For je napisal/-a:Evo probal danes 122konjskega TSIja z DSGjem
Ma avto je fantazija!
Vse kar je o njem dobrega napisano, sigurno drži, razen zanesljivosti in odnosa Porsche Slovenija ko gre za reklamacije.
Prodajalec je zadevo zagnal pred mano da ga prestavi ...motorja sploh ne slišiš
Ma res je kompleten ...ima vse kar imajo veliki

...da ne bom dolgovezil preveč ...
Najbolj me je zanimala poraba z DSGjem. Nisem dvomil v tiste podatke na papirju. Sicer malo več pije kot piše, ampak nič hudega.
Ljubljana - Radovljica po avtocesti, potem nazaj po stari cesti do Kranja. Zelo agresivna in za motor stresna vožnja je bila. Hotel sem biti čim bolj grob z pedalo plina, hotel sem sprovocirat DSG, pa mi ni uspelo. Se kar prilagaja voznikovim trenutnim željam. Sicer malo rabi da dojame da hočem prehiteti ...potem pa reagira suvereno in se vrti skoraj do rdečega
Vse to maltretiranje je preživel z 7,2 litra, kar je fenomenalno!
No potem sem probal še tisto mojo umirjeno vožnjo. Po stari cesti Kranj - Šentvid - obvoznica - Lj Vič - Tržaška - Celovška do Petrola zraven Avtotehne ...
rezultat je 4,7 https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... tif_t=like Bencinar, 122KM, Avtomatik ....

to je
več kot odlično! To sem tudi pričakoval z takšno vožnjo. Jaz tudi sicer vozim umirjeno....vsako toliko tudi pritisnem, ampak to je redkost.
Čeprav tukaj nisem preveč hvalil Golfa, mu moram priznat da je res boljši....
Pa vseeno, ne vem če si upam kupiti to .....moje izkušnje od prej, in to kar tukaj vidimo, pa še izkušnje z Porsche Slovenija
Servis na 15.000 bi še požrl, ampak to da za raznorazne neumne okvare skoz visim na VW servisu, pijem njihove brezplačne kavice, gledam njihove prijazne obraze, vozim njihova NOVA nadomestna vozila, in čakam dva-tri dni na svoj avto....to pa res ne bi preživel!
Enostavno ne upam ....da ne govorim o ženi, njo itak ne morem prepričat, ni šans!

No ja ... sem danes tudi Astro probal. 1.4 120 KM
Sem šel isto relacijo kot z Golfom. Sem bil malo presenečen nad porabo...
5,5 
Baje bi z 140konjskim bilo še manj....ne vem če to drži?
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... eo_commentZelo sem se trudil posnemati DSGja in z menjalnikom operirati pod 2000 obratov. Zanimivo da tudi sama Astra svetuje kdaj prestaviti. Trudil sem ubogati in točno tako voziti. Recimo v peti prestavi se voziš 70 kmh ...točno takrat se prižge tisti znakec da prestaviš v šesto. To je pikico manj kot 2000 obratov.
Se spomnim ....DSG je tudi vse to delal med 1500 in 2000 obratov. Seveda govorim o čist umirjeni vožnji.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theaterJe pa nekaj bistvenih razlik med Golfom in Astrom
Golf je imel gume 205/16
Astra pa ------------ 235/18 in je bila trivratna GTC ki je baje težja od petvratne.
Golf je bil avtomatik
Astra pa 6 stopenjski ročni menjalnik
Zdaj ...če si zamislim petvratno Astro z normalnimi 16 colskimi kolesi, in manjšo težo ...ali bi to prineslo še pol litra manj, pa da rečemo da bi bila poraba 5 L ...?
Če ji pa dodamo še avtomatski menjalnik, smo takoj na
6 - 6,5 L
Izolacija potniške kabine je pri Golfu boljša. Tukaj je razlika kar velika. Volanski obroč mi je tudi boljši v Golfu. Osvetlitev armature, zasloni .... tudi.
Mehko stopalko zavore v Astri pa ne morem prebavit ....definitivno!
Vem da je GTCjka športno nastrojena, ampak me je pri višji hitrosti motil preobčutljiv volan. Niti delček milimetra nima lufta, vsak tak minimalen premik volana zaniha avto. Zame moteče na avtocesti.
Razlika je pa tudi v konjih ....zgleda ne gre za isto pasmo. Golf ima bolj kvalitetne
Tudi ostale rešitve voznikovega okolja so v Golfu bolj praktične (manj moteče) Astra ima čist preveč tistih gumbov. Nisem se niti trudil dojeti čemu so namenjeni, ker se mi je vrtelo v glavi če sem jih samo gledal ....
Očitno da imam pri obeh avtomobilih podoben procent pripomb in da bo treba obvezno še Mazdo probat. Tale rdeča je res lepa
http://www.youtube.com/watch?v=vNytygUWqd8Pa še zmeraj sanjam o i40 (mogoče rabljen

)
Eto ..jaz se opravičujem zaradi dolžine posta... samo ne mi spet reči da kompliciram!

Pač ....rad bi se prav odločil ko se bo treba odločat ....

edit: aja ...pozabil sem povedat da sem jo potem iz Ljubljane do Kranj vzhod in naprej do Škofje Loke maximalno preganjal in dosegel
11 L

(Golf je nekaj podobnega preživel z
7,2 L)