Važno, da je spet VW superduper in edini z verodostojnimi tehničnimi podatki pri katerih lahko odšteješ še kako sekundo pri pospeških 0-100 in prišteješ še kakih 15 km/h pri končni hitrosti, lol. Mislim, dajte nehat spet s tem bullshitom.

Občasno imam priliko vozit Golfa V 1.9 tdi 105km (po več kot 100km v enem kosu), vozil sem vse verzije dizlov prejšnjega Ceed-a in lahko samo ugotovim kako nekateri res govorite na pamet oz. pretiravate. Vsi omenjeni avti gredo za svoje konje po pričakovanjih. Kolikor gre 1.9 tdi 105km bolje od 1.6 crdi 90km, približno toliko gre 1.6 crdi 115km bolje od omenjenega tdi-ja. Če pa primerjam samo pospeške (prožnost) v najvišji prestavi (kar je pogost pojav na avtocesti), pa je tu 1.9 tdi v zaostanku zaradi le petih ter tako daljših prestav in komajda še pred šibkejšim 1.6 crdi, ki jih ima šest. Predvidevam, da je podobna pesem tudi pri 1.6 tdi, ki ima v Golfu zopet samo pet prestav, kar je dandanes v letu 2012 že prava mala blamaža.

Da niti ne omenjam visokih obratov in hrupa pri hitrostih nad 140km/h - ok verjamem, da je 1.6 tdi tišji, kakor je tudi tišji Golf VI napram V pa vendarle bi lahko omenjen motor končno že enkrat sparili z 6-st. menjalnikom kakor imata Passat in Touran pa zgleda, da ga tudi pri Golfu VII še ne bodo...
