Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Po apr 19, 2010 12:12 pm

peroRS je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Razlika med 1.2 TSI Highline in 1.6 TDI 105KM Highline je 1440 EUR. Poraba v mestu pri bencinarju je 7.1 l/100km (8.5 EUR/100km), pri dizlu pa 5.7 l/100km (6.3 EUR/100km). Razlika je 2.2 EUR/100km in to deli z 1440 EUR in je končno rezultat 65.500 km. Kar nanese v 5-ih letih 13.100 km/leto.


Pri dizlu dodaj še malo dražje vzdrževanje, ter po petih letih menjava jermena, kar pri TSI-ju odpade (veriga).

Pa komur je res vsak cent pomemben ima 1.2 cenejšo registracijo kot 1.6. =P

Ne rečem da vzrževanje ni dražje, vendar ga tudi za dražje prodaš, tako da nisi na izgubu. A 1.6 TDI še nima verige?
Komu je pomemben vsak cent bo kupil dizla, ker bo privarčeval na gorivu in tudi dražje prodal.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po apr 19, 2010 12:28 pm

lukp je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:Ma teh 1440€ investiraš v sklade in po petih letih dobiš ven pričakovano 2650€, 1200€ profita.

Po tvoji logiki torej kupiš bencinarja namesto dizla in razliko daš v sklad. Koliko dobiš ven po 5-ih letih je ??????, ampak naj bo 1200 EUR. V 5-ih letih prevoziš 150.000 km in daš 3300 EUR več za bencin. Izračunaš, da si si pridelal 2100 EUR izgune. Nisem pristaš dizlov, vendar znam izračunati ali se dizel izplača.

Če narediš 30.000 km na leto potem se splača dizla vzet, on je računal da narediš 13.000 km na leto. Potem je bincinar boljša izbira. Pa jutri gre dizel kar konkretno gor napram bencinu, tako da je potrebno vse na novo preračunat. :evil:
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster Po apr 19, 2010 12:46 pm

Ja, tud te primerjave cen so tk-tk. Zej če vzameš avto po naročilu se da nekak primerjat po ceniku. Če pa vzameš avtomobil iz zaloge, pa so včasih kr konkretne razlike. Recimo tega ko danes dobi oče :D (da se mal pošpanam hehe)1,2tsi , bi za primerljivo oopremljenega dizla in to 90km dali vsaj 2,5k evrov več, za močnejšega pa še kakšnega tisočaka ali pa 2 poleg. Odvisno kak naletiš.
Drugače sem pa gledal na poraba.com in ima uporabnik z polom 1,2 tsi povprečno porabo 6l! Je pa tudi edini s tem motorjem na portalu.
Slika
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po apr 19, 2010 1:35 pm

Bencinar bo verjetno v vsakem primeru boljša izbira. Pri AM so imeli na testu Pola 1.6 TDI in že so se začele prižigat opozorilne lučke kot na novoletni jelki, avto pa nekaj čez 13k km. :lol: Ko človek dobi neko upanje, da so izboljšali kvaliteto pa je znova negativno presenečen. :roll:

Še link do testa:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 28667.aspx
Antiznačkar po prepričanju
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 Po apr 19, 2010 1:58 pm

Naj samo citiram zadnji del AM testa, da ne boste mislili, da je bila res novoletna jelka:
Tale Polo je skoraj brez večjih minusov, le zadnjo nedeljo pred vrnitvijo je na armaturni plošči začela utripati lučka za ogrevalne svečke, dan kasneje pa še oranžna lučka za motor. Še vedno je vse delovalo dobro, na servisu pa so rekli, da gre verjetno za programsko napako zaradi filtra trdih delcev. Kakorkoli – pri 13.750 prevoženih kilometrih od novega nemca tega ne bi pričakovali …
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po apr 19, 2010 2:04 pm

Polo78 je napisal/-a:Bencinar bo verjetno v vsakem primeru boljša izbira. Pri AM so imeli na testu Pola 1.6 TDI in že so se začele prižigat opozorilne lučke kot na novoletni jelki, avto pa nekaj čez 13k km. :lol: Ko človek dobi neko upanje, da so izboljšali kvaliteto pa je znova negativno presenečen. :roll:

Še link do testa:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 28667.aspx


Vzrok teh lučk je (kot so že na testu napisali) zapacan DPF filter, kar je 90% posledica nepravilne uporabe (testno vozilo):
-motor teran od novega
-segrel ga verjetno ni skoraj noben, nikoli
-vožen na krajših relacijah
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po apr 19, 2010 2:12 pm

Res je, verjetno - a dodajmo še to:
Polota (skoraj) nihče ne segreva tudi drugače
kupuje se predvsem za krajše, mestne vožnje
če je bil teran (pa ne po mestu, tam ni prostora) - a ni tako, da se s teranjem filter očisti (se zažgejo ostanki)?

Vseeno - krivda je verjetno na strani testerjev.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po apr 19, 2010 2:16 pm

Ta DPF filter povzroča težave pri vseh znamkah, to je očitno rak rana novodobnih dizlov.

So pa VW servisi še vedno enaki kot nekoč. Dokler je avto v garanciji ti nonstop govorijo, "ah saj ni nič ali pa to bo gotovo le kaka malenkost, ne sekirajte se...", v bistvu se pa ne potrudijo, da bi težavo odpravili. Potem pa je avto izven garancije in te pusti na cesti, potem pa plačuj... :roll: Pri branju tega testa sem občutil pravi deja vu.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po apr 19, 2010 2:35 pm

Polo78 je napisal/-a:Ta DPF filter povzroča težave pri vseh znamkah, to je očitno rak rana novodobnih dizlov.

So pa VW servisi še vedno enaki kot nekoč. Dokler je avto v garanciji ti nonstop govorijo, "ah saj ni nič ali pa to bo gotovo le kaka malenkost, ne sekirajte se...", v bistvu se pa ne potrudijo, da bi težavo odpravili. Potem pa je avto izven garancije in te pusti na cesti, potem pa plačuj... :roll: Pri branju tega testa sem občutil pravi deja vu.


Ne smeš se dat nategovat na servisu na ta način. Mislim, da je dosti bolj odvisno od same avtohiše, kot od tega od katere znamke je servis, kako te poskušajo preveslat. Pri vse več servisih je problem tudi to, da niti ne znajo kako najenostavneje odpravit napako oz. se jim ne da pozanimat. Glavno, da ti ponudijo nove zavorne ploščice pri 30k km in potem ko imajo še za dobrih 7k km mesa, še enkrat trdijo, da so čisto hin. To se mi je pa zgodilo pri Slaku, poleg tega, da so po letu dni poslali opomin za račun, ki je bil plačan z gotovino(in to jasno piše na računu, torej bi moralo tudi v njihovem sistemu). Lepo se zahvališ za sodelovanje in se nikoli več ne vrneš!

Se bo pa VW pri tem polu moral malo bolj izkazat s kvaliteto, kot se je pri prejšnih generacijah...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po apr 19, 2010 2:41 pm

Res je, verjetno - a dodajmo še to:
Polota (skoraj) nihče ne segreva tudi drugače
kupuje se predvsem za krajše, mestne vožnje
če je bil teran (pa ne po mestu, tam ni prostora) - a ni tako, da se s teranjem filter očisti (se zažgejo ostanki)?


Jaz segrejem vsak avto, tudi če ni moj in tudi če je testni.
Nisem prepričan, ampak mislim, da ko je enkrat DPF filter zapacan, da se ga ne da več "spucat z vožnjo" ampak se ga mora regenerirat na servisu.

Polo78 je napisal/-a:Ta DPF filter povzroča težave pri vseh znamkah, to je očitno rak rana novodobnih dizlov.

So pa VW servisi še vedno enaki kot nekoč. Dokler je avto v garanciji ti nonstop govorijo, "ah saj ni nič ali pa to bo gotovo le kaka malenkost, ne sekirajte se...", v bistvu se pa ne potrudijo, da bi težavo odpravili. Potem pa je avto izven garancije in te pusti na cesti, potem pa plačuj... :roll: Pri branju tega testa sem občutil pravi deja vu.


S tem se strinjam, da DPF-ji samo zgago delajo, pri vseh znamkah. Klinc in ekologija oops

Tole v zvezi s servisi in garancijo si pa vsak svojo župo kuha. Treba je bit dosleden in čimprej peljat na servis. Če v roku garancije prijaviš napako, so ti jo dolžni odpravit, tudi če garancijski rok poteče.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po apr 19, 2010 3:35 pm

by the way :arrow: sem že napisal in trdno ostajam pri temu:

v segmentu polo, punto, corsa, fiesta ipd je dizel popolnoma nepotreben in prava bedarija je dat dodaten denar za dizelski agregat, ki mimogrede "liter" manj porabi....
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po apr 19, 2010 4:13 pm

Podpis pod sašota. Ampak bolj me preseneča poraba, tudi v AFM so imeli na testu 75 konjskega ( sicer s 17 col gumami :roll: ), in je bila poraba tudi 7+. Nekam veliko je to za 1100kg
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po apr 19, 2010 5:28 pm

Polo78 je napisal/-a:Ta DPF filter povzroča težave pri vseh znamkah, to je očitno rak rana novodobnih dizlov.

So pa VW servisi še vedno enaki kot nekoč. Dokler je avto v garanciji ti nonstop govorijo, "ah saj ni nič ali pa to bo gotovo le kaka malenkost, ne sekirajte se...", v bistvu se pa ne potrudijo, da bi težavo odpravili. Potem pa je avto izven garancije in te pusti na cesti, potem pa plačuj... :roll: Pri branju tega testa sem občutil pravi deja vu.

Pejt 1x na renault minuta v Nm, boš videl kaj je nateg :lol:
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po apr 19, 2010 6:00 pm

Jaz hvalabogu nimam težav z DPF-jem... sem pa n-krat pisal glede problemov tega, pravilne vožnje dizla, uporabe določenih olj za DPF, režim vožnje... je pa stvar bolj nova oz. redka tako, da ljudje ne vedo veliko o tem filtru.

Drugače je pa Mazda imela veliko težav s tem filtrom, za ostale znamke nevem.

Samo za primer... vsak V6 benzinc + avtomatik ima 2-3 litra višjo porabo od tega kavnega mlinčka... vsaj jaz sem jo imel.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po apr 19, 2010 6:04 pm

So pa VW servisi še vedno enaki kot nekoč. Dokler je avto v garanciji ti nonstop govorijo, "ah saj ni nič ali pa to bo gotovo le kaka malenkost, ne sekirajte se...", v bistvu se pa ne potrudijo, da bi težavo odpravili. Potem pa je avto izven garancije in te pusti na cesti, potem pa plačuj... Rolling Eyes Pri branju tega testa sem občutil pravi deja vu.


Še dobro da se ti ni potrebno več ukvarjati v VW servisi - namreč si svojega prodal. Hkrati imaš lahko tudi mirno vest, da nisi kupil novega Pola, saj bi te ta kmalu sigurno pustil na cesti, prav tako pa to potrjuje tvojo pravilno odločitev, ker si posegel po konkurenci.
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Po apr 19, 2010 7:32 pm

Jaz bi kupil dizla, če bi z njim delal 30+ K Km. Moj sovaščan ima polota TDI in je 7 let star in ima 70K KM in bi rad celo premoženje za njega, NAROD VW ni to kar je bil, TO JE DEJSTVO!!!

Glede 1.2 TSI-ja je moje mnenje : predrago vzdrževanje na dolgi rok!! Za male avte je najboljši atmosferski motor do 1.6 litra in to je to....
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Po apr 19, 2010 7:41 pm

Me res zanima kaksno je to drago vzdrzevanje? Z besedo in konkretnimi zadevami na dan! Naj potegnem se vzporednico z 1.4 twincharger motorjem, ki se je dosedaj zelo izkazal in je malce bolj zakomplicirana masina in vecjih problemov po 200k km kolikor jih dosegajo prvi primerki se ni videti.
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Po apr 19, 2010 8:10 pm

ggorenc je napisal/-a:Me res zanima kaksno je to drago vzdrzevanje? Z besedo in konkretnimi zadevami na dan!



TURBO! UPORABA ŽLAHTNIH KOVIN PRI IZDELAVI!!

če recimo računaš na 150 K Km zamenjavo turbine ni glih zanemarljiv strošek glede na to da bi jazt moral z svojim atmosfercem zamenjati že dve :)

Še vedno zagovarjam atmosferski motor, tudi glede vozne dinamike in ostalih karakteristik motorja, sem le malo strokovno podkovan in vem kaj je v ozadju ...

Motorji kakor tudi vsi resnejši tekmovalni dirkalniki niso bili pristaši TURBO tehnologije..

P.s. Koliko VW GOLFov 2 Turbo Diezlov se še vozi po cestah :)
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Po apr 19, 2010 8:23 pm

Vozne dinamike? Sej nikamr ne gre, če ga ne zavrtiš. Tiste negativne lastnosti, ki jih ma turbo pr dirkalniku so pa na javnih cestah nepomembne.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Po apr 19, 2010 8:35 pm

ok nima veze
Zadnjič spremenil ggorenc, dne Po apr 19, 2010 8:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov