a:@sonic: glede Leona: ena plača je bila slabo leto pri hiši, sedaj pa se je stvar uredila. Oba ponovno delava in se močno kaže potreba po dveh avtomobilih, vendar pa trenutno urejava finance za preostale stvari. Zato sem tudi napisal, da pred koncem leta o nakupu ne razmišljava, zbiram pa podatke - avto ne kupiš čez noč, pa potihem obstaja še ena varianta glede nakupa, katera ni za na forum, vendar pa morava prej povedati glede želje po nakupu..

OK, če prav razumem, se preprosto lahko pove tako: žena je uporabljala P206, ti pa Leona, in pač sedaj iščete zamenjavo za P206, ti boš pa še nekaj časa vozil naprej Leona.

Še vedno pa ne štekam, zakaj potem za ta vaša potovanja ne uporabljate Leona. Ker še vedno ne verjamem, da ti je v Leonu lahko 1.9 TDI prešvoh, če itak furaš max 110 kmh (na AC pri taki hitrosti menda ni toliko potrebe pri prehitevanju, na regionalkah pa ob pomanjkanju konjev pač tudi malo manjkrat prehitevaš, saj če voziš družino je itak bolj pametno čim manj prehitevati, ne glede na konjenico)
... Ampak kakorkoli - potemtakem, če si tako zahteven pri zmogljivostih, moraš gledati pač čimmočnejšo motorizacijo. Nisem še vozil HDi-jev, ampak 1.6 v splošnem najbrž ni kdove kako zmogljiv v primerjavi z 1.9, se pozna manjša prostornina (saj si že sam opazil pri 1.6 TDI - pač čeprav tovarna na papirju obljublja iste cifre konjev in navora kot pri 1.9 TDI, je realnost malo drugačna).

Oziroma, najmanj kar je, moraš v primeru odločitve za P208, vzeti močnejšo verzijo 1.6 HDi-ja.

Odločil se boš ti sam (oziroma skupaj z ženo), ampak za navedene potrebe bi jaz namesto malega avta z močno mašino, vzel večji avto z neko povprečno motorizacijo (najbolj idealno bi bilo oboje, ampak saj vemo da nas omejujejo finance...)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a Skubic Pe jun 29, 2012 8:14 am

Tle pa jaz ne razumem ljudi... priznam, da sem površno prebral poste od avtorja, ampak zasledil sem, da bi rad porabo pod 5.2L in pa da bo polno naložen avto imel moči... in pa 1.9 105KM je malo. Tukaj nekaj ne gre skupaj, resno. Brez zamere.
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a zany Pe jun 29, 2012 10:15 am

Tle neki ne štima. Skor nikol več kot 110 km/h na avtocesti(zakaj je že omejitev 130 km/h ?) potem želja nizke porabe, potem je 1.9 TDI leon prešvoh, peđojev malček pa bo z 95 konji okej. Prosim, razsvetlite me :lol:

Piše pa v testu od siola mimogrede, da je start&stop eden boljših v peugeotu, tiste o ugašanju motorja ravno ko bi rad speljal ni mišljeno za 208-ico. Kot ti je že nekdo svetoval, sam bi gledal za večjim avtomobilom (megane/c4/golf/astra s spodobno motorizacijo in solidno opremo).
 
ludamax
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To sep 13, 2011 1:16 pm

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a ludamax Pe jun 29, 2012 4:41 pm

Glede Leona. Pri RSR ti ga načipirajo na 140KM. mislim da bi stem dosegel manjšo porabo in večjo odzivnost motorja. Pa tudi hribi in avtocesta ga nebi tako matrala.

LP
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a GiGi1985 Pe jun 29, 2012 8:59 pm

Da se najprej držim teme.... z nobenim izmed omenjenih kandidatov ne boš veliko zgrešil, oba sta zelo dobra. Osebno bi raje fiesto, v glavnem zaradi oblike in notranje razporeditve, tršega podvozja in ostalih malenkosti, ki so meni osebno ljubše. Je pa tudi 208ka odličen izdelek, moraš sem sam odločit kaj ti je pomembno pri nakupu in kot že rečeno, kje dobiš več popusta, garancije, kakšni so stroški servisiranja,......in na koncu bodo odločale malenkosti.

Tole pa vzemita kot skromno mnenje; čeprav sedaj obadva delata, a to pomeni, da bosta zagotovo tudi naslednjih x let, ali se lahko hitro zgodi, da bo spet nekdo brez službe? Če vama je bil Seat v breme, se verjetno lahko zgodi isto tudi z bodočim avtom? Tudi meni ni jasno, kaj manjka leonu, 1.9tdi so popolnoma spodobni motorji?!
Sta mi pa zanimiva, pripravljena sta izgubiti več kot 20.000 eur v 10 letih na vrednosti avta+servisi, kar pomeni cca. 200 eur na mesec, pa vendar se obremenjujeta z vsakim dcl porabe? (podan znesek je informativen, ne se do eura točno vpičit vanj)
Kakorkoli se odločita, uspešen nakup vama želim!
Lp
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a Kael So jun 30, 2012 11:37 am

Preden na kratko odgovorim vsakemu: res bi bila vesela, če bi razlikovali med željami in dejanskim nakupom - brez skrbi bova vsako stvar dvakrat pretehtala in preračunala stroške vdzrževanja / zavarovanja preden bo padla odločitev. Nekaj je sanjat kaj bi (npr. xeonon), drugo pa je potem denar nest v trgovino in kupit. Če bi avto kupovala samo z očmi in željami, bi to bila Insignia ST (sej rabljeno se dobi med 15 in 20.000 €, ampak je to treba tudi potem vdrževat in tako vozilo odpade na celi črti). Tudi različna mnenja štejejo, dajo ideje in dobivama informacije na kaj vse je treba mislit in pogledat: tako da marsikateri predlog je bil dober - sploh npr. tisti štos z garancijo npr. nato sem sva v prvi fazi iskanja (izbiranje avtomobilov) pozabil bit pozoren. Sva sicer mnenja, da ste se v določene detajle preveč zapičili, po drugi strani pa, detajli bodo tudi odločali :). Hvala vsem zaenkrat.

@maniaxx: steklena streha če jo avto ponuja je must have. Če so na voljo športni sedeži brez usnja / alkantare v avtu je must have. Če je na voljo za nekaj 100 € (ne npr 1000 €) touch zaslon je velika želja. Xenon je tako če bi zneslo, enako je navigacija. Pogoj za navigacijo je ta, da ta dela kot je treba in da ena posodobitev ni dražja od garmina: ideja je padla zaradi tega, ker jo ves čas uporabljava in mi gre resno falus šop kablov po avtu. Budget je trenutno nastavljen na 15.000 €, raje manj - je pa res, da če je npr. ful dobra akcija, pa pride ogromen "popust" z veliko opreme na 15.001 € ne boma umrla - pogoj spet, da izračun vzdrževanja (tudi zavarovanja) pokaže zeleno.

@sonic:
-> zaslon v Peugeotu: ma zadeva sicer res ni tak simpl kot Garmin, vendar pa sva se oba hitro navadila. Res pa da končnega mnenja, ne morem dat, dokler ne dobim avta za en vikend na konkreten test (prva faza je bila izbira nabora avtomobilov). Zadeva bi res lahko bila še bolj simple, vendar skupna ocena zaenkrat: super, a bi lahko bilo boljše.
-> start&stop: v testnem avtomobilu 1.4 VTI ga nisma imela, vendar pa sem vozil od kolegice 508 SW iz Krka do Porata (blizu malinske), kjer je ogromno križišč kjer se ustaviš, ker so domačinom pravila španska vas. To crkne v vsakem takem primeru - avtu sm js ŠEF in bom JS povedal, kdaj ima da crkne. Tako, da men to sranje S&S meni deluje bolj marketinška poteza za zniževanje porabe, pridobitev naziva ECO in emisije pod opevanih 100g. Men za slednje in razne DPFe dol visi - mene sam zanima kuk žere in kako se pelje. Z velikim veseljem avto brez tega, če bo šlo.
-> Leon: glej od VW koncerna sem peljal praktično vse TSI in TDI verzije v Leon / Alteji (itak isto sranje) - razen 2.0 T(F)SI s 211 KM mislim da. Tudi Cupro in Cupro R. Meni tist idealen motor (pusti zdej porabo) je bil 1.4 TSI s 125 KM. 1.9 TDI s 105 KM ga ne dohaja in tisto malo mi v Leonu, predvsem ko je ta obtežen manjka. 2.0 TDI s 140 KM je puna kapa. Pogle glasnosti še vedno trdim, da je motor relativno, vendar ne preveč, žejen: 1.6 TDI pije manj in tisti TDI ki ga ne morem pozabit iz Toleda, 1.9 TDI s 110 KM - to je bla bomba, vozil sem se pa s klimo brez težav pod 5L, ko si pa rabil je pa potegnl.
--> HDI: tudi jaz še nisem peljal HDIja, vendar: Leon ima 1365 kg in 105 KM - torej 13 kg / 1 KM. Peugeot ima 92 KM in 1080 kg - 11.72 kg / 1km. Na papirju bo morda dovolj. Treba bo preizkusit in potem se odločat naprej. Zelo mamljiva je tudi poraba na papirju: zagotovila so, da bi se moralo dat ob umirjeni vožnji vozit med 3.8 in 4.4 l (tudi sodeč po sprimonitor.de - kjer gledam 207ke s 90 KM motorjem).

@zany, skubic: preberi odgovor pri sonicu, pri alineji Leon. Zadeva mi je prešvoh predvsem ko je Leona naložen. Na avtocesti je omejitev res 130, vendar pa se lahko res prijetnih 130 / 140 brez da cel čas skačeš po bremzi, pelješ ponoči, pa zgodaj zjutraj, pa kako nedeljo. Sicer ne delaš druga ko gas / bremza. Čist primer iz lajfa, preveril dvakrat: vožnja 110, ves čas tempomat (razen za tista dva kamjona iz CE do NM) in cestninske po omejitvah. Ce - Šentjernej čez Ljubljano (dobrih 150 km). Dolžina poti 1 ura 41 minut, oz 1 ura 43 minut. Ko sem pa ga tišu 150 kjer je šlo (pa vsi tuneli ipd bedarije po omejitvah, brez trobljenja, furanja za ritjo, prehitevanja po levi) smo pa prišli v 1 uri in 29 min, drugič 1 uri in 32 minutah. Poraba goriva: 5.17 oz 5.28 (odstopanja zaradi pumpe) pri počasni vožnji in 6.93 in 7.34 pri drugi. Meril sem tudi porabo pri 130 - čez 6.07 L (spet je nekaj napake zaradi različne pume). Prihranka torej v normalnih razmerah 10 minut a slaba 2 L višja poraba. Zakaj? Brezveze. Me je pa peljal enkrat tast pozno zvečer v Celje, pa rad pritisne pa sva prišla v 1 uri in 15 minutah. Evo časovno je to že nekaj, samo kdaj pa imaš tako prazno cesto - skoraj nikoli. In ko sva to z ženo pred leti ugotovila, oba ne vidiva smisla v hitrejši vožnji. Ko pa je treba imava rada, da se avto kam premakne. Kaj pa pomeni podhranjen motor pa oba vidima pri p206 s 68 KM.

@ludamax: imam resno pomisleke glede čipanja. Oba mehanika kamor vozimo avtomobile na servis (en za 206ko, drugi za Leona) mi z vidika, da če želim avto imeti še dolgo in se izogniti okvaram, čipanje odsvetujeta. Če pa bi že dal čipat, bi dal na napet 120 KM, pa poudarek na optimizacijo porabe goriva.

@Gigi1985: nihče ne more vedet kaj se zgodilo v naslednjih 10 letih, sploh glede na trenutne razmere. Pogoj, ki sva si ga postavila, je da so pred nakupom vrnjeni vsi krediti + da se vzame maximalno 5.000 € kredita, katerega dobim brez obresti. V dani situaciji je bila edina opcija odjava s prometa ali prodaja, ker bi sicer stroške avtomobila krila iz zlate rezerve - te pa za avto NE dam. Glede nato da sem prvi lastnik in avto ahtam ves čas in bo avto ostal pri bajti, dokler ne razpade / začne crkvat po spisku, me par mescov ne bo stalo nič. Rabljen avtomobil je loterija, če hočem približno spodobno zadevo in dizla bo še vedno stal vsaj 10.000 € in bo še na prst 2 leti pri pooblaščencu, pa nikoli ne veš, kaj si kupil (ko vidim kako dela folk z dizli, ni čudno da je toliko okvar). Na drugi strani vem, da je nov avtomobil mini loterija, vendar tam maš npr. 4, 5 let garancijo če gre kaj narobe. Tako da z novim bova pušnila 5.000 €, če. Preostalo bi v vsakem primeru. Če začneš pa enkrat študirat, da avto zgublja na vrednosti - saj so vsaka stvar ki jo kupimo v lajfu v končni fazi. Od prenosnega računalnika, kave, coca cole, pralnega stroja in v končni fazi tudi hiše. Če začnem v to smer gledat, je rešitev selitev na en otok in samooskrba :). Glede porabe za vsak dcl: varčna vožnja nama ustreza, ker sva ugotovila, da nama tista časovna razlika pomeni manj, kot s tem pridobima (ohranjenost materiala, živci, poraba goriva). Ko gledam spritmonitor.de, vidim da imajo ljudje, ki vozijo enako vozilo + podoben režim vožnje od 1 L do 2L višjo porabo kot midva. Pa četudi rečemo, da je to 1 L je to pri 200.000 km 2600 €, kar pokrije stroške servisev in gum do tega števila kilometrov. Jasno, da če to preračunaš recimo za 10 let in deliš z meseci je to skromnih 22 € na mesec, v praksi pa bi rekel, da je številka še veliko večja, ko vidim kdaj menjam jaz določene dele na avto in kaj mi pravi serviser, kdaj se naj bi to menjalo (pa ni bilo potrebe). Jasno zdej, da tudi npr. 50 € na mesec v končni fazi pri družiskem proračunu in dveh normalnih plačah 50 € ne pomeni življenske razlike, pa vendar: če povsod malo premisliš, preden nekaj vzameš, od naročnine za mobitel do ugašanja luči, so lahko razlike strahovite. Tudi v času ko je bila moja brez službe, smo se prilagodili tako, da nismo šli v minus za več kot 10 €, znanci pa z višjimi prihodki, ves čas jamrajo kako to ne gre pa un ne gre. Pa me je razfukal, pa smo enkrat dali položnice na mizo in slika je bila jasna zakaj: skoraj dvakratnik naše položnice za elektriko, račun za mobitel višji od enega kot od naju obeh skupaj, vode 1.5 kratnik naše (pa ti živijo v stanovanju, midva v hiši) itd itd (otrci so pa enako stari in število je enako :P ). Na koncu pa itak, vsaj je svojega denarja gospodar in prioritete in želje so različne...
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a MBtouran So jun 30, 2012 1:46 pm

Ko berem vse te poste se samo drzim za glavo in si mislim ali boste nekateri doktorirali iz nakupa avtomobila. Toliko kompliciranja za prazen nic.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a simply So jun 30, 2012 1:54 pm

Jaz bi si ogledal še Pola - 1.2 TSI 105KM z 6 prestavami - pa ga preizkusil čez vikend. Z vajino vožnjo z 110 km/h bo poraba zelo ugodna, še posebej z 15 colskimi platišči.

Ali sta se kaj ozrla za prihajajočimi vozili - mini limuzinami - Škoda Rapid, Seat Toledo?
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a Kael So jun 30, 2012 2:18 pm

@simply: ja 1.2 TSI motor je odlična zadeva v tem avtu. Ima sestra tako ibizo 1.2 TSI s Style opremo. Kljub temu, da ma 16 colske velge (215 / 45 / R16) je poraba brez težav pod 6 litri, dokler maš nežno nogo in voziš relacije - kar pri nas je. Tam 5.6 do 5.8 imam porabo, sem mel pakrat možnost vozit, če bi bile gor 15ke bi verjetno šlo še niže. Je pa res, da čim si malo bol pogumen takoj preseže 6 L, ampak res dokler ne voziš rally, je motor bomba (sploh glede na ceno dizla). Ampak tu je velik AMPAK, po tisti temi o TSI motorjih in kaj berem na drugih forumih o tem motorju, ga enostavno ne upam kupit. Nebi rad stal na servisu. Vsekakor pa Pola greva pogledat.

Glede Škode Rapid in Toleda: bomo videli kakšne bodo cene in oprema. Časa za nakup je še na pretek. Itak ne bova šla jutri po nov avto, ampak počakala na dobro priložnost. Primer: Citroen ima podobno navite cene v ceniku za C3 kot Peugeot, sedaj pa ponujajo prek 3 jurje popusta za najboljše opremljene modele. No, glede nato da je Peugeot 208 čist nov in seveda vroča roba, nekih popustov (razen jurja glede na ceno v ceniku) še ni (sodeč po Avto Celje, nisva pa se še hodila pogajat). Ampak, zaposlenim so baje (neuradna informacija, da me ne bo kdo ubil) ponudili okoli 15% popusta, če ga kupijo (208ko). No recimo da je cena avto po ceniku + nekaj opreme 17.000 €, pa dobimo ene 15% popusta pridemo na 14.500 €. Evo kaj takega pa je že vredno razmisleka. Pri vseh avtohišah sva s popusti za dizelske različice s okoli 90 konji in primerljivo opremo (ali pa kakšen kos ki ga Peugeot nima) prišla pod 15.000 €, ponekod tudi daleč pod 15.000 € in slej kot prej bo temu moral slediti tudi Peugeot - trenutno je 208mica eno najdražjih vozil v razredu. Podobno velja tudi za bencinsko gnane motorje, le da se tam cene vrtijo nekje 2.000 € nižje.

Kljub temu, da se večino časa pogovarjamo o dizlih, še enkrat ponavljam vprašanje: če mi kdo kaj zna povedati o PSA VTi bencinskih motorjih bom zelo vesel. Odločitev bo padla ko bom mel na mizi za svoje vožnjo izmerjeno porabo + ceno vozila + stroške servisev. Porabo lahko gledam za 207ce na spritmonitor.de. V Peugeotu so na voljo 1.2 VTi 82 KM, 1.4 VTi 95 KM in 1.6 VTi s 120 KM. Naj bi bili razviti v sodelovanju z BMW in za MINI-je če sem prav slišal. Ma ta stvar turbino, al so to navadni atmosferci, vzdržljivost, itd itd. Bom zelo vesel.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a esem So jun 30, 2012 3:04 pm

VTI-ji nimajo turbine, so dokaj skromni (poraba), če jih ne goniš, so razviti z BMW-jem in so tudi v Minijih.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a simply So jun 30, 2012 3:06 pm

http://www.peugeotforums.com/forums/207 ... ain-16361/

http://www.youtube.com/watch?v=TA-cYSIMWg4

Motorji nimajo tubine - so atmosferski bencinarji - plod sodelovanja med PSA in BMW - kmalu bodo vgrajeni tudi v serijo 1 BMW.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a TrijoAdijo To jul 03, 2012 8:49 am

Za informacije o P 208 in Fieste se pozanimaj pri PSC Paič v Krški vasi. Oni so prodajaleci za obe firmi.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a maniaxxx To jul 03, 2012 2:56 pm

za 207 ( ki je precej težja od 208 ) z 1.4 vti motorjem z 95 konji ti lahko povem da ima porabo okoli 6.5 z vsaj 80% mestne vožnje, težav pa s tem motorjem zanekrat ni bilo, ima pa res komaj 10kkm...

Sam ti 1.2 TSI močno odsvetujem, ker avto ni nič kaj varčen če si vsaj malo dinamičnega voznika pa o težavah s temi motorji je pa tako ali tako veliko napisanega. Opel corsa vama ne sede? Je precej ugodna, dizel s 95 konji je zeeelo varčen, avto drži ceno in je poceni za imeti in kupiti. Res je pa, da nima vseh fancy dodatkov
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Nakup Peugeota 208 vs. Ford Fiesta

Napisal/-a Blinder To jul 03, 2012 3:17 pm

maniaxxx je napisal/-a:za 207 ( ki je precej težja od 208 ) z 1.4 vti motorjem z 95 konji ti lahko povem da ima porabo okoli 6.5 z vsaj 80% mestne vožnje


1.2 tsi ima po tov. podatkih še 10% nižjo porabo kot 207 1.4vti, tko da tebi bi v tej 80% mestne vožnje žrl manj kot 6 litrov. ima pa ta tsi največji navor že pred 2000 rpm, takoda kr fanj boljše mora potegnit kot 1.4 vti( ki ima tudi 10 km manj)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: danci1973, Google [Bot] in 6 gostov