Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a abbe Sr jan 16, 2013 12:24 pm

je treba zraven prišteti tudi dražje vzdrževanje dizla (olje je veliko dražje ker je za dpf,filter goriva je tut precej dražji,ogrevalne sveče napram svečam ravnotako)
pa tut morebitne dodatne težave ob odpovedi vozila.
pa sj nebom reku da so tanovi dci-ji zanič,sam naprambencinarjem je velik manj možnosti za okvaro
Ni vse res kar napišem
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1956
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a nejc1 Sr jan 16, 2013 6:08 pm

Sam bi na tvojem mestu vzel bencinarja in ga predelal na plin ;)
 
Ares
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 12, 2005 10:28 am

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a Ares Če jan 17, 2013 3:16 pm

abbe je napisal/-a:je treba zraven prišteti tudi dražje vzdrževanje dizla (olje je veliko dražje ker je za dpf,filter goriva je tut precej dražji,ogrevalne sveče napram svečam ravnotako)
pa tut morebitne dodatne težave ob odpovedi vozila.
pa sj nebom reku da so tanovi dci-ji zanič,sam naprambencinarjem je velik manj možnosti za okvaro



toda dvomim, da je v 5 letih recimo za 5.500 evrov več stroškov kot jih recimo prihraniš če imaš dizla

ne vem, lahko se motim, do sedaj sem vedno vozil sicer bencinarja :D ampak ker sem začel delati večjo število kilometrov pač to ekonomsko ne gre več čez
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a AgitatoR Če jan 17, 2013 9:50 pm

Ala športen avto z dizlom. :(
Tut v kabriolete to ne paše.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a King1 Pe jan 18, 2013 8:38 pm

AgitatoR je napisal/-a:Ala športen avto z dizlom. :(
Tut v kabriolete to ne paše.


Res? Pa nam obrazloži zakaj ne?

lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a peroRS Pe jan 18, 2013 9:29 pm

King1 je napisal/-a:
AgitatoR je napisal/-a:Ala športen avto z dizlom. :(
Tut v kabriolete to ne paše.


Res? Pa nam obrazloži zakaj ne?

lp


x2

Jaz imam zelo rad bencinarje, ampak če bi gledal avto z ENAKIMI KONJI (turbo)bencinar turbodizel bi se najverjetneje odločil za dizla.
Pa ne zaradi porabe :twisted:
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a dobek Pe jan 18, 2013 9:34 pm

peroRS je napisal/-a:Jaz imam zelo rad bencinarje, ampak če bi gledal avto z ENAKIMI KONJI (turbo)bencinar turbodizel bi se najverjetneje odločil za dizla.
Pa ne zaradi porabe :twisted:



za brakota vlacit s kabrioletom? =P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a Daedalus Pe jan 18, 2013 10:22 pm

Že dva so omenila predelavo na plin, pa bom še jaz, ker je očitno premalo jasno: 2.0t in predelava na plin! ;) Investicija je sicer takšna, da bo nakupna cena verjetno tam-tam z dizlom, ampak bo pa poraba oz. stroški goriva verjetno nižji kot pri dizlu. +manj možnosti okvar, ker kar je Abbe napisal je vse res.
 
Rossi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po jan 31, 2005 11:04 am

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a Rossi So jan 19, 2013 9:17 pm

Daedalus je napisal/-a:Že dva so omenila predelavo na plin, pa bom še jaz, ker je očitno premalo jasno: 2.0t in predelava na plin! ;) Investicija je sicer takšna, da bo nakupna cena verjetno tam-tam z dizlom, ampak bo pa poraba oz. stroški goriva verjetno nižji kot pri dizlu. +manj možnosti okvar, ker kar je Abbe napisal je vse res.


Vseeno se mi zdi, da obstaja problem predelava turbo motorjev na plin...ker je plin suh, posledično škodi vbrizgalnim šobam! Baje se vbrizg vrši sočasno z nekaj % bencina, kar nazadnje prinese tud višjo porabo kot pri navadnih bencinskih motorjih!

Glede na to, da imamo laguno z tem motorjem (2.0T 150KW) razmišljam bolj v smeri dobrega chip tuninga (bi znala poraba tud past za kakega pol litra) kot pa na predelavo na plin...da o performansah motorja niti ne govorimo, ker so že zdaj 'dirkaške'! ;)
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a Gricko So jan 19, 2013 9:44 pm

hja, glede čipanja in porabe.
Jaz mislim, da porabe z čipanjem (realne porabe!! nne po BCju) ne boš spustil, če pa že, pa mogoče kak deci.......

Ker če bi bilo tako lahko zmanjšati porabo, bi se tega sigurno posluževale fabrike, se ti ne zdi.......vsi radi napišejo manjšo porabo in tudi glede plinov je potem bolje in glede registracije....

Z čipanjem boš dobil lepše krivulje navora, moči, več konjev, navora........zdej glede na to, da bo več navora v nižjih obratih in ga boš fulll šparal, potem zna pokurit malo manj ( znaš pa zaradi tega šparanja in vožnje z prenizkimi obrati imeti druge težave ), če ga boš vozil normalno, ti bo kuril tam tam, kot ti sedaj

Meni se je po čipanju realna poraba celo malenkost dvignila.....je pa res, da se je tudi stil vožnje (malce težja noga, ker avto dejansko potegne ) spremenil
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a Daedalus Ne jan 20, 2013 12:05 am

Gricko je napisal/-a:hja, glede čipanja in porabe.
Jaz mislim, da porabe z čipanjem (realne porabe!! nne po BCju) ne boš spustil, če pa že, pa mogoče kak deci.......

Ker če bi bilo tako lahko zmanjšati porabo, bi se tega sigurno posluževale fabrike, se ti ne zdi.......vsi radi napišejo manjšo porabo in tudi glede plinov je potem bolje in glede registracije....

Z čipanjem boš dobil lepše krivulje navora, moči, več konjev, navora........zdej glede na to, da bo več navora v nižjih obratih in ga boš fulll šparal, potem zna pokurit malo manj ( znaš pa zaradi tega šparanja in vožnje z prenizkimi obrati imeti druge težave ), če ga boš vozil normalno, ti bo kuril tam tam, kot ti sedaj

Meni se je po čipanju realna poraba celo malenkost dvignila.....je pa res, da se je tudi stil vožnje (malce težja noga, ker avto dejansko potegne ) spremenil


Pomoje se poraba lahko zmanjša. Motor pridobi na moči zaradi boljše optimizacije, in ne vidim razloga zakaj ne bi bila nižja poraba mogoča ob enaki vožnji.


Glede plina in turbine: definitivno obstaja način da se to predela tako, kot se zagre. Pogoj je dober izvajalec, kot vedno. Vbrizgalne šobe pa s turbino verjetno nimajo veze. In višja poraba je znana posledica, je pa tudi gorivo pol ceneje. Nevem, jaz ne bi kar tako izključil te opcije.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a Gricko Ne jan 20, 2013 12:49 am

Daedalus je napisal/-a:Pomoje se poraba lahko zmanjša. Motor pridobi na moči zaradi boljše optimizacije, in ne vidim razloga zakaj ne bi bila nižja poraba mogoča ob enaki vožnji.


kaj ti misliš, da tovarna z vsemi razpoložljivimi viri (inženirji , programerrji...)ne zna dobro optimizirati računalnika na avtu??

Druga stvar je, ko "optimizirajo" podobne/enake mašina na različne konje.....pač imajo potem v ponudbi "večje" število agregatov......., ki se prodajajo po različnih cenah, se vgrajujejo v različne avte
plus tega gredo na malo višje tolerance (pritisk turbine....)

To zastopim, zakaj tako delajo in te stvari se da fino spremeniti in jih optimizirati

Glede porabe, pa ne vem zakaj, ne bi sami naredili "najboljše" optimizacije.....v končni fazi v sedanjem času le profitiraš na konkurenčnosti, če imaš nizko porabo in z večjo porabo nimaš nikakršnih "bonusov"

plus tega pri taki konjenici se šparovno voziš da se le dotikaš gasa pa avto že dobr gre ( ne rabiš turirati) in po prirastku konjev, se to stanje bistveno ne
spremeni.....druga zgodba je pri mlinčku z 40KM, ki ga moraš terat, da se premika.....tukaj pa verjamem, da bi se z več konji dalo tudi kaj prišparat, je pa zopet druga zgodba, da tudi v tem primeru, če bi po čipanju dobil 50, 60 KM, bi moral še vedno terat , da bi se avto ok premikal.....sicer bi se malo hitreje premaknil, ampak zaradi tega bi moral še vedno stopit na gas......kar pa pomeni. zopet podobno porabo

Poraba je še najbolj odvisna od tvoje noge in tvojega sloga vožnje, ter od cest po katerih se voziš (mesto, AC, relacije...)

PS: z preveč šparovno vožnjo v nizkih obratih...boš profitiral na porabi največ.......boš pa zato "kmalu" menjal EGR, DPF, dvomasni vztrajnik......ne vem, če je to ravno šparanje 8)
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a Daedalus Ne jan 20, 2013 1:11 am

Gricko je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Pomoje se poraba lahko zmanjša. Motor pridobi na moči zaradi boljše optimizacije, in ne vidim razloga zakaj ne bi bila nižja poraba mogoča ob enaki vožnji.


kaj ti misliš, da tovarna z vsemi razpoložljivimi viri (inženirji , programerrji...)ne zna dobro optimizirati računalnika na avtu??

Druga stvar je, ko "optimizirajo" podobne/enake mašina na različne konje.....pač imajo potem v ponudbi "večje" število agregatov......., ki se prodajajo po različnih cenah, se vgrajujejo v različne avte
plus tega gredo na malo višje tolerance (pritisk turbine....)

To zastopim, zakaj tako delajo in te stvari se da fino spremeniti in jih optimizirati

Glede porabe, pa ne vem zakaj, ne bi sami naredili "najboljše" optimizacije.....v končni fazi v sedanjem času le profitiraš na konkurenčnosti, če imaš nizko porabo in z večjo porabo nimaš nikakršnih "bonusov"

plus tega pri taki konjenici se šparovno voziš da se le dotikaš gasa pa avto že dobr gre ( ne rabiš turirati) in po prirastku konjev, se to stanje bistveno ne
spremeni.....druga zgodba je pri mlinčku z 40KM, ki ga moraš terat, da se premika.....tukaj pa verjamem, da bi se z več konji dalo tudi kaj prišparat, je pa zopet druga zgodba, da tudi v tem primeru, če bi po čipanju dobil 50, 60 KM, bi moral še vedno terat , da bi se avto ok premikal.....sicer bi se malo hitreje premaknil, ampak zaradi tega bi moral še vedno stopit na gas......kar pa pomeni. zopet podobno porabo

Poraba je še najbolj odvisna od tvoje noge in tvojega sloga vožnje, ter od cest po katerih se voziš (mesto, AC, relacije...)

PS: z preveč šparovno vožnjo v nizkih obratih...boš profitiral na porabi največ.......boš pa zato "kmalu" menjal EGR, DPF, dvomasni vztrajnik......ne vem, če je to ravno šparanje 8)


Vkolikor jaz vem je fora tudi v optimizaciji na razpoložljivo gorivo oz. gorivo, ki ga pač uporabljaš.
Glede začetne moči, glede na to da je še kar visoka, se v bistvu kar strinjam. To bi znalo precej omiliti (bom rekel morebitno) zmanjšanje porabe.
Nevem, sem preveč neuk, in je brezveze, da probavam še koga prepričati, ker morda prodajam buče. Tako da bi blo fajn, če bi se kakšen "stručko" oglasil. :)

In se 100% strinjam, da je najbolj odvisno od tež(k)e noge. :)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a AgitatoR Ne jan 20, 2013 9:08 pm

Kabrio pač 'nima' strehe. In da moraš zraven vohati in poslušati še traktor.....
Le Mans je dobil dizel, ker je to vzdržljivosna 24 urna tekma.
V civilnem avtu s kulturnimi konji pod ritjo, sploh podprtem z tako 'u izi' turbino, toliko da malo lažje zadiha - bencinar. Jebeš porabo.
Imamo dva 2.0 bencinarja doma, pa je poraba čisto sprejemljiva.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a King1 Ne jan 20, 2013 9:12 pm

AgitatoR je napisal/-a:Kabrio pač 'nima' strehe. In da moraš zraven vohati in poslušati še traktor.....
Le Mans je dobil dizel, ker je to vzdržljivosna 24 urna tekma.
V civilnem avtu s kulturnimi konji pod ritjo, sploh podprtem z tako 'u izi' turbino, toliko da malo lažje zadiha - bencinar. Jebeš porabo.
Imamo dva 2.0 bencinarja doma, pa je poraba čisto sprejemljiva.


Nočem bit nesramen a časi golfa 2 dizl so mimo. S tem mislim vohati in poslušati traktor. ;)

lp

p.s. avtor vidim, da C5-ko že prodajaš. Lepa je. Uspešno prodajo.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a AgitatoR Ne jan 20, 2013 9:22 pm

Pri nas je vsak 15. avto še vedno Golf 2 1.6D. JBG, če je folk glup.

Meni smrdi tudi nov dizel. Mrzel po varekini, topel pa k lokomotiva. :)
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a Daedalus Ne jan 20, 2013 10:01 pm

Meni so dizli zakon za vozit, tudi zvok me ne moti, sam smrdijo pa res. Tako nekako kot je AgitatoR napisal. =P
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a peroRS Po jan 21, 2013 3:14 pm

Bencin pa tako diši, da dol padeš, dobesedno :lol: :roll:

Mal pretiravate s temi vonjavami. Golf 2 dizel smrdi, saj stari bencinarji brez katalizatorja tudi.
Enako tudi novi avti. Ko so mrzli vsi smrdijo.
Imaš pa še 50% avtov, ki žgejo olje, potem je pa "dizel" kriv da smrdi. Pa pri bencinarjih enako :roll:
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a AgitatoR Po jan 21, 2013 3:54 pm

Glej moj podpis. :)
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Kateri motor izbrat - 2.0 dci 150KM ali 2.0T 205KM

Napisal/-a INFINITI Po jan 21, 2013 4:09 pm

Sprobal sem od kolega tega turbo bencinarja. dCi pa sem vozil v navadni laguni. Osebno ti bom rekel, da duši tega avta veliko boljše paše turbo bencinar.
Če pa ti gre le za "izgled" in ti bo dizl čisto OK po performansah in stilu vožnje si pa pač tega vzemi.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov