Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a yani Sr apr 14, 2010 11:18 am

Zdaj pa bi še jaz nekaj vprašal, če smem :)

vozim se vsak dan v službo okrog 60 kilometrov v eno smer (40km avtocesta, 20 km regionalna) (Vitanje - Maribor)

zdaj mam Polota 1.4 TDI (ja oni ropotajoči mlinček :) ), ki ima porabo na avtocesti 5-6 ( bolj 6) pri konstantni vožnji pri 130km/h.

V roku leta ali dveh mislim avto zamenjat za novejšega. Ali se v mojem primeru splača 1.2 TSI ali 1.4 TSI ali 1.6 TDI ? Bi bila razlika v porabi v korist TDI velika napram bencinarjema? Gledat je treba, da večino časa avto prebije na 130 km/h... Bi 6 brzina veliko pripomogla k porabi pri tej hitrosti?

Hvala za odgovore :)
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Sr apr 14, 2010 11:50 am

Ne splača se. Noben od teh motorjev ne bo porabil liter manj. Pa tudi če bi, kakšen prihranek naj bi bil to? Za 6 brzino je treba najprej preveriti, če je daljša od 5 pri petsopenjskem menjalniku. Če ni, nima veze. Če je, bi bila poraba nekaj manjša, spet pa ne bistveno.
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a yani Sr apr 14, 2010 11:59 am

uros11 je napisal/-a:Ne splača se. Noben od teh motorjev ne bo porabil liter manj. Pa tudi če bi, kakšen prihranek naj bi bil to? Za 6 brzino je treba najprej preveriti, če je daljša od 5 pri petsopenjskem menjalniku. Če ni, nima veze. Če je, bi bila poraba nekaj manjša, spet pa ne bistveno.


Torej če sem te prav razumel, so vsi ti trije motorji pri hitrosti 130 km/h nekje na istem? Torej lahko gledam po bencinarjih :)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr apr 14, 2010 12:22 pm

simply je napisal/-a:Vsekakor dokaj poskočen voz, ni pa to GTI - polo je kar težak. Zanimivo mi je bilo predvsem to, da motoček ni prav tih - 1.4 TSI je mnogo tišji - v Golfu seveda.

S prvim delom se popolnoma strinjam! ;) Tudi sam sem nekako pričakoval, da bo Polo 1.2 TSI "mali" GTI in sem bil zato zaradi prevelikih pričakovanj mogoče kar nekoliko razočaran...pa da ne bo pomote - moči in navora je vseskozi zadosti in avto ima zelo dobre performanse (sploh v primerjavi z atmosferskimi motorji) nima pa tistega "fun" faktorja, ki ga nudijo GTI različice... Sem bil pa pozitivno presenečen nad porabo, saj sem imel z 1.2 TSI (navkljub občutno več moči) celo manjšo porabo, kot pa z atmosferskim 1.4 (85 KM)! :D

Kar se pa hrupa tiče pa med 1.2 TSI in 1.4 TSI ni neke bistvene razlike...razlika je predvsem in samo v zvočni izoliranosti med Polotom in Golfom! ;)

Uradni podatki o hrupu:
Polo 1.2 TSI = 79 dB
Golf 1.2 TSI = 76 dB
Golf 1.4 TSI = 75 dB
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr apr 14, 2010 6:19 pm

V roku leta ali dveh mislim avto zamenjat za novejšega. Ali se v mojem primeru splača 1.2 TSI ali 1.4 TSI ali 1.6 TDI ? Bi bila razlika v porabi v korist TDI velika napram bencinarjema? Gledat je treba, da večino časa avto prebije na 130 km/h... Bi 6 brzina veliko pripomogla k porabi pri tej hitrosti?


Polo nima 1.4 TSIja - edinole če boš vzel GTIja. :twisted:
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster Če apr 15, 2010 7:17 am

Pozdravljeni. Ja ravno danes bo oče zamenjal petko 1,9tdi-ja 105km za 1,2 TSI-ja. Tudi sam sem (bil) malo skeptičen, ampak glede na to, da ga bo dobil za dobrih 15k evrov, in precej dobro opremljenega, sem mu tudi sam dejal, ko sem prebral to temo in še nekaj drugih testov, da po mojem mnenju nebo razočaran. Primerljivo opremljen šibkejši tdi pride VSAJ 2,5k evrov dražje in kolikor sem zasledil v temi, nima dosti prednosti pred TSI-jem oziroma če jih sploh ima kaj.

Nič, ko ga peljem, opišem svoje občutke, napram tdi-ju v petki in tudi napram mojemu v štirici :D

Lep pozdrav
Slika
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Če apr 15, 2010 7:22 am

Zamenjal bo avto za tega z 1.2tsi motorjem in ni opravil testne voznje? pogumno... :)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če apr 15, 2010 7:38 am

ggorenc je napisal/-a:Zamenjal bo avto za tega z 1.2tsi motorjem in ni opravil testne voznje? pogumno... :)

Temu se reče popolno zaupanje. :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če apr 15, 2010 9:03 am

yani je napisal/-a:Torej če sem te prav razumel, so vsi ti trije motorji pri hitrosti 130 km/h nekje na istem? Torej lahko gledam po bencinarjih :)

Bi rekel, da bo TDI porabil za mišji k... manj kot ostala dva. Vsi so turbinci, kar pripomore k izkoristku mašine. Glede na to, da si večinoma na AC pri 130, bi vzel 1,4TSI, po možnosti s 6. prestavo, ampak res prej preveri (kot je že nekdo napisal), če je 6. prestava res težja od 5. pri 5-stopenjskem menjalniku.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster Če apr 15, 2010 10:49 am

Evo avto plačan :D No ja glede na to da mu je bil par let nazaj sdi v štirki golfu popolnoma zadost... :D
Slika
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če apr 15, 2010 11:20 am

Ne vem kaj ima človek toliko bit skeptičen o zmogljivostih tega TSija?
Če bi šlo o 1.6 ne bi bilo nikakršnih dilem, čeprav je po vseh podatkih manj zmogljiv od TSija.
 
besoft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po dec 11, 2006 9:27 am

Napisal/-a besoft Če apr 15, 2010 12:42 pm

v mojem Yeti-ju je ročni manjelnik.

glede glasnosti motorja, motor je tih, če povem, da sem lastil cca 18 avtov različnih razredov in tudi znamk se mi zdi, da je to tisto tapravo, kar se glasnosti tiče. tudi pri višjih hitrostij je motor dejansko neslišen v kabini.
Pa še zanimivost. tudi sam se kupil avto brez poskusne vožnje, saj sem kupil enega prvih Yetijev 1.2 TSI v sloveniji.

Skoraj pa nihče ne verjame , da je v Yetiju glede na velikost..itd..da je motor 1.2, se včasih moram kar dokazovati :)
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Napisal/-a legendarac Če apr 15, 2010 7:05 pm

 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc So apr 17, 2010 1:59 pm

ban je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:Zamenjal bo avto za tega z 1.2tsi motorjem in ni opravil testne voznje? pogumno... :)

Temu se reče popolno zaupanje. :)


Samo res, jaz sem v salonu ze aro za novega polota 1.6tdi (105KM) vplaceval, ko se je pripeljal iz testne voznje golf 1.2tsi in sem prosil za en krog..tako za vsak slucaj.. in me je tako preprical, da nisem vec okleval kaj vzeti. :D polota z 1.2 turbo motorckom
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So apr 17, 2010 2:33 pm

ggorenc je napisal/-a:
ban je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:Zamenjal bo avto za tega z 1.2tsi motorjem in ni opravil testne voznje? pogumno... :)

Temu se reče popolno zaupanje. :)


Samo res, jaz sem v salonu ze aro za novega polota 1.6tdi (105KM) vplaceval, ko se je pripeljal iz testne voznje golf 1.2tsi in sem prosil za en krog..tako za vsak slucaj.. in me je tako preprical, da nisem vec okleval kaj vzeti. :D polota z 1.2 turbo motorckom


Pa prej si bil na testni s polotom 1.6 TDI? Lahko malo več poveš o primerjavi?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc So apr 17, 2010 3:42 pm

Iskal sem, no zena.., cimmocnejsega Pola. Idealno bi bila 1.4 tsi razlicica s 122KM. Ampak taksne ni na voljo. 1.2tsi je komaj prihajal in nihce ni vedel kaksen je, pa tudi pomisleke sem imel nad samo 1.2l motorjem... zato je bila normalna izbira 1.6l dizel, ki bi ga kasneje "chipal". Motor, ki je v golfu kar malce podhranjen v 150-200kg lazjem polotu pa kar pravsnji. Ni prehude turbo luknje, ki je posledica majhne prostornine in vecje golfove teze, poraba zgledno nizka. Zmotil me je tezak nos in posledicno slabsa lega na cesti. Z dizlom v nosu je bil avto po obcutku tezji in nerodnejsi od moje bencinar astre.

Turbo malcek, 1.2tsi pa odpravi tudi tole. Lahek motorcek, avto je zelo uravnotezen in se hitrejsi. Tako po obcutku kot tudi po stevilkah. Se vsak, ki ga je vozil bo rekel, da avto nima samo 105KM ampak vsaj 10KM vec, ker se 1.2TCE iz renojeve hise kar malce skrije. Kaksna bo vzdrzljivost bomo pa videli. Malo je treba tvegati, bo pa v dobri toni tezkem polotu motor zagotovo manj obremenjen kot v 300kg tezji octavii oz. yetiju, kar so inzenerji najbrz dobro preracunali.,
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc So apr 17, 2010 3:54 pm

Se nekaj, poraba goriva nikoli ni bila na prvem mestu. Pravzaprav tega sploh nisva gledala, izkljucno moc motorja. Zato mi nikakor ni jasno, ker je avto trzno pozicioniran drugace kot chevrolet aveo recimo, pa nocem nikoga uzaliti. Ampak kupci pola, kaksrsne si pri vw ocitno s svojo cenovno politiko zeli, niso tisti, ki bi kupovali z ocmi porabe goriva in cimcenejsega sredstva prevoza od tocke a do b.

Zato ne razumem izbire motorjev. wtf, 1.2l trivaljnik s 60KM, potem imas prastarega 1.4 bencinarja s 85KM, in tri dizle, katerega zadnja razlicica komaj presega 100KM. Ne vem kaj so mislili? Zakaj ima ibiza naprimer 2.0tdi s 140KM? In clio 1.6l bencinar s 133KM ali 1.4TCE? In pri polu top ponudba 1.2l turbobencinar s 105KM?! 1.4l gti model bo pa na voljo zgolj z dsg menjalnikom in nepotrebnim sportnim podvozjem. Recimo grande punta komot dobis z opremo emotion (kao luxuz oprema) z 1.4 turbojetom s 135KM! Ali identicen avto z 1.6l 120KM dizlom v nosu.

Kot pravim, meni idealna izbira bi bil 1.4tsi motor s 122KM z rocnim menjalnikom ali 1.6l dizel z ravnotaksno konjenico. Se raje kar koncernski 2.0tdi s 140KM kot je na voljo v ibizi rs.
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Napisal/-a grizli So apr 17, 2010 4:22 pm

@ ggorenc

Ja in, čist tko btw, zakaj potem nista izbrala Ibize FR TDI?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So apr 17, 2010 4:25 pm

Hvala za primerjavo. Ne vem zakaj ni močnejše motorizacije, mogoče se preveč računali relativno majhno težo avtomobila(sem trenutno prelen, da bi primerjal pospeške z močnejšimi in težjimi konkurenti) in podlegli vplivu gospodarske krize. Vsekakor bi bila zanimiva ponudba tudi kakšna GTD verzija.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Napisal/-a mm46 So apr 17, 2010 4:27 pm

Pa tolk si mel za povedat proti temu motorju v tisti drugi temi :D Se pa strinjam s tabo glede primerjave med renojevim in vw 1.2t...mal manjša turbo luknja pa tudi nasploh vleče bolj suvereno motor v polu. No upam, da ti bo dobr služu in boš zadovoljen ;)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov