Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe okt 29, 2010 9:10 am

@ToMmy, tudi če imaš diskretnega Golfa GTD ali kaj podobno močnega pa če ga magar še čipaš, se bo na cesti vedno našel nekdo, ki bo imel še več konjev pod haubo in ki se bo pripravljen spustiti na nivo primitivnega neandertalca. Enostavno se ne splača samo zaradi dokazovanja zafrustrirancem, ki običajno vozijo točno določene znamke vozil, vlagat toliko v pleh... Še manj se pa splača zaradi takih izgubljat živce.

Čeprav priznam, da npr. kamperaši na prehitevalnem pasu tudi meni dvignejo tlak. oops Še posebej ob dejstvu, da se to večinoma dogaja samo pri nas in da to počnejo v glavnem SLO vozniki. V tujini je glede tega kultura povsem drugačna in tudi pri nas se ti tujec, ko prehiti vozilo na voznem pasu umakne, ko je to seveda možno in varno - prav glede slednjega moraš biti tudi ti, ki voziš za njim strpen in počakati, da se pojavi možnost umika na vozni pas! Ker na drugi strani se pa najdejo tudi taki pacienti, ki ti blendajo za ritjo, čeprav ti v tistem trenutku prehitevaš, vozni pas je zabasan in se jim nimaš kam umaknit, voziš pa že tako ali tako nad omejitvijo. Take bi bilo pa tud potrebno pretepst oz. jih naučit enih osnov morale in obnašanja! :evil:
Antiznačkar po prepričanju
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe okt 29, 2010 9:23 am

Abčiha :o .... oprostite... sem alergičen na bull shit.

Kero nakladanje, da kar ni res... Avto je avto... ne glede na to kako ga hočeš personalizirat. :idea: ...plastike in železa je v vsakem avtu približno glih...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe okt 29, 2010 11:19 am

To kar sem opisal, vsekakor ne bi bil glavni razlog za nakup, daleč od tega, bi bilo pa izredno lepo iz tega vidika, ker določeni agresivneži ne bi prišli do sape, kar se mi zdi čisto zdrava doza "agresije" iz moje strani, saj s tem ne bi nikogar ogrožal in tudi oni mene v večini primerov ne bi imeli časa, ker bi bil prehitro mimo.

Zanimivo, kako "udobno" se nekateri počutijo na levem pasu, ker imajo pač malenkost dražji avto, med tem ko se najde avstrijec z LP-640, ki ga čisto nič ne moti, če ga večkrat prehiti Golf, več ali manj zaradi občudovanja njegovega avta! :D

Vglavnem bistvo mojega posta o kakšnem GTD-ju ali R-u je bilo v tem, da si sam na cesti ne želim prevelikega izstopanja, želim si pa zmogljivosti predvsem za lastno dušo, kar ima tudi precej veze z "navadnimi" in premium znamkami. Ravno VW pa verjetno najbolje združuje diskreten izgled s tehniko in dodatno opremo, ki se lahko praktično primerjata s premium avtomobili.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe okt 29, 2010 11:41 am

Polo78 je napisal/-a:Povsem jasno mi je, da se luksus plača. A ravno tu se pri avtih spet vrnemo do "izvirnega greha", ki sem ga izpostavil. Kakšen luksuz je vendar to, če moram pa zadaj odpirat šipe na roko ali pa v rokah držat plastik-fantastik volan? Kakšen luksus je to, če moram že pri tako in tako dražjem avtu še doplačevat za drago dodatno opremo, da bo luksuzna znamka tudi v praksi luksuzna in ne samo "v glavi" zaradi značke? To je srž problema oz. paradoks v mojih očeh - prodajna cena avta je premiumska, avto kot tak s svojo (ne)opremljenostjo pa ne. Zato smatram, da je tale pojem premium bolj kot ne umetno ustvarjena komercialna finta za puljenje denarja ljudem, ki dajo vse na značko. In me veseli, da ste nekateri to dojeli, ostali pa kot rečeno važno, da imate svoje veselje, kot je lepo povzel @ejsim. :D


Polo78. razlog za to je povsem preprost. Večina premium vozil izhaja še iz časa ko je bilo karkoli več kot 4 kolesa in volan že luksuz. V naših glavah so si ustvarili določeno mesto. Dandanes ponuditi kupcu nekaj več pa preprosto pomeni natlačiti avtomobil z vso potrenbo in še bolj nepotrebno tako ali drugače zahtevano kramo. Seveda vsa oprema pomeni tudi astronomsko ceno. Ker smo ljudje naravnani tako da želimo imeti tisto kar ni v našem dosegu, so prodajniki (ne samo pri avtomobilih) ugotovili kako to našo željo "uresničiti".

Poglejva to na primeru. Sosedov Francelj si želi imeti najboljši in največji stroj na vasi. Ker je od nekdaj v njegovi dolini (recimo ji Šentflorjanska) veljalo da pravi gospodje vozijo nemško sveto trojico, se odloči da bo ubodel novega A6 (kajpak sosed vozi le A4). Ko vse ponosen prikoraka v belo Ljubljano (po želji namesto Ljubljana vstavi kako drugo SLO mesto). Ugotovi da njegova družinska zapuščina in življenjski prihraniki zadoščajo ravno za vozilo njegovih sanj, se popraska po glavi (v vaški gostilni se je že cel mesec hvalil da po regresu gredo naročit novega A6). Tako osramočen seveda nebi mogel nikdar več v gostilno. Zato sklene kompromis. Naroči popolnoma oskubljeno šetico (beri plastičen volan in osnoven motor) ter belo barvo (za kovinsko ni več prihrankov) in podpiše lizing do smrti.

Zgodbica žal ne velja le za Slovence. Zato so prodajniki že zdavnaj začeli ponujati takšna "premium vozila". Po drugi strani ima ta pristop še drug malo manj opazen učinek. Kupci pravih premium vozil želijo imeti v določeni meri individualno premljena vozila (govorim še vedno o velikoserijskih premium vozilih in ne kakšnih redkih eksotih). Relativno skopa osnovna oprema in velik seznam dodatne opreme omogoča kupcu precej različnih kombinacij, ki dajo občutek individualnosti, čeprav roko na srce v nekajmiljonski nakladi vozil je morda tvoj primerek res individualen v domači ulici, v malce večjem mestu pa že ne več.

LP Tristan01

PS: Ne tega pisanja vzeti kot napad na katerokoli znamko. Audi je naveden le kot primer. Pravilo pa velja za vse.
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Pe okt 29, 2010 4:58 pm

Dragi moji!

Kaj imajo zadnje tri (3) strani debatiranja povezave z VW golfom VI in aktualnim (trenutno) Fordom focusom?!

Prosil bi, da s tem prekinete, moderator pa naj prestavi odgovore, ki ne spadajo v to temo, tja ker se "prereka" o značkah, itd., ali pa naj vse nepotrebne odgovore izbriše (+vključno s tem mojim!). Ker je tema proti koncu popolnoma zapacana.

Brez zamere vsem in lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe okt 29, 2010 7:55 pm

brett je napisal/-a:Dragi moji!

Kaj imajo zadnje tri (3) strani debatiranja povezave z VW golfom VI in aktualnim (trenutno) Fordom focusom?!


avto si kupil, en lep čas se nisi oglasil, naj se tema zapre tudi nisi zahteval in debata je šla po tej poti, po kateri je pač šla_nikom ništa vsaj branje je zanimivo....

PS. še vedno me muči tisith tvojih 8 lit pri 170km/h :?:

Samo zate slikano danes: poglej trenutno na popolnoma ravnem delu AC-ja Ford Fiesta(nova) 1.4 97KM :!: :idea:
Slika
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Pe okt 29, 2010 9:05 pm

Ta tema je bila namenjena ob nakupu avta in kasneje za vse tiste, ki se morebiti odločajo v podobni smeri. Zaradi mene se tema lahko tudi zaklene.

Hehe, kot bi mi misli bral. Prejle sem šel iz LJ proti Domžalalm po AC in sem ga med Šentjakobom in Domžalami na AC pritisnil na 160km/h in vključil tempomat. Poraba je bila med 7,9 in 8,3L slabe 3 km, ko je digitalc kazal konstantno 160km/h! Pa moraš računati, da je okoli nule zunaj, avto pa je pred tem prevozil dobrih 10km. Če je cesta kaj "napeta" pa bi se dalo tudi diskutirati.

Če verjameš prav, če pa ne, pa bog pomagaj (beri: tudi prav)!

LP
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Ford Focus vs. VW Golf VI

Napisal/-a chan Po nov 01, 2010 1:28 pm

Narejena je bila primerjava z ročnimi urami, kar je v bistvu dober in hkrati slab primer - pred časom mi je bil predstavljen primer največjih marž ravno v urarski branži. Cene raritet pač rastejo eksponentno z dodatnimi funkcijami, tj komplikacijami - tako npr. kakšni tourbillioni segajo s cenami v višave. Izdelava kakovostnih mehanizmov mehanskih ur je zapleten in drag proces, katerega kupec preplača v večkratniku. Zaradi ekskluzivnosti (ekskluzivnost = ki je za izbran, zaključen krog ljudi - po SSKJ) ter redkem številu proizvajalcev mehanizmov, je moč prodati dane izdelke za bistveno višjo ceno, kolikor dejansko stane sama manufaktura. Urarske manufakture so bistveno bolj zaprt krog, kakor avtomobilizem, cene je možno napihniti bistveno bolj.

Image oziroma ekskluzivnost izdelka se gradi dolgo časa - ne pomaga samo dvig cene in čakanje na potencialne kupce! Poznana je zgodba Audija ter njegova pot do ekskluzivnosti (80 leta), s pomočjo tehnoloških inovacij ter dobesednega prostiruiranja pri iskanju novih kupcev, še pred nedavnim v rokah BMW ali MB. Klasičen novodobni primer je iskanje imaga pri VW ter njegov ekskurz v neznano s Phaetonom. Četudi je šlo najverjetneje za najboljši premijski proizvod, se je prodaja ustavljala pri bledem znaku VW - v tem razredu pač nekaj pomeni tudi bleščava imena!!!! Podobno se je izgubil tudi superluksuzni Maybach, ki ni ujel koraka s kakšnim večnim RR ali Bentleyem.
Znamka, ki je ustvarila svojevrstni image se lahko kasneje igra do določene mere - ugled se sicer lahko hitro tudi uniči!!! Premijskost je danes produkt dolgoročnega procesa, katerega kupec pač preplača - žal ne najdem aspekta, po katerem bi "premijskost" lahko izkazovali, pa najsi gre za kvaliteto na dolgi rok (na prvih mestih nepokvarljivih modelov je malo število premijcev), varnostne aspekte (renault, toyota,...), tehnološke, zelene inovacije, ipd...
Premijskost je zgodba, ki se prodaja (npr RR) pri določenem krogu ljudi, ki si jo lahko privoščijo - avtomobilski koncerni si s tem dvigajo dodano vrednost (še poznan boj med VW ter BMW pri nakupu že omenjenega RR ter Bentleya), kar lahko vpliva tudi pri dvigu "nepremijskih" modelov - zelo dober primer zgodbe BMW ter Minija, ki je na novo ustvaril zgodbo iz dokaj plebejske znamke, katere kupci so danes dobro situirani posamezniki!

Boljši primer je najden v tekstilni industriji pri znamkah zvenečih imen, kjer niti materiali, niti kvaliteta, niti ekskluzivnost krojev, modelov ne odgovori na vprašanje visoke cene določenega izdelka (Gucci, Prada, Luis Vuitton, ipd...)
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov