
2. Po mojih izkušnjah ti za 8,5 let starega Golfa še zavarovalnica izplača kakšnega tisočaka več, kot za podobno stare/motorizirane konkurente (tudi z več konji in opreme), tako da moraš bit sam res nesposoben, da si ne (vsaj) povrneš razlike, ki si jo "doplačal" v štartu...
Po drugi strani, če ne bi Golfa ukradli, me niti najmanj ne bi zanimala cenitev, ker je avto po skoraj 200k km maltretiranja (3-5 oseb s prtljago, večkrat težka prikolica, dva se z njim učila vozit, čipan cca. 125k km, dober poznavatelj rdečih obratov, nepričakovanih jam/ležečih, kakšnega obračanja pod ročno...) bil še vedno v tako odličnem stanju, da ga enostavno ni imelo smisla prodajat...
3. Za dokaj realen izračun stroškov v času lastništva, je treba upoštevat nabavno ceno, potencialno prodajno, cestnino, servise, porabo, ceno gum... in v skupnem seštevku za 5 in več let je Golf VI marsikaterega dokaj hitro "prehitel", ne glede na višjo začetno ceno!