abbe je napisal/-a:je treba zraven prišteti tudi dražje vzdrževanje dizla (olje je veliko dražje ker je za dpf,filter goriva je tut precej dražji,ogrevalne sveče napram svečam ravnotako)
pa tut morebitne dodatne težave ob odpovedi vozila.
pa sj nebom reku da so tanovi dci-ji zanič,sam naprambencinarjem je velik manj možnosti za okvaro
AgitatoR je napisal/-a:Ala športen avto z dizlom.
Tut v kabriolete to ne paše.
King1 je napisal/-a:AgitatoR je napisal/-a:Ala športen avto z dizlom.
Tut v kabriolete to ne paše.
Res? Pa nam obrazloži zakaj ne?
lp
peroRS je napisal/-a:Jaz imam zelo rad bencinarje, ampak če bi gledal avto z ENAKIMI KONJI (turbo)bencinar turbodizel bi se najverjetneje odločil za dizla.
Pa ne zaradi porabe
Daedalus je napisal/-a:Že dva so omenila predelavo na plin, pa bom še jaz, ker je očitno premalo jasno: 2.0t in predelava na plin!Investicija je sicer takšna, da bo nakupna cena verjetno tam-tam z dizlom, ampak bo pa poraba oz. stroški goriva verjetno nižji kot pri dizlu. +manj možnosti okvar, ker kar je Abbe napisal je vse res.
Gricko je napisal/-a:hja, glede čipanja in porabe.
Jaz mislim, da porabe z čipanjem (realne porabe!! nne po BCju) ne boš spustil, če pa že, pa mogoče kak deci.......
Ker če bi bilo tako lahko zmanjšati porabo, bi se tega sigurno posluževale fabrike, se ti ne zdi.......vsi radi napišejo manjšo porabo in tudi glede plinov je potem bolje in glede registracije....
Z čipanjem boš dobil lepše krivulje navora, moči, več konjev, navora........zdej glede na to, da bo več navora v nižjih obratih in ga boš fulll šparal, potem zna pokurit malo manj ( znaš pa zaradi tega šparanja in vožnje z prenizkimi obrati imeti druge težave ), če ga boš vozil normalno, ti bo kuril tam tam, kot ti sedaj
Meni se je po čipanju realna poraba celo malenkost dvignila.....je pa res, da se je tudi stil vožnje (malce težja noga, ker avto dejansko potegne ) spremenil
Daedalus je napisal/-a:Pomoje se poraba lahko zmanjša. Motor pridobi na moči zaradi boljše optimizacije, in ne vidim razloga zakaj ne bi bila nižja poraba mogoča ob enaki vožnji.
Gricko je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Pomoje se poraba lahko zmanjša. Motor pridobi na moči zaradi boljše optimizacije, in ne vidim razloga zakaj ne bi bila nižja poraba mogoča ob enaki vožnji.
kaj ti misliš, da tovarna z vsemi razpoložljivimi viri (inženirji , programerrji...)ne zna dobro optimizirati računalnika na avtu??
Druga stvar je, ko "optimizirajo" podobne/enake mašina na različne konje.....pač imajo potem v ponudbi "večje" število agregatov......., ki se prodajajo po različnih cenah, se vgrajujejo v različne avte
plus tega gredo na malo višje tolerance (pritisk turbine....)
To zastopim, zakaj tako delajo in te stvari se da fino spremeniti in jih optimizirati
Glede porabe, pa ne vem zakaj, ne bi sami naredili "najboljše" optimizacije.....v končni fazi v sedanjem času le profitiraš na konkurenčnosti, če imaš nizko porabo in z večjo porabo nimaš nikakršnih "bonusov"
plus tega pri taki konjenici se šparovno voziš da se le dotikaš gasa pa avto že dobr gre ( ne rabiš turirati) in po prirastku konjev, se to stanje bistveno ne
spremeni.....druga zgodba je pri mlinčku z 40KM, ki ga moraš terat, da se premika.....tukaj pa verjamem, da bi se z več konji dalo tudi kaj prišparat, je pa zopet druga zgodba, da tudi v tem primeru, če bi po čipanju dobil 50, 60 KM, bi moral še vedno terat , da bi se avto ok premikal.....sicer bi se malo hitreje premaknil, ampak zaradi tega bi moral še vedno stopit na gas......kar pa pomeni. zopet podobno porabo
Poraba je še najbolj odvisna od tvoje noge in tvojega sloga vožnje, ter od cest po katerih se voziš (mesto, AC, relacije...)
PS: z preveč šparovno vožnjo v nizkih obratih...boš profitiral na porabi največ.......boš pa zato "kmalu" menjal EGR, DPF, dvomasni vztrajnik......ne vem, če je to ravno šparanje
AgitatoR je napisal/-a:Kabrio pač 'nima' strehe. In da moraš zraven vohati in poslušati še traktor.....
Le Mans je dobil dizel, ker je to vzdržljivosna 24 urna tekma.
V civilnem avtu s kulturnimi konji pod ritjo, sploh podprtem z tako 'u izi' turbino, toliko da malo lažje zadiha - bencinar. Jebeš porabo.
Imamo dva 2.0 bencinarja doma, pa je poraba čisto sprejemljiva.
Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov