Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Napisal/-a legendarac Po apr 12, 2010 2:35 pm

Super je ta poraba. Jaz imam na Tdi-ju 90 KM povprečno 5.6 in vem da bo naslednji Golf sigurno TSI takšen kot je tvoj. Hvala za podatke, ker so ti od uporabnika oziroma lastnika tisti ta pravi.Javi kako bo ko boš uporabjal klimo.
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Po apr 12, 2010 2:47 pm

Bom še jaz dodal porabo za 1.8 TSI - zadnjič sem šel od Lendave do Ljubljane in nazaj, po pomurski "avtocesti" tempomat na 120 km/h, na štajerski 135 km/h konstantno. Poraba po potovalnem računalniku 7,6 litra, povprečna hitrost je pa bila 76 km/h,
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Po apr 12, 2010 4:05 pm

brett je napisal/-a:
legendarac je napisal/-a:Brett kako kaj Golf še vedno lepo prede, kakšna je kaj poraba ?

Me je pa avtu začel motiti precej goljufiv oz. nenatančen info. zaslon oz. prikazovalnik, ko dam na prikaz koliko za koliko km imam še goriva. Še posebej ko se bliža koncu in posveti rumena lučka. Ta se več ali manj sproži pri 80 km. Potem pa naredim recimo 15 km in kaže 70 km. Avto ugasnem in se naslednjič vsedem vanj, ga zaženem in mi pokaže 50 km. Zadnjič sem imel prikazano še 120 km, potem sem naredil 60 km (par voženj) in kazalo mi je 15 km do praznega tanka. Ko sem šel pa tankat, pa je bilo dejansko v tanku še 4L bencina (51L tankal, prostornina 55L+).


No, tudi sam se jezim na ta problem pri mojem, druga znamka.
Vsaj pri mojem pa je tako, da se povprečna poraba tanka in pričakovani km do pumpe izračunava vsaka po svojem ključu, kar je verjetno tudi pri tebi, saj je za pričakovane km relevantno, kakšen stil vožnje imaš trenutno, kot pa npr. "povprečni stil" vožnje za prejšnjih 600 km.
Pri meni je še hujše, saj mi računalnik kaže nič km, potem pa je še v tanku za 10 litrov bencina. Sem pa naredil po ničli tudi že 100 km pa je bilo še zmeraj za 4 litre bencina. V čem je potem smisel te funkcije :evil:
Me hočejo prepričati s strokovnimi pojasnili, da dol padeš, ko to poslušaš.
50 km pa mi je čisto sprejemljiva varovalka za uporabnika, če bi le bilo tako.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Po apr 12, 2010 5:11 pm

Tole z lučko in km po bc je motilo tudi mene. Dejansko do lučke km padajo linearno, po lučki pa začno padati exponentno. Greš, ravnina, enaka poraba, narediš 10 km, BC pravi, da si jih porabil 20 itd. V glavnem do tam šteje prav, od tam te sekira in te praktično sili tankat. Greš raje tankat, kot da te tista funkcija sekira.

Pri načinu vožnje od bretta bi jaz z dizlom imel porabo okrog 4,0. Vendar ga raje imam tam okrog 2000 obratov, da lepo prede, kot da bi gledal na porabo. Sicer bi ga ruknil pri 30 kmh v V. in ne bi rabil nič. Potem pa jao mašina, mazanje, obročki, olje itd. Isti šmorn kot pri teranju v visoke obrate.

lp
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Po apr 12, 2010 7:31 pm

To vem, da se računalnik prilagaja na stil vožnje. Sem recimo imel daljšo razdaljo, po avtocesti, vozil nekaj čez 100km/h (se mi ni nikamor mudilo, hehe-raje užival v glasbi) in je na začetku kazalo manj km do praznega tanka kot pa sredi poti (primer: najprej je pisalo 750 km, nato 810 km). Mi pa ob polnem tanku ponavadi pokaže tam malo pod 800 km, a se mi kmalu km začno nabirati - tam do 950 km. Mislim, da bi naredil ob umirjeni vožnji (100 -110 km/h) na avtcesti preko 1000 km.
Zoprno je to, da ob zagonu pade kar za skoraj 50% ali več, ko je že blizu konca (pod 100 km). In sem že tako probal, da sem dal na zaslon porabo ob zagonu. Rezultat: minimalna!

Aja, prej sem pozabil omeniti, da je v veliko pomoč 6. prestava! Hvala bogu zanjo! z njo se da prav "fletno kruzat"!

Glede obratov: vozim tam pri cca 2000 obr./min., Prestavim pa navzgor pri cca. 2400-2500, navzdol pa 1700-1800. No včasih več, včasih manj, da ne bomo tako pikolovski.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po apr 12, 2010 7:58 pm

To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.

Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...

Veliko varnih kilometrov še dalje! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po apr 12, 2010 8:04 pm

~toMmy~ je napisal/-a:To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.

Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...

Veliko varnih kilometrov še dalje! ;)


Traktor loverji bote vedno našli nek argument za smrdljive dizle...

dinamična vožnja opel astra cdti 120 konjev, povprečna poraba 17.8 litra...to je dinamična vožnja, ne pa vaše "dinamično jajcanje s 110 po AC
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Po apr 12, 2010 8:09 pm

speedfreak je napisal/-a:Traktor loverji bote vedno našli nek argument za smrdljive dizle...

dinamična vožnja opel astra cdti 120 konjev, povprečna poraba 17.8 litra...to je dinamična vožnja, ne pa vaše "dinamično jajcanje s 110 po AC


=I =I :rofl :rofl :rofl :rofl :har :har :har :har :har :ppppp :ppppp :ppppp

lp
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po apr 12, 2010 8:14 pm

speedfreak je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.

Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...

Veliko varnih kilometrov še dalje! ;)




Traktor loverji bote vedno našli nek argument za smrdljive dizle...

dinamična vožnja opel astra cdti 120 konjev, povprečna poraba 17.8 litra...to je dinamična vožnja, ne pa vaše "dinamično jajcanje s 110 po AC


samo so mogle bit vroče bremze :D
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po apr 12, 2010 8:28 pm

Blinder je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.

Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...

Veliko varnih kilometrov še dalje! ;)




Traktor loverji bote vedno našli nek argument za smrdljive dizle...

dinamična vožnja opel astra cdti 120 konjev, povprečna poraba 17.8 litra...to je dinamična vožnja, ne pa vaše "dinamično jajcanje s 110 po AC


samo so mogle bit vroče bremze :D


Mičken oops..obstaja dokumentacija ampak jo zaradi spleta nesrečnih okloščin in nepredvidenih tragičnih dogodkov ne morem javno objavit :cry:

materialni dokazi.press
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po apr 12, 2010 9:02 pm

speedfreak je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.

Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...

Veliko varnih kilometrov še dalje! ;)


Traktor loverji bote vedno našli nek argument za smrdljive dizle...

dinamična vožnja opel astra cdti 120 konjev, povprečna poraba 17.8 litra...to je dinamična vožnja, ne pa vaše "dinamično jajcanje s 110 po AC


Dinamična vožnja zame pomeni pač nekaj vmes med počasno in divjanjem. Konkreten primer, če te zanima, je na realciji LJ-Bič-Žužemberk-Vinica. Torej prehitevanje raznih bosancev in turistov zelo pogosto, vožnja Bič-Vinica je po ravninah 100-140, naselja 50-80, po ovinkih pač v mejah normale, AC pa nekak 140-170 ali več(če se ne najde kolona počasnel na levem pasu s 110km/h), BIč-Žužemberk je pa zaradi ovinkov jajcanje 3.,4. Vse to s povprečno tremi(2-5) potniki s tedensko prtljago. Poleg tega še nekaj jajcanja po Lj in nekaj doma. Poraba z zimskimi 15" gumami 5.9 - 6.3 l/100km, računana na roke.
Na podobni relaciji golf 6 110KM 2.0 TDI s priganjanjem do konca(čez Gorjance), pač "normalno" čez naselja, 4 potniki s prtljago je imel cca. 9l po računalniku. V tem primeru je bilo pa divjanje in šponanje do rdečega polja tudi po nepotrebnem, tako da razen, če bi se vozil v tretji do blokade celo pot, si ravno ne zamišljam kako bi šla poraba kaj dosti čez 10...
Po računalniku na 100KM 1.9 TDI passatu variantu sem večinoma s polnimi obrati na 30km dokaj odprte ceste(3.,4. in skoraj nič 5.) imel 10,5 l/100km, čez 15l mora bit že pošteno ovinkasta cesta in 2.,3. prestava z obrati do konca po mojih izkušnjah.

Če te je motilo različno pojmovanje dinamične vožnje, imaš zgoraj razlago, kaj sem jaz s tem mislil. Ko me vidiš na AC 110km/h vozit(razen v primeru gužve), ti takoj gajbo kupim!
:D

Drugače pa mogoče še malo poglej kaj sem pisal glede dizel/bencinar primerjave, nikjer ne piše, da je dizel v vsakem primeru boljša izbira, napisal sem, da je vredno premisleka! TSI ima tudi to "zloglasno" turbino, torej je možnost okvar teoretično dokaj podobna. Razlika v ceni je precej velika, torej nakup dizla s finančne plati "opravičuje" čedalje več prevoženih km letno. Dejansko sem pri svojem postu razmišljal bolj v prid bencinarja, ampak brez nevmesnih "traktorskih" provokacij očitno ne gre. Je tako težko objektivno gledat vsaj na en post ali je res potrebno vključevat provokacije in sarkazem vsakič, ko se nekdo ne strinja z določeno znamko/gorivom/...?

O vsem , kar me moti pri bencinarjih, pa kdaj naslednjič, dost OFF-a...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po apr 12, 2010 9:07 pm

No kaj te moti pri bencinarjih? Provokacija ni bila, razen ce si se sam nasel v temu, pač ne mram dizla, ne vidim nobene prednosti prakticno, ceprav ga sam vozim.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po apr 12, 2010 9:49 pm

speedfreak je napisal/-a:No kaj te moti pri bencinarjih? Provokacija ni bila, razen ce si se sam nasel v temu, pač ne mram dizla, ne vidim nobene prednosti prakticno, ceprav ga sam vozim.


Ja razno omenjanje traktorjev in nabijanje o 110km/h po AC, mi kar diši po provokaciji, mogoče toliko bolj, ker me žali kot enega večjih avtomobilskih navdušencev! ;)

Prednosti dizlov je zame bistvena ravno pri rahlo težji nogi s primerljivo hitrimi bencinarji v porabi. Kot študent imam zelo neenakomerno razporejene prihodke in mi dostikrat veliko pomeni kakšnih 100km več prevoženih s tankom ali kakšen poceni izlet na morje ipd. Pri prej opisani relaciji pod istimi pogoji bi za ta letnik primerljivi bencinar kuril občutno več, avto bo pa tudi kakšnih 10 let sigurno tako ali drugače pri hiši in se večji začetni strošek toliko bolj povrne.
Zmoti me pa tudi neodzivnost v nizkih obratih, to je pa v veliki meri stvar navade. Pa pri tem ne govorim o kakih 1,2 mlinčkih ampak konkretno o 175KM miniju in recimo novi astri 1.6T s 180KM. Saj je zelo lepo bencinarja v obrate prišponat, ampak nažalost neko divjanje v mojem primeru večino časa nima smisla na takšni relaciji zaradi policije, varnosti, porabe, gum... Rad imam imam nizko porabo ob dokaj hitri vožnji in majhen "davek" pri porabi, ko me zagrabi "krč" v desni nogi in posledično gume čivkajo! :D
Druga stvar je, da sem od mladosti vajen dizlov(kombiji,kamioni ipd.) pa tudi precej km imam za sabo s kombiji in so mi zlezli pod kožo. Moj sanjski avto je sicer bencinar, vendar imam tudi veliko željo kdaj kakšnega 1.9 TDI navit do skrajne meje. Pri meni je naklenjenost dizlom tudi subjektivne narave, v primerjavi s TSI-jem bi bila pa odločitev dokaj objektivna glede na pevožene km in ceno...
Evo ena klobasa, upam da sem razjasnil svoj pogled na vse skupaj, nimam pa nobenega namena kogarkoli prepričat, da je npr. dizel boljši, ker meni ob vsakdanji uporabi bolj diši, vsak ima pravico do svojega mnenja in to spoštujem! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Napisal/-a legendarac To jun 01, 2010 7:02 pm

Halo brett kako kaj TSI ? Si ga že mogoče čipal?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To jun 01, 2010 7:08 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:No kaj te moti pri bencinarjih? Provokacija ni bila, razen ce si se sam nasel v temu, pač ne mram dizla, ne vidim nobene prednosti prakticno, ceprav ga sam vozim.


Ja razno omenjanje traktorjev in nabijanje o 110km/h po AC, mi kar diši po provokaciji, mogoče toliko bolj, ker me žali kot enega večjih avtomobilskih navdušencev! ;)

Prednosti dizlov je zame bistvena ravno pri rahlo težji nogi s primerljivo hitrimi bencinarji v porabi. Kot študent imam zelo neenakomerno razporejene prihodke in mi dostikrat veliko pomeni kakšnih 100km več prevoženih s tankom ali kakšen poceni izlet na morje ipd. Pri prej opisani relaciji pod istimi pogoji bi za ta letnik primerljivi bencinar kuril občutno več, avto bo pa tudi kakšnih 10 let sigurno tako ali drugače pri hiši in se večji začetni strošek toliko bolj povrne.
Zmoti me pa tudi neodzivnost v nizkih obratih, to je pa v veliki meri stvar navade. Pa pri tem ne govorim o kakih 1,2 mlinčkih ampak konkretno o 175KM miniju in recimo novi astri 1.6T s 180KM. Saj je zelo lepo bencinarja v obrate prišponat, ampak nažalost neko divjanje v mojem primeru večino časa nima smisla na takšni relaciji zaradi policije, varnosti, porabe, gum... Rad imam imam nizko porabo ob dokaj hitri vožnji in majhen "davek" pri porabi, ko me zagrabi "krč" v desni nogi in posledično gume čivkajo! :D
Druga stvar je, da sem od mladosti vajen dizlov(kombiji,kamioni ipd.) pa tudi precej km imam za sabo s kombiji in so mi zlezli pod kožo. Moj sanjski avto je sicer bencinar, vendar imam tudi veliko željo kdaj kakšnega 1.9 TDI navit do skrajne meje. Pri meni je naklenjenost dizlom tudi subjektivne narave, v primerjavi s TSI-jem bi bila pa odločitev dokaj objektivna glede na pevožene km in ceno...
Evo ena klobasa, upam da sem razjasnil svoj pogled na vse skupaj, nimam pa nobenega namena kogarkoli prepričat, da je npr. dizel boljši, ker meni ob vsakdanji uporabi bolj diši, vsak ima pravico do svojega mnenja in to spoštujem! ;)


Spoštujem tvoje mnenje, sam imam dizla predvsem zaradi tega, ker je v danem avtu bil nekak najboljši kompromis med zmogljivostmi in porabo ter nekak ugodno registracijo, sploh ker prevozim 40kkm na leto. Srce je za bencinarje, sploh NA, ki vlečejo zvezno, imajo lep zvok pa tudi nimajo tako velikih nihanj v porabi kot Turbo avtomobili, zgleda da sm po srcu hondaš, samo priznati si je treba hehe :lol:

Vsekakor ni nikoli bila mišljena provokacija, še manj pa osebni napad nate, grejo mi pa na nek organ ljudje ki kupijo nek močen avto, potem pa gledajo na vsak deci porabe, ob vseh stroških z avtomobilom je kak deci več ali manj le kapljica v morje.

Lp
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To jun 01, 2010 7:15 pm

speedfreak je napisal/-a: zgleda da sm po srcu hondaš, samo priznati si je treba hehe :lol:

Lp


:har :har

lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr jun 02, 2010 10:08 am

King1 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a: zgleda da sm po srcu hondaš, samo priznati si je treba hehe :lol:

Lp


:har :har

lp


ma pejt nekam ti :lol: :lol: :lol: ...zih si mi fouš k sm hondaš po duši :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr jun 02, 2010 5:48 pm

Ja res je, BMW zna narediti dober motor.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Če jun 03, 2010 11:44 am

večji del je vložil PSA, ki ma tudi največji delež teh motorjev
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če jun 03, 2010 6:17 pm

Večino znanja je nemškega, namreč pred tovarno v Franciji - Douvrin je bilo kar precej nemških BMWjevih službenih vozil, ko smo jo obiskali. Resda pa je uporaba predvsem pri Peugeotih.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov