Firediver je napisal/-a:Fantje, niste brali vsega, samo gnev ste zlili na pooblaščence in na garancije:
- Govoril sem o garancijah, pooblaščencih in popoldancih, ki delajo brez računa, nikjer nisem omenil specializantov, ki se namensko ukvarjajo samo z enim področjem in tam obvladajo zadeve, ker vlagajo v znanje in orodje
jst za vsako znamko, ki jo vozim poiščem specialista, ki dela pošteno z računom. to lahko naredi vsak, ki ima 5min časa in pobrska po forumih..
Firediver je napisal/-a:- Pooblaščenec je dolžan odkriti napako in dokler te napake ne odpravi, popravilo ni zaključeno. Obstajajo delovni nalogi in garancija na vgrajene dele in na opravljeno delo, ampak itak se tukaj v Sloveniji nobenemu ne da vsaj toliko, da poteka zadeva po postopku. Vsaka bližnjica je dobra, čeprav bo na koncu najdaljša.
točno. saj jo odpravi, ampak zakaj bi jst dal 500eu za material+ delo, če sem napako odpravil pri specialistu, ki mi ravno tako da garancijo- sicer ustno- kar se v primeru naknadnih težav izkaže kot bolj zanesljivo.. ampak garancija na vgrajene dele je 2 leti in uradnem servisu se gre, da bo to delalo vsaj 2 leti. če pa recimo vztrajnik po 2,5 leta začne spet štrcat, bodo pa z veseljem spet menjali! ravno to je razlika pri specialistu, ki ve da bo stranko zgubil, če se za njo ne potrudi maximalno. in to želim povedati, da gre marsikomu v SLO predobro, ker je jasno iz lune, da se ne trudi poiskati najboljše rešitve za stranko (to je najcenejša in dolgotrajno učinkovita..
Firediver je napisal/-a:- Vsi bi radi kupili preverjen dober rabljen avtomobil z znano zgodovino, delovnimi nalogi ali pa z vsaj z vsemi računi, če se servisov ni delalo na pooblaščencih. Sami bi pa servisirali, eden z več znanja, drugi z manj, obvezno brez računa, in tako, čim ceneje..in potem se čudimo, da je tako, kot je.
avto z delovnimi nalogami od uradnih servisov kupujejo naivni, potem ga še malo na uradnem servisu na računalnik priklopijo, kjer itak ne vidijo, če je ta avto recimo bil od avtošole in je med rednimi intervali imel redno zbite kilometre in delane servise pod kozolcem (kar je stalna praksa v SLO!) in potem vesela stranka kupi račune, kupi števec in kupi izmerjeno debelino laka ne pa avta...
ne boš verjel- vsaka znamka ima specialiste in avti servisiranih pri njih gredo za med, če je le cena prava. konec koncev, če te bo specialist nategnil z nakupom.. se bo to po forumu razvedelo in bo zgubil posel. če avtohiša servisira z divjimi cenami in zaračunava neznane usluge se jim pa gladko jeb*. Še vedno ljudje veselo hitijo recimo v KMAG servisirat.. še eden od mojih kolegov je tak. pa zakaj bi ga prepričeval, da bo v 7ih letih preplačal in motor in sklopko in menjalnik.. naj uživa. ampak prosim ne potem zavajati na forumih..
- Zanimivo je brati teme na forumu in zaslediti je že, da popolni laiki že posegajo v svoja vozila z forumskimi napotki. Sej na koncu bo že popoldanec pod kozolcem brez računa luksuz, ker si ga marsikateri lastnik vozila ne bo več mogel privoščiti. In bo popravljal sam, obvezno pa laptop s forumom na dosegu roke.
Navsezadnje, zaradi kompleksnosti bo v prihodnosti še najbolj varno (gvišno) kupiti nov avto in dokler bo garancija, bo delal z rednimi (ali izrednimi) pooblaščenimi posegi najbolje. Ko pa garancija poteče, bo pa toliko problemov, da bo ekonomično iti kar po novega z garancijo. Tak je trend.[/quote]
kaj naj rečem.. bolj kot je kompleksna stvar, bolj pridejo do izrazi specialisti.. Zakaj v Tomačevem v LJ vidiš pred delavnico enega mojstra vsak dan vsaj 3x 911 GT2/GT3 in raznorazne eksote v skupni vrednosti celega novega salona KMAG z avti vred? Misliš, da človek da garancijo ali imajo stranke zaupanje?
Kaj pa kdo doma dela je pa smešno, to imaš prav.. Recimo, ko se pri bmw 5 (E60) loti nekdo sam popravljati elektronsko napako, medtem ko je sistem izredno zapleten, se ga poskuša preusmeriti na specialista.. če pa vztraja pa naj pač poskuša doma in uniči še kakšen akku, polnilec.. še poceni šola.
ps: proti uradni servisom pa pišem zato, ker imam doma več sorodnikov, ki trmasto vztrajajo. potem pa še razlagajo, ko kupujejo nove avte, da kako so nekatere druge drage za vzdrževanje in kako so deli dragi in tako dalje.. ja.. izvolite se to pogovarjati v kafani po 3jem piru, ne pa na forumu, kjer niso samo laiki, ki bi veselo kimali in dajali "podršku"