Napisal/-a Firediver So apr 27, 2013 3:09 pm
No, jaz imam pa rajši jermen kot pa verigo ker razumem jermen kot potrošno blago in hkrati kot bistveni del za pravilno delovanje motorja, ki mora biti vsakih xx km zamenjan z novim in takrat se zagotovi, da opravlja svoje delo tako, kot je bilo v tovarni predvideno. Pri verigi nikoli ne veš, koliko je že pretegnjena (razen če preveč rožja) in tako ne dela več optimalno. Če pa motor ne dela več optimalno, ne daje svoje moči in/ali ima višjo porabo - večji strošek na dolgi rok.
Pravzaprav se mi zdi tragikomično, da bi se izbiral avtomobil tudi glede na podatek veriga/jermen. Jaz sem izbral jermen, pa še ventile sem dal nastaviti - neverjetno, koliko so bili razštelani tekom uporabe prvih 200kkm - in se sedaj vozim z avtomobilom, ki daje svoj maksimum letom in prevoženim km primerno. Se je že kdo vprašal, koliko izgubi pri avtomobilu, ki ni dobro nastavljen?
Človek brez problema, to strašna je stvar!