Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS So apr 17, 2010 4:44 pm

ggorenc je napisal/-a:Se nekaj, poraba goriva nikoli ni bila na prvem mestu. Pravzaprav tega sploh nisva gledala, izkljucno moc motorja. Zato mi nikakor ni jasno, ker je avto trzno pozicioniran drugace kot chevrolet aveo recimo, pa nocem nikoga uzaliti. Ampak kupci pola, kaksrsne si pri vw ocitno s svojo cenovno politiko zeli, niso tisti, ki bi kupovali z ocmi porabe goriva in cimcenejsega sredstva prevoza od tocke a do b.

Zato ne razumem izbire motorjev. wtf, 1.2l trivaljnik s 60KM, potem imas prastarega 1.4 bencinarja s 85KM, in tri dizle, katerega zadnja razlicica komaj presega 100KM. Ne vem kaj so mislili? Zakaj ima ibiza naprimer 2.0tdi s 140KM? In clio 1.6l bencinar s 133KM ali 1.4TCE? In pri polu top ponudba 1.2l turbobencinar s 105KM?! 1.4l gti model bo pa na voljo zgolj z dsg menjalnikom in nepotrebnim sportnim podvozjem. Recimo grande punta komot dobis z opremo emotion (kao luxuz oprema) z 1.4 turbojetom s 135KM! Ali identicen avto z 1.6l 120KM dizlom v nosu.

Kot pravim, meni idealna izbira bi bil 1.4tsi motor s 122KM z rocnim menjalnikom ali 1.6l dizel z ravnotaksno konjenico. Se raje kar koncernski 2.0tdi s 140KM kot je na voljo v ibizi rs.


Saj je tudi Ibiza šele pred kratkim dobila v ponudbo 2.0TDI (FR) ;)

Lahko, da bodo tudi Polotu ter Fabii (kasneje) dodali (vsaj upam) omenjen motor (saj so tudi vsi predhodniki imeli v ponudbi 1.9TDI 130KM), ter še kakšen močnejši bencinar (1.4 TSI 122 oziroma 150 konj). :pop:

Je pa res kar so že nekateri drugi omenili, da Ibiza ima malo večjo možnost izbire motorjev, ter VAG na ta način verjetno želi razporediti prodajo znotraj koncerna.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc So apr 17, 2010 6:07 pm

grizli je napisal/-a:@ ggorenc

Ja in, čist tko btw, zakaj potem nista izbrala Ibize FR TDI?


Ker je grda. Sploh znotraj. Skoraj bolj kot nova Fiesta. Ampak to je pac subjektivno mnenje. :D

Ma novi Polo jim je res fajn uspel. Upam, da bo kaj bolj vzdrzljiv kot zadnji dve generaciji. Se kaksen teden cakanja...

1.2TCE mi je sicer zelo vsec ampak me je TSI bolj preprical. Upam, da bo vsaj pol toliko zdrzljiv kot omenjeni renojev D4F turbo.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne apr 18, 2010 10:35 am

Še kratek update. V petek in soboto sem imel na testu Golfa z 1.2 TSI motorjem. Moram priznati da sem pozitivno presenečen. Poraba se suče okrog 7 litrov. Motorček postreže z dovolj navora praktično s prostega teka. Zelo presenetljivo se motor obnese bolje kot 90 konjski TDI. Vozil sem iz KP v LJ in nazaj - torej je na poti precej strmih klancev. Mislim, da je na manj zahtevni poti lahko poraba še dosti manjša. Motor se ob normalni vožnji vrti med 2 in 3.000 RPM - zahvaljujoč dobro preračunanemu menjalniku. Navora je dovolj, da s tempomatom drži konstantno hitrost tudi v vrhniški in črnokalski klanec. Skratka motor je več kot dostojen naslednik 1.6 atmosferca in za povprečno zahtevnega voznika povsem zadosti. Preseneti še z zmerno porabo in tihim delovanjem.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Ne apr 18, 2010 10:58 pm

Zasledil sem hrvaški vzporedni test Golfa 1.2 TSI, 1.6 TDI (90KM in 105KM). 1. mesto je osvojil 1.2 TSI. Pri 160 km/h pije 7,7 litrov. Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne apr 18, 2010 11:12 pm

lukp je napisal/-a:Zasledil sem hrvaški vzporedni test Golfa 1.2 TSI, 1.6 TDI (90KM in 105KM). 1. mesto je osvojil 1.2 TSI. Pri 160 km/h pije 7,7 litrov. Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.


Kje si pa to zasledil?

Drugače že recimo 1.9 TDI v golfu z 90KM ima tudi tam nekje nad 95, navora pa tudi 240Nm namesto tovarniških 210Nm. Ampak tak presežek pri 1.2 TSI je pa :shock:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Po apr 19, 2010 6:43 am

hvala bogu jst pravm, očitno zadeva res nebi nekaj orto dobr pelala če bi imela samo 105km
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po apr 19, 2010 6:58 am

lukp je napisal/-a:Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.


Jaz sem tud v eni drugi temi o tem govoril, pa dal zraven slikco od grafa (merjeno na valjih) od Škode Superb 1.8TSI (118kW), da dejansko na gredi motor proizvaja 180KM.

Sam itak noben ne verjame ;)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po apr 19, 2010 7:22 am

Še prav, da se malo goljufa zavarovalnice :twisted:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po apr 19, 2010 7:45 am

Blinder je napisal/-a:Še prav, da se malo goljufa zavarovalnice :twisted:

Ne tega tle pisat, kaj če kakšen zavarovalničar to bere? :vc
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Po apr 19, 2010 7:56 am

peroRS je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.


Jaz sem tud v eni drugi temi o tem govoril, pa dal zraven slikco od grafa (merjeno na valjih) od Škode Superb 1.8TSI (118kW), da dejansko na gredi motor proizvaja 180KM.

Sam itak noben ne verjame ;)


A lahko ta graf še 1x pokažeš,ker to me pa res zanima.
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Po apr 19, 2010 8:05 am

~toMmy~ je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Zasledil sem hrvaški vzporedni test Golfa 1.2 TSI, 1.6 TDI (90KM in 105KM). 1. mesto je osvojil 1.2 TSI. Pri 160 km/h pije 7,7 litrov. Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.


Kje si pa to zasledil?

Drugače že recimo 1.9 TDI v golfu z 90KM ima tudi tam nekje nad 95, navora pa tudi 240Nm namesto tovarniških 210Nm. Ampak tak presežek pri 1.2 TSI je pa :shock:

Kupil sem hrvaško revijo auto motor i sport in sem v njej zasledil ta test, ki je zanimiv. Verjetno imajo vsi avtomobili več konjev kot je zapisano v prometni.
1.2 TSI se splača, če ne prevoziš več kot 10.000 km. Izračunal sem, da se 1.6 TDI 105KM povrne pri 70.000 km.
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Po apr 19, 2010 8:10 am

peroRS je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.


Jaz sem tud v eni drugi temi o tem govoril, pa dal zraven slikco od grafa (merjeno na valjih) od Škode Superb 1.8TSI (118kW), da dejansko na gredi motor proizvaja 180KM.

Sam itak noben ne verjame ;)


Jaz ti vrjamem. :)

OFF: pred leti ko je prišla na trg Mazda6 je imela diesla z oznako CD136, ki naj bi imel 136KM in so mu izmerili dejansko moč 148KM. Izjema je bil Hyundai Sonata 2.7 V6, ki je imel namesto 173KM samo okoli 150KM.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po apr 19, 2010 8:25 am

Gorch je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.


Jaz sem tud v eni drugi temi o tem govoril, pa dal zraven slikco od grafa (merjeno na valjih) od Škode Superb 1.8TSI (118kW), da dejansko na gredi motor proizvaja 180KM.

Sam itak noben ne verjame ;)


A lahko ta graf še 1x pokažeš,ker to me pa res zanima.


Avto ni moj, upam, da lastnika ne moti, če dam njegov graf gor:

Slika

lp
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po apr 19, 2010 9:51 am

lukp je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Zasledil sem hrvaški vzporedni test Golfa 1.2 TSI, 1.6 TDI (90KM in 105KM). 1. mesto je osvojil 1.2 TSI. Pri 160 km/h pije 7,7 litrov. Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.


Kje si pa to zasledil?

Drugače že recimo 1.9 TDI v golfu z 90KM ima tudi tam nekje nad 95, navora pa tudi 240Nm namesto tovarniških 210Nm. Ampak tak presežek pri 1.2 TSI je pa :shock:

Kupil sem hrvaško revijo auto motor i sport in sem v njej zasledil ta test, ki je zanimiv. Verjetno imajo vsi avtomobili več konjev kot je zapisano v prometni.
1.2 TSI se splača, če ne prevoziš več kot 10.000 km. Izračunal sem, da se 1.6 TDI 105KM povrne pri 70.000 km.


Od kod ti ta izračun? Razlike med avtomobiloma je cca 1000 EUR, razlika v porabi cca 1 liter. Že grob izračun pove, da se razlika pokrije v cca 100.000km. Če k temu dodaš še strošek servisiranja, kjer za TDI motor rabiš posebna olja (glej VW) standard, medtem ko TSI ne potrebuje take eksotike, se razdalja do izenačitve stroška še podaljša.... Podobno zgodbo sem leta 2003 peljal s Cliom. Takrat je bil D-2 cenejši od bencina 15-20% pa sem naračunal da podobno razliko pokrijem v 60.000km. Sedaj ko se cena D-2 in bencina skoraj ne razlikujeta pa me tvoj račun še toliko bolj preseneča, še posebej ob dejstvu da nafta v primerjavi z bencinom ne bo nikdar tako poceni kot je bila pred leti.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Po apr 19, 2010 10:22 am

No saj sem omenil, da se zdi 1.2tsi mocnejsi za svojih deklariranih 105bhp.

Razlika v porabi goriva pa ni vec tako velika odkar je tudi vw presel na common-rail dizle in nepotrebne filtre delcev. Odpade torej strosek vzdrzevanja filtra, dragih injektorjev, bosch pumpe, dvomasnega vztrajnika, variabilna turbina je bolj obcutljiva kot fixna (turbo bencinarji imajo zaradi visjih temp. se vedno fiksno)... tako, da ce bo alu blok kolikor toliko zdrzljiv kot je 1.4tsi je vse skupaj en fajn paket. Dobis kaksen liter vecjo porabo pri istih povprecnih hitrostih. Se pa TSI oddolzi s precej boljsim pospesevanjem in uporabnim navorom v vecjem obmocju rpm.
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Po apr 19, 2010 10:38 am

tristan01 je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Zasledil sem hrvaški vzporedni test Golfa 1.2 TSI, 1.6 TDI (90KM in 105KM). 1. mesto je osvojil 1.2 TSI. Pri 160 km/h pije 7,7 litrov. Izmerili so mu tudi moč motorja in odkrili, da ima 122KM in ne 105KM, 90KM ima 96KM in 105KM ima 108KM.


Kje si pa to zasledil?

Drugače že recimo 1.9 TDI v golfu z 90KM ima tudi tam nekje nad 95, navora pa tudi 240Nm namesto tovarniških 210Nm. Ampak tak presežek pri 1.2 TSI je pa :shock:

Kupil sem hrvaško revijo auto motor i sport in sem v njej zasledil ta test, ki je zanimiv. Verjetno imajo vsi avtomobili več konjev kot je zapisano v prometni.
1.2 TSI se splača, če ne prevoziš več kot 10.000 km. Izračunal sem, da se 1.6 TDI 105KM povrne pri 70.000 km.


Od kod ti ta izračun? Razlike med avtomobiloma je cca 1000 EUR, razlika v porabi cca 1 liter. Že grob izračun pove, da se razlika pokrije v cca 100.000km. Če k temu dodaš še strošek servisiranja, kjer za TDI motor rabiš posebna olja (glej VW) standard, medtem ko TSI ne potrebuje take eksotike, se razdalja do izenačitve stroška še podaljša.... Podobno zgodbo sem leta 2003 peljal s Cliom. Takrat je bil D-2 cenejši od bencina 15-20% pa sem naračunal da podobno razliko pokrijem v 60.000km. Sedaj ko se cena D-2 in bencina skoraj ne razlikujeta pa me tvoj račun še toliko bolj preseneča, še posebej ob dejstvu da nafta v primerjavi z bencinom ne bo nikdar tako poceni kot je bila pred leti.

LP Tristan01


Razlika med 1.2 TSI Highline in 1.6 TDI 105KM Highline je 1440 EUR. Poraba v mestu pri bencinarju je 7.1 l/100km (8.5 EUR/100km), pri dizlu pa 5.7 l/100km (6.3 EUR/100km). Razlika je 2.2 EUR/100km in to deli z 1440 EUR in je končno rezultat 65.500 km. Kar nanese v 5-ih letih 13.100 km/leto.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po apr 19, 2010 10:47 am

lukp je napisal/-a:Razlika med 1.2 TSI Highline in 1.6 TDI 105KM Highline je 1440 EUR. Poraba v mestu pri bencinarju je 7.1 l/100km (8.5 EUR/100km), pri dizlu pa 5.7 l/100km (6.3 EUR/100km). Razlika je 2.2 EUR/100km in to deli z 1440 EUR in je končno rezultat 65.500 km. Kar nanese v 5-ih letih 13.100 km/leto.


Pri dizlu dodaj še malo dražje vzdrževanje, ter po petih letih menjava jermena, kar pri TSI-ju odpade (veriga).

Pa komur je res vsak cent pomemben ima 1.2 cenejšo registracijo kot 1.6. =P
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po apr 19, 2010 10:56 am

Ma teh 1440€ investiraš v sklade in po petih letih dobiš ven pričakovano 2650€, 1200€ profita.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po apr 19, 2010 11:19 am

Blinder je napisal/-a:Ma teh 1440€ investiraš v sklade in po petih letih dobiš ven pričakovano 2650€, 1200€ profita.
:roll: :roll: :roll:
2010 se piše.............in ne 1999

PS če te glih zanima, razpršenega denarja v skladih za 20.000 eur od leta 2004 do danes je "ratalo" cca 12.500 eur ......
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Po apr 19, 2010 12:03 pm

Blinder je napisal/-a:Ma teh 1440€ investiraš v sklade in po petih letih dobiš ven pričakovano 2650€, 1200€ profita.

Po tvoji logiki torej kupiš bencinarja namesto dizla in razliko daš v sklad. Koliko dobiš ven po 5-ih letih je ??????, ampak naj bo 1200 EUR. V 5-ih letih prevoziš 150.000 km in daš 3300 EUR več za bencin. Izračunaš, da si si pridelal 2100 EUR izgune. Nisem pristaš dizlov, vendar znam izračunati ali se dizel izplača.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov