Da malo obnovimo; sem že imel enkrat to v glavi pa sem sedaj pozabil.
Torej zdaj je povprečje 7l x1,562= 10,934€/100km
s plinom bi bilo 10% več, torej 7,7*0,818=6,3€/100km > plina
+
na 100km bi bila dva hladna zagona, enkrat sem zasledil, da okrog 3dcl porabi da pride na delovno temperaturo primerno za preklop na plin....popravite me če je narobe
se pravi 0,6l bencina = 0,94€
SKUPAJ ZA 100km:
6,3€ >plin
0,94€ >bencin
= 7,24€/100km
DIZEL ZA 100km:
5l*1,429€= 7,15€
PRIHRANEK: bencin : plin+bencin = 3,69€/100km (brez upoštevanja sistema)
Vgradnja plinskega sistema okrog 1250€.
1250/3,69 = 338,75*100km =
33.875km da prideš na ničlo naprej pa potem voziš za praktično enako ceno, kot če bi imel dizla.
Enkrat na leto pa je še servis, ki pride 40€. (ni upoštevano v izračunu)
Plinski sistem tepe to, da je poraba 10% večja + da ti na 100km požre še za 1€ bencina.
Kolikor je sedaj to res. Nekateri navajajo skoraj nično porabo bencina, ne vem, ima pa to velik pomen. Euro pomeni 25 eur na mesec pri 2500km
Je pa res, da če grem to prodat, pa kupit dizla pa mogoč še jurja doplačat, sem na istem kot če v tega dam plin. Vozim se pa potem z istim stroškom kot na dizel. Razen če v resnici ne porabi toliko bencina poleg in je tisti procent povišanja povprečja nižji.
P.S. Ravno brskal po temi o plinu; našel podatek, da sistem porabi še za 0,3€ /100km maziva.....kako je s tem?? V bistvu še kup stvari, ki jih je treba upoštevati....mazivo in servis pa že prideš na + dodatnih 0,5€ /100km
Naj nekdo napiše, kateri sistem je optimum glede na ceno in kvaliteto in številko kakega, ki to montira iz štajerskega konca, da jaz to malo povprašam koliko konkretno bi to prišlo in kaj še vejo dobrega povedati o tem
