
Polo78 je napisal/-a:Lej, jaz dobro vem kaj je "premium" oz. kaj naj bi bil. Zame je to nekaj, kar je več od navadnega, nekaj kar je nad povprečjem, nekaj s čimer odstopaš navzgor, tudi nekaj kar naj si ne bi mogel privoščit vsak Janez ali Francelj (pustimo tiste "reveže", ki se zakreditirajo pa potem nimajo za hrano). A ravno pri temu "več", pridemo do paradoksa, ko ugotovimo, da plačaš konkretno več, dobiš pa lahko manj (oprema npr.) ali pa nekje enako. Če se izrazim po ekonomsko, dodana vrednost je enostavno premajhna ali pa je sploh ni. In ravno zaradi manjka te dodane vrednosti v mojih očeh to ni premium, nikoli ne bo in pika. Zgolj značka na nosu pa naj si bo to zvezda, propeler ali štirje krogci, je premalo. Če je pa drugim to dovolj oz. če jim ta fak**g imidž toliko pomeni pa tudi prav, naj ima vsak svoje veselje, zame je to "kvazi-premium".
Ja logično, da se bo Audi 3.0 tdi peljal bolje, saj ima 240km, 500 Nm navora, quattro pogon, da o končni ceni raje sploh ne govorim,... mislim kakšna primerjava. Rolling Eyes Primerjaj ekvivalentna avta, s podobno močnima motorjema ter opremo, brez quattro pogona in potem podaj neke zaključke.
ejsim je napisal/-a:Jao vedno ista debata..tečni ste že.
Dajte že enkrat potegniti črto in reči vsakomur svoje in je. Nekdo se počuti bolje, ker je v VW, drug ker je v Toyoti, tretji v Daewoo-ju. Eden bo imel občutek, da je v nevem kakšni znamki, tretji bo navdušen, ker je v enako kakovostni ampak ne toliko sterilni znamki, tretji se bo počutil kul, ker ima občutek, da je plačal manj za isto, četrti, ker je lažje in ceneje dobiti dele, peti, ker je "eksotičen"..blabla..
Doma smo imeli nemške, francoske, švedske, japonske, korejske, češke, yu znamke, v ožji družini tudi italijansko znamko. Se dela ogromno kilometrov, zato pač več zamenjav. Vse znamke imajo svoje + in -. Na koncu smo najbolj "zadovoljni" (celotni vtis nam je bolj všeč) z Japonci in Korejci in se tudi odločamo za nakup teh znamk..pač se nam zdi boljša izbira. Pa čeprav v končni fazi stanejo enako (ali celo več), kot nekateri Nemci, Francozi.. Govorim pa o novih avtomobilih - torej primerljivih, ker ne moreš primerjati Italijana in Nemca let. 93 ipd.
Človek pač kupi avto, ki se mu zdi zanj primeren. Če je nekdo zaljubljen v VW, pa naj bo in naj se osrečuje z nakupom te znamke. Se je z nakupom že pravilno odločil in definitivno nisem jaz tisti, ki mu bo govoril, da se ni. Če pa je nekdo zadovoljen, ker je kupil Kio/Hondo/Opla, pa naj bo, enaka stvar..
svetilnik je napisal/-a:Osebno imam drugačen imidž, nikoli nebi kupil audia, za ta denar bi se boljše počutil v kakšnem subaruju imprezi, mitsubishi evo... Avtomobili z odličnimi voznimi lastnostmi. Zakaj ne maram tistih premium audijev, golfov, pasatov, pa nebi tukaj
~toMmy~ je napisal/-a:Golf ni ravno premium (čeprav ima kar premium seznam dodatne opreme ipd.) in ravno zato ga imam rad oz. si srčno želim kakšnega GTD-ja ali R-a, da razne "gospodarje cest" z Audiji dokaj diskretno podražim!Zaenkrat je pa tudi čipan 1.9 TDI dovolj za pihnit mimo raznih izzsiljevalcev!
grizli je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Golf ni ravno premium (čeprav ima kar premium seznam dodatne opreme ipd.) in ravno zato ga imam rad oz. si srčno želim kakšnega GTD-ja ali R-a, da razne "gospodarje cest" z Audiji dokaj diskretno podražim!Zaenkrat je pa tudi čipan 1.9 TDI dovolj za pihnit mimo raznih izzsiljevalcev!
Saj ni čudno, da je stanje na naših cestah tako kakršno je, ko pa očitno predstavljajo poligon za zdravljenje takšnih in drugačnih kompleksov.
Dragi Tommy, predlagam, da v miru razmisliš o svojem obnašanju ter, da si v prihodnje bolj strpen do soudeležencev v prometu. Tako bomo vsi na boljšem.
speedfreak je napisal/-a:tadej92 je napisal/-a:to se mi vseeno zdi za dizla teh konjev zelo veliko. priblizno isto porabo ma moj 1.6 bencinc
jA itak da je preveč, to bi moralo pit pod 4 litre
sašo5 je napisal/-a:grizli je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Golf ni ravno premium (čeprav ima kar premium seznam dodatne opreme ipd.) in ravno zato ga imam rad oz. si srčno želim kakšnega GTD-ja ali R-a, da razne "gospodarje cest" z Audiji dokaj diskretno podražim!Zaenkrat je pa tudi čipan 1.9 TDI dovolj za pihnit mimo raznih izzsiljevalcev!
Saj ni čudno, da je stanje na naših cestah tako kakršno je, ko pa očitno predstavljajo poligon za zdravljenje takšnih in drugačnih kompleksov.
Dragi Tommy, predlagam, da v miru razmisliš o svojem obnašanju ter, da si v prihodnje bolj strpen do soudeležencev v prometu. Tako bomo vsi na boljšem.
tako jakampirat na prehitevalni pas, špegle zapret, klobuk postrani, brado va volan_pa bog ne daj milimeter prek 90......
to nas reši......
tadej92 je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:tadej92 je napisal/-a:to se mi vseeno zdi za dizla teh konjev zelo veliko. priblizno isto porabo ma moj 1.6 bencinc
jA itak da je preveč, to bi moralo pit pod 4 litre
kdo omenja kake 4 litre?nevem tipo, malo se ohladi. kaj je pol sploh finta dizla, če ti pije cca 0,5l manj na 100km?
~toMmy~ je napisal/-a:@sašo5: Ravno proti takšnim "kemperjem" na levem pasu vedno pišem ....
sašo5 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:@sašo5: Ravno proti takšnim "kemperjem" na levem pasu vedno pišem ....
"grizliju" sem repliciral......
PS. kar se pa tiče prehitevanja: malokdo me prehiti (mogoče zjutraj_prav sedaj ko odhajam s šihta, je moja vožnja na 7km AC-ja 110km/h 1900 rpm) ker stroj dejansko pri nizkih temp. rabi 10-15 km, da se ogreje, toliko pa imam do doma.........in nikoli se ne spuščam v "dvoboje" ko me nekdo prehiti, neglede, če je jugec ali pa ne vem kak avtovsakemu dopuščam pravico do svoje vožnje in če ma jajčka, da me "stegne" na mestu, kjer sam nebi niti po pomoti šel prehitevat, je to pač njegov problem - še lepo se mu umaknem in pomagam, ker mi je jasno da s vojim ravnanjem ogroža tudi mene.................sicer pa lej; meni "pali" preko milijon km. z raznimi avti v skoraj tridesetih letih brez praske je pa tud nekaj, a ne(bi rekej Senica)
![]()
Tattoo- je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Lej, jaz dobro vem kaj je "premium" oz. kaj naj bi bil. Zame je to nekaj, kar je več od navadnega, nekaj kar je nad povprečjem, nekaj s čimer odstopaš navzgor, tudi nekaj kar naj si ne bi mogel privoščit vsak Janez ali Francelj (pustimo tiste "reveže", ki se zakreditirajo pa potem nimajo za hrano). A ravno pri temu "več", pridemo do paradoksa, ko ugotovimo, da plačaš konkretno več, dobiš pa lahko manj (oprema npr.) ali pa nekje enako. Če se izrazim po ekonomsko, dodana vrednost je enostavno premajhna ali pa je sploh ni. In ravno zaradi manjka te dodane vrednosti v mojih očeh to ni premium, nikoli ne bo in pika. Zgolj značka na nosu pa naj si bo to zvezda, propeler ali štirje krogci, je premalo. Če je pa drugim to dovolj oz. če jim ta fak**g imidž toliko pomeni pa tudi prav, naj ima vsak svoje veselje, zame je to "kvazi-premium".
Mogoče ti bo analogija z ročnimi urami kaj pomagala...
Zakaj bi dal nekaj tisoč (ali bog ne daj nekaj 10.000 EUR) za mehansko ročno uro, če pa se za nekaj 10 EUR dobijo odlične kvarčne ure, ki imajo glede na mehanske ure nešteto funkcij več, hkrati pa so tudi občutno bolj točne?!Ampak v urarstvu se točno ve, kaj pomeni Patek Philippe, Vacheron Constantin, Breguet, Audemars Piguet, A. Lange & Söhne v primerjavi z raznimi CASIO, Citizen, SEIKO in podobnimi!
Upam samo, da ne bo spet zaključek, da je to samo kvazi imidž in da ljudje toliko denarja za ročne ure odštejejo samo zaradi postavljanje pred sosedi, ker 95 % ljudi za zgoraj naštete znamke niti še slišalo ni...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov