Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr apr 07, 2010 7:04 pm

Pa kaj ne morejo dat neko plastiko čez motor?
Včasih so bili motorji pokriti, zdaj je pa kot kak Yugo - vse na fraj ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr apr 07, 2010 7:19 pm

mišek je napisal/-a:Pa kaj ne morejo dat neko plastiko čez motor?
Včasih so bili motorji pokriti, zdaj je pa kot kak Yugo - vse na fraj ;)


Kaj pa lahko pokrijejo, če skoraj ni nič noter :D hec
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr apr 07, 2010 7:49 pm

mišek je napisal/-a:Pa kaj ne morejo dat neko plastiko čez motor?
Včasih so bili motorji pokriti, zdaj je pa kot kak Yugo - vse na fraj ;)


Sem mislil, da sem edini na svetu, ki me to moti,da ni kake plastike čez, z kakim napisom v fake krom barvi recimo, po možnosti še logo znamke.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr apr 07, 2010 7:54 pm

Evo se javim malo pred 14. stranjo :lol: :D Napredujete vidim ;)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če apr 08, 2010 7:59 am

Blinder je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:
legendarac je napisal/-a:Kaj zdaj lastniki ni nobenega da bi povedal kakšna je kaj poraba?


Ga dobim cez 2 tedna :D Sicer pa tipicen turbo bencinar, lahko zelo nizka pri varcni voznji in zelo visoka ob pretiravanju.


Bullshit. Če bi res kot praviš bi pol mel turbo motor velik izkoristek pri nizki obremenitvi in slab izkoristek pri visoki. Bi potem po taki logiki 5.0 V8 turbo porabil manj ko 1.2 tsi 8)


Mal pretiravas. Se pa popolnoma strinjam z zgornjo trditvijo - vsaj pri meni je praksa pokazala enako...
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če apr 08, 2010 8:57 am

gofra je napisal/-a:Mal pretiravas. Se pa popolnoma strinjam z zgornjo trditvijo - vsaj pri meni je praksa pokazala enako...

Saj praksa pri vseh kaže tako...problem je samo, ker so tukaj na forumu predvsem "teoretiki", ki niti od blizu še niso videli Volkswagnovih TSI ali Fiatovih T-Jet motorjev, kaj šele da bi jih peljali! ;) Pri vsem skupaj pa je tako daleč najbolj pomembno ali ima motor plastični pokrov ali ne?! :roll:

Kar se pa konkretnega vprašanja tiče sem pa vozil tako Golfa 1.2 TSI, kot tudi Polota 1.2 TSI in me je motor(ček) celo bolj prepričal v Golfu kot pa Polotu - najbrž zaradi pričakovanj, da bo Golf s tem motorjem nepremičnina medtem ko sem za Polota pričakoval, da bo majhna "raketa"...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če apr 08, 2010 9:12 am

1.4 TSI ima plastičen pokrov.
 
zijan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So dec 13, 2008 11:48 am

Napisal/-a zijan Če apr 08, 2010 10:50 am

ban je napisal/-a:1.4 TSI ima plastičen pokrov.


Bolj kot pokrov mene zanima kaj se bolj splača:

- 1.2 TSI (105) ali 1.6 TDI (90KM) in chip tuning. Koliko sem preveril na netu oba se chipata na približno enako moč cca 120 KM.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Če apr 08, 2010 9:06 pm

zijan je napisal/-a:
ban je napisal/-a:1.4 TSI ima plastičen pokrov.


Bolj kot pokrov mene zanima kaj se bolj splača:

- 1.2 TSI (105) ali 1.6 TDI (90KM) in chip tuning. Koliko sem preveril na netu oba se chipata na približno enako moč cca 120 KM.


Danes vozil 1.6 TDI - in moram priznati sem pošteno razočaran. To ni več pravi dizel ampak velika žalost (službeno vozim Octavio z 105KM TDI motorjem). Pod 2000RPM je ta motor klinično mrtev. Tik pod 2000RPM doživi motor prebujenje in se lepo zavrti. Vseeno pa je v mestni vožnji stroj zelo naporen za vožnjo. V vrtljajih ki ti omogočajo normalno vožnjo v mestu in koloni - dobrih 1.000 - 2.000 RPM se ne dogaja nič. Poraba bi znala biti precej zmerna ob normalni vožnji. Glede na to da je TSI okrog 1.000 EUR cenejši kot TDI, v porabi pa ni pričakovati bistvene razlike bi raje vzel TSI motor. Seveda pa prej preskusi kaj ti ustreza. Osebno me 6 prestava in uporabnejša krivulja navora (sicer sem vozil Polo TSI) me vsekakor prepričata za TSI mtor.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe apr 09, 2010 1:59 pm

evo peljal včeraj famoznega 1.2 tsi ja... :) v golfu... malo ga je premalo... za 99% ljudi je dovolj mmočan in daje veliko boljlši občutek kot 1.6FSI... problem ki ga vidim je v teži in samem golfu... 1.4 tsi ki sem ga imel ima dejansko od 1500obratov navzgor ravno krivuljo do 4000, ki se je tudi konkretno poznala. Povprečna poraba testnega vozila pa znaša sedaj 7,9l... se pravi dokaj podobno kot 1.4 122 oz malenkost manj... v polotu mora biti pa kar lepo prepričljiva igrača

TDI 90 pa je ... ne tič ne miš... za vsak dan odličen, problem je samo ker je motor pri 1500 obratih mrtev... nad 2200 gre pa lepo...

lp
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe apr 09, 2010 2:13 pm

No danes sem preskusil še TSI-ja. Neverjetno me je kot pristaša dizlov prepričal precej bolj kot TDI. Razlog je precej banalen. Na račun 6 brzinskega menjalnika in navora, ki je od 1.500 RPM dalje na voljo skoraj max. se avtomobil pelje precej bolj prijazno. Od cijazenja v koloni do malce bolj dinamične vožnje na odprti cesti. Občutek po cca 30 prevoženih km je v TSI-ju precej bolj dizelski kot v TDI-ju. Za povrhu pa pri dobrih 140km/h v 6 prestavi motorček mirno poje pri 3.000 RPM, pospeševanja od dobrih 60km/h v 6 prestavi tudi niso problem, res pa da je za živahno vožnjo potrebno zavrteti motor nad 3.000 RPM. Po občutku se povprečna poraba vrti okrog 7l/100km. Skratka če tvoje želje ne presegajo povprečja je verjetno TSI precej boljša izbira.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
besoft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po dec 11, 2006 9:27 am

Napisal/-a besoft To apr 13, 2010 1:48 pm

..da še jaz dodam svoje.
imam Yeti-ja 1.2 TSi. Glede na težo avta in pa aerodinamiko..itd, je TSi za vsakodnevno vožjo po mestu in v regionalnem prometu čisto dovolj. Povprečna poraba je okoli 6 l/100 km pa se še da vozit z manj, če ubogoš nasvete računalnika in prestavljaš ko te le ta opozori. Avto potegne, motor je tih.
Avtocesta je druga zgodba. Povprečna poraba pri povprečni hitrosti 140km/h je okoli 8l/100km. Če primerjam z Octavijo II 1.9TDI 77kW (sem jo imel pred Yeti-jem) je poraba velika. Octavija ni nikoli prišla nad 6l/100km po avtocesti, in po mestni in regionalni cesti sem se vozil tudi z 4 ali manj l/100km. Yeti z 2.0 TDI motorjem, ki sem ga mel kot nadomestno vozilo (nič ni bilo narobe z avtom, so mi montirali dodatno opremo) je na avtocesti pri povprečni hitrosti 150-160 km/h porabil v povprečju 7,5 l/100km. razlika v ceni Yeti-ja z 1.2 TSi in 2.0 TDI je cca 3000€ (majhne razlike v opremi), registraciji pa kar višja. Za octavijo sem plačeval ponavadi ( z vsemi bonitetami,kasko,itd..) okoli 700€ za Yetija pa 500 € . torej razlika očitna.
Torej iz izkušenj so 1.2 TSI motorji ok za normalno vožnjo (priporočam), za bolj dinamično in varčno pa vsekakor TDI. Ker je pri hiši več avtov in so tudi navadni atmosferski motorji, so pa v primerjavi z prisilno polnjenimi le bicikli (a vseeno dovolj dobri za vsak dan in normalno vožnjo).
Vseskupaj je stvar odločitve in financ, pripadnosti znamki... pri nakupu novega avta, glede napak in zanesljivosti, stroškov popravil je itak vseskupaj loterija (dobiš - zgubiš, pri astri npr. z 1.4 90KM sem ogromno težav in posledično tudi stroškov z novim avtom, večkrat crknjena elektronika, žarnice..itd.Z TDI-jem pri preko 160.000 km prevoženih v slabih treh letih prav nobene - če odštejem nekaj pregrickanih cevi na trubini, ker je kuna bila pač lačna).
vem pa eno, da se lahko z 1.2TSI motorjem peljem tudi zelo hitro, le potovalni računalnik moram imeti na prikazu temperature zunaj, da ne gledem podatkov o porabi :D .
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To apr 13, 2010 2:02 pm

Tale karoserija ni najboljša za AC, saj je yeti visok kar 170 cm, kar je več kot 20 cm od povprečnega avta in se zato to zelo pozna pri aerodinamiki, kar posledično pomeni, da je tudi poraba večja. Pa tudi masa avta naredi svoje. Po moje bi se v kakšnem golfu recimo ta poraba po AC precej zmanjšala.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To apr 13, 2010 2:05 pm

Octavia ima bolj aerodinamično obliko, zato je po AC večja razlika v porabi. Pri nizjih hitrostih pa aerodinamika nima veze.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To apr 13, 2010 2:54 pm

besoft je napisal/-a:..da še jaz dodam svoje.
imam Yeti-ja 1.2 TSi.
Ročni menjalnik ali DSG?

Sicer pa pohvale za opis. Sem bil skeptičen kako se bo 1.2 TSI obnesel v relativno velikem in težkem Yetiju, ampak pisci parih testov na internetu vsi pišejo, da je motor dovolj zmogljiv. Posebej lepo naj bi se ujel z DSGjem.
No, še eno poročilo o zadostni zmogljivosti 1.2 TSIja tudi v Yetiju.

Poraba pa... kot so že napisali, tovrstni avti so zelo ne-aerodinamični. Posebej če si Octavio imel v limuzinski obliki (ne karavan), je bila jasno precej bolj aerodinamična od Yetija.

Sicer se mi zdi poraba 8 lit./100 km pri 140 kmh pravzaprav še zelo sprejemljiva! (tudi če je bilo 140 kmh le na števcu in ne realnih). Pomojem se sploh nimaš kaj pritoževat :D
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP To apr 13, 2010 6:16 pm

Ka pa kdo je že vozu TSIja v Polotu tanovmu?
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To apr 13, 2010 6:36 pm

Jaz, ampak le čez LJ.

Vsekakor dokaj poskočen voz, ni pa to GTI - polo je kar težak. Zanimivo mi je bilo predvsem to, da motoček ni prav tih - 1.4 TSI je mnogo tišji - v Golfu seveda.

Če bi izbiral bencinca bi vsekakor izbral TSIja - namreč spada v enak zavarovalni razred kot 1.4.

Lp
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc To apr 13, 2010 6:51 pm

Tattoo- je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Mal pretiravas. Se pa popolnoma strinjam z zgornjo trditvijo - vsaj pri meni je praksa pokazala enako...

Saj praksa pri vseh kaže tako...problem je samo, ker so tukaj na forumu predvsem "teoretiki", ki niti od blizu še niso videli Volkswagnovih TSI ali Fiatovih T-Jet motorjev, kaj šele da bi jih peljali! ;) Pri vsem skupaj pa je tako daleč najbolj pomembno ali ima motor plastični pokrov ali ne?! :roll:

Kar se pa konkretnega vprašanja tiče sem pa vozil tako Golfa 1.2 TSI, kot tudi Polota 1.2 TSI in me je motor(ček) celo bolj prepričal v Golfu kot pa Polotu - najbrž zaradi pričakovanj, da bo Golf s tem motorjem nepremičnina medtem ko sem za Polota pričakoval, da bo majhna "raketa"...


suljo, mogoce tole. :-P
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Sr apr 14, 2010 9:30 am

@ SIMPLY nevem če je Polo glih težek z 1088kg mase praznega vozila? Če gledaš da ma avto dobrih 100 konjev, mora to biti kr poskočna zadeva neki si ogledujem da bi nabavu. Če pa še kdo kej ve pa kr nej napiše
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Napisal/-a mm46 Sr apr 14, 2010 10:19 am

Pr nas doma mamo polota s tem motorjem, zdej ima neki čez 4k km :) Sej neki sm že pisal v tej temi okol porabe, glede poskočnosti pa... polo 1.4 s katerim smo šli na test pred nakupom je nepremičnina proti tsi, prav tako gre opazno bolje kot moj clio 1.6, ki je več kot 100kg lažji, sploh v nizkih obratih je velika razlika v prid tsi.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov