brett je napisal/-a:legendarac je napisal/-a:Brett kako kaj Golf še vedno lepo prede, kakšna je kaj poraba ?
Me je pa avtu začel motiti precej goljufiv oz. nenatančen info. zaslon oz. prikazovalnik, ko dam na prikaz koliko za koliko km imam še goriva. Še posebej ko se bliža koncu in posveti rumena lučka. Ta se več ali manj sproži pri 80 km. Potem pa naredim recimo 15 km in kaže 70 km. Avto ugasnem in se naslednjič vsedem vanj, ga zaženem in mi pokaže 50 km. Zadnjič sem imel prikazano še 120 km, potem sem naredil 60 km (par voženj) in kazalo mi je 15 km do praznega tanka. Ko sem šel pa tankat, pa je bilo dejansko v tanku še 4L bencina (51L tankal, prostornina 55L+).
~toMmy~ je napisal/-a:To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.
Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...
Veliko varnih kilometrov še dalje!
speedfreak je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.
Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...
Veliko varnih kilometrov še dalje!
Traktor loverji bote vedno našli nek argument za smrdljive dizle...
dinamična vožnja opel astra cdti 120 konjev, povprečna poraba 17.8 litra...to je dinamična vožnja, ne pa vaše "dinamično jajcanje s 110 po AC
Blinder je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.
Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...
Veliko varnih kilometrov še dalje!
Traktor loverji bote vedno našli nek argument za smrdljive dizle...
dinamična vožnja opel astra cdti 120 konjev, povprečna poraba 17.8 litra...to je dinamična vožnja, ne pa vaše "dinamično jajcanje s 110 po AC
samo so mogle bit vroče bremze
speedfreak je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:To odstopanje je pač prisotno pri računalnikih, ko posveti rezerva, je najbolj pogledat prevožene km in se ravnat po tem ali se pa pač ravnaš po kazalcu. Mislim, da se proizvajalci tudi delno zaščitijo s tem bolj skromnim dometom na rezervi. Recimo, da ti pokaže 100km in potem goniš do konca, pa ti po npr. 60km crkne... Pri zagonu je pa kar logično, začetna poraba je občutno večja in ponavadi še potraja, dokler dvigneš povprečno hitrost.
Drugače kar se tiče primerjave z dizlom, je zdaj s TSI-jem sicer manjša razlika kot prej, vseeno pa ni zanemarljiva. Recimo podobno porabo imam s čipanim 130KM 1.9 TDI z večinoma bolj polnim avtom in dinamično vožnjo, pa ni ravno nek biser tehnike. Novejši dizli imajo s tako varčno vožnjo verjetno cca. liter manjšo kot ti. Pri bolj dinamični vožnji se pa razlika verjetno že poveča. Je že kar za premislit kaj se bolj splača pri katerih pogojih...
Veliko varnih kilometrov še dalje!
Traktor loverji bote vedno našli nek argument za smrdljive dizle...
dinamična vožnja opel astra cdti 120 konjev, povprečna poraba 17.8 litra...to je dinamična vožnja, ne pa vaše "dinamično jajcanje s 110 po AC
speedfreak je napisal/-a:No kaj te moti pri bencinarjih? Provokacija ni bila, razen ce si se sam nasel v temu, pač ne mram dizla, ne vidim nobene prednosti prakticno, ceprav ga sam vozim.
~toMmy~ je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:No kaj te moti pri bencinarjih? Provokacija ni bila, razen ce si se sam nasel v temu, pač ne mram dizla, ne vidim nobene prednosti prakticno, ceprav ga sam vozim.
Ja razno omenjanje traktorjev in nabijanje o 110km/h po AC, mi kar diši po provokaciji, mogoče toliko bolj, ker me žali kot enega večjih avtomobilskih navdušencev!![]()
Prednosti dizlov je zame bistvena ravno pri rahlo težji nogi s primerljivo hitrimi bencinarji v porabi. Kot študent imam zelo neenakomerno razporejene prihodke in mi dostikrat veliko pomeni kakšnih 100km več prevoženih s tankom ali kakšen poceni izlet na morje ipd. Pri prej opisani relaciji pod istimi pogoji bi za ta letnik primerljivi bencinar kuril občutno več, avto bo pa tudi kakšnih 10 let sigurno tako ali drugače pri hiši in se večji začetni strošek toliko bolj povrne.
Zmoti me pa tudi neodzivnost v nizkih obratih, to je pa v veliki meri stvar navade. Pa pri tem ne govorim o kakih 1,2 mlinčkih ampak konkretno o 175KM miniju in recimo novi astri 1.6T s 180KM. Saj je zelo lepo bencinarja v obrate prišponat, ampak nažalost neko divjanje v mojem primeru večino časa nima smisla na takšni relaciji zaradi policije, varnosti, porabe, gum... Rad imam imam nizko porabo ob dokaj hitri vožnji in majhen "davek" pri porabi, ko me zagrabi "krč" v desni nogi in posledično gume čivkajo!![]()
Druga stvar je, da sem od mladosti vajen dizlov(kombiji,kamioni ipd.) pa tudi precej km imam za sabo s kombiji in so mi zlezli pod kožo. Moj sanjski avto je sicer bencinar, vendar imam tudi veliko željo kdaj kakšnega 1.9 TDI navit do skrajne meje. Pri meni je naklenjenost dizlom tudi subjektivne narave, v primerjavi s TSI-jem bi bila pa odločitev dokaj objektivna glede na pevožene km in ceno...
Evo ena klobasa, upam da sem razjasnil svoj pogled na vse skupaj, nimam pa nobenega namena kogarkoli prepričat, da je npr. dizel boljši, ker meni ob vsakdanji uporabi bolj diši, vsak ima pravico do svojega mnenja in to spoštujem!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov