Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6438
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po apr 05, 2010 2:04 pm

matr no, eni lih tako govorite, kot da je turbina iz kartona, da bognedej, da bi se za mišji k... pregrešil pri "zdravi" uporabi motorja.
Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po apr 05, 2010 2:07 pm

gusti85 je napisal/-a:PeroRS: Ti praviš, da je moje razmišljanje 20let za cajtom. Te bom pa takole vprašal ... koliko let nazaj pa so obesli prvič turbino na avto?

Po moje je bolje da izumijo kaj novega za povečanje moči in navora ... to da eno turbino gor obesiš zna že vsak ... ko se boste pa čez 10 let teh motorjev naveličali vam bodo pa še eno gor obesili ali kaj pa boste imeli twin turbo in boste spet mislili, da vozite tehnološko napredne stroje.

Rad bi vam povedal, da je to precej stara tehnologija, ki so jo zavili v nov paket in jo vam prodajajo kot tehnološki čudež. Pol pa prideš na servis, ko se ti malo kakšna lučka prižiga, pa ti reče un tam: "Ja vete gospod vi mate pa turbino noter in bo najbrž tista šla. To bo pa tam nekje ene 2.000€ z delom vred." :lol:


Kdo pa je rekel, da je to nova tehnologija. Turbine/kompresorji so v uporabi že skoraj 100let.

Doma vozimo turbo motorje (večinoma bencinske) že 11let, pa nikoli ni bilo nobenih problemov s turbinami, elektroniko, ali s čim drugim. Da ne omenjam, da se noben atmosferec po zmogljivostih ne more kosati s prisilno polnjenimi motorji.

Če nočeš imeti turbaka, pa pojdi in si kupi 1.6, čisto enostavno, saj mu nič ne manjka. Zato pa je na trgu taka izbira, da si vsak kupi kar njemu paše.

lp
 
NoFear85
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne jun 21, 2009 11:32 am

Napisal/-a NoFear85 Po apr 05, 2010 2:08 pm

gusti85 ti imas cene Skoda Fabia:
1.4 Elegance 63 (85) 5-st. ročni 5424G4 13.902
1.2 TSI Elegance 63 (85) 5-st. ročni 5424F4 13.126

Razlika je ze ob nakupu skoraj 800€. Poraba je pa zagotovo nizja pri TSI, saj ga ni potrebno gnat v neke enormne vrtljaje, saj dosega max. navor ze dokaj zgodaj.

Pa se primerjava cen v visjem razredu, Skoda Octavia
1.6 Elegance 75 (102) 5-st. rocni 1Z33G4 19.043
1.2 TSI Elegance 77 (105) 6-st. rocni 1Z33D5 18.570

1.6 Elegance avt. 75 (102) 6-st. tiptronic 1Z33GC 21.434
1.2 TSI DSG Elegance 77 (105) 7-st. DSG 1Z33DD 20.195

Pri avtomatske menjalniku pa nastopi ze vecja razlika, atmosferc ima "navaden" avt. menjalnik, TSI pa DSG, ce predpostavimo da je DSG ob doplacilu 2000€ je potem se toliko vecja razlika v ceni.


Kar se pa tice down-sizinga ima Fiat v planu 900ccm multi-air motor z okoli 100HP. Ze sedaj so obcutne razlike med 1.4T-Jet in 1.4 Multi-air.

Cez par let pa nas verjetno caka v A8 1.2T motor z 250HP, ce bo avto industrija stremela v to smer. Atmo motorji so pa itak ze zgodovina.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Po apr 05, 2010 2:15 pm

gusti85 je napisal/-a:Po moje je bolje da izumijo kaj novega za povečanje moči in navora ... to da eno turbino gor obesiš zna že vsak ... ko se boste pa čez 10 let teh motorjev naveličali vam bodo pa še eno gor obesili ali kaj pa boste imeli twin turbo in boste spet mislili, da vozite tehnološko napredne stroje.


Adijo svet ne. :lol:

Meni je prav vseeno če Lada začne turbine uporabljat ali pa Tata. Twinturbo pa obstaja že sedaj in ja, tisti vozijo res tehnološko napredne stroje. In tudi čez 10 let bo to v večini primerov bolj napreden motor kot nek zauger. Kaj je potemtakem Oplov 1.6 16V motor, če twinturbo ni napreden?

To, da se lahko naveličaš zasnove nekega motorja je pa debata zase.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Po apr 05, 2010 3:18 pm

NoFear85 je napisal/-a:Cez par let pa nas verjetno caka v A8 1.2T motor z 250HP, ce bo avto industrija stremela v to smer. Atmo motorji so pa itak ze zgodovina.


Pomoje se bo prej razvil hibrid kot 1.2T v A8.

Drugače podpiram downsizing in se sploh ne obremenuje s tem, ko bo recimo v novem Passatu 1.2 TSI. Večina razmišlja, da so premajhni motorji v velikih vozilih. To je veljalo pred 10 leti ne pa danes. BMW-ji bodo imeli 1.35 V3 in verjetno bosta tudi Ferrari in Lamborghini sledila temu, če bosta želela obstati na trgu, ko bo prišel v veljavo EURO VIII.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Po apr 05, 2010 3:37 pm

lukp je napisal/-a:
NoFear85 je napisal/-a: BMW-ji bodo imeli 1.35 V3 in verjetno bosta tudi Ferrari in Lamborghini sledila temu, če bosta želela obstati na trgu, ko bo prišel v veljavo EURO VIII.


Tole je pa mal bosa. Prej bi rekel, da bo to linijski 3 cilinderc in verjetno bo to polovica kakšnega že obstoječega BMWjevega 6taka.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po apr 05, 2010 4:15 pm

gusti85 je napisal/-a:Jaz bi rad primerjal motorja in ne avtomobila! Pač na spločno plusi in minusi med starimi 1.6 16V in novimi malimi turbiči.

Ker iščeš primerjavo o downsizingu. sicer sta malo večja motorja, ampak mogoče ti bo pomagalo videt razliko

Volkswagen Golf 2.0 FSI -04 (110 kW)

Volkswagen Golf 1.4 TSI -06 (103 kW)

Glede občutljivosti turbin pa lahko povem samo to, da od leta 93 je pri hiši vsaj en turbodizel in do danes še ni na nobenem avtu bla potrebna menjave razen na enem, ki je še pri hiši. Pa še ta počasi spušča dušo zato, ker je potrgalo tri lopatice in je zaribala.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po apr 05, 2010 5:02 pm

nad 5000 pa mu ne narašča več moč da ne pride drago zavarovanje.


Kaj si s tem mislil?
 
DeeD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po mar 01, 2010 9:36 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a DeeD Po apr 05, 2010 7:34 pm

lukp je napisal/-a:
NoFear85 je napisal/-a:Cez par let pa nas verjetno caka v A8 1.2T motor z 250HP, ce bo avto industrija stremela v to smer. Atmo motorji so pa itak ze zgodovina.


Pomoje se bo prej razvil hibrid kot 1.2T v A8.

Drugače podpiram downsizing in se sploh ne obremenuje s tem, ko bo recimo v novem Passatu 1.2 TSI. Večina razmišlja, da so premajhni motorji v velikih vozilih. To je veljalo pred 10 leti ne pa danes. BMW-ji bodo imeli 1.35 V3 in verjetno bosta tudi Ferrari in Lamborghini sledila temu, če bosta želela obstati na trgu, ko bo prišel v veljavo EURO VIII.


Ajd se bom jz v Lamborghiniju tole pozanimal ko grem naslednjič tja. To bi bilo grozno, da bi Lamborghini in Ferarri imela karkoli manj kot V10 motor. Pol bolš da kr zaprejo.
Sam da ne bodo spet traktorjev delal :D
Rock 'N' Roll
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po apr 05, 2010 8:15 pm

gusti85 je napisal/-a:Nevem zakaj menjaš jabolke in hruške ... a sem jaz govoril za 8V? Ti motorji imajo okoli 75KM in je jasno, da jih 1.2 TSI pelje scat ... zdaj imajo pa 1.6 16V 115KM in je to druga zgodba.
Eh... 1.6 8v, o katerem sem govoril, ima 102 KM... Mogoče da je kaka starejša verzija imela 75 KM, to ne vem. Jaz sem preizkusil 102 KM v golfu IV in V.

gusti85 je napisal/-a:Primerjavo delam na splošno med 1.2 turbo in 1.6 atmosfercem ... pri tem se nisem omejil samo na VW.
Glej, tole spodaj je mišljeno povsem prijazno in dobronamerno:
Izgleda kot da ne delaš primerjave, temveč teoretiziraš in pametuješ na polno, kot je že PeroRS omenjal. Saj je lepo da poskušaš stvar preštudirat (da se tako rekoč akademsko lotiš problema, hehe) - ampak sori, si tudi tu malo preveč površen (ko npr nisi upošteval obratov, pri katerih pride največji navor).
Skratka naredi si uslugo - najprej pojdi sprobat konkretne mašina na cesto, da ti bo bolj jasno. Ne vem če lahko kdo ugotovi pravi značaj motorja tako da gleda zgolj v cifre na papirju - jaz že nisem dovolj pameten... je pač treba sprobat.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Po apr 05, 2010 8:23 pm

lukp je napisal/-a:Pomoje se bo prej razvil hibrid kot 1.2T v A8.


Offtopic: To bil idealen motor za "povsem" električen avto, kot dopolnitev, ko zmanka "soka" v baterijah.
Moje mišlenje :pop:
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To apr 06, 2010 8:37 am

Gusti, nedvomno skriva vsak turbac v sebi nekoliko vec potenciala za drazje vzdrzevanje ampak dejansko je sel razvoj naprej in turbina, ter vse povezano z njo ni vec tak bavbav kot nekateri mislite, ce je le uporabnik kolikor toliko normalen.

Glede tvojega odgovora pa si spet pozabil izpostaviti dalec najpomembnejsi faktor primerjave: obmocje razpolozljive moci oz. navora. Navajas kup stevilcnih primerjav, hkrati pa gres mimo dejstva, da eden od primerjanih motorjev razvija svoj maksimum zelo nizko, drugi pa sele precej visoko v svojem obmocju delovanja. Ne bom posploseval ampak vsaj meni osebno je to cela poanta prisilno polnjenega motorja...

Pa se za vse "downsize" skeptike:

Moj Grande Punto (bencinar) ima skoraj 300 Nm navora pri cca 3000 RPM, veliko vecino pa razvije ze bistveno prej, tako da se z njim popolnoma lezerno lahko v najbolj zahrbtne klance vozim prakticno s komaj kaj plina in to v relativno visokih prestavah (brez pretiravanja!). Sicer ima motor opravka s komaj 1200 kg teze, pa vendar. Ce sem iskren sem mnenja, da bi v 300 kg tezjem vozilu tak motor vec kot suvereno opravljal svojo nalogo. Pa ima, se enkrat, zgolj 1368 ccm...

LpF
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Napisal/-a legendarac To apr 06, 2010 8:10 pm

Kaj zdaj lastniki ni nobenega da bi povedal kakšna je kaj poraba?
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Napisal/-a mm46 To apr 06, 2010 8:24 pm

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8888
za lažjo predstavo...z meganom1 1.6 16v je mel isti voznik na istih relacijah porabo 7.7, z golfom 1.4tsi pa 6.9 ( http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=6609 )
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Sr apr 07, 2010 12:41 pm

legendarac je napisal/-a:Kaj zdaj lastniki ni nobenega da bi povedal kakšna je kaj poraba?


Ga dobim cez 2 tedna :D Sicer pa tipicen turbo bencinar, lahko zelo nizka pri varcni voznji in zelo visoka ob pretiravanju.
 
velikaseronja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če mar 11, 2010 9:00 pm

Napisal/-a velikaseronja Sr apr 07, 2010 1:52 pm

http://www.youtube.com/watch?v=KPYs0j5EkNo

1.2 tsi... mlinček iz prve roke.
 
velikaseronja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če mar 11, 2010 9:00 pm

Napisal/-a velikaseronja Sr apr 07, 2010 1:57 pm

Čisto dovolj za povprečnega uporabnika, poraba je zmerna cca. 6,0-6,5 l na 100km. Predvsem mesto pa tudi kakšna relacija vmes. Na dolgi rok bomo pa še videli kako se bo ta motor izkazal.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr apr 07, 2010 1:59 pm

velikaseronja je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=KPYs0j5EkNo

1.2 tsi... mlinček iz prve roke.

Brni kot en šivalni stroj :-P
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr apr 07, 2010 2:04 pm

ban je napisal/-a:
velikaseronja je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=KPYs0j5EkNo

1.2 tsi... mlinček iz prve roke.

Brni kot en šivalni stroj :-P


:lol:

še malo pa bo 0.998 ccm v golfih z turbo in kompresorjem montiran pa po možnosti bo še kakšna vetrnica v riti, da bo ja večji izkoristek.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr apr 07, 2010 4:11 pm

ggorenc je napisal/-a:
legendarac je napisal/-a:Kaj zdaj lastniki ni nobenega da bi povedal kakšna je kaj poraba?


Ga dobim cez 2 tedna :D Sicer pa tipicen turbo bencinar, lahko zelo nizka pri varcni voznji in zelo visoka ob pretiravanju.


Bullshit. Če bi res kot praviš bi pol mel turbo motor velik izkoristek pri nizki obremenitvi in slab izkoristek pri visoki. Bi potem po taki logiki 5.0 V8 turbo porabil manj ko 1.2 tsi 8)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov