Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jul 17, 2008 6:28 pm

Ogo je napisal/-a:Pa še to me zanima, zakaj VW v Sloveniji tako skriva garancijske pogoje, ki jih ima? Na wesajtu nimajo nič, v uradnih katalogih vozil se tudi neradi razpišejo o tem. Se imajo česa za bati? :roll:

Nihče nič ne skriva...samo dve minuti časa si je potrebno vzeti pa človek hitro najde vse željene informacije! Seveda pa lahko vse senzacionalistično napihneš in narediš iz muhe slona :roll:

- Splošna garancija: 2 leti
- Garancija na vse originalne dele in dopolnilno opremo Volkswagen: 2 leti
- Garancija na lak: 3 leta
- Garancija na prerjavenje: 12 let

Ogo je napisal/-a:Pri Golfu je treba za zavese zadaj pri vseh modelih opreme dodatno odcolati denar.

Ne vem, kje si to neumnost pobral, vendar imajo vsi Golfi od najosnovnejšega pa do najbolje opremljenega poleg dveh čelnih in dveh sprednjih bočnih tudi zračni blazini za glavo (tako za voznika in sovoznika, kot tudi za zunanja potnika na zadnji klopi) že serijsko! Kot dodatno pa lahko naročiš še dve bočni zračni blazini zadaj.

Slika

Ogo je napisal/-a:Enako gre za klimatsko napravo, ki bi morala biti avtomatska pri takšnem cenovnem rangu serijsko brez debate.

Če si pogledal cenik in seznam opreme si videl, da akcijski model Edition že vsebuje dvopodročna avtomatska klimatska naprava Climatronic. ;)

Ogo je napisal/-a:Po drugi strani pa ima Toyota prednost pri zanesljivosti in poceni servisiranju. En velik kup denarja se prišpara že pri tem, ker Toyote nimajo velikega servisa na 120.000 km. Koliko slednji znese pri VW, po govoricah med 800 - 1200 EUR? Pri Toyoti je takrat samo menjava olja in filtrov, pa je mir.

Govorice pusti za lokalne krčme, saj je realnost precej drugačna! ;) Glavni servis (menjava jermenov, vodne črpalke, vseh filtrov in olja) je pri Golfu na 90.000 km...ceno, ki si jo napisal pa lahko mirno razpoloviš. Oče je pred mesecem pri uradnem VW serviserju za glavni servis na Passatu plačal točno 552 €.

Ogo je napisal/-a:In to s strani samih "genijalcev", ki o strojništvu pojma nimajo (sam sem slednje študiral), zapovrh pa se imajo za super šoferje, kljub 15.000 km napravljenih na leto (jaz jih napravim 45.000)?

Upam, da si uspel tudi doštudirati, glede na to, da nas je diplomiranih strojnikov bolj malo... ;)

Ogo je napisal/-a:Več kot veš, lažje se odločiš. Svet tudi ni črno bel, je tudi dosti sivega vmes. Idealnega avta itak ni, so samo kompromisi, nekateri ti ustrezajo manj, nekateri več.

To je pa prekleto res! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Ogo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To jul 15, 2008 12:00 am

Napisal/-a Ogo Če jul 17, 2008 6:59 pm

Okej, Tatoo, očitno si poznavalec s ustreznim tehničnim predznanjem. ;)
Kakšni so kaj predvideni servisi za 1.9 TDI (105 KM) Golfa in kako se kaj vrtijo povprečne cene na pooblaščenih servisih?
Ta večji servis praviš, da je že pri 90.000 km (ker je praviloma v avtomobilističnem svetu zadnjih 5 let navada nekje na 120.000 ali še več km)? Gre samo za menjavo jermenov ali kaj več (v VW svetu vem da radi menjujejo še razne vodne pumpe, kar se recimo v Toyotinem svetu ne dogaja, oz. se priporoča šele pri 200.000+ km)?

Kako kaj servisi DSG menjalnikov? Gre samo za menjavo olja in na kakšnih intervalih? Če bi že vzel DSG, bi vzel novega 7 stopenjskega. ;)

Drugače pa hvala na že podanih informacijah in se priporočam za nove.

Ogo
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a 4vale6 Če jul 17, 2008 7:33 pm

Jst ti lahko povem za servis na 30tkm če ti kej pomaga, cena je bila 180 EUR, seveda govorimo o golfu V tdi.
lP!
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če jul 17, 2008 7:37 pm

servis na 60000km pa pride 240€ z delom vred na pooblaščencu.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jul 17, 2008 8:19 pm

Ogo je napisal/-a:Kakšni so kaj predvideni servisi za 1.9 TDI (105 KM) Golfa in kako se kaj vrtijo povprečne cene na pooblaščenih servisih?

Redni servisi so predvideni na vsakih 15.000 km...povprečno pa se cene na uradnih VW servisih (kot sta ti tudi že 4vale6 in S|icKeR povedala) gibljejo okoli 200 €.

Ogo je napisal/-a:Ta večji servis praviš, da je že pri 90.000 km (ker je praviloma v avtomobilističnem svetu zadnjih 5 let navada nekje na 120.000 ali še več km)? Gre samo za menjavo jermenov ali kaj več (v VW svetu vem da radi menjujejo še razne vodne pumpe, kar se recimo v Toyotinem svetu ne dogaja, oz. se priporoča šele pri 200.000+ km)?

Glavni servis je kot rečeno pri 90.000 km...zamenjajo pa se vsi jermeni, filtri in olje. Ne vem sicer kako je pri Toyoti ampak kolikor je meni znano je vodno črpalko (pri večini proizvajalcev) priporočljivo menjati vsaj na vsakih pet let...in načeloma je tudi pri VW ni potrebno menjati ravno na glavnem servisu hkrati z menjavo jermenov. Vendar ker je vodna črpalka gnana preko istega jermena kot odmične gredi je enostavnejše (in v primeru naknadne odpovedi vodne črpalke že po zamenjavi jermenov tudi cenejše :lol: ) skupaj z jermeni zamenjati tudi tudi vodno črpalko. ;) Nenazadnje je nekaj 10 € kolikor stane vodna črpalka drobiž proti temu, da je potrebno (ob morebitni kasnejši odpovedi črpalke) zopet razmonitrati celoten sprednji del avta in zamenjati tudi vsa jermena. Enaka zgodba je tudi z natezalci jermenov, ki se na glavnem servisu prav tako menjajo preventivno...

Ogo je napisal/-a:Kako kaj servisi DSG menjalnikov? Gre samo za menjavo olja in na kakšnih intervalih? Če bi že vzel DSG, bi vzel novega 7 stopenjskega. ;)

Ne me držat za besedo ampak kolikor je meni znano je pri 6-stopenjskem DSG menjalniku (ki ima sklopke potopljene v oljno kopel) potrebno zamenjati olje (in filter) na vsakih 65.000 km...cena je pa okoli 200 - 250 €.

Pri novem 7-stopenjskem DSG menjalniku pa glede na to, da sklopke niso več potopljene v oljno kopel ampak delujejo "na suhem" domnevam, da sploh ni potrebno kakšno posebno vzdrževanje...za bolj podrobne informacije pa mislim, da bo najbolje da se obrneš kar na uradni servis. ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Napisal/-a mm46 Pe jul 18, 2008 5:57 am

Pri TDI motorjih mislim, da je samo 6-st DSG, 7-st je pri TSI 90kW
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe jul 18, 2008 7:53 am

mm46 je napisal/-a:Pri TDI motorjih mislim, da je samo 6-st DSG, 7-st je pri TSI 90kW

Nov 7-stopenjski DSG menjalnik lahko prenaša do 250 Nm navora in ga je zato možno dobiti v kombinaciji z dizelskim 105 KM TDI motorjem in bencinskim 122 KM 1.4 TSI motorjem. ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe jul 18, 2008 9:39 am

Menjalnik ni zastonj v avtu!
Po passatu 1.8T sem tudi sam hotel dizla, predvsem zaradi navo in porabe, vendar mio je vseeno vecji uzitek vozit bencinarja, pa lahko ga dobro natureras.
Evilson, še enkrat: glede tega ti rad verjamem, ampak z 1.8T motorjem si offtopic v tej primerjavi, če govorimo o 1.6 non-turbo bencinarju vs. TDI....

ne vem kaj ste se spravili na Ogo-ta, ker popolnoma normalno in argumentirano trdi svoje ( pa še prav ma Wink ),
Heh, Ogo povsem argumentirano in pravilno trdi, da ima Toyotin 1.6 bencinar po uradnih podatkih več KM kot 1.9 TDI. To je sicer res, da v tabelah tako piše, ampak...

Tako kot sem prej že napisal v primerjavi Vectra vs. Getz, da ima Hyundai-jev 1.3 bencinar po uradnih podatkih 10 KM več kot Oplov stari 1.6 bencinar. Pa je 1.3 Getz res bolj ali vsaj enako poskočen kot vectra (ki btw s to mašino itak ni noben vzor športnosti) ? Če ima kdo možnost, naj sproba. Jaz sem in že vem odgovor.

Če se pri izbiri avtov orientirate samo po podatkih iz brošur proizvajalcev, ste si pa sami krivi. Itak bodo vsi poudarjali tiste številke, ki so jim v prid in jih bodo zaspinali po svoje, ampak ni ga čez hands-on experience.

Debato sem začel, ker si ogledujem tudi VW Golf 1.9 TDI i
Ja pol pa pojdi k VW dealerjem in si ga sposodi za urco-dve in ga preizkusi, a ne. Kar itak vedno svetujem.
Sam ne jokat, če se realne izkušnje ljudi, ki so res vozili in primerjali konkretne avte, ne skladajo s teoretično predstavo, ki si jo dobil zgolj s prebiranjem številk.
Mogoče boš tudi ti spremenil mnenje, ko boš dejansko preizkusil zadevo...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
krho
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Pe mar 09, 2007 8:30 am

Napisal/-a krho Po jul 21, 2008 6:55 am

Jaz sem dal za servis pri 15k km za 1.9 90KM TDIju nekaj več kot 134€
Koliko pride long life servis, ki ga imaš potem na vsakih 30k km ti povem čez 1 mesec.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov in iger - http://xcollect.sf.net
 
krho
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Pe mar 09, 2007 8:30 am

Napisal/-a krho Če avg 14, 2008 3:17 pm

Obljuba dela dolg. Long life servis na 30k km, me je prišel dobrih 231€, s tem, da sem rekel naj mi spredaj zamenjajo še brisalce.

Mimo grede, mogoče kdo ve kaj naj bi bil filter c.p.?
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov in iger - http://xcollect.sf.net
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če avg 14, 2008 3:33 pm

krho je napisal/-a:Mimo grede, mogoče kdo ve kaj naj bi bil filter c.p.?

Filter Cvetnega Prahu aka kabinski filter ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a 4vale6 Če avg 14, 2008 4:53 pm

Ta filter se kao mena na 60 tisoč km, sm biu lih zdej na servisu za 45 tisoč pa sm uprašu. no drgač sm pa dau za ta servis 180 EUR. A mi loh kdo pove kaj je fora longlife servisa, pa v kakšnem primeru se ga splača narest?
 
krho
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Pe mar 09, 2007 8:30 am

Napisal/-a krho Če avg 14, 2008 7:47 pm

Pri long life servisu se uporabi boljše olje, tako, da imaš potem načeloma servis čez 30k km. V bistvu spuščaš potem servise, kjer se dela samo menjava olja in oljnega filtra (45k km, 75k km,....) Jaz pravim, da ti ni treba potem 2x na leto skakat na servis.
Aja če je potrebno prej na servis te opozori avto potem sam (glede na tvoj stil vožnje.).
Če slučajno širim krivo vero :P, naj me kdo od poznavalcev popravi.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov in iger - http://xcollect.sf.net
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe avg 15, 2008 9:43 pm

krho je napisal/-a:Pri long life servisu se uporabi boljše olje, tako, da imaš potem načeloma servis čez 30k km. V bistvu spuščaš potem servise, kjer se dela samo menjava olja in oljnega filtra (45k km, 75k km,....) Jaz pravim, da ti ni treba potem 2x na leto skakat na servis.
Aja če je potrebno prej na servis te opozori avto potem sam (glede na tvoj stil vožnje.).
Če slučajno širim krivo vero :P, naj me kdo od poznavalcev popravi.


To glede teh 30 tkm je buuu poznam tak primer samo je olje črno ko oglje ter ga je mankalo en liter tako, da je res dobro olje menjati na 15 do 20 tkm :idea: :!: Olje je pa 5W30 motor 1.7 CDTi 04 in 73800km sedaj servis pa na 43100km :D
 
aileron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 25, 2008 8:00 am

Napisal/-a aileron Če sep 25, 2008 8:13 am

sonic je napisal/-a:
Menjalnik ni zastonj v avtu!
Po passatu 1.8T sem tudi sam hotel dizla, predvsem zaradi navo in porabe, vendar mio je vseeno vecji uzitek vozit bencinarja, pa lahko ga dobro natureras.
Evilson, še enkrat: glede tega ti rad verjamem, ampak z 1.8T motorjem si offtopic v tej primerjavi, če govorimo o 1.6 non-turbo bencinarju vs. TDI....

ne vem kaj ste se spravili na Ogo-ta, ker popolnoma normalno in argumentirano trdi svoje ( pa še prav ma Wink ),
Heh, Ogo povsem argumentirano in pravilno trdi, da ima Toyotin 1.6 bencinar po uradnih podatkih več KM kot 1.9 TDI. To je sicer res, da v tabelah tako piše, ampak...

Tako kot sem prej že napisal v primerjavi Vectra vs. Getz, da ima Hyundai-jev 1.3 bencinar po uradnih podatkih 10 KM več kot Oplov stari 1.6 bencinar. Pa je 1.3 Getz res bolj ali vsaj enako poskočen kot vectra (ki btw s to mašino itak ni noben vzor športnosti) ? Če ima kdo možnost, naj sproba. Jaz sem in že vem odgovor.

Če se pri izbiri avtov orientirate samo po podatkih iz brošur proizvajalcev, ste si pa sami krivi. Itak bodo vsi poudarjali tiste številke, ki so jim v prid in jih bodo zaspinali po svoje, ampak ni ga čez hands-on experience.

Debato sem začel, ker si ogledujem tudi VW Golf 1.9 TDI i
Ja pol pa pojdi k VW dealerjem in si ga sposodi za urco-dve in ga preizkusi, a ne. Kar itak vedno svetujem.
Sam ne jokat, če se realne izkušnje ljudi, ki so res vozili in primerjali konkretne avte, ne skladajo s teoretično predstavo, ki si jo dobil zgolj s prebiranjem številk.
Mogoče boš tudi ti spremenil mnenje, ko boš dejansko preizkusil zadevo...



1.) Pospeški določenih avtomobilov, ki so navedeni v brošurah so pač dejstva. Tovarna si ne more nekaj kajr izmislit pa napisat. Zato vsaka trditev, v smislu "teorija" ni enaka "praksi" tukaj fali, ker je bazirana na osebnih preferencah (če se ti golf bolje dopade bo vsekakor prej pospešil kot auris;))

2.) Dizel ima edino prednost v porabi. to je pa tudi vse. Drugače je pa glasnejši in pri 100km/h se celotna zadeva konča. Sicer nisem vozil golfa 1.9tdi lahko pa primerjam bmw X5 3.0d pa npr. 320d in 730d z bencinarji in vsi potegnejo ta kratko. Z mesta gre kar hitro potem se pa vse ustavi.

3.) Glede Aurisa. Zgleden avtomobil, sploh notranjost. Je pa dejstvo, da če hočeš met golfa moraš bit fanatik na golfe in taki ne vidijo ene napake na svojih konjičkih.


Pa še enkrat, ko se govori o avtomobilih so to predvsem osebne izkušnje. Osebno se mi ne dopade noben mercedes, ker je to po mojem mnenju avtomobil za gostilničarje in mesarje, zato bom vedno preferiral druge znamke...in enako je pri tem. Ko je ena nemška revija delala primerjavo med Golfom in Aurisom ter slednjega oznanila kot zmagovalca testa so na forumu vsi bili ogorčeni kako je to možno, da je sveti golf slabši od toyote.

Sicer pa ne vem zakaj primerjate Aurisa 1.6 z golfom 1.9tdi. Za realnejšo primerjavo dajte skup golfa in aurisa 1.6 in aurisa 2.0d (ali kako je že oznaka) in golf 1.9tdi.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 25, 2008 8:28 am

A I R L O N : (ali kaj si že) dober prvi post, ni kaj :roll:

P.S. ponavadi se začne: "pozdravljeni, sem ta in ta......."

P.S. 1. BMW 320 d (177ps) sem pravkar vrnil prodajalcu in lahko rečem le; da gre nenormalno (mojega audija (143ps) bo potrebno dodobra v "roke" vzet, da bo šel vsaj približno tako. Da bi bencinc (atmosferc) enake kubature in podobnih konjičev šel bolje(recimo 320 150ps) pozabi oz. kar sanjaj (primerja se lahko le 328 192ps) s sedanjim BMW dizlom: (mogoče).

O golfu in aurisu, nebi zgubljal besed, le v tistem testu, ki ga ti omenjaš, ni zmagal auris, ampak sta z golfom dobila enako točk(avto bild) s tem da je toyota dobila ogromno več točk, glede na "sveže" vozilo, golf je bil pa že v "četrtem" letu.......
aileron je napisal/-a:2.) Dizel ima edino prednost v porabi. to je pa tudi vse.

......pa nadaljni prodaji.......
P.S ker si "glih" pri Bmw- jih: možak, ki prodaj vozila ima 528 od prvega lastnika 1999 letnik za 4500 še vpraša ne noben....

.....v torek je dobil "not" 525tds(najslabši dizel (omega je imela enakega) 1998 let. za 6500 se je prodal isti dan.....(pa ni bil "pojem" neke očuvanost, glede na zgoraj omenjenega bencinca....)
 
aileron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 25, 2008 8:00 am

Napisal/-a aileron Če sep 25, 2008 8:48 am

sašo5 je napisal/-a:A I R L O N : (ali kaj si že) dober prvi post, ni kaj :roll:

P.S. ponavadi se začne: "pozdravljeni, sem ta in ta......."

P.S. 1. BMW 320 d (177ps) sem pravkar vrnil prodajalcu in lahko rečem le; da gre nenormalno (mojega audija (143ps) bo potrebno dodobra v "roke" vzet, da bo šel vsaj približno tako. Da bi bencinc (atmosferc) enake kubature in podobnih konjičev šel bolje(recimo 320 150ps) pozabi oz. kar sanjaj (primerja se lahko le 328 192ps) s sedanjim BMW dizlom: (mogoče).

O golfu in aurisu, nebi zgubljal besed, le v tistem testu, ki ga ti omenjaš, ni zmagal auris, ampak sta z golfom dobila enako točk(avto bild) s tem da je toyota dobila ogromno več točk, glede na "sveže" vozilo, golf je bil pa že v "četrtem" letu.......
aileron je napisal/-a:2.) Dizel ima edino prednost v porabi. to je pa tudi vse.

......pa nadaljni prodaji.......
P.S ker si "glih" pri Bmw- jih: možak, ki prodaj vozila ima 528 od prvega lastnika 1999 letnik za 4500 še vpraša ne noben....

.....v torek je dobil "not" 525tds(najslabši dizel (omega je imela enakega) 1998 let. za 6500 se je prodal isti dan.....(pa ni bil "pojem" neke očuvanost, glede na zgoraj omenjenega bencinca....)


1. seveda dizli pri podobni prostornini bolje z mesta potegnejo (to ne dvomim) ampak potem pa se odpraviš na avtocesto in je vsega konec. lep primer x5 3.0d, z mesta odlično a kaj ko se pri 100km/h vse konča (da o hrupu motorja ne govorim). To je moj point. bencinarji grejo dost tišje in tako bolj soft.

2. Auris golfa ni premagal le na autobild ampak tudi v drugih nemških testih in tam se je vedno primerjalo konkurenčne motorje (ni auto bild edin, ki primerja avtomobile;)). Pa to ni presenešenje, auris je novejši, golf pa že 100 let isti:).

3. jap dizli so sedaj malo dobili na povpraševanju in to glede na razmere ni presenečenje. Po mojih izkušnjah (in tu vsak navaja svoje izkušnje) pa je dizel primeren le za tiste, ki se ogromno prevozijo. Če pa hočeš dobro prodajno vrednost pa ne greš kupovat večjih avtomobilov (npr. 7-enko), ker ti toliko izgubijo v primerjavi z nakupno ceno, da se to iz tega razloga ne splača.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če sep 25, 2008 8:49 am

Je že res, da za dizla pri prodaji dobiš nekaj € več kot za bencinarja, ampak tudi pri nakupu daš za dizla nekaj € več kot za bencinarja. Recimo da bencinar stane npr. 16k eur, dizel pa npr. 18k eur, čez par let ga greš prodajat in sosed za bencinarja dobi 10k eur, ti za dizla pa 12k eur. In se ti fejts zdi ker si ga prodal za 12, sosed k ma bencinarja je dobil pa samo 10 (čeprav je razlika še vedno 2k eur), obenem pa pozabiš da si pr nakupu dal 2k eur več kot sosed. Je pa dejstvo da si z enim tankom naredu več km kot pa sosed, ko si šel pa tankat si dal pa par eur več kot sosed ker je trenutno dizel dražji od bencina.
 
mr.teddy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: To mar 29, 2005 9:40 am

Napisal/-a mr.teddy Če sep 25, 2008 10:01 am

ko si šel pa tankat si dal pa par eur več kot sosed ker je trenutno dizel dražji od bencina.


Ja res je, zlo se pozna pri tankanju če maš dizela al pa benicinarja. Pri tankanju cca. 50 litrov kolk gre v golfa ali aurisa je razlike v končnem znesku med bencinom in dizelom celih 1,1 eur, to se pa že pozna. :roll:
 
Uporabniški avatar
niksson_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To maj 17, 2005 2:14 pm

Napisal/-a niksson_ Če sep 25, 2008 10:27 am

mr.teddy je napisal/-a:
ko si šel pa tankat si dal pa par eur več kot sosed ker je trenutno dizel dražji od bencina.


Ja res je, zlo se pozna pri tankanju če maš dizela al pa benicinarja. Pri tankanju cca. 50 litrov kolk gre v golfa ali aurisa je razlike v končnem znesku med bencinom in dizelom celih 1,1 eur, to se pa že pozna. :roll:


Jao... Kaj pa če bi upoštevali še to, da boš s 50 litri dizla naredil 850 km, s 50 litri bencina pa le 600.. :roll:

Aileron, glede tistega, da je dizla konc pri 100km/h se pa tudi nebi strinjal. Sploh pa pri makini, kot je 3.0d.
Morda je narobe pa to, da si ga vozil v velikem in težkem suvu (od tod tudi hrup)
(ali pa si primerjal s premočnimi bencinci ;) )
jst guvurim tku de me ldje zastuopjo
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov