Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To okt 26, 2010 2:46 pm

zijan je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Mene zanima, kakšne vožnje imaš to, da je poraba tako ugodna? Zgolj same relacije ali stalno ekonomična vožnja? Ga nikoli ne steraš? :D

Drugo vprašanje, kakšno je kaj stanje zavor? Slišal sem za primer, ko so morali nekomu pri dobrih 30k km zaradi obrabljenosti že menjat zavorne ploščice in to menda pri normalni vožnji... :?


Jaz imam Golfa 5, 1.6; poraba 7.0. Vožnja vsak dan v Lj in nazaj, avtocesta 30 km v eno smer. Povprečna hitrost cca 130 - 140 km/h. Če vsi na forumu trdijo da je 1.6 zelo zastarel in TSI (je) sodoben motor ne vem zakaj ne bi slednji še precej manj porabil...


Se strinjam s tabo. Doma je šestica z 1.2 TSI motorjem. Punca je dnevno na relaciji Postojna - Ljubljana in nazaj. Večinoma vozi s tempomatom in ne boš verjel njej se poraba vrti 5.8 do 6.0 litrov na 100km (tempomat na cca 120km/h). Na isti relaciji in z nekaj izživljanji do 170 ali 180 km/h brez problema dosežem porabo 8.5 do 9.0litrov. Res pa da s tempomatom in umirjeno vožnjo (sam ga nastavim na 135km/h) ne potrebujem več kot 6.1l/100km.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To okt 26, 2010 2:49 pm

@brett: Pozdravljam tvoje znanje in udejanjanje varčne vožnje v praksi, ker sam včasih počnem enako (zaviranje z motorjem, postopno ustavljanje pred rdečo itd.). Ampak pravijo, da če preveč vse šparaš, lahko na koncu celo dražje plačaš. Tako kot velja za motor, da ga moraš na vsake toliko sterat, da se prepucajo ventili, da ni zamorjen (da se ti ne zapacata EGR in DPF pri dizlu) itd., enako velja tudi za zavore, da jih na vsake toliko časa "spucaš" rje in oblog na način, da pri visoki hitrosti močno zavreš. Seveda to narediš na prazni avtocesti, ko vidiš da daleč za teboj ni nikogar! Zato so pa te opozorili za morebitne probleme pri zavornih ploščicah. In zato je po mojem mnenju bolje imeti kake 2-3 deci višjo porabo in konkretneje voziti, da se izogneš zgoraj naštetim problemom. :idea:

Bi pa verjetno meni tale TSI žrl sigurno kak liter več, ker se za razliko od tebe skoraj nikoli ne vozim 110 km/h po AC, ampak večinoma 130-140 km/h. :)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett To okt 26, 2010 3:34 pm

Vem in verjamem glede zavor. Ker imam toliko km kot sem napisal, pa mi že nekaj časa rahlo "šumijo", ko je avto hladen, nesegret in na kratkih razdaljah.

Kar se tiče 160KM: ne zaradi hitrosti, ampak zaradi pospeškov pri speljevanju in predvsem prehitevanju. Kot drugo pa zaradi navora: posledično še bolj ležerna vožnja.
Sam nisem ljubitelj hitrosti, pa ne da bi se jo bal (imam tudi motor-čeprav je daleč od strupenjače, je doživljanje hitrosti na motorju precej drugačna kot v avtu), ampak ker raje stavim na umirjenost, med vožnjo zelo rad poslušam glasbo precej na glas (vem, vem, da ni varno... ;) ) in se ob umirjeni vožnji na AC raje prepustim zvokom in/ali svojim mislim (neke vrste mi avto služi kot relaksacija) kot pa divjanje, gledanje na števec, bremzanje ko ti nekdo skoči na prehitevalni pas oz. te izsili al pa ko moraš šleparje neprestano prehitevat. Posledično moraš biti bolj zbran, osredotočen, agresiven. Vsega tega pa imam dovolj na del. mestu. Tukaj (govorim vseskozi za AC, da ne bo pomote) pa raje vidim, če me vsi prehitijo (le da ne oviram prometa s prepočasno vožnjo), samo da se malo sprostim. Itak bi ob hitrsoti 130-140km/h prišparal le nekaj minut ali pa še to ne, če naletiš kasneje v križiščih na rdeč timing. Grem raje par minut prej od doma.
Ničkolokokrat se sam pri sebi nasmehnem, ko vidim razne divjake, ki gonijo in gonijo po AC, me prehitijo in jih izgubim izpred oči, nazadnje pa se tretji, četri semafor znajdeva vštric. Edino njegov avto se mi smili.
Ali pa: ne razumem voznikov, ki so za menoj, pa vidijo, da se vklaplja rdeč semafor par 100m naprej, pa me prehitevajo in dobsedno po gasu tišijo vse do rdeče, potem pa zavirajo kot nori. Razložite mi v čem je tu fora. Aja - razumem to početje za nekoga, ki pelje rojevajočo ženo v porodnišnico (če malce karikiram ) ;)
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon To okt 26, 2010 3:40 pm

Tudi jaz ne razumem ljudi ki peljejo max 110kmh po AC kjer je omejitev 130, ampak kaj čem :lol:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To okt 26, 2010 3:56 pm

Polo78 je napisal/-a:@brett: Pozdravljam tvoje znanje in udejanjanje varčne vožnje v praksi, ker sam včasih počnem enako (zaviranje z motorjem, postopno ustavljanje pred rdečo itd.). Ampak pravijo, da če preveč vse šparaš, lahko na koncu celo dražje plačaš. Tako kot velja za motor, da ga moraš na vsake toliko sterat, da se prepucajo ventili, da ni zamorjen (da se ti ne zapacata EGR in DPF pri dizlu) itd., enako velja tudi za zavore, da jih na vsake toliko časa "spucaš" rje in oblog na način, da pri visoki hitrosti močno zavreš. Seveda to narediš na prazni avtocesti, ko vidiš da daleč za teboj ni nikogar! Zato so pa te opozorili za morebitne probleme pri zavornih ploščicah. In zato je po mojem mnenju bolje imeti kake 2-3 deci višjo porabo in konkretneje voziti, da se izogneš zgoraj naštetim problemom. :idea:

Bi pa verjetno meni tale TSI žrl sigurno kak liter več, ker se za razliko od tebe skoraj nikoli ne vozim 110 km/h po AC, ampak večinoma 130-140 km/h. :)


Kolk bi šele js mel porabe, ko pod 150 redko vozim oops

Sem pa zadnjič za foro vozil po omejitvah ali še malo pod po AC pa je bla poraba pod 5 litrov, me je kr sram povedat oops
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To okt 26, 2010 3:57 pm

brett je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
legendarac je napisal/-a:Halo Brett lepo nabiraš kilometre? Kako kaj prede TSI, poraba ?


na servisu ga ma ker je zaribal :EE

Zdj je kupu opla :lol:



Res nimaš bolj pametnega za napisat kot take srednješolske komentarje! :roll:
Nekateri v večini tem prihajate na dan s takimi komentarji, ki nimajo nobene teže...

Avto ima 25700km, dela brezhibno, poraba je te dni deci nad 6L. Ni mi žal da sem ga kupil, sploh za tak denar (kar se tega tiče, mi ni žal za recesijo :twisted: ). Včasih me edino muči, da nisem raje vzel 160KM.

Če so pa kaka konkretna vprašanja, pa na dan z njimi...

lp :)


Maš težave ti mogoče? :?

Eni res ne dojamete heca a ne... :evil:

Veliko varnih kiloemtrov ti želim pa upam da še veš kje kakšna bencinska a ne ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To okt 26, 2010 3:59 pm

Polo78 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
Zna bit Alex, da maš kar prav. Pri moji prejšnji Mazdi se praktično feltne niso nič mazale od zavornega prahu pa so bili diski na vsakih 40.000km zviti pri tem, da zelo malo bremzam. Pri novi šestki pa so platišča skos črna od prahu ampak pri 50.000km zavira gladko kot po putrčku, nobenih sledi o kakih zvitih diskih.

Drugače pa če je komu kej v tolažbo - moj službeni Golf VI je mel že 2x menjane diske pa avto še nima 30.000km pa z njim delam skoraj tako lepo kot z mojo Mazdico.

Kaj hudiča pa on smatra pod "normalno" vožnjo, da mu uspe na vsakih 40.000 km (in to očitno večkrat in na različnih avtomobilih) zviti diske?! :shock: :roll: Ali tip ne zna voziti ali pa je mesar...


Če ne veš, je bila na stari Mazdi 6 kar zajetna serija original diskov problematična in se niso zvijali samo njemu. Je kar dosti uporabnikov tudi tam, ki so imeli identične probleme. Poleg tega pa če pravi, da lepo vozi, ne zavira veliko,... a ni to mal čudno? Saj možno, da je tudi tale Golf osamljen primer... ali pa tudi ne. Lahko je problem tudi nekje povsem drugje in npr. sploh ni kriv material iz katerega so diski ampak npr. pretrde zavorne ploščice? Nevem, ugibam... Za to je pa forum, da se vpraša in razjasni, kajne? ;)


Ne me jebat... ne sam da rjavi, tud diski se ji zvijajo pa bogsigavedi še kaj...in to je kao en najbolj zanesljivih in kvalitetnih avtov....kak šrot je šele ostalo :?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 To okt 26, 2010 5:20 pm

Jaz pa pri mojem VI 110 KM TDI gledam, da so obrati ves čas okrog 2000 (med 1500 in 2500), da motor ves čas lepo poje, da se avto ne trese pri nekih nemogočih obratih, višje obrate pa pustim pri miru. Poraba je v povprečju okrog 5,5. S tako vožnjo, kot jo ima Brett, ne vem, kje bi jo imel, niti ne vem, če se bi motor sploh kdaj upeljal,...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To okt 26, 2010 7:44 pm

speedfreak je napisal/-a:Ne me jebat... ne sam da rjavi, tud diski se ji zvijajo pa bogsigavedi še kaj...in to je kao en najbolj zanesljivih in kvalitetnih avtov....kak šrot je šele ostalo :?

moj "dekavejc" recimo :-P Več kot dve leti in nobena opozorilna žarnica v armaturi se ni prižgala(še) - me kr skrbi, če so sploh not ali pa so crknile....

Polo78 je napisal/-a:in ne samo tvoji "dekavci". Verjetno te je to žrlo vsa ta leta, ko si iskal opravičilo za nakup svojega (pre)cenjenega vozila.....


ha, niti se mi ne zdi precenjen; v akciji šestica TE Plus se mi zdi (najmočnejši dizel MZR 2.2) je krepko čez 30 tisoč, 129 TE v akciji je 24.000, moj je bil točnih 30tisočakov, zato se o precenjenosti ne strinjam......

Drugače malo heca mora bit....

PS drugače, kolega ima novo, to iz akcije 129ps - solidno, vendar mi nekako "ne gre" 195km/h ima tovarniško deklariranih in 200 poklopi po števcu, po moje bi moral dat motor več od sebe......je pa bela na uč kr lepa_priznam - če se mi kdaj utrga, bi si omislil
T A K O

brett je napisal/-a:[avto pospešujem do recimo 170km/h
In ob tej konstanti se poraba ustali pri 8L oz. tam, tam.

ponudba še vedno drži.......
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr okt 27, 2010 8:09 am

sašo5 je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:in ne samo tvoji "dekavci". Verjetno te je to žrlo vsa ta leta, ko si iskal opravičilo za nakup svojega (pre)cenjenega vozila.....


ha, niti se mi ne zdi precenjen; v akciji šestica TE Plus se mi zdi (najmočnejši dizel MZR 2.2) je krepko čez 30 tisoč, 129 TE v akciji je 24.000, moj je bil točnih 30tisočakov, zato se o precenjenosti ne strinjam......


129 TE v akciji je eno malenkost čez 22 tisočakov in ne 24. Toliko oz. malo čez je TE Plus, ki pa ima, sem skoraj da prepričan, več opreme kot tvoj A4 za 30 tisočakov. :twisted:

sašo5 je napisal/-a:PS drugače, kolega ima novo, to iz akcije 129ps - solidno, vendar mi nekako "ne gre" 195km/h ima tovarniško deklariranih in 200 poklopi po števcu, po moje bi moral dat motor več od sebe.....


129 konjev, avto pa tehta skoraj 1.600 kg. Koliko bi po tvoje moral it, 230 km/h al kako?! :roll: Končna hitrost 195 km/h je zato več kot solidna glede na konje in težo avta. Za kaj več sta tu potem močnejša CD163 in CD180. Ima pa že najšibkejši motor kar 340 Nm navora in le ta se v praksi dejansko pozna. Prožnost (vmesni pospeški) je odlična, vleče že praktično iz prostega teka, turbo luknje ni, ni tudi nikakršnega turbo lag-a, kot pri marsikaterem sodobnem CR dizlu itd. Celo v 6. prestavi, ki je sicer izračunana precej na dolgo, pri cca. 90-100 km/h in pri dokaj nizkih obratih vleče zelo suvereno in to brez občutka, da bi se motor kaj matral.

Vse te občutke sem pridobil zadnjič na testni vožnji. Poraba pa kljub precej dinamični vožnji ni presegla 6,5 litra! :D Edina stvar, ki bi me znala motiti je ta, da motor ne kaže veselja do vrtenja nad 3.500 obrati, za optimalni izkoristek navora in s tem boljše pospeške, je priporočljivo prestavljat pri cca. 3.000 obratih (močnejši različici se npr. brez problema zavrtita do 4500-5000 obratov). Ampak kot rečeno, od 129 konjev ne moreš pričakovat nekih ultra športnih zmogljivosti, konec koncev pa je to vstopni dizel - pa si spet lahko pogledaš, kakšni so vstopni dizli pri konkurenci... :[]
Antiznačkar po prepričanju
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr okt 27, 2010 12:40 pm

Ne vem, če vozite dizle samo okol 2.000 obratov potem predvidevam da imate odlično ohranjene motorje, not... Lepo vas prosim... ne se čudit da je potem vse zapacano... še bencinar ne mara da se ga skos mori...
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Sr okt 27, 2010 2:58 pm

Samo glede porabe bi se javil... Vozim ford focusa 1.8 tdci (115KM) s katerim imam zadnja dva do tri tedene samo kratke medkrajevne in mestne relacije, ter služba(6km), mogoče enkrat AC od KP do IT meje... povprečna poraba na rač. v tem času je 7,4 l.
 
Uporabniški avatar
ChuckNorris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Po jul 20, 2009 1:49 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ChuckNorris Sr okt 27, 2010 4:37 pm

to se mi vseeno zdi za dizla teh konjev zelo veliko. priblizno isto porabo ma moj 1.6 bencinc
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Sr okt 27, 2010 5:25 pm

tadej92 je napisal/-a:to se mi vseeno zdi za dizla teh konjev zelo veliko. priblizno isto porabo ma moj 1.6 bencinc


Jaz pa mislim, da ne, glede na kratke relacije, mogoče kakšno pospeševanje pri prehitevanju ali kar tako, pa hladen motor... avto je star leto in pol, toda to je že stara mašina... Prepričan pa sem tudi v to, da se na forumu pretirava glede nizke porabe. V večini pa sem imel povprečje okoli 6,5 - 6,7 l.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr okt 27, 2010 5:32 pm

tadej92 je napisal/-a:to se mi vseeno zdi za dizla teh konjev zelo veliko. priblizno isto porabo ma moj 1.6 bencinc


jA itak da je preveč, to bi moralo pit pod 4 litre :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr okt 27, 2010 5:33 pm

sašo5 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:Ne me jebat... ne sam da rjavi, tud diski se ji zvijajo pa bogsigavedi še kaj...in to je kao en najbolj zanesljivih in kvalitetnih avtov....kak šrot je šele ostalo :?

moj "dekavejc" recimo :-P Več kot dve leti in nobena opozorilna žarnica v armaturi se ni prižgala(še) - me kr skrbi, če so sploh not ali pa so crknile....

Polo78 je napisal/-a:in ne samo tvoji "dekavci". Verjetno te je to žrlo vsa ta leta, ko si iskal opravičilo za nakup svojega (pre)cenjenega vozila.....


ha, niti se mi ne zdi precenjen; v akciji šestica TE Plus se mi zdi (najmočnejši dizel MZR 2.2) je krepko čez 30 tisoč, 129 TE v akciji je 24.000, moj je bil točnih 30tisočakov, zato se o precenjenosti ne strinjam......

Drugače malo heca mora bit....

PS drugače, kolega ima novo, to iz akcije 129ps - solidno, vendar mi nekako "ne gre" 195km/h ima tovarniško deklariranih in 200 poklopi po števcu, po moje bi moral dat motor več od sebe......je pa bela na uč kr lepa_priznam - če se mi kdaj utrga, bi si omislil
T A K O

brett je napisal/-a:[avto pospešujem do recimo 170km/h
In ob tej konstanti se poraba ustali pri 8L oz. tam, tam.

ponudba še vedno drži.......



Sašo, ti nisi doplačal za opozorilne žarnice, zato se ti ni nobena še prižgala oops
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr okt 27, 2010 6:02 pm

Polo78 : Ne moreš primerjat A4 z Mazdo 6 - daj no.

No brez heca : Občutek v Audiju je boljši kot v Mazdi ( vozil oba - resda Audija 3.0 TDI in Mazdo CD 180 ). Bi pa poudaril naslednje : Audi se na zaviti cesti ( Ajdovščina - Črni Vrh ) obnaša suverenejše - no mogoče tudi zaradi Quattra. No, moji občutki so bili močno v prid Audiju.

Cena je tam tam, seveda je pa full optional Mazda znatno cenejša od obilno opremljenega Audija.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr okt 27, 2010 6:18 pm

Pa saj Mazda zaenkrat ni še ravno premium znamka, da bi se cenovno primerjala z Audijem, pa tudi polno opremljene se zaradi tehnike vsaj trenutno ne da rinit poleg polno opremljenega Audija. Kar se pa porabe tiče pa itak niha konkretno glede na način vožnje, le da se eni pohvalijo kako "pritiskajo" in imajo hkrati minimalno porabo, nekateri pa navedejo koliko so imeli v konkreten klanec z žganjem do konca po ovinkih, da bi "šparovčke" diskreditirali.

Vglavnem... kako zgago spet delate iz teme???
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če okt 28, 2010 9:05 am

Ja logično, da se bo Audi 3.0 tdi peljal bolje, saj ima 240km, 500 Nm navora, quattro pogon, da o končni ceni raje sploh ne govorim,... mislim kakšna primerjava. :roll: Primerjaj ekvivalentna avta, s podobno močnima motorjema ter opremo, brez quattro pogona in potem podaj neke zaključke.

Kar se tiče notranjosti, je to stvar okusa, meni npr. plastika v Audiju na izgled ne deluje prav nič premiumsko (enako so opazili tudi na marsikaterem testu), sicer je tudi Mazda glede tega v zlati sredini razreda, ampak slednja se vsaj nima za premium znamko. Oblika armaturke pa mi je v Audiju sploh ena grših - ampak kot pravim, to je stvar osebnega okusa. Potegnjeno pod črto, NE trdim, da je Audi slabši ali da je Mazda boljša. Tisto kar trdim je to, da dobiš pri Mazdi več avta za določen denar. :idea:

Se pa včasih, ko načnemo tovrstne teme, resno sprašujem, kaj hudiča je sploh ta famozni in pompozni "premium" razred?! Ker to, da je notranjost avtomobila ravno tako sestavljena iz plastičnih komponent, ki včasih ne izgledajo nič posebnega, da moraš za marsikatero opremo, ki jo ima "ne-premium" konkurenca že v osnovi, doplačat, da se vozne lastnosti pri civilnih različicah praktično ne razlikujejo,... vse to zame ni in nikoli ne bo prav nič premiumskega! Zdi se mi, da je to zgolj v glavah ljudi, ki so malo preveč obremenjeni z okolico (sosedi, znanci,...) pred katero se želijo pokazat, da so kao uspešni v življenju itd. Ne vozijo se pa nič bolje, včasih celo slabše zaradi manjka določene opreme. Ko takole gledam po avto.net-u 2-3 leta rabljene audije, bmw-je, mercedese, itd. si lahko že vesel, da najdeš avto, ki ima usnjen volan, tempomat, da se zadnjih šip ne odpira na "roštilj", el. zložljiva ogledala so pa itak že znanstvena fantastika... Mislim zame je to naravnost šokantno, da moraš za tako in onako opremo doplačevat že tako preplačan avto. Mislim, če je to premium, potem pa ne hvala!
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če okt 28, 2010 11:13 am

@Polo78
Verjamem, da si v deželi, kjer si sosedi režejo žile, če nekdo v vasi kupi "premium" Golfa, kjer se narod zakreditira i in je lačen, da si lahko privošči Audija s šipami na ročko in kjer električne šipe ter "avtomatska" klima pomenijo "vso opremo", zelo težko predstavljaš kaj so premium znamke in kaj ponujajo. Mogoče ti kaj tuje "literature" lahko pomaga! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov