nejko307 je napisal/-a:papi-chulo- vedi da polovica uporabnikov tukaj gor zadev sploh še ni probala niti videla od blizu, verjetno jih velika večina sploh nima avtomobila(se opravičujem tistim ki veste kaj pišete...)
kar se tiče motojrev ...edina prednost tdi-ja je poraba...razlika njemu v prid od 1 l do 1,5 litra...ostalo v prid tsi-ju..(prožnost od nižjih obratov, razporejen navor, tiho delovanje, kultiviranost...itd...
...kar se tiče samih vozil...leon je dve stopnici nižnje v primerjavi z golfom(izdelava, materiali, zvočna izoliranost, šum pri višjih hitrostih, počutje v kabini...itd..
sicer so imeli 1.2,1.4 tsi nekaj težav..(izvzeta sta 1.8 tsi in 2.0 tsi)...1.8 tsi ima v praksi enako porabo kot 1.4 tsi ( med njima skoraj ni razlik le da prvi "uporablja " le turbino slednji še kompresor...
..čipan 1.8 tsi na cca 210 km gre malenkostno bolje kot čipan leon fr tdi (cca 205km)...
gre malenkostno bolje kot a6 3.0 tdi 233 original
enako kot golf 6 gti
enako kot 330xd touring 232
itd....
povprečna poraba mešane vožnje(po predpisih)...je cca 7.2 litra...9 je že divjanje...maximalna možna (1,2,3-ja pestava) ovinki-vzpon na rakitno-13.3l...![]()
..bodi pozoren tudi na velikost platišč pri dajanju podatkov porabe določenih vozil(primerjava- vozilo z 16 col popije min cca 0,5-0,8 manj goriva kot enako vozilo z 18 col..)- in pa sam način vožnje...
Sigurno pa bo najbolje da pa oba vozila preizkusiš, le tako se boš 100% prepričal kaj ti odgovarja in kaj v resnici velja...![]()
lp
Seveda je šum pri višjih vrtljajih manši, ker jih sploh ne moreš dosečt, če te že prej servis kliče...hehe
