Firediver je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Volkswagen obvlada svojo politiko, ki jo vleče še iz časa Hrošča. Preden so uvedli nov model Golf, je bil Hrošč že davno zastarel glede zasnove, oblike in motorizacije. Nikoli pa se jim ni mudilo uvajati nov model, ker se je stari dobro prodajal oz. nikoli niso posegali po kakšni hudi oblikovalski revoluciji, če jim ni ravno tekla voda v grlo. Pač nekoliko konservativen pristop za konservativne kupce.
Hvalabogu, da so tudi druge avtomobilske firme, ki oblikovno popestrijo izbor vozil in da lahko človek izbira med več opcijami, še posebej cenovnimi.
Me pa čudi miselnost nekaterih, da že ob nakupu novega mislijo na kasnejšo prodajo..kot da je to bistven podatek in ne počutje v vožnji, prostornost, uporabnost itd. Ekonomska računica se tako ali tako ne izide (izguba v vsakem primeru), še najbolj ugodna pa je na daljši rok - in zato ta daljši rok uživaj!
Najprej poudarjaš cenovne opcije, potem pa daješ ceno ob prodaji v nič. Seveda to ni odločilni dejavnik pri nakupu, je pa zelo pomemben pri izračunu, koliko te bo avto dejansko stal, ker ni nujno, da te bo najcenejši najmanj.
Poudarjam konservativnost Volkswagna in oblikovno naprednost konkurence ter dostopnost cenejših modelov glede na dražjo konservativnost.
OFF topic: Sedaj se mi pa res poraja vprašanje, ali ljudje sploh znajo uživati v vožnji ali jim je bolj mar končni obračun koliko so izgubili pri avtomobilu? Naj namesto končnega naredijo vmesni obračun, koliko je stalo dosedanje vzdrževanje samega sebe pri življenju in vsi bodo šli bodo na štrik, ko bodo videli znesek ob predpostavki, da bomo še dolgo živeli, a na koncu vsi umrli. Get a life, man!
Ne vem zakaj bi bila bolj kičasta oblika bolj napredna, ker kolikor vidim, je moderen dizajn (stavbe, tehnika, pohištvo, ...) sila "enostaven". Golf ima mogoče zadržano obliko, ampak je sestavljena iz kupa zelo dodelanih (čeprav diskretnih) detajlov, s tako dovršeno notranjostjo se pa marsikdo ne more pohvalit niti v višjem rangu.
A ti si nesramno bogat, da se ti zdi absurdno gledat na to, koliko te avto dejansko stane? Polj si pač nabaviš kakšen V8 z 19" za toliko kot ti trenutno odobribo kredita in basta...

Kako boš užival v vožnji, če te bo avto stal več kot si lahko privoščiš? Blagor tebi, če te boli k. za par tisočakov, večini ni ravno vseeno.
Če tebi en avto ne odgovarja oz. ti je dolgočasen, še ne pomeni, da ga vsi ostali dojemajo enako kot ti in da ga kupujejo zato ker je "konvencionalen" itd. Verjemi, da se marsikdo z zelo velikim užitkom vsede v Golfa in mu ni noben konkurent niti približno tako zanimiv. Glede na to, koliko materiala se najde po forumih, koliko vrhunskih predelav obstaja, kako vrhunske so konstantno prodajne številke, ... verjetno ni konkurenta z niti pol toliko lastniki, ki v svojem avtu uživajo.
Skratka, ti si misli svoje, jaz bom pa čakal na priložnost za nakup 3.2 250 KM avta s 4x4 in nešteto možnostmi za predelave in dodelave (vizualne, mehanske, softverske, ...), podprtimi s številnimi navodili ljubiteljev s celega sveta in bom v njem verjetno užival bistveno bolj kot si ti v bilokaterem svojem avtu. Zato ker sem tako zdolgočasen in racionalen...