Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če okt 28, 2010 1:10 pm

Lej, jaz dobro vem kaj je "premium" oz. kaj naj bi bil. Zame je to nekaj, kar je več od navadnega, nekaj kar je nad povprečjem, nekaj s čimer odstopaš navzgor, tudi nekaj kar naj si ne bi mogel privoščit vsak Janez ali Francelj (pustimo tiste "reveže", ki se zakreditirajo pa potem nimajo za hrano). A ravno pri temu "več", pridemo do paradoksa, ko ugotovimo, da plačaš konkretno več, dobiš pa lahko manj (oprema npr.) ali pa nekje enako. Če se izrazim po ekonomsko, dodana vrednost je enostavno premajhna ali pa je sploh ni. In ravno zaradi manjka te dodane vrednosti v mojih očeh to ni premium, nikoli ne bo in pika. Zgolj značka na nosu pa naj si bo to zvezda, propeler ali štirje krogci, je premalo. Če je pa drugim to dovolj oz. če jim ta fak**g imidž toliko pomeni pa tudi prav, naj ima vsak svoje veselje, zame je to "kvazi-premium". ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če okt 28, 2010 1:45 pm

Saj tudi na Havaje nima smisla it, če se lahko kopaš v Piranu oz. doma v banji, jest in pit tudi nima smisla nič, kar ni nujno potrebno za zdravje itd. Če imaš denar, ne vidim razloga zakaj si ne bi privoščil nekaj boljšega! In s pravo motorizacijo ter dodatno opremo so premium avti na čisto drugem planetu, kot recimo kakšna Kia s "fenomenalnim" razmerjem med plačanim in dobljenim, recimo Mazda je pa že itak precenjena. :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če okt 28, 2010 2:13 pm

Polo78 je napisal/-a:Lej, jaz dobro vem kaj je "premium" oz. kaj naj bi bil. Zame je to nekaj, kar je več od navadnega, nekaj kar je nad povprečjem, nekaj s čimer odstopaš navzgor, tudi nekaj kar naj si ne bi mogel privoščit vsak Janez ali Francelj (pustimo tiste "reveže", ki se zakreditirajo pa potem nimajo za hrano). A ravno pri temu "več", pridemo do paradoksa, ko ugotovimo, da plačaš konkretno več, dobiš pa lahko manj (oprema npr.) ali pa nekje enako. Če se izrazim po ekonomsko, dodana vrednost je enostavno premajhna ali pa je sploh ni. In ravno zaradi manjka te dodane vrednosti v mojih očeh to ni premium, nikoli ne bo in pika. Zgolj značka na nosu pa naj si bo to zvezda, propeler ali štirje krogci, je premalo. Če je pa drugim to dovolj oz. če jim ta fak**g imidž toliko pomeni pa tudi prav, naj ima vsak svoje veselje, zame je to "kvazi-premium". ;)

Mogoče ti bo analogija z ročnimi urami kaj pomagala...

Zakaj bi dal nekaj tisoč (ali bog ne daj nekaj 10.000 EUR) za mehansko ročno uro, če pa se za nekaj 10 EUR dobijo odlične kvarčne ure, ki imajo glede na mehanske ure nešteto funkcij več, hkrati pa so tudi občutno bolj točne?! :roll: Ampak v urarstvu se točno ve, kaj pomeni Patek Philippe, Vacheron Constantin, Breguet, Audemars Piguet, A. Lange & Söhne v primerjavi z raznimi CASIO, Citizen, SEIKO in podobnimi! ;)

Upam samo, da ne bo spet zaključek, da je to samo kvazi imidž in da ljudje toliko denarja za ročne ure odštejejo samo zaradi postavljanje pred sosedi, ker 95 % ljudi za zgoraj naštete znamke niti še slišalo ni...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Če okt 28, 2010 3:33 pm

Lol... je polo čist prav povedal... kar pa vidva sedaj delata je pa primerjava Audija s Veyronom... :roll:

PS: Ja, take ure in avti se kupujejo izključno za izkazovanje imidža... ne vem kje je to tebi ušlo mimo, ker je pretty simple logika. Ne mi rečt da kupijo uro enega izmed tistih imen zato ker dela boljš, ali pa Veyrona, ker bi ga slučajno rabili oz. sploh znali peljat... V 95% žal kupijo samo in edino zaradi izkazovanje statusa pred svetom.
Da pa o slovenskem kompleksu švabskih avtomobilov niti ne začenjam.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če okt 28, 2010 4:05 pm

Ti govoriš zakaj nekateri ali mogoče večina nekaj kupuje, to se čisto strinjam, ampak s tistim, da ni razlike oz. je minimalna med enim "navadnim" in premium avtom, se pa definitivno ne. In točno to je Polo78 trdil. Imidž se plača, ampak se plača tudi marsikaj poleg njega, druga stvar je če si to sploh sposoben izkoristit.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če okt 28, 2010 5:55 pm

Ja logično, da se bo Audi 3.0 tdi peljal bolje, saj ima 240km, 500 Nm navora, quattro pogon, da o končni ceni raje sploh ne govorim,... mislim kakšna primerjava. Rolling Eyes Primerjaj ekvivalentna avta, s podobno močnima motorjema ter opremo, brez quattro pogona in potem podaj neke zaključke.


Polo78:
Na žalost Mazda ne ponuja vozila - modela 6, ki bi bilo ekvivalentno 3.0 TDI motorju, tudi pogona na 4 kolesa nima.

Žal 2.0 TDIja - A4 nisem uspel poizkusiti, ravno tako 129KM Mazdinega porekla ne.
Tudi kakšne pretirane želje nimam.

Sem pa poizkusil najmočnejša motorja v dizelski ponubi pri obeh.

Lahko pa ti povem da je občutek v notranjosti drugačen - boljši v Audiju, kako pa itak ne bi razumel.

Če ponovno prebereš prvi stavek, si na podlagi njega lahko osnuješ mnenje kaj je premium in kaj ne.

O cenovnem pozicioniranju imaš na žalost prav.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Če okt 28, 2010 6:52 pm

To je podoben občutek tistemu, ko se usedeš v VaG grupo - kot bi kitajci rekli - harmonija. Tega, ker ostali s plastičnimi avti, naključno zbitimi skupaj, ne bodo nikoli razumeli. Čeprav imajo vsi el. dvig šip, klimo, valan, sedeže, 4 kolesa... bo vedno foušarija do neprimerno boljših vozil Vag grupe.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Če okt 28, 2010 7:27 pm

Jao vedno ista debata..tečni ste že.

Dajte že enkrat potegniti črto in reči vsakomur svoje in je. Nekdo se počuti bolje, ker je v VW, drug ker je v Toyoti, tretji v Daewoo-ju. Eden bo imel občutek, da je v nevem kakšni znamki, tretji bo navdušen, ker je v enako kakovostni ampak ne toliko sterilni znamki, tretji se bo počutil kul, ker ima občutek, da je plačal manj za isto, četrti, ker je lažje in ceneje dobiti dele, peti, ker je "eksotičen"..blabla..

Doma smo imeli nemške, francoske, švedske, japonske, korejske, češke, yu znamke, v ožji družini tudi italijansko znamko. Se dela ogromno kilometrov, zato pač več zamenjav. Vse znamke imajo svoje + in -. Na koncu smo najbolj "zadovoljni" (celotni vtis nam je bolj všeč) z Japonci in Korejci in se tudi odločamo za nakup teh znamk..pač se nam zdi boljša izbira. Pa čeprav v končni fazi stanejo enako (ali celo več), kot nekateri Nemci, Francozi.. Govorim pa o novih avtomobilih - torej primerljivih, ker ne moreš primerjati Italijana in Nemca let. 93 ipd.

Človek pač kupi avto, ki se mu zdi zanj primeren. Če je nekdo zaljubljen v VW, pa naj bo in naj se osrečuje z nakupom te znamke. Se je z nakupom že pravilno odločil in definitivno nisem jaz tisti, ki mu bo govoril, da se ni. Če pa je nekdo zadovoljen, ker je kupil Kio/Hondo/Opla, pa naj bo, enaka stvar..
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Če okt 28, 2010 8:31 pm

Osebno imam drugačen imidž, nikoli nebi kupil audia, za ta denar bi se boljše počutil v kakšnem subaruju imprezi, mitsubishi evo... Avtomobili z odličnimi voznimi lastnostmi. Zakaj ne maram tistih premium audijev, golfov, pasatov, pa nebi tukaj :lol:
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Če okt 28, 2010 8:42 pm

ejsim je napisal/-a:Jao vedno ista debata..tečni ste že.

Dajte že enkrat potegniti črto in reči vsakomur svoje in je. Nekdo se počuti bolje, ker je v VW, drug ker je v Toyoti, tretji v Daewoo-ju. Eden bo imel občutek, da je v nevem kakšni znamki, tretji bo navdušen, ker je v enako kakovostni ampak ne toliko sterilni znamki, tretji se bo počutil kul, ker ima občutek, da je plačal manj za isto, četrti, ker je lažje in ceneje dobiti dele, peti, ker je "eksotičen"..blabla..

Doma smo imeli nemške, francoske, švedske, japonske, korejske, češke, yu znamke, v ožji družini tudi italijansko znamko. Se dela ogromno kilometrov, zato pač več zamenjav. Vse znamke imajo svoje + in -. Na koncu smo najbolj "zadovoljni" (celotni vtis nam je bolj všeč) z Japonci in Korejci in se tudi odločamo za nakup teh znamk..pač se nam zdi boljša izbira. Pa čeprav v končni fazi stanejo enako (ali celo več), kot nekateri Nemci, Francozi.. Govorim pa o novih avtomobilih - torej primerljivih, ker ne moreš primerjati Italijana in Nemca let. 93 ipd.

Človek pač kupi avto, ki se mu zdi zanj primeren. Če je nekdo zaljubljen v VW, pa naj bo in naj se osrečuje z nakupom te znamke. Se je z nakupom že pravilno odločil in definitivno nisem jaz tisti, ki mu bo govoril, da se ni. Če pa je nekdo zadovoljen, ker je kupil Kio/Hondo/Opla, pa naj bo, enaka stvar..

.. :tomidelej: ... tole naj si pa vsak prebere še enkrat...
.(..žal pa večina tega ne bo nikoli rezumela!!!..).

..vedno pravim :: delaj tisto kar te veseli... (prav tako je pri avtu..kupi tisto kar ti je ušeč(kar lahko kupiš)) in v kar se boš z veseljem usedel/peljal...

lp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če okt 28, 2010 8:45 pm

svetilnik je napisal/-a:Osebno imam drugačen imidž, nikoli nebi kupil audia, za ta denar bi se boljše počutil v kakšnem subaruju imprezi, mitsubishi evo... Avtomobili z odličnimi voznimi lastnostmi. Zakaj ne maram tistih premium audijev, golfov, pasatov, pa nebi tukaj :lol:


Golf ni ravno premium (čeprav ima kar premium seznam dodatne opreme ipd.) in ravno zato ga imam rad oz. si srčno želim kakšnega GTD-ja ali R-a, da razne "gospodarje cest" z Audiji dokaj diskretno podražim! :D Zaenkrat je pa tudi čipan 1.9 TDI dovolj za pihnit mimo raznih izzsiljevalcev! :twisted:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Napisal/-a grizli Če okt 28, 2010 9:09 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Golf ni ravno premium (čeprav ima kar premium seznam dodatne opreme ipd.) in ravno zato ga imam rad oz. si srčno želim kakšnega GTD-ja ali R-a, da razne "gospodarje cest" z Audiji dokaj diskretno podražim! :D Zaenkrat je pa tudi čipan 1.9 TDI dovolj za pihnit mimo raznih izzsiljevalcev! :twisted:


Saj ni čudno, da je stanje na naših cestah tako kakršno je, ko pa očitno predstavljajo poligon za zdravljenje takšnih in drugačnih kompleksov.

Dragi Tommy, predlagam, da v miru razmisliš o svojem obnašanju ter, da si v prihodnje bolj strpen do soudeležencev v prometu. Tako bomo vsi na boljšem.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če okt 28, 2010 9:13 pm

grizli je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Golf ni ravno premium (čeprav ima kar premium seznam dodatne opreme ipd.) in ravno zato ga imam rad oz. si srčno želim kakšnega GTD-ja ali R-a, da razne "gospodarje cest" z Audiji dokaj diskretno podražim! :D Zaenkrat je pa tudi čipan 1.9 TDI dovolj za pihnit mimo raznih izzsiljevalcev! :twisted:


Saj ni čudno, da je stanje na naših cestah tako kakršno je, ko pa očitno predstavljajo poligon za zdravljenje takšnih in drugačnih kompleksov.

Dragi Tommy, predlagam, da v miru razmisliš o svojem obnašanju ter, da si v prihodnje bolj strpen do soudeležencev v prometu. Tako bomo vsi na boljšem
.

tako ja :roll: kampirat na prehitevalni pas, špegle zapret, klobuk postrani, brado va volan_pa bog ne daj milimeter prek 90...... :pray:

to nas reši......
 
Uporabniški avatar
ChuckNorris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Po jul 20, 2009 1:49 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ChuckNorris Pe okt 29, 2010 12:27 am

speedfreak je napisal/-a:
tadej92 je napisal/-a:to se mi vseeno zdi za dizla teh konjev zelo veliko. priblizno isto porabo ma moj 1.6 bencinc


jA itak da je preveč, to bi moralo pit pod 4 litre :lol:

kdo omenja kake 4 litre? :) nevem tipo, malo se ohladi. kaj je pol sploh finta dizla, če ti pije cca 0,5l manj na 100km?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe okt 29, 2010 4:35 am

sašo5 je napisal/-a:
grizli je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Golf ni ravno premium (čeprav ima kar premium seznam dodatne opreme ipd.) in ravno zato ga imam rad oz. si srčno želim kakšnega GTD-ja ali R-a, da razne "gospodarje cest" z Audiji dokaj diskretno podražim! :D Zaenkrat je pa tudi čipan 1.9 TDI dovolj za pihnit mimo raznih izzsiljevalcev! :twisted:


Saj ni čudno, da je stanje na naših cestah tako kakršno je, ko pa očitno predstavljajo poligon za zdravljenje takšnih in drugačnih kompleksov.

Dragi Tommy, predlagam, da v miru razmisliš o svojem obnašanju ter, da si v prihodnje bolj strpen do soudeležencev v prometu. Tako bomo vsi na boljšem
.

tako ja :roll: kampirat na prehitevalni pas, špegle zapret, klobuk postrani, brado va volan_pa bog ne daj milimeter prek 90...... :pray:

to nas reši......


Zanimivo kako hitro obsojate nekoga dejanj, ki jim ravno najbolj nasprotuje! Še enkrat preberita, kar sem napisal, pa vama bo mogoče jasno kaj sem mislil z "gospodarji cest" in "izsiljevalci"! ;)

grizli, med tem ko tebe še razumem, ker si relativno svež tukaj, bi si sašo5 že lahko ustvaril mnenje o meni glede na to, da sva se v precej debatah strinjala oz. nadgrajevala, ampak za kaj takšnega bi treba prebrat še kakšno mnenje poleg svojega in to je tukaj očitno prevelik napor!

@grizli: Pa mi razloži kako si jaz zdravim komplekse, med tem, ko prehitevam nekoga, ki je sposoben uro in pol vozit v razvlečeni kolonici cca. 70km/h, ampak ko hočeš mimo, pa pritisne do konca, da če se le da ogrozi sebe, mene in še potencialnega nasproti vozečega z naglim pospeševanjem(med tem, ko se mu prej ni bil niti najmanjši problem jajcat za njimi po največji možni pregledni ravnini!)? Kaj slabega naredim s tem, če sem vesel dodatne "zaloge" konjev, da me v takšnem primeru ne more ovirat in ogrozit? Greš čisto varno prehitevat glede na razmere na cesti in potem si morajo takšni podaljšat falus, da le ne bi prišel mimo. To je le eden od primerov, če ti ni dovolj, ti z veseljem posredujem še kakšnega. Sem res tako nevaren in nestrpen, če se mi ne da dobro uro vozit krepko pod omejitvami in grem prehitevat tam, kjer je zaradi preglednosti popolnoma varno, potem se pa najde nekdo, ki ga to močno užali in v hipu spremeni svoj stil vožnje in nas s tem vse ogroža?

@sašo5: Ravno proti takšnim "kemperjem" na levem pasu vedno pišem in če bi vsak bil tukaj malo bolj pozoren na večkrat ponovljenja mnenja stalnih uporabnikov tega foruma bi bilo dosti manj takšnih zgrešenih postov in nepotrebnih kreganj. O tebi sem imel zelo dobro mnenje vse do zdaj. Če tako hitro obsojaš in stereotipiziraš na cesti, kot tukaj, me ne bi presenetilo, če si ravno ti eden tistih, ki je pripravljen na kocko postavit varnost sebe in ostalih, ker ga prehiti nekdo s slabšim avtom.

Še en primer imam zate. Na avtocesti v klanec greš z nekim konstantnim tempom mimo malo močnejšega Audija in kar naenkrat začne pritiskat kot nor. Ker se itak že umakneš na desni pas ob prvi priložnosti, gre brez problema mimo in potem ga dohitiš na regionalni cesti, kjer se pridno vozi za nekom. Zaradi poznavanja ceste brez problema popolnoma varno prehitiš njega in še koga zraven, ampak glej ga zlomka, užaljenost se stopnjuje in iz (ponovno) penzionerske vožnje se mu spet strga ter gre na koncu iste ravnine pred nepreglednim ovinkom prehitet tri avte vključno z mano. Potem spet pride varen odsek za prehitevanje in greš spet mimo brez posebnega truda, nato pa sledi na naslednjem odseku njegov manever prehitevanja parih avtov totalno v škarjice s konkretnim bremzanjem in vožnjo delno po bankini nasproti vozečega, ravno toliko da ne zapneta z ogledali preden se ta pacient zrine med dva precej skupaj nabita avtomobila spredaj, čeprav je imel in za in pred mano zaradi varnostne razdalje več kot dovolj prostora za umik. Nato spet pride varen odsek in ga spet brez posebnega truda prehitiš, ko se očitno zave, kako prizadet je in se pomiri. Pa to je le najbolj ekstremen primer naših "premium" voznikov, ki jih stalno srečujem in bodo med drugim šli konkretno izsilit prednosti, tudi če se mislijo dalje vozit kot po jacih. No tudi o zadrževanju na levem pasu bi se dalo marsikaj povedat, to da je desni čisto prost ne igra vloge.

Tega nikakor ne posplošujem na vse voznike premium znamk, daleč od tega, ampak za tiste, ki so takšni, si pa želim čim bolj diskreten in hiter avto, da svoje zafrustriranosti ne bodo imeli priložnosti izrazit na cesti in s tem ogrožat vseh v neposredni bližini.

Če se pa od mene pričakuje, da bom sicer kar hitro ampak tudi premišljeno in varno vožnjo popolnoma podredil takšnim pacientom(delno jo itak večinoma moraš, če ti je kaj do lastne varnosti), potem pa težko konstruktivno nadaljujem takšno "debato"! Ko bom pa katerega od vas ogrozil ali po nepotrebnem zadrževal, mirne duše prekolnete mene in celo mojo žlahto, pa ne bom zameril!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Pe okt 29, 2010 5:14 am

tadej92 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
tadej92 je napisal/-a:to se mi vseeno zdi za dizla teh konjev zelo veliko. priblizno isto porabo ma moj 1.6 bencinc


jA itak da je preveč, to bi moralo pit pod 4 litre :lol:

kdo omenja kake 4 litre? :) nevem tipo, malo se ohladi. kaj je pol sploh finta dizla, če ti pije cca 0,5l manj na 100km?


4l je omenil zato, ker marsikdo zniža svojo porabo še za kak liter in to v sanjah... Kot sem napisal, gre pri meni za mestno vožnjo in hladen motor , zato se mi zdi ta poraba realna. Na AC imam porabo na nekaterih odsekih z nogo na stopalki za plin tudi 4l ali pa celo manj. Neko mesečno povprečje je 6,5 l.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe okt 29, 2010 5:39 am

~toMmy~ je napisal/-a:@sašo5: Ravno proti takšnim "kemperjem" na levem pasu vedno pišem ....

"grizliju" sem repliciral......

PS. kar se pa tiče prehitevanja: malokdo me prehiti (mogoče zjutraj_prav sedaj ko odhajam s šihta, je moja vožnja na 7km AC-ja 110km/h 1900 rpm) ker stroj dejansko pri nizkih temp. rabi 10-15 km, da se ogreje, toliko pa imam do doma.........in nikoli se ne spuščam v "dvoboje" ko me nekdo prehiti, neglede, če je jugec ali pa ne vem kak avto :arrow: vsakemu dopuščam pravico do svoje vožnje in če ma jajčka, da me "stegne" na mestu, kjer sam nebi niti po pomoti šel prehitevat, je to pač njegov problem - še lepo se mu umaknem in pomagam, ker mi je jasno da s vojim ravnanjem ogroža tudi mene.................sicer pa lej; meni "pali" preko milijon km. z raznimi avti v skoraj tridesetih letih brez praske je pa tud nekaj, a ne(bi rekej Senica) :-P :lol:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe okt 29, 2010 6:38 am

sašo5 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:@sašo5: Ravno proti takšnim "kemperjem" na levem pasu vedno pišem ....

"grizliju" sem repliciral......

PS. kar se pa tiče prehitevanja: malokdo me prehiti (mogoče zjutraj_prav sedaj ko odhajam s šihta, je moja vožnja na 7km AC-ja 110km/h 1900 rpm) ker stroj dejansko pri nizkih temp. rabi 10-15 km, da se ogreje, toliko pa imam do doma.........in nikoli se ne spuščam v "dvoboje" ko me nekdo prehiti, neglede, če je jugec ali pa ne vem kak avto :arrow: vsakemu dopuščam pravico do svoje vožnje in če ma jajčka, da me "stegne" na mestu, kjer sam nebi niti po pomoti šel prehitevat, je to pač njegov problem - še lepo se mu umaknem in pomagam, ker mi je jasno da s vojim ravnanjem ogroža tudi mene.................sicer pa lej; meni "pali" preko milijon km. z raznimi avti v skoraj tridesetih letih brez praske je pa tud nekaj, a ne(bi rekej Senica) :-P :lol:


Sem razumel, da leti name, se opravičujem! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe okt 29, 2010 8:41 am

Tattoo- je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Lej, jaz dobro vem kaj je "premium" oz. kaj naj bi bil. Zame je to nekaj, kar je več od navadnega, nekaj kar je nad povprečjem, nekaj s čimer odstopaš navzgor, tudi nekaj kar naj si ne bi mogel privoščit vsak Janez ali Francelj (pustimo tiste "reveže", ki se zakreditirajo pa potem nimajo za hrano). A ravno pri temu "več", pridemo do paradoksa, ko ugotovimo, da plačaš konkretno več, dobiš pa lahko manj (oprema npr.) ali pa nekje enako. Če se izrazim po ekonomsko, dodana vrednost je enostavno premajhna ali pa je sploh ni. In ravno zaradi manjka te dodane vrednosti v mojih očeh to ni premium, nikoli ne bo in pika. Zgolj značka na nosu pa naj si bo to zvezda, propeler ali štirje krogci, je premalo. Če je pa drugim to dovolj oz. če jim ta fak**g imidž toliko pomeni pa tudi prav, naj ima vsak svoje veselje, zame je to "kvazi-premium". ;)

Mogoče ti bo analogija z ročnimi urami kaj pomagala...

Zakaj bi dal nekaj tisoč (ali bog ne daj nekaj 10.000 EUR) za mehansko ročno uro, če pa se za nekaj 10 EUR dobijo odlične kvarčne ure, ki imajo glede na mehanske ure nešteto funkcij več, hkrati pa so tudi občutno bolj točne?! :roll: Ampak v urarstvu se točno ve, kaj pomeni Patek Philippe, Vacheron Constantin, Breguet, Audemars Piguet, A. Lange & Söhne v primerjavi z raznimi CASIO, Citizen, SEIKO in podobnimi! ;)

Upam samo, da ne bo spet zaključek, da je to samo kvazi imidž in da ljudje toliko denarja za ročne ure odštejejo samo zaradi postavljanje pred sosedi, ker 95 % ljudi za zgoraj naštete znamke niti še slišalo ni...


Povsem jasno mi je, da se luksus plača. A ravno tu se pri avtih spet vrnemo do "izvirnega greha", ki sem ga izpostavil. Kakšen luksuz je vendar to, če moram pa zadaj odpirat šipe na roko ali pa v rokah držat plastik-fantastik volan? Kakšen luksus je to, če moram že pri tako in tako dražjem avtu še doplačevat za drago dodatno opremo, da bo luksuzna znamka tudi v praksi luksuzna in ne samo "v glavi" zaradi značke? To je srž problema oz. paradoks v mojih očeh - prodajna cena avta je premiumska, avto kot tak s svojo (ne)opremljenostjo pa ne. Zato smatram, da je tale pojem premium bolj kot ne umetno ustvarjena komercialna finta za puljenje denarja ljudem, ki dajo vse na značko. In me veseli, da ste nekateri to dojeli, ostali pa kot rečeno važno, da imate svoje veselje, kot je lepo povzel @ejsim. :D
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Napisal/-a grizli Pe okt 29, 2010 8:48 am

Ja Tommy, res te ne poznam in če je res kar si na dolgo in široko opisoval, potem se ti opravičujem, ker sem te narobe precenil. Nekako pa se mi vse to napisano ne sklada s tistim, ko si razlagal kako si želiš močnega Golfa, da bi z njim malo podražil razne Audije in podobne... Take želje in obnašanje mi sumljivo vlečeta na zdravljenje nekih kompleksov, sploh pa ne vem zakaj hudiča bi moral na cesti nekoga dražiti?! V tem se manifestirajo agresija, objestnost in netolenantnost do drugih in tega je na naših cestah absolutno preveč. To me moti in to sem imel v mislih, ko sem ti repliciral, ne pa hitrosti kot take, kot je napačno povzel sašo5.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov