Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a nebivedu Po sep 30, 2013 12:00 pm

sonic je napisal/-a:
xxl je napisal/-a:svak je vozil službeno octavio 1.2 TSI 105,prejšnji model MB-LJ-MB,kolikor hitro se je dalo (160-180),poraba 11 litrov.

To me ne čudi. Pri porabi gre v osnovi za energijo, ki jo moraš vlagati v premikanje.
Pri 160-180 km/h se zaradi zračnega upora porabi veliko energije, da sploh ohranjaš tako hitrost. Zdaj pa tako - liter bencina vsebuje manj energije kot liter dizla, pa še pretvorba te energije v pogonsko moč je pri bencinskem motorju manj učinkovita. Zato pri večjih energijskih zahtevah, količinska (litrska) poraba skoči višje pri bencinarju kot dizelašu.
Pri vožnji ki zahteva malo energije (recimo enakomerna vožnja po odprti cesti pri hitrosti manj kot 100 kmh) je zato poraba relativno majhna, razlika v porabi goriva med bencinarji in dizelaši pa najmanjša. Bolj ko je treba stiskat gas, bolj se bencinar s porabo oddaljuje od dizelaša.

Zato je v nekaterih primerih še vedno prava izbira turbodizel - recimo v opisanem primeru, ko želiš stalno voziti po avtocesti 150-200 kmh in če delaš veliko kilometrov.


V avstriji je dizel že dražji od bencina, in na splošno bo počasi tudi drugod dražji, ker se špara in se umika "podporo dizelašem".
V osnovi sta tako bencin kot plinsko olje stranska produkta predelave surove nafte. Ampak bencin je ceneje proizvajat in je cenejši tudi za nakup. Ampak države so pa za "socialni mir" vedno dale manj trošarnine na dizel, da se "tovornjakarji" niso bunili. Sedaj ko se pa špara, pa te "pomoči" okinjajo in avstrija je bila prva pri tem. Cena bencina je 1.344 (vsaj v soboto zvečer ko sem tankal), cena dizla pa 1.460.

Počasi počasi bo tako povsod in upam da tudi pri nas. Potem bo pa vseeno kaj boš imel ali dizla ali bencinarja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a jordan Po sep 30, 2013 12:29 pm

Upam, da bo pri nas tudi tako.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a J.McLane Po sep 30, 2013 12:33 pm

Jaz si razne tehnologije razlagam tako, pa naj me kdo porapvi, če se kje motim:
Problem bencinskega motorja je, da razmerje zraka in goriva ne sme bistveno odstopati od neke formule, kar pomeni da količina zraka, ki vstopi v motor mora biti v pravem razmerju z gorivom. Zato se moč motorja tipično regulira z loputo za zrak (throttle), pri nizki moči pa od tu naprej nastaja podtlak (motor vleče zrak kot črpalka), to pa pomeni več izgub. Dizelski motor sploh nima lopute za zrak, temveč moč regulira samo s količino goriva.
V normalen prometu v enem srednje težkem avtu se pospešuje z recimo 20-30 kW, konstatno mestno hitrost se pa drži s smešno nizko močjo (3-10 kW). Seveda vsak povprečen voznik potrebuje tudi tiste 60 - 100 kW, za varna prehitevanja in kake avtocestne klance, ampak take moči se potrebujejo izredno malo časa.

Kako sedaj proizvajalci rešujejo to učinkovitost bencinskega motorja pri nizki moči:
- Downsizing - cel motor pomanjšajo in dodajo turbino za večjo moč, rezultat je poraba pri umirjeni vožnji podobna kot se za majhen motor spodobi, za tista prehitevanja je pa turbina. Je pa še dodaten psihološki učinek, ker se voznik ves čas počuti dosti močnega v visoki prestavi in se v njej tudi vozi več kot če turbine nebi imel.
- Pametno krmiljenje ventilov (Valvetronic, Skyactiv, Valvematic, Multiair ...) - pri teh motojih moč ne uravnava loputa za zrak (je sploh ni), ampak kar direktno ventili na samem motorju, pri tem ventili ne omejujejo zraka v sesalnem ciklu, temveč ventili ostajajo dalj časa odprti v ciklu kompresije (ne vem če to delajo vsi), tako ne nastaja tisti vakum v sesalnem kolektorju in se tako zmanjšajo izgube s sesanjem zraka.
- Direktni vbrizg goriva - Omogoča uporabo zelo revne mešanici (lean burn), torej v cilinder lahko pride več zraka, klub temu, da ne potrebujemo veliko moči, vbrizga se malo goriva tik pred vžigom. Direktni vrizg daje tudi možnost večjega kompresijskega razmerja to je najbolj vidno zdaj pri Mazdi Skyactiv, večje kompresijsko razmerje pa na račun podaljšane ekspanzije daje večji izkoristek. Direktni vbrizg pri polnem plinu gre v (pre)močno mešanico, mogoče od tu opažanja, da če sodobne bencince teraš, da pokurijo drastično več.
- Izklapljanje valjev - Trenutno aktualni 1.4 TSI ACT, mislim da je na voljo samo v Golfu v 103 kW različici. Pri majhni moči se gorivo vbrizguje samo v dva cilindra, posledično ta dva cilindra morata delovati pod večjo obrementivijo kot če bi delovali vsi 4. Večja obremenitev (seveda ne prevelika) motorja pa zmeraj pomeni boljši izkoristek. Na preostalih dveh cilindrih se ventili zaprejo (odmična gred se zamakne) tako de ta dva cilindra ne prečrpavata zraka po nepotrebi.

Meni sta tehnološko zanimivi rešitvi tale Mazdin Skyactiv in VW ACT.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a peroRS Po sep 30, 2013 12:36 pm

jordan je napisal/-a:Upam, da bo pri nas tudi tako.


Ja, ampak kar vas večina ne razume. Slovenija ni Avstrija. Pri nas bodo kvečjemu dvignili ceno dizla na nivo bencina in ne obratno.
Vlada mora sebi zaslužit za plače. Da bi nižala trošarine.......tega ne bomo nikoli doživeli.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a J.McLane Po sep 30, 2013 12:41 pm

Kar se cene bencina in Dizla tiče ni treba biti kaj preveč pameten, ampak v osnovi je za samo rafinerijo dizel ceneje pridobiti. Zatakne se pri porabi, ker se porabi drastično več dizla kot bencina (ponudba : povpraševanje), posledično deluje svetovna trgovina mi v ameriko odvečen bencin oni nam odvečen dizel. Tu ni potrebno povdarajti kdo potegne kratko v tej menjavi.

Pri dizlu pa je problem ker je zadnjih nekaj let treba iz njega izločati žveplo kar podraži rafinerijo in potrebno energijo.

kje nekje je realna cena goriv lahko vidite v tejle tabeli:
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro ... derivatov/

Ne pa preveč nabijat neresnice o cenejšem bencinu kot dizlu čez mejo, ker ni res. http://www.oeamtc.at/
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a nebivedu Po sep 30, 2013 1:00 pm

J.McLane je napisal/-a:Kar se cene bencina in Dizla tiče ni treba biti kaj preveč pameten, ampak v osnovi je za samo rafinerijo dizel ceneje pridobiti.


Surova nafta v rafineriji se predeluje in se tako pridobivata tako bencin kot plinsko olje D2(ki je nafta za dizelske agregate kot jo pogovorno imenujemo). S segrevanjem surove nafte se prvo pridobi plin, potem bencin in nato petrolej ter kerozin, šele nato plinskoolje D2. In za pridobitev bencina je potrebno manj energije kot za pridobitev plinskega olja D2. Torej je proizvodnja bencina cenejša kot dizla.

J.McLane je napisal/-a:Zatakne se pri porabi, ker se porabi drastično več dizla kot bencina (ponudba : povpraševanje), posledično deluje svetovna trgovina mi v ameriko odvečen bencin oni nam odvečen dizel. Tu ni potrebno povdarajti kdo potegne kratko v tej menjavi.


Zato, ker namesto, da bi svojim ljudem pomagali, podpiramo ameriko. Ker so ovce.

J.McLane je napisal/-a:Pri dizlu pa je problem ker je zadnjih nekaj let treba iz njega izločati žveplo kar podraži rafinerijo in potrebno energijo.

kje nekje je realna cena goriv lahko vidite v tejle tabeli:
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro ... derivatov/

Ne pa preveč nabijat neresnice o cenejšem bencinu kot dizlu čez mejo, ker ni res. http://www.oeamtc.at/

V soboto sem tankal v avstriji 95 oktanski bencin na pumpi ENI. Cena bencina je bila 1.344, dizla pa 1.460. Torej je bil 95 oktanski bencin cenejši kot dizel.

Drugače pa je cena benicna že od leta 1999 nižja od dizla v Sloveniji (trošarine pa so nižje za dizla, da se kupuje socialni mir, da avtoprevozniki nebi štale delal.

cena brez dajatev bencin 95 0,67013
cena brez dajatev dizel 0,72556

trošarina bencin 95 0,51416
trošarina dizel 0,39930

okoljska dajatev bencin 95 0,03456
okoljska dajatev dizel 0,03744

DDV bencin 95 0,26815
DDV dizel 0,25570
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a J.McLane Po sep 30, 2013 1:49 pm

To je meni jasno, razlika v ceni je bila bolj kot ne posledica trenutne situacije in zaloge goriva in so pač imeli take cene. Po avstriji cene zelo varirajo in v tistem linku od OEAMTC je vseeno dobiti dizel ceneje.

Kar se rafinerij tiče iz surove nafte je pač neko idealno razmerje dizla in bencina, to vsekakor ni v razmerju 70:30 kot se porablja v Evropi, zato res upam da se bo iz tega razloga bencin v prihodnje približeval ceni dizla. Cenejši ne verjamem da bo kdaj. Rafnerija prodaja naftne delivate izključno glede na povpraševanje in če nekje dobi za svoj produkt boljšo ceno ga bo izvažala tudi v Novo Zelandijo če bo treba. Kapacitete tudi prilagajajo temu povpraševanju, zato si upam trditi, da je proizvodnja dizla v Evropi energetsko veliko bolj potratna kot pa proizvodna dizla v Ameriki, ampak tu ne moremo nič narediti ker pokurimo take količine dizla. Seveda je ravno obratno s proizvodnjo bencina, v Ameriki bo v prihodnje delež dizelskih motorjev verjetno rastel. No, ampak danes jih je manj kot hibridov.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
mirkos
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Po feb 20, 2012 8:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a mirkos Po sep 30, 2013 2:23 pm

Najlepša hvala vsem za izčrpne strokovne komentarje.
Ker prijatelj naredi ca. 10-12.000km letno (70% mestna vožnja) in še ko gre na avtocesto vozi normalno 120-140km/h mislim da je bencinc potem prava izbira. Najbolj ga je nekako navdušil, vsaj po principu Golf VII 1.4 TSI ACT (z izklopljivimi valji), ni pa ga še uspel peljati. Škoda Octavia za nižjo ceno ponuja večji avto in skoraj isti 1.4 TSI (razen izklopa valjev), potem je tu še Leon, ki na testih kr navdušuje (in se je tako kot oktavija v vseh nemških in ostalih primerjavah že močno približa, v nekaterih stvareh celo prekaša golfa). Edino kar je pač pri Seatu lahko problem je padec cene napram Golfu (in začuda tudi za naš trg ni 140KM izvedbe, ki jo najdemo drugod po Evropi).
Gledal je kolega tudi Fokusa in Megana a mu delujeta že "odsluženo". V fokusu ga je sploh zmotila notranjost in ergonomija, v renaultu pa baje neke majhne šlamparije vsepovsod po avtu, čeprav je bil nad obema motorjema kr zadovoljen 115Tce Renault in 1.0 Ecoboost 125KM Ford. Je pa rekel če bi že omenjenega izbral bi zagotovo izbral raje Fordov 1.6 Ecoboost (150KM) in kak močnejši renaultov bencinec. Je pa še potem gledal atmosferskega 1.6 (135KM) Ceeda, ki ga ravno ni navdušil z neko dinamiko ali poskočnim motorjem, bi ga pa dobil v izvedbi MAXX (res vrhunsko opremljen) za ca. 17.500€

Nekako se mi dozdeva da sma mu pa najbolj pri srcu VW in Seat :)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a sonic Po sep 30, 2013 2:24 pm

J.McLane je napisal/-a:Jaz si razne tehnologije razlagam tako, pa naj me kdo porapvi, če se kje motim:
Problem bencinskega motorja je, da razmerje zraka in goriva ne sme bistveno odstopati od neke formule, kar pomeni da količina zraka, ki vstopi v motor mora biti v pravem razmerju z gorivom. Zato se moč motorja tipično regulira z loputo za zrak (throttle), pri nizki moči pa od tu naprej nastaja podtlak (motor vleče zrak kot črpalka), to pa pomeni več izgub. Dizelski motor sploh nima lopute za zrak, temveč moč regulira samo s količino goriva.


Ne bom trdil 'zaprmej', ker se ne spoznam tako zelo, nekaj se pa, ne vem če je tole zgoraj prava razlaga..
In kolikor vem (enostavna razlaga, ki je ponavadi najboljša), je dizelski motor učinkovitejši zaradi večje kompresije, ki jo lahko dosega.
Bencinski motor je pri kompresiji omejen, ker se v valje vbrizgava mešanica bencina in zraka, potem pa sledi takt stiskanja in potem vžig. Pri preveliki kompresiji pa bi se mešanica predčasno vžgala. Pri dizelskem motorju pa je večino takta stiskanja, v valju samo zrak in ne mešanica - gorivo pride v valj šele tik pred vžigom. Zato ima lahko dizelski motor precej večjo kompresijo, kar prinese večjo učinkovitost (= kolikšen % megajoulov, ki jih vsebuje liter goriva, se pretvori v dejansko uporabno mehansko energijo).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a peroRS Po sep 30, 2013 2:35 pm

mirkos je napisal/-a:Edino kar je pač pri Seatu lahko problem je padec cene napram Golfu (in začuda tudi za naš trg ni 140KM izvedbe, ki jo najdemo drugod po Evropi).


Sem že enkrat omenil. Se mi zdi, da rabljeni Seati kar dobro držijo cene, vprašanje če je jurja razlike med primerljivim rabljenim Leonom in Golfom. Včasih še to ni. ;)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a sonic Po sep 30, 2013 2:41 pm

mirkos je napisal/-a:Najlepša hvala vsem za izčrpne strokovne komentarje.
Ker prijatelj naredi ca. 10-12.000km letno (70% mestna vožnja) in še ko gre na avtocesto vozi normalno 120-140km/h mislim da je bencinc potem prava izbira. Najbolj ga je nekako navdušil, vsaj po principu Golf VII 1.4 TSI ACT (z izklopljivimi valji), ni pa ga še uspel peljati. Škoda Octavia za nižjo ceno ponuja večji avto in skoraj isti 1.4 TSI (razen izklopa valjev)


Karoserijsko sta klasični Golf in Octavia drugačna - ima raje hatchback obliko Golfa ali limuzinsko (ali karavansko) obliko Octavie?
Za Golf VII in najnovejšo Octavio ne morem nič reči, še nisem nobenega vozil, ampak vozil sem prejšnjo Octavio ter Golfa V in VI in edino kar mi je na Golfu bolj všeč, je oblika, ker sem želel hatchbacka, ne limuzine. Sicer je bila pa Octavia za moj okus enakovredna Golfu (celo malenkost udobnejše podvozje od Golfa V), oziroma mi je bila z vozniškega sedeža celo malenkost bolj všeč. Če bi pa želel limuzino ali karavan, potem pa sploh ni vprašanje - Octavia, vsekakor.

Glede motorja - a mora biti 1.4 TSI? Saj je OK in iz lastnih izkušnj vem kako zmogljiv je (tudi v težjem in večjem Touranu), ampak če kolega ni zelo zahteven, bi utegnil biti za avto velikost/teže Golfa in Octavie, 1.2 TSI čisto OK (ampak tega noben ne verjame dokler ga ne dobi za vozit - nekaj čisto drugega kot npr. stari atmosferski 1.6).
Če že 1.4 TSI, bi jaz osebno v tem trenutku raje izbral kar verzijo brez izklopa valjev - se mi zdi (sploh kar zadnje čase slišim okoli VW) bolj ziher še počakat par let, ne vem če je to povsem zrela tehnologija (vsaj pri VW)...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a J.McLane Po sep 30, 2013 3:01 pm

Sonic se strinjam s tem da je kompresijsko razmerje tu ključnega pomena, vendar je (bila) vseeno glavna hiba bencinskega motorja to da je pri nizki moči ali v prostem teku imel veliko veliko manjše izkoristke kot dizelski motor. Po nekih navedbah naj bi dizel porabil samo 1/3 goriva zastarelega bencinarja v prostem teku pri enaki prostornini motorja. To se je v zadnjih letih drastično izboljšalo. Sam izkoristek v idealnih pogojih na papirju je pa nekje 35% vs 40%, ampak to so mislim da podatki brez katalizatorja (NOx) in DPF. Zakaj tako mislim, ker je Mazda šla novemu dizlu manjšati kompresijsko razmerje in so pri tem se na veliko hvalili, da ima motor tako nizke emisije NOx da za EURO 6 standard ne potrebuje čistit teh. Meni je to videti tako kot da so se odpovedali kompresiji (izkoristku) zato, da potem kasneje ne tratijo energije s čiščenjem NOx.

Drugače je pa še en trik za višji izkoristek, povečaš samo cikel ekspanzije (atkinson, miller cycle), vendar se potem moraš odpovedati moči glede na prostornino.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a peroRS Po sep 30, 2013 3:11 pm

sonic je napisal/-a:Glede motorja - a mora biti 1.4 TSI? Saj je OK in iz lastnih izkušnj vem kako zmogljiv je (tudi v težjem in večjem Touranu), ampak če kolega ni zelo zahteven, bi utegnil biti za avto velikost/teže Golfa in Octavie, 1.2 TSI čisto OK


mirkos je napisal/-a:je bil nad obema motorjema kr zadovoljen 115Tce Renault in 1.0 Ecoboost 125KM Ford. Je pa rekel če bi že omenjenega izbral bi zagotovo izbral raje Fordov 1.6 Ecoboost (150KM) in kak močnejši renaultov bencinec.
 
mirkos
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Po feb 20, 2012 8:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a mirkos Po sep 30, 2013 5:49 pm

A ima kdo izkušnje (direktne primerjave) z 1.4 TSI ABT (140KM), 1.4 TSI (140KM kot pri octavii) in 1.4 TSI (122KM pri golfu ali novem Leonu). Konkretno poraba, elastičnost in pač občutek v vožnji :) Je teh 122 kaj bistveno slabših od 140KM v vožnji?

Pa malo primerjava cen (po ceniku, ker ne vem kako je s Seatom pri popustih, VW vem da je ponavadi bolj bogo s tem, Škoda ma zdaj tisto 1% financiranje, Ceed okoli 2000-2500€, zanimiva bi še morda bila Mazda 3, samo še žal ni podatkov za SLO:

Seat Leon FR (122KM): ca. 19.000€ (dodano samo LED žarometi)
VW Golf 1.4 TSI Highline (122KM): ca 21.300€ (dodano xenon + 17"), če je motor 140KM ABT je cena ca. 22.800€
Škoda Octiavia: 1.4 TSI Elegance: ca. 21.800€ (dodano xenon + 17")
Kia Ceed 1.6 GDI (135KM): ca. 17.500 (že upoštevajoš popuste; kar veliko več dodatne opreme kot pri ostali)
Ford Focus 1.0 Ecoboost Karavan Titanium (je v akciji občutno cenejši kot 5V) (125KM): ca. 16.000€ (dodano xenon + 17"), če je motor 1.6 ecoboost (150KM) je cena ca. 18.200€ (že upoštevajoš 5800€ "popusta")

Toliko malo za primerjavo. Kaj menite o teh številkah? Drugače pa ma prijatelj 1 otroka, morda čez kakšnih 2-3 letih še kakšnega (ali pa tudi ne :) ) Kar se tiče oblike mu je načeloma vseeno ali je hatchback ali limuzina (kot octavia)...res pa je da je v Octavii verjetno več prostora in veliiiiko večji prtljažnik...ampak načeloma prtljažnik rabi res samo za morje ali nekih izjemnih dogodkih...drugače ja prtljažnik bolj ali manj dovolj tudi 350-400l
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a J.McLane Po sep 30, 2013 6:49 pm

Če je Focus 1.6 ecoboost res toliko cenejši bi resno razmislil o njem.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a sonic Po sep 30, 2013 6:59 pm

mirkos je napisal/-a:Seat Leon FR (122KM): ca. 19.000€ (dodano samo LED žarometi)
VW Golf 1.4 TSI Highline (122KM): ca 21.300€ (dodano xenon + 17"), če je motor 140KM ABT je cena ca. 22.800€
Škoda Octiavia: 1.4 TSI Elegance: ca. 21.800€ (dodano xenon + 17")
Kia Ceed 1.6 GDI (135KM): ca. 17.500 (že upoštevajoš popuste; kar veliko več dodatne opreme kot pri ostali)
Ford Focus 1.0 Ecoboost Karavan Titanium (je v akciji občutno cenejši kot 5V) (125KM): ca. 16.000€ (dodano xenon + 17"), če je motor 1.6 ecoboost (150KM) je cena ca. 18.200€ (že upoštevajoš 5800€ "popusta")

Toliko malo za primerjavo. Kaj menite o teh številkah? Drugače pa ma prijatelj 1 otroka, morda čez kakšnih 2-3 letih še kakšnega (ali pa tudi ne :) ) Kar se tiče oblike mu je načeloma vseeno ali je hatchback ali limuzina (kot octavia)...res pa je da je v Octavii verjetno več prostora in veliiiiko večji prtljažnik...ampak načeloma prtljažnik rabi res samo za morje ali nekih izjemnih dogodkih...drugače ja prtljažnik bolj ali manj dovolj tudi 350-400l
Moje mnenje:

1. tole je relativno kar pisana druščina, tako glede karoserijskih oblik kot motornih opcij. Če ima 1 otroka, je načeloma res dovolj avto velikosti golf hatchbacka, ampak če že ravno menja avto, ni nič narobe če si omisli nekaj z malo več prtljažnika, magari karavana. Tudi če je potreba le občasna, je vseeno fajn imeti na voljo prostor, prirastek pri ceni in velikosti avta vseeno ni tako velik...

2. Od naštetih bi jaz gledal predvsem Octavio (karavan) in Focusa karavana, morda za štos še novega Golfa karavan. Obvezno vsakega kandidata vzeti na testno vožnjo.

3. Če je v igri tudi Fordov 1.0 motor, potem ne vem zakaj mora pri VW, Seatu in Škodi biti 1.4, dovolj bi bil 1.2 TSI.

4. Glede opreme: ne vem zakaj 17" kolesa, 16" so več kot dovolj, jaz bi celo skoraj najraje 15", iz več razlogov... Tudi glede xenona ne vem če je nujno, razen če pogosto vozi ponoči in slabo osvetljenih lokalnih cestah (glede na opis sklepam da ne)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
mirkos
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Po feb 20, 2012 8:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a mirkos Po sep 30, 2013 7:08 pm

sonic je napisal/-a:
mirkos je napisal/-a:Seat Leon FR (122KM): ca. 19.000€ (dodano samo LED žarometi)
VW Golf 1.4 TSI Highline (122KM): ca 21.300€ (dodano xenon + 17"), če je motor 140KM ABT je cena ca. 22.800€
Škoda Octiavia: 1.4 TSI Elegance: ca. 21.800€ (dodano xenon + 17")
Kia Ceed 1.6 GDI (135KM): ca. 17.500 (že upoštevajoš popuste; kar veliko več dodatne opreme kot pri ostali)
Ford Focus 1.0 Ecoboost Karavan Titanium (je v akciji občutno cenejši kot 5V) (125KM): ca. 16.000€ (dodano xenon + 17"), če je motor 1.6 ecoboost (150KM) je cena ca. 18.200€ (že upoštevajoš 5800€ "popusta")

Toliko malo za primerjavo. Kaj menite o teh številkah? Drugače pa ma prijatelj 1 otroka, morda čez kakšnih 2-3 letih še kakšnega (ali pa tudi ne :) ) Kar se tiče oblike mu je načeloma vseeno ali je hatchback ali limuzina (kot octavia)...res pa je da je v Octavii verjetno več prostora in veliiiiko večji prtljažnik...ampak načeloma prtljažnik rabi res samo za morje ali nekih izjemnih dogodkih...drugače ja prtljažnik bolj ali manj dovolj tudi 350-400l
Moje mnenje:

1. tole je relativno kar pisana druščina, tako glede karoserijskih oblik kot motornih opcij. Če ima 1 otroka, je načeloma res dovolj avto velikosti golf hatchbacka, ampak če že ravno menja avto, ni nič narobe če si omisli nekaj z malo več prtljažnika, magari karavana. Tudi če je potreba le občasna, je vseeno fajn imeti na voljo prostor, prirastek pri ceni in velikosti avta vseeno ni tako velik...

2. Od naštetih bi jaz gledal predvsem Octavio (karavan) in Focusa karavana, morda za štos še novega Golfa karavan. Obvezno vsakega kandidata vzeti na testno vožnjo.

3. Če je v igri tudi Fordov 1.0 motor, potem ne vem zakaj mora pri VW, Seatu in Škodi biti 1.4, dovolj bi bil 1.2 TSI.

4. Glede opreme: ne vem zakaj 17" kolesa, 16" so več kot dovolj, jaz bi celo skoraj najraje 15", iz več razlogov... Tudi glede xenona ne vem če je nujno, razen če pogosto vozi ponoči in slabo osvetljenih lokalnih cestah (glede na opis sklepam da ne)


Ne, saj 1.0 ecoboost niti ne pride v poštev, sem ga bolj sam vkljčil zaradi primerjave cene z 1.6 ecoboost. Glede xenona je rekel, da nikoli več na halogen ker je razlika kot dan in noč, 17" pa verjetno bolj zaradi šminke...kaj pa vem :) Torej npr. Ceeda bi raje črtali povečini iz seznama? Se pa strinjam glede velikosti Octavie...in itak že ima 5V ogromen prtljažnik (590l če ne se motim), niti karavani (Golf, Ceed, Focus, Leon) nimajo tolko, tako da bi tudi Octavia 5V bila glede tega dovolj, sploh ker ni klasična limuzina, ampak se prtljažnik cel odpre :)
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a thunderbolt To okt 01, 2013 1:28 pm

mirkos, kdaj pa ima kolega v namenu kupit avto? Sicer se ponavljam kot lajna, ampak zanimiva alternativa turbo bencincem je 2,0 motor iz nove mazde 3. Vsekakor pa naj, sploh če misli imet avto dolgo časa, vzame tistega, ki mu je všeč.
 
zeeone
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr jan 11, 2006 3:25 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a zeeone To okt 01, 2013 7:35 pm

ko tako primerjate cene avtomobilov vidim, da primerjate več ali manj cene po uradnem ceniku.

pri seatu se da npr. izboriti 10% popust, medtem ko pri octaviji nekaj nižjega, če pa jo kupite na leasing sicer popusta ni, vendar je trenutno akcija z 0% obresti kar OBČUTNO poceni avto v primerjavi z ostalimi.

tako da je na koncu potrebno pogledati celotno sliko tudi glede na način nakupa.
 
mirkos
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Po feb 20, 2012 8:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a mirkos To okt 01, 2013 11:15 pm

Mislim da ga bo kupit v naslednjih 3-4 mesecih. Ja cene so res le informativne, tako se ne zanaša na njih kot pijanec plota, ampak itak bo končna cena padla na pogajanjih.
Danes sma malo šla skozi tehnične podatke dotičnih avtomobilov. Pa vam prilagam listo tak malo za info :)

VW Golf 1.4 TSI (122KM pri 5000); Navor: 200Nm (1500-4000); Max. hitrost: 203km/h; Pospešek: 9,3s; Poraba (kombinirana): 5,2l; Prtljažnik: 380l; Rezervoar: 50l; Emisije: 120g/km; Masa: 1225kg

VW Golf 1.4 TSI ACT (140KM pri 4500); Navor: 250Nm (1500-3500); Max. hitrost: 212km/h; Pospešek: 8,4s; Poraba (kombinirana): 4,7l; Prtljažnik: 380l; Rezervoar: 50l; Emisije: 109g/km, Masa: 1270kg

Škoda Octavia 1.4 TSI (140KM pri 4500-6000); Navor: 250Nm (1500-3500); Max. hitrost: 215km/h; Pospešek: 8,4s; Poraba (kombinirana): 5,3l; Prtljažnik: 590l; Rezervoar: 50l; Emisije: 121g/km; Masa: 1255kg

Seat Leon 1.4 TSI (122KM pri 5000-6000); Navor: 200Nm (1400-4000); Max. hitrost: 202km/h; Pospešek: 9,3s; Poraba (kombinirana): 5,2l; Prtljažnik: 380l; Rezervoar: 50l; Emisije: 120g/km; Masa: 1224kg

Kia Ceed 1.6 GDI (135KM pri 6300); Navor: 165Nm (4850); Max. hitrost: 195km/h; Pospešek: /; Poraba (kombinirana): 6l; Prtljažnik: 380l; Rezervoar: 53l; Emisije: 137g/km; Masa: ca. 1300kg

nova Mazda 3 2.0 Skyactive (120KM pro 6000); Navor: 210Nm (4000); Max. hitrost: 195km/h; Pospešek: 8,9s; Poraba (kombinirana): 5,1l; Prtljažnik: 364l; Rezervoar: 51l; Emisije: 119g/km; Masa: ca. 1300kg

Ford Focus 1.6 Ecoboost (150KM); Navor: 240Nm; Max. hitrost: 210km/h; Pospešek: 8,6s; Poraba (kombinirana): 5,9l; Prtljažnik: 363l; Rezervoar: 55l; Emisije: 137g/km; Masa: ca. 1333kg


To so številke...zdaj občutek na cesti in za volanom pa je seveda individualna stvar...zunanja in notranja oblike, uporabnost, varnost, ekonomičnost...ipd...vse treba preštudirat :)
Zadnjič spremenil mirkos, dne Sr okt 02, 2013 7:34 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov