ggorenc je napisal/-a:Se nekaj, poraba goriva nikoli ni bila na prvem mestu. Pravzaprav tega sploh nisva gledala, izkljucno moc motorja. Zato mi nikakor ni jasno, ker je avto trzno pozicioniran drugace kot chevrolet aveo recimo, pa nocem nikoga uzaliti. Ampak kupci pola, kaksrsne si pri vw ocitno s svojo cenovno politiko zeli, niso tisti, ki bi kupovali z ocmi porabe goriva in cimcenejsega sredstva prevoza od tocke a do b.
Zato ne razumem izbire motorjev. wtf, 1.2l trivaljnik s 60KM, potem imas prastarega 1.4 bencinarja s 85KM, in tri dizle, katerega zadnja razlicica komaj presega 100KM. Ne vem kaj so mislili? Zakaj ima ibiza naprimer 2.0tdi s 140KM? In clio 1.6l bencinar s 133KM ali 1.4TCE? In pri polu top ponudba 1.2l turbobencinar s 105KM?! 1.4l gti model bo pa na voljo zgolj z dsg menjalnikom in nepotrebnim sportnim podvozjem. Recimo grande punta komot dobis z opremo emotion (kao luxuz oprema) z 1.4 turbojetom s 135KM! Ali identicen avto z 1.6l 120KM dizlom v nosu.
Kot pravim, meni idealna izbira bi bil 1.4tsi motor s 122KM z rocnim menjalnikom ali 1.6l dizel z ravnotaksno konjenico. Se raje kar koncernski 2.0tdi s 140KM kot je na voljo v ibizi rs.
Saj je tudi Ibiza šele pred kratkim dobila v ponudbo 2.0TDI (FR)

Lahko, da bodo tudi Polotu ter Fabii (kasneje) dodali (vsaj upam) omenjen motor (saj so tudi vsi predhodniki imeli v ponudbi 1.9TDI 130KM), ter še kakšen močnejši bencinar (1.4 TSI 122 oziroma 150 konj).

Je pa res kar so že nekateri drugi omenili, da Ibiza ima malo večjo možnost izbire motorjev, ter VAG na ta način verjetno želi razporediti prodajo znotraj koncerna.