
~toMmy~ je napisal/-a:bolhca1970 je napisal/-a:Pozdravljeni vsi in vsak!
Glede na to da poznam Zdravkota od leta 1989, in da vem iz kje je, kje je rojen, kje je živel v mladosti in kje živi sedaj z ženo in otroci, in pri prebiranju tega foruma, MORAM podati svoje mnenje in pogled na tale forum in opis....
Zdravko in njegova firma je lahko vzor vsem firmam, ki nategujejo in goljufajo, tako z davki kot kilometri.
In žal je še vedno v Slo prepričanje da VSAK ki dela pošteno, da ga je potrebno uničiti!
Pa ti veš kaj si s tem odebeljenim napisal?![]()
![]()
MBtouran je napisal/-a:Zanimivi ste uporabniki z enim postom
RedBull™ je napisal/-a:Fatje, a ne bo zanimivo brati, ko se bo @bigblue oglasil, in napisal, kolikšen je bil končni znesek avtomobila in kako je zadovoljen s prvimi prevoženimi kilometri... saj v dobrem tednu - dveh,bo že ponosen lasnik avta
bolhca1970 je napisal/-a:Pozdravljeni vsi in vsak!
Glede na to da poznam Zdravkota od leta 1989, in da vem iz kje je, kje je rojen, kje je živel v mladosti in kje živi sedaj z ženo in otroci, in pri prebiranju tega foruma, MORAM podati svoje mnenje in pogled na tale forum in opis....
[b]
Kreativni najemi je napisal/-a:Ownanje po Tristanu:
1. Vaših strank ne poznam, niti o vaših strankah še nisem slišal ničesar - le zakaj? Jih je morda tako malo ali so le tako skrivnostne? Torej lahko temo strank zapremo, ker jih Tristan ne pozna. Če pa jih kdaj spoznate ali sami postane stranka jih lahko vprašate za mnenje/izkušnjo ali poveste svojega/svojo.
2. Z vami nisem stopil v kontakt, čeprav sem vaše oglase že večkrat opazil. Na tem mestu bi bilo dobro da se vprašate zakaj vas nisem kontaktiral. Razlog je povsem preprost - oglasi za vozila ki se nahajajo na drugem koncu EU in zagotovila prodajalca da je vozilo vrhunsko žal ne prepričajo. Kot direktor podjetja se verjetno zavedate da je nakup vozila predvsem čustveno in čutno obarvana zadeva. Velika večina kupcev (obstajajo tudi redke izjeme) mora vozilo videti, se vanj vsesti, videti tiste drobne detajle ki na koncu prepričajo... Vaši način dela tega ne omogoča, razen za tistih nekaj primerkov, kjer so vozila dejansko že v Sloveniji. Osebno me tako oglaševanje spomni na razne Top Shop in podobne prodaje kjer si ob prejemu izdelka večinoma razočaran, posledično pa me to odvrača tudi od ogleda vozil ki jih imate dejansko na zalogi - morda ni upravičeno, ampak po 5 zaporednem vozilu ki je v tujini vašo ponudbo enostavno zaprem. Naša storitev ni pisana na kožo vsakomur in tudi v bodoče bo tako. Stranka, ki se potrudi in pove svoje želje dobi točno to ali pa odgovor da takega vozila nismo našli. Vozilo, ki je v tujini in ga kupec želi prej tipati mu nesebično povemo kje ga lahko tipa. Ko je odločen da je to vozilo tisto kar si želi, mu ga lahko pridobimo ali pa naredi vse sam - podatke o avtu in trgovcu smo mu tako in tako že izročili.
4. Oglaševanje vozila ki ga lahko uvozite vsaj zakonsko gledano najbrž ni zavajanje - več o tem bi znal povedati kak tržni išpektor. Z vidika potencialnega kupca pa se ob takem oglasu čutim zavedenega, saj vaša merila za ohranjenost vozila niso enaka mojim - torej mi zdrav razum veleva da vsaj podvomim v resničnost navedb ki jih ne morem preveriti sam (pomanjkljivosti, eventuelne poškodbe, obraba vozila). Precej škode na tem področju ste si prodajalci rabljenih vozil naredili kar sami - vozila, ko imajo prevrtene kilometre, zgubljene servisne knjige in ostala dokazila o vzdrževanju, zamolčana popravila po prometnih nesrečah... Ne leti na vas oz. vaše podjetje osebno vsekakor pa ustvarja neprijetno sliko o prodajalcih rabljenih vozil (zakaj tako mnenje si lahko preberete v mojih preteklih komentarjih kjer sem že nekajkrat opisal kako sem kupoval avtomobil za boljšo polovico - na koncu sem zaradi nerealne ponudbe rabljenih vozil kupil nov avto). O naših merilih za ohranjenost ne veste ničesar, predvsem zato ker o njih presojate napamet. In spet, jaz ne govorim o drugih prodajalcih in nasplošno, jaz govorim o podjetju ki ga vodim.
5. Ravno analitika me je navedla v dvome iz katerih se je razvila tale tema. Povsem jasno je, da iskanje rabljenega vozila v tujini ni poceni reč. Tu so potni stroški osebe ki vozilo išče in preveri njegovo kakovost, transportni stroški, davki in dajatve ob uvozu, v končni fazi tudi vaš zaslužek.... In na koncu mi seštevanje v vašem primeru dela težave. Kolikor mi je poznano, so dobro dobro opremljena in ohranjena vozila v tujini še dražja kot pri nas, ko k temu prištejemo še vse prej omenjene stroške je hitro jasno, da tako vozilo pri nas ne more biti poceni. Verjamem, da je lahko nakup preko posrednika zaradi ustaljenih nabavnih poti ugodnejši kot v lastni režiji, močno pa dvomim da je lahko razlika četrtino vrednosti vozila. Kot je že zapisano, ni splošnega pravila ali je uvoz cenejši ali ne, razen če v 1.2 s iz glave izračunaš se ali se ne splača.
6. V mojih postih nisem nikjer namigoval o utajah ali čem podobnem. Še več, celo stopil sem v vašo obrambo ko je nekdo povzel moje mnenje kot namig utaje. V oči me je zbodlo le dejstvo, da je dobičkonosnost vašega poslovnega modela precej nižja kot pričakovati, prav tako plačilni indeks namiguje na zelo spremenljiv tok denarja - morda odraz trenutnega stanja v prodaji vozil? Morda odraz vašega poslovnega modela? GVIN beleži nihanje plačilnega indeksa od 100 do 30 v roku nekaj mesecev. Indeks 100 pomeni plačevanje računov pred zapadlostjo ali nabave ob predplačilu, medtem ko indeks 30 označuje velike zamude pri plačilih (100 in več dni preko valute). Bi bil zelo vesel pojasnila kje v teh izjavah vidite populizem? Morda v tem ker sem si drznil vprašati ali omenjeni simptomi nakazujejo nevarno spiralo v katero se je ujelo že precej domačih podjetij? Osebno menim, da je takšno vprašanje le del konstruktivne in z argumenti podkrepljene debate, ki jo tudi sami odobravate. Mala laž, velika laž, statistika - nekaj podobnega bi človek lahko sklepam o primerjavi posameznega modela s povprečjem. Kar zadeva bonitete.si in GVIN, ti lahko omenjeni index skazi že račun za par EUR, ki si ga pozabil, zavrnil ... Populizem je način kako se postavljajo vprašanja in nakazujejo možni negativni odgovori ali posledice; še posebej več omenjenih vprašanj zapored. Trenutno je verjetno sporno ker je plačilni index 97 (bonitete.si)?
7. Sam se ne ukvarjam z uvozom ali preprodajo vozil, avtomobilizem spremljam kot ljubitelj in navdušenec. Kljub vsemu pa znam na zadeve pogledati kritično, predvsem pa se ravnam po starem reku naših babic: Če je nekaj preveč dobro da bi bilo lahko resnično obstaja velika verjetnost da tudi ni resnično. Zato se mi zdi poostrena pozornost povsem razumen in normalen odziv. Jaz se ukvarjam z uvozom vozil in naletel sem na marsikaj. Tudi opekli smo se že in pošteno plačali za to. Poostrena pozornost je vsekakor razumen in normalen odziv, vendar v kombinaciji s tem da se dejansko pozanimaš kaj in kako kdo dela in ne da o tem ugibaš.
8. Za konec pa še dvom z moje strani. Oglas za vašo ponudbo objavi oseba ki prvič sodeluje na tem forumu in naredi le dve objavi, nato pa se v roku enega dneva registirate tudi vi, kot direktor podjetja. Je morda to le eden izmed vaših kreativnih pristopov prodaji? Omenjena oseba nas je poklicala, se pozanimala o vozilu, tudi povedala da je za mnenje vprašala drugod - med ostalim na forumu. Ko sem zvečer pogledal forum mi je odneslo ventil in ker ni potrebe po skrivanju identitete sem se prijavil in povedal kako si jaz predstavljam vse skupaj. Naša reakcija je reakcija na klevetanje, če je to reklama potem tudi prav. Hvala za reklamo.
in obilo užitka v kokicah, tudi če jih boste samo sanjali
INFINITI je napisal/-a:No debata če že naj se vsaj razvija v neko kulturno smer in brez natolcevanja; normalnim vprašanjem naj sledijo normalni odgovori, četudi je kdo lahko sprva užaljen - tako bo to vsaj koristilo morebitnim interesentom
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov