čare je napisal/-a:Ja pero res je za VW-ja dobiš zglob in selene posebej in jih lahko menjaš,pri Stilotu zgloba ne moreš posebej zamenjat in moraš celo roko,zadnji sileni tud na kakem VAG-u crknejo in ni neke silne razlike med Stilom in VW-jem v glavnem več je dela kot materjala in ja 200€ za komplet obnovljeno podvozje razen amortizerjev ni drago,vsaj tok ne da bi govoril o nekih glavobolih pa samomorih pa ne vem še čem.
A pri recimo Golfu 4-ki ali pa A3-ki iz tega obdobja pa ne moreš iste stvari zamenjati za enako oz. še manj denarja?
Ker govoriš, kot da pri VAG-u to stane 2 jurja
Lahko bi ti pokazal račun s pooblaščenca za omenjene zadeve, pa bi bil presenečen.
Staro kanto je treba rihtat pa naj bo nemc al pa italjan.
Kle se strinjava. Rabljenih avtov po principu tankaj vozi skoraj ni. Vložek je odvisen samo od tega koliko si picajzlast in katere stvari te motijo na avtih.
Nekaterim je pač vseeno, če vsi ležaji tulijo in če polosovine ropotajo, važno da avto pelje
In ne ne pljuvam po nemcih sam butasto se mi zdi ko jih nekateri tako hvalite kot da drug avto ne obstaja ali pa čez druge pljuvate kot da so res tak sekret....
Pljuvaš po VW-ju, kadarkoli imaš možnost, hotel to priznat ali ne. Pa spadaš med večino na tem forumu, vključno z nekaterimi moderatorji.
VAG je postal nek stereotip samo zaradi tega ker je recimo 10% lastnikov takih kretenov, ki se kurčijo okoli, samo zato, ker njihov avto nosi VW značko ali pa 4 krogce
in pljuvajo po vseh drugih avtih. Vendar to velja tudi za lastnike drugih znamk (tistih 10%).
Meni pa ne moreš očitati, da sem kdaj rekel kaj proti drugim znamkam. OK, sarkazem je eno. Pokaži pa mi moj post, kjer sem direktno rekel npr. "Fiat so j***a"
Vozim pa italjane samo zato ker so 2X cenejši od nemcev ko pa mi bo kdo za isti denar ponudil kak nemški avto pa ga bom z veseljem kupil do takrat pa ni šans.
Italijani so boljši nakup, ker so 2x cenejši od Nemcev? Za tistega, ki kupuje rabljen avto, verjamem da res.
Nekdo drugi, ki je kupil recimo novo Alfo 159 za 30.000€ in je po letu dni vredna dobrih 10.000€, pa se verjetno ne bi strinjal s tabo.
Pa da zaključiva debato. Brezveze se mi zdi nekaj kregat.
Zmotilo me je samo dejstvo, da nekateri vedno znova trdite, da je vzdrževanje VAG avtomobilov drago.
Zame kot lastnika ni. Je pa nerealno, da se primerja recimo 15 let star avto, ki ga šraufaš doma, z novim, ki ga servisiraš na pooblaščencu zaradi garancije (kjer edino lahko prišparaš, če prineseš svoje olje). Ne glede na znamko
