spaceair je napisal/-a:chan je napisal/-a:spaceair je napisal/-a:Bo treba obvestit urad za varstvo potrošnikov.
Ker to je izgleda spet izkoriščanje luknje v zakonu!
V kakšnem smislu pa so izkoriščali luknje v (katerem?) zakonu? Da bi bilo potrebno urgirati pri Uradu za varstvo potrošnikov (btw, slednji ima le svetovalno funkcijo pri razjasnjevanju določenih postopkov in zakonov, sankcionira pa Tržni inšpektorat) ...
Če si bral kdaj revijo od zveze potrošnikov se lahko prebere marsikaj uporabnega ,kako delovati oziroma se odločati v takšnih primerih
ponujenih akcijah,raznih 0 procentnih financiranjih itd. če so smiselne ali nesmiselne.
Tržni inšpektorat pa je nekaj drugega tega pa omenjaš ti ne jaz!
Pa še vedno ne vem, v katerem delu bi bila Kijina akcija zavajajoča do potrošnika (?). Oziroma v katerem delu bi šlo za eklatantno kršenje Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami. Svoje produkte so v vmesnem času pač podražili (kar je pač zgolj in samo Kijin problem) ter potencialnim kupcem ponudili akcijsko brezobrestno financiranje, kar je pri slednjem povsem dobro obrazloženo v njihovih prospektih in cenikih. Od potrošnika samega pa je odvisno, če bo njihov produkt kupil ali pač ne - in si lahko povsem sam izračuna, kaj prinese omenjeno financiranje in če mu je smiselno ali ne.
Kot že omenjeno, delovanje Urada za varstvo potrošnikov je zgolj posvetovalnega značaja, ki svetuje ob morebitnih kršitvah, prvenstveno navezujoč se na Zakon o varstvu potrošnikov ter Obligacijski zakonik. A vendarle bo njihov svetovalec potrošnika najprej vprašal, v KATEREM delu gre za kršitev! Če pa misliš, da je Kia pri tej akciji zavajajoča do potrošnika (a pri tem se nikakor NE šteje brezbrižen odnos trgovca, da ne bo pomote!), pa je edini naslov, kogar je potrebno "obvestiti" - Tržni inšpektorat. A, kot sem že dejal, najprej je potrebno sploh ugotoviti ali gre sploh za zavajajoč odnos, pri katerem je kršena zakonodaja. Ne pa zgolj za neko grobo oceno, da so se "v zadnjem času Kie podražile". Pa, da ne bo pomote, podobna praksa prodajnih akcij je pri vseh avtomobilskih znamkah
