GiGi1985 je napisal/-a:Če iščeš zanesljiv avto, pozabi na dizla. Do 300k km ti bo zagotovo crknil dvomasni vztrajnik, fap filter je veselica, in če dizla ne segrevaš/ohlajaš pravilno gre tudi turbina, le vprašanje km je kdaj. Še pa imaš naftno pumpo, EGR ventil, injektorje.... vse odvisno od znamke, sreče in načina vožnje. Novi dizli se kupujejo do izteka garancije, vse kar je po izteku je loterija,.... seveda je to moje mnenje in na žalost izkušnje
Če bi rad zanesljiv avto kup bencinarja z prostornino do 1,6 litra, kot že predlagana Mazda3, Nissan ali Toyota.Poraba novih bencinarjev se kosa z dizli ali malo večja kot dizl, zagotovo pa manj (potencialnih) stroškov.
~toMmy~ je napisal/-a:
Tudi sodobni bencinarji se kvarijo, sploh če govorimo o 300k km... totalen absurd, praktično niti ne moreš sklepat, koliko stroškov bo z bencinarjem pri toliko prevoženih, ker ni skoraj nobenega z aktualnim motorjem in toliko prevoženimi kilometri. Tudi par let stari bencinarji z malo prevoženimi kilometri končajo na avtovleki, ker raznese kuplungo, crkne loputa ipd. Tudi če ti v desetih letih vse kar si naštel pri dizlu odpove, boš finančno gledano še vedno v plusu pri takšni kilometrini, če se seveda ne odločiš vedno za najdražje možno popravilo.
Največja neumnost, ki jo lahko napišeš, je pa to, da se lahko poraba novih bencinarjev kosa z dizli!Mogoče je sodobni turbobencinar konkurenčen kakšnemu staremu ali pa zastarelemu dizlu, nov atmosferski motor se pa po porabi lahko skrije pred sodobnim dizlom, to lahko vidi vsak, ki se mu da obiskat spritmonitor.
renault_dti je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:
Tudi sodobni bencinarji se kvarijo, sploh če govorimo o 300k km... totalen absurd, praktično niti ne moreš sklepat, koliko stroškov bo z bencinarjem pri toliko prevoženih, ker ni skoraj nobenega z aktualnim motorjem in toliko prevoženimi kilometri. Tudi par let stari bencinarji z malo prevoženimi kilometri končajo na avtovleki, ker raznese kuplungo, crkne loputa ipd. Tudi če ti v desetih letih vse kar si naštel pri dizlu odpove, boš finančno gledano še vedno v plusu pri takšni kilometrini, če se seveda ne odločiš vedno za najdražje možno popravilo.
Največja neumnost, ki jo lahko napišeš, je pa to, da se lahko poraba novih bencinarjev kosa z dizli!Mogoče je sodobni turbobencinar konkurenčen kakšnemu staremu ali pa zastarelemu dizlu, nov atmosferski motor se pa po porabi lahko skrije pred sodobnim dizlom, to lahko vidi vsak, ki se mu da obiskat spritmonitor.
Dejstvo je, da ti pri bencinarju ne more crknat dvomasni vztrajnik. Večina bencinarjev nima turbine (so izjeme) ni EGR ventila, praviloma vse bencinske pumpe zdržijo 300k....tudi inejktorji so problematični pri dizlih zaradi slabe nafte.... praviš, da crkne kuplunga, loputa ? ja seveda, isto se ti lahko zgodi pri dizlu. Pri obeh lahko poči fedra, predre guma, ..... so pa stvari ki pri bencinarju ne morejo crknat, in to drage stvari, kot npr vztrajnik, cene izpod jurja skoraj ni.
Koliko porabi Auris 1.33 iz zgornjega linka? Koliko porabi Clio 1.4 ? Astra 1.4? Ford Fiesta? To so vsi bencinarji, ki porabijo 5-7 litrov, odvisno od vožnje! Koliko pa porabijo dizli? Tu nekje, odvisno od prostornine, vožnje,itd... Ne primerjaj 3.0 dizl vs. bencin, tukaj so veliki prihranki pri dizlu.
Pa ne glej SDI motorjev, ki jih vozijo do trgovine, realno računaj koliko pije Fabia SDi, da jo vsak dan tiščiš 130 kmh po AC ? 4,7 litra ?
Meni je pil Clio 1.4 98km 5,5 litra, medtem, ko mi je bmw 318d pil 7 litrov. Zakaj? Cliota sem vozil umirjeno relacijo, bmwja pa vse prej kot nežno. Veliko je odvisno od stila in načina vožnje, in na AC med vozili do 2000 ccm ni bistvene razlike med porabo.
~toMmy~ je napisal/-a:renault_dti je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:
Tudi sodobni bencinarji se kvarijo, sploh če govorimo o 300k km... totalen absurd, praktično niti ne moreš sklepat, koliko stroškov bo z bencinarjem pri toliko prevoženih, ker ni skoraj nobenega z aktualnim motorjem in toliko prevoženimi kilometri. Tudi par let stari bencinarji z malo prevoženimi kilometri končajo na avtovleki, ker raznese kuplungo, crkne loputa ipd. Tudi če ti v desetih letih vse kar si naštel pri dizlu odpove, boš finančno gledano še vedno v plusu pri takšni kilometrini, če se seveda ne odločiš vedno za najdražje možno popravilo.
Največja neumnost, ki jo lahko napišeš, je pa to, da se lahko poraba novih bencinarjev kosa z dizli!Mogoče je sodobni turbobencinar konkurenčen kakšnemu staremu ali pa zastarelemu dizlu, nov atmosferski motor se pa po porabi lahko skrije pred sodobnim dizlom, to lahko vidi vsak, ki se mu da obiskat spritmonitor.
Dejstvo je, da ti pri bencinarju ne more crknat dvomasni vztrajnik. Večina bencinarjev nima turbine (so izjeme) ni EGR ventila, praviloma vse bencinske pumpe zdržijo 300k....tudi inejktorji so problematični pri dizlih zaradi slabe nafte.... praviš, da crkne kuplunga, loputa ? ja seveda, isto se ti lahko zgodi pri dizlu. Pri obeh lahko poči fedra, predre guma, ..... so pa stvari ki pri bencinarju ne morejo crknat, in to drage stvari, kot npr vztrajnik, cene izpod jurja skoraj ni.
Koliko porabi Auris 1.33 iz zgornjega linka? Koliko porabi Clio 1.4 ? Astra 1.4? Ford Fiesta? To so vsi bencinarji, ki porabijo 5-7 litrov, odvisno od vožnje! Koliko pa porabijo dizli? Tu nekje, odvisno od prostornine, vožnje,itd... Ne primerjaj 3.0 dizl vs. bencin, tukaj so veliki prihranki pri dizlu.
Pa ne glej SDI motorjev, ki jih vozijo do trgovine, realno računaj koliko pije Fabia SDi, da jo vsak dan tiščiš 130 kmh po AC ? 4,7 litra ?
Meni je pil Clio 1.4 98km 5,5 litra, medtem, ko mi je bmw 318d pil 7 litrov. Zakaj? Cliota sem vozil umirjeno relacijo, bmwja pa vse prej kot nežno. Veliko je odvisno od stila in načina vožnje, in na AC med vozili do 2000 ccm ni bistvene razlike med porabo.
Auris iz linka v prejšnji generaciji porabi v povprečju 6.8l http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Najbolje prodajan avto v tem razredu s 105KM dizlom pokuri v povprečju 5.37l http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Zdaj si pa računaj, kakšne so razlike v porabi, pa upoštevaj še, da je bencin precej dražji, pri njegovi letni kilometrini (cca. 25k km letno) to pomeni, da tudi če bi bencinar in dizel oba imela porabo 6 litrov, bi to na bencinu letno naneslo dobrih 200€ več stroška pri današnjih cenah!
In nehajte prosim že enkrat nabijat o jurjih pri vsaki dizelski okvari, ker toliko plačajo le tisti, ki se ne znajdejo! Obnova turbine z enoletno garancijo se začne pri 250€ (pa jih ni malo, ki tudi čez 300k km preživijo), komplet nadomestni vztrajnik+sklopka dobiš že za slabih 400€, dvomasnega za dobrih 500€, EGR je okrog 200€, se pravi mene osebno to vse skupaj z menjavo vred ne bi prišlo (dosti) več kot 1000€! Aja potem maš še šobe (bolj velja za dCi-je), obnova po komadu 100€.
Pa upoštevaj, da bo (najmanj) prva štiri leta oz. 100k km imel garancijo! Pa še nekaj, koliko % dizlov od prvih lastnikov misliš da ima v desetih letih (kolikor ga bo verjetno imel) okvaro vseh "rizičnih" delov?
maniaxxx je napisal/-a:če izbiraš med c elyse in dacio pol vzam citroena...
maniaxxx je napisal/-a:če izbiraš med c elyse in dacio pol vzam citroena...
nooblette je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:če izbiraš med c elyse in dacio pol vzam citroena...
Jah konec koncev sem veliko na morju in bi mi včasih prav prišel še kakšen dodaten prostor ni pa nujno. Se pa kar nagibam k temu citroenu...
A res noben ne ve a ima dvomasni vztrajnik ali enomasnega? Lahko podate kakšen link kjer bi to pisalo iščem ko zmešan po netu...
~toMmy~ je napisal/-a:
In nehajte prosim že enkrat nabijat o jurjih pri vsaki dizelski okvari, ker toliko plačajo le tisti, ki se ne znajdejo! Obnova turbine z enoletno garancijo se začne pri 250€ (pa jih ni malo, ki tudi čez 300k km preživijo), komplet nadomestni vztrajnik+sklopka dobiš že za slabih 400€, dvomasnega za dobrih 500€, EGR je okrog 200€, se pravi mene osebno to vse skupaj z menjavo vred ne bi prišlo (dosti) več kot 1000€! Aja potem maš še šobe (bolj velja za dCi-je), obnova po komadu 100€.
Pa upoštevaj, da bo (najmanj) prva štiri leta oz. 100k km imel garancijo! Pa še nekaj, koliko % dizlov od prvih lastnikov misliš da ima v desetih letih (kolikor ga bo verjetno imel) okvaro vseh "rizičnih" delov?
renault_dti je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:
In nehajte prosim že enkrat nabijat o jurjih pri vsaki dizelski okvari, ker toliko plačajo le tisti, ki se ne znajdejo! Obnova turbine z enoletno garancijo se začne pri 250€ (pa jih ni malo, ki tudi čez 300k km preživijo), komplet nadomestni vztrajnik+sklopka dobiš že za slabih 400€, dvomasnega za dobrih 500€, EGR je okrog 200€, se pravi mene osebno to vse skupaj z menjavo vred ne bi prišlo (dosti) več kot 1000€! Aja potem maš še šobe (bolj velja za dCi-je), obnova po komadu 100€.
Pa upoštevaj, da bo (najmanj) prva štiri leta oz. 100k km imel garancijo! Pa še nekaj, koliko % dizlov od prvih lastnikov misliš da ima v desetih letih (kolikor ga bo verjetno imel) okvaro vseh "rizičnih" delov?
Sicer pa mogoče sem kaj zgrešil, ampak naslov teme je zanesljiv avto, kar Citroen in Dacia dizel (po statistiki ) sodeč nista blizu besede zanesljivost! Avtorju teme priporočam še pregled Citroen forum in renault(dacia) za več informacij. Ne vem kako lahko sploh primerjaš Dacio in Citroen? Drugi svet....
P.S. Vsi novi Citroeni imajo FAP filter in dvomasni vztrajnik. Nekateri modeli so imeli težave z zadnjo premo, pozanimaj se pred nakupom. Pa srečno!
nooblette je napisal/-a:renault_dti je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:
In nehajte prosim že enkrat nabijat o jurjih pri vsaki dizelski okvari, ker toliko plačajo le tisti, ki se ne znajdejo! Obnova turbine z enoletno garancijo se začne pri 250€ (pa jih ni malo, ki tudi čez 300k km preživijo), komplet nadomestni vztrajnik+sklopka dobiš že za slabih 400€, dvomasnega za dobrih 500€, EGR je okrog 200€, se pravi mene osebno to vse skupaj z menjavo vred ne bi prišlo (dosti) več kot 1000€! Aja potem maš še šobe (bolj velja za dCi-je), obnova po komadu 100€.
Pa upoštevaj, da bo (najmanj) prva štiri leta oz. 100k km imel garancijo! Pa še nekaj, koliko % dizlov od prvih lastnikov misliš da ima v desetih letih (kolikor ga bo verjetno imel) okvaro vseh "rizičnih" delov?
Sicer pa mogoče sem kaj zgrešil, ampak naslov teme je zanesljiv avto, kar Citroen in Dacia dizel (po statistiki ) sodeč nista blizu besede zanesljivost! Avtorju teme priporočam še pregled Citroen forum in renault(dacia) za več informacij. Ne vem kako lahko sploh primerjaš Dacio in Citroen? Drugi svet....
P.S. Vsi novi Citroeni imajo FAP filter in dvomasni vztrajnik. Nekateri modeli so imeli težave z zadnjo premo, pozanimaj se pred nakupom. Pa srečno!
Tudi Dacia ima dvomasnega? Pri vseh modelih? Hvala za odgovor.
Ps. Je predelava pri novem na enomasnega zahtevna in koliko okvirno stane?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov