Turbina pri 2.0 in 2.2 DTI ponavadi zdrži avto-seveda, če je bilo z njim lepo delano in nima ravno 400.000km. Mogoče je bilo to pri turbini mišljeno kot elektro-magnetni ventil oz. kaka podtlačna cevka. Potem res turbina ne dela, na servisu pa bi seveda takoj turbino menjali, ampak je skoraj vedno nek banalen problem.
Večje probleme imajo te vectre z Bosch pumpo.
Imaš mogoče link katero gledaš?
Moja 2.0 dti jih ima 250k km pa še turbina perfektno špila

Moraš pa vedeti, da so to večino vozila iz uvoza. Pri nas so se prodjale v najbolj osnovni verziji, to se pravi brez BC, avtomatske klime, ....
Kot verjetno veš vozilo nima pogonskega jermena, ima mikro jermen za klimo in alternator. Jaz dam za mali servis ~70€, strošek velikega servisa pa odpade. Na okoli 300.000 se pregleda verigo ampak še nisem slišal, da bi bilo potrebno na kateri menjat verigo.