J.McLane je napisal/-a:Dodaš še 4k € in kupiš Auris HSD in napram navadnem bencinarju ob prevoženih 20k km letno prihraniš 600 € letno (razliko dobiš v 7 letih), kasko je dražje, je pa obvezno zavarovanje samo za 74 kW. Garancijo na hibridni del je možno podaljševati do 10 let brez omejitve kilometrov, verjetnost da gre kaj narobe v prvih 10 letih je zelo majhna. Po 10 letih boš pa imel problem tudi s klasičnim bencinarjem, ker bo zadeva za tiste čase svinjsko požrešna in rabljena nič vredna, hibrida boš pa po 10 letih še zmeraj prodal za 5k €. Sicer pa na testno vožnjo pa sam presodi, ker pač zadeva ni všeč vsakemu.
Servisi na Toyoti niso poceni, jaz s svojim oljem plačujem od 160-200 €, s Toyota oljem bi bilo še 40 € dražje.
sem bil z njim na testni vožnji in sem tudi sam navdušen, tudi servisi so od 200 do 300 €, problemov s hibridnim delom ni...no, vozil sem se po mestu, na hitri cesti in na acju, kakšne dobre pol ure, in poraba 4.4

