Ti mi raje odpiši na ZS

.
Kar se pa Selenie tiče, za svoja olja sploh ne izdajo oz. povejo HTHS-a, zakaj ne bi vedel, a ponavadi se dobre firme z njim hvalijo, slabe ga pa skrivajo, ker bi z objavo naredile škodo same sebi, saj bi se izvedelo da njihova lastno hvaljena olja niso niti slučajno tako dobra kot trdijo.
Ester sintetika trenutno predstavlja vrhunec tehnologije izdelave motornih olj za serijske avte, to so olja ki spadajo v API grupo V, sledi jim PAO sintetika, ki spada v API grupo IV, tako na hitro če povzamem.
Ester sintetiko imajo v ponudbi prej omenjene firme kot so Motul, Redline, Silkolene (Fuchs), itd... Selenia pa takega olja niti slučajno nima v pondubi. Racing je nasploh bolj bogo olje, zato ga je pa treba menajti na nekaj tisoč km, ker dokaj hitro izgubi mazalne sposobnosti, kar sploh ne preseneča.
Domneva oz. ocenjuje se da bi Racing verjetno naj imel HTHS tam okrog 3,7, kar je za xW-60 olje bolj slaba cifra.
Da malo razložim HTHS:
Namreč podobno kvalitetno xW-40 olje bo vedno imelo nižji HTHS kot podobno kvalitetno xW-60 olje, ker tisto olje, ki je bolj viskozno pri 100°C bo bolj odporno pri večjih obremenitvah. Pravtako bo recimo 5W-40 olje imelo višji HTHS kot 0W-40 enakega proizvajalca oz. enake kvalitete, ker mora 0W-40 imeti več modifikatorjev, da doseže večjo razliko med viskoznostjo hladnega in segretega olja, s tem pa se, kot je tudi pričakovano, zniža odpornost na obremenitve oz. HTHS. Kot primer; Redline 0W-40 ima HTHS 4,0, Redline 5W-40 pa ima HTHS 4,6.
Recimo Redline 10W-60 ima HTHS vrtoglavih 6,7, kar je res bolano dobra številka! Pač ester sintetika je na tem podorčju drugi svet. Torej če to primerjamo s 3,7 je razlika izjemno velika.
Ali pa recimo Motul X-Cess 5W-40, ki je eno bolših olj na bazi PAO sintetike ima HTHS 3,7, kar je za sintetično olje xW-40 viskoznosti dober podatek, a Motul 300V 5W-40, ki pa je ester sintetika pa ima HTHS kar 4,51! Da ti pač dam direktno primerjavo med PAO sintetiko in ester sintetiko.
HTHS je najbljši pokazatelj kako dobro je katero olje, a je do njega pri slabih firmah težko pridet.
Kar se pa Ferrarija tiče, oni imajo pogodbo s Shellom, ki je razvil za njih namensko olje!, medtem ko Selenia ne razvija olja za poseben motor, ampak olja ki pokrijejo zahteve za čim več motorjev.