~toMmy~ je napisal/-a:Octavia je narejena na osnovi Golfa 4 in ima motor postavljen prečno, se pravi da tudi problemov z rokami ne bi smelo bit (razen če jih ma Golf tudi?).
~toMmy~ je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Sodelavec ima takšno škodo 1.8T. Čeprav ima resnično dobro, manj kot 100k prevoženih itd jo je treba kar popravlajt. Ravnokar je menjal eno zadevo pri zavorah, ker so mu čez noč spustile.. 500€. Zadnjič menjal nekaj pri štromu, ker je avto delal po 3 cilindrih. V glavnem ni tako poceni.
Saj se razume, da ne more bit tako nepokvarljiva kot JTD in je "ena zadeva pri zavorah" takoj 500€.
abbe je napisal/-a:moj-avto je napisal/-a:crxdelsol je napisal/-a:Največji bed ti je lahko če že ob nakupu avta razmišljaš o rezervnih delih...probaj kupit tako znamko kjer neboš razmišljal o takih bedarijah.
Se strinjam.
GLEDE SERVISOV ZA ŠKODO JE TAKO:
Če je pelješ na Porshe ti računajo uro delo enako kot za Audi, VW, Seat. Kosi za avto so isti, torej cena ista.
Če želiš iti ceneje skozi pelješ kakemu popoldancu pa ti uro dela manj računa pa kose kupuješ na odpadu ali od konkurence ( določeni kosi morajo biti original).
to ne drži.
delavna ura za audija je dražja kot za skodo.
moj-avto je napisal/-a:abbe je napisal/-a:moj-avto je napisal/-a:crxdelsol je napisal/-a:Največji bed ti je lahko če že ob nakupu avta razmišljaš o rezervnih delih...probaj kupit tako znamko kjer neboš razmišljal o takih bedarijah.
Se strinjam.
GLEDE SERVISOV ZA ŠKODO JE TAKO:
Če je pelješ na Porshe ti računajo uro delo enako kot za Audi, VW, Seat. Kosi za avto so isti, torej cena ista.
Če želiš iti ceneje skozi pelješ kakemu popoldancu pa ti uro dela manj računa pa kose kupuješ na odpadu ali od konkurence ( določeni kosi morajo biti original).
to ne drži.
delavna ura za audija je dražja kot za skodo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ne zavajaj.
abbe je napisal/-a:jst pa vem da delavna ura za audija pa za skodo ni ista.
Matjazy je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Sodelavec ima takšno škodo 1.8T. Čeprav ima resnično dobro, manj kot 100k prevoženih itd jo je treba kar popravlajt. Ravnokar je menjal eno zadevo pri zavorah, ker so mu čez noč spustile.. 500€. Zadnjič menjal nekaj pri štromu, ker je avto delal po 3 cilindrih. V glavnem ni tako poceni.
Saj se razume, da ne more bit tako nepokvarljiva kot JTD in je "ena zadeva pri zavorah" takoj 500€.
Menjal je servo ojačevalnik zavor oz nekaj takšnega. Delal je mehanik, ki tudi sodeluje na avtomobilizem.com. Cena? 555€. Ni malo.
čare je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Sodelavec ima takšno škodo 1.8T. Čeprav ima resnično dobro, manj kot 100k prevoženih itd jo je treba kar popravlajt. Ravnokar je menjal eno zadevo pri zavorah, ker so mu čez noč spustile.. 500€. Zadnjič menjal nekaj pri štromu, ker je avto delal po 3 cilindrih. V glavnem ni tako poceni.
Saj se razume, da ne more bit tako nepokvarljiva kot JTD in je "ena zadeva pri zavorah" takoj 500€.
Menjal je servo ojačevalnik zavor oz nekaj takšnega. Delal je mehanik, ki tudi sodeluje na avtomobilizem.com. Cena? 555€. Ni malo.
Kaj pa je šel nov servo kupovat.Takih sesutih pa za dele pa pol avto.net-a.
Matjazy je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Sodelavec ima takšno škodo 1.8T. Čeprav ima resnično dobro, manj kot 100k prevoženih itd jo je treba kar popravlajt. Ravnokar je menjal eno zadevo pri zavorah, ker so mu čez noč spustile.. 500€. Zadnjič menjal nekaj pri štromu, ker je avto delal po 3 cilindrih. V glavnem ni tako poceni.
Saj se razume, da ne more bit tako nepokvarljiva kot JTD in je "ena zadeva pri zavorah" takoj 500€.
Menjal je servo ojačevalnik zavor oz nekaj takšnega. Delal je mehanik, ki tudi sodeluje na avtomobilizem.com. Cena? 555€. Ni malo.
~toMmy~ je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Sodelavec ima takšno škodo 1.8T. Čeprav ima resnično dobro, manj kot 100k prevoženih itd jo je treba kar popravlajt. Ravnokar je menjal eno zadevo pri zavorah, ker so mu čez noč spustile.. 500€. Zadnjič menjal nekaj pri štromu, ker je avto delal po 3 cilindrih. V glavnem ni tako poceni.
Saj se razume, da ne more bit tako nepokvarljiva kot JTD in je "ena zadeva pri zavorah" takoj 500€.
Menjal je servo ojačevalnik zavor oz nekaj takšnega. Delal je mehanik, ki tudi sodeluje na avtomobilizem.com. Cena? 555€. Ni malo.
Oz. nekaj takšnega?555€ je cena, za katero zamenjaš pri tako starem VAG-u "boga in pol", recimo 20€ več in imaš pri 1.9 TDI-ju veliki servis in obnovo turbine, deli + delo! Predvsem je pa problem v tem, da večkrat razlagaš, kot da vsak avto z JTD motorjem praktično nima izrednih stroškov, kar je naravnost smešno... zdaj si pa takoj "skeptičen" glede stroškov na podlagi izkušenj "sodelavca".
Matjazy je napisal/-a:Vem, zakaj je menjal - zavore so na škodi postale trde in je bila zadeva nevarna.
Mgajvr je napisal/-a:moj-avto... škoda da sploh kaj komentiraš![]()
tebi vzdrževanje avta ni drago, ker avta sploh ne vzdržuješ, ampak ga zamo "zgoniš" do konca in prodaš![]()
človek rabi konstruktivne odgovore in lepo bi bilo če še kdo kaj pametnega napiše, ne pa samo da brezveze nabijate poste.
kar se mene tiče, lahko trdim, da čehi delajo zanesljive avte
Po forumu brska: weasel in 15 gostov