Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Po apr 19, 2010 8:36 pm

danatory je napisal/-a:Vozne dinamike? Sej nikamr ne gre, če ga ne zavrtiš. Tiste negativne lastnosti, ki jih ma turbo pr dirkalniku so pa na javnih cestah nepomembne.


Primerjva: Clio RS Vs OPC,S,RC,...

Užćitek v vožnji je z atmosferskem motorju ko ti linearno poda moč od začetka do konca in ne nekaj v stilu: potegne na zečetku pol pa živi dolgčas :). Probaj vozit Hondo S2000 pa boš vedel o čem govorim...

prvo treba razčisti zakaj rabiš avto? 1.2TSI ziher ni slab motor v katrem koli avtu, AMPAK ....


pri hiši imamo Astro 1997 letnik in ima zmerno kilometražo, če bi bil avto TSI,DTI,TURBO ali kakorkoli bo že zdavnja GNIL na odpadu o tem govorim...

lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Po apr 19, 2010 8:42 pm

On je napisal/-a: AMPAK ....


pri hiši imamo Astro 1997 letnik in ima zmerno kilometražo, če bi bil avto TSI,DTI,TURBO ali kakorkoli bo že zdavnja GNIL na odpadu o tem govorim...

lep pozdrav

Res kakšna pa je ta zmerna kilometraža? Me pa res zanima k tok veš, da me kar glava boli. Mislim, da so ravno astre f imele velike probleme z rjo kajne?
Ne govori in ne posplošuj nekaj kar ni res.

Ko dobim odgovor pa ti odgovorim koliko kilometrov se da naredtiti z turbodiesli. A prov.

Lp
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Po apr 19, 2010 8:48 pm

@On

Sej se ne gre za neke vozne užitke. Pač je turbo bolj prpravn za vozt vsakodnevno. Sploh v tem primeru 1.2 tsi prot 1.6.
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Po apr 19, 2010 8:49 pm

King1 je napisal/-a:
On je napisal/-a:
danatory je napisal/-a: AMPAK ....


pri hiši imamo Astro 1997 letnik in ima zmerno kilometražo, če bi bil avto TSI,DTI,TURBO ali kakorkoli bo že zdavnja GNIL na odpadu o tem govorim...

lep pozdrav

Res kakšna pa je ta zmerna kilometraža? Me pa res zanima k tok veš, da me kar glava boli. Mislim, da so ravno astre f imele velike probleme z rjo kajne?
Ne govori in ne posplošuj nekaj kar ni res.

Ko dobim odgovor pa ti odgovorim koliko kilometrov se da naredtiti z turbodiesli. A prov.

Lp


Kaj ima rja z zržljivostjo motorja :). Ja Astre so imele probleme z rjo, poglej si Golfe itd sevede te letnike :). Lahko prideš pogledat našo astro ima morda kako pikico morda CELLo 2 ampak mašinca dela kot urca in imamo jo kot delovni stroj :)

še enkrat: ATMOSFERC vs TURBO, slednji nima šans žal ...

Ja Turbo diezeli: Sem delal na turistični agenciji v Lj in ti lahko povem kaj zdržijo slednji, samo ti bi moral skenirat račne servisov pa bi si hitro premislil.

Sicer bi pa razume tvojo reakcijo če voziš TURBO motor ...

če imaš še kakšna dejstva mi prosim piši na privat sporočilo, ker nima smisla da se drugi okvarjajo s tem...

lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Po apr 19, 2010 8:53 pm

Dobiš privat.


lp
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Po apr 19, 2010 9:09 pm

King1 je napisal/-a:Dobiš privat.


lp


Komaj čakam :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po apr 19, 2010 10:52 pm

Mene zanimajo takšne stvari, King prosim kar tukaj povej. Glede na to, da tema kar primerna, se mi ne zdi sporno.

@ On:
O tem koliko zdrži kak motor, bi se pa dalo povedat marsikaj. Stroškovno ti nič ne pomaga odsotnost turbine, če ti recimo oljna pumpa crkne pri atmosferskem 2.2 ecotec motorju in gre komplet v maline pri 140k km. Da ne govorimo še o kakšnih fuč dihtungah, elektroniki ipd. In to je le eden od primerov, da so grozni problemi z atmosferci, poglej recimo teme o starejših polotih ipd. Pišeš, kot da so atmosferci tako zelo nepokvarljivi. Sem prepričan, da bi ti marsikdo z veseljem pokazal takšne in drugačne račune pri avtih, ki imajo prevoženih manj kot 100k km.

Obstaja pa tudi nešteto dizelskih in bencinskih turbincev, ki jim recimo pri 300k km zamenjaš turbino in dalje dela kot urca, sam motor nima nobenih težav. Sicer še zamenjaš kakšen kos pri podvozju ipd. ampak to je strošek tudi pri atmosfercih. Menjava turbine pri 150k km pri spodobnih turbo agregatih je pa vsekakor bolj izjema kot pravilo.

Če bi sicer naredil iz enakih materialov atmosfersko in turbinsko mašino, bi tvoja teorija držala, vendar temu ni tako. Turbo motorji so praviloma prirejeni večjim obremenitvam. Posebno se to pozna recimo pri turbodizlih. Kje misliš, da se bolj špara z materiali, pri motorjih, ki bodo večinoma delali 10-30k km letno ali pri tistih, ki v veliko primerih letno prevozijo tudi po 50k km in več?

Kvari se pa vsak slabo narejen oz. ponesrečen motor, s turbino ali ne. Nažalost je pri obojih takih primerov ogromno. O turbinah turbo dizlov se pa itak sliši dosti več kot o okvarah atmosfercev. Le zakaj? Koliko atmosfercev pa zadnja leta dejansko prevozi več kot 200k km v 10 letih, da bi bilo govora o večjih napakah povezanih z vzdržljivostjo motorja? Večina itak takšne okvare pri izjemah vzame v zakup, češ saj je stara kanta.

In tudi če pogledaš izračune, koliko se pri velikih kilometražah letno prišpara s turbo dizli v primerjavi z atmosferci pri porabi, se višji stroški nakupa, vzdrževanja in morebitne okvare več kot poplačajo. Pa tudi razlika v ceni tudi po 10 letih ni zanemarljiva.

Potem pa pridemo do 1.2 TSI, ki v štartu ne stane nič več od občutno manj živahnega atmosferca s podobno močjo in precej manj navora. Zaradi majhne prostornine je tudi registracija cenejša, vse bolj ekološko naravnani zakoni bodo pa to razliko čedalje bolj premikali v korist bolj učinkovitih, torej turbo motorjev. Najbolj očitna prednost je pa poraba, še en velik plus za sodoben turbo motor. Torej v štartu si na istem, z letnimi dajatvami privarčuješ, s porabo pa še bolj. Če je torej tak agregat nekje v zlati sredini s pokvarljivostjo, bo še vedno bolj smiselen nakup od atmosferca, ki je po zanesljivosti nekje pri vrhu.

Atmosferski motorji zmagajo le še pri zelo kratkih relacijah. Pa tudi veliko turbodizlov preživi toliko kratkih relacij, da bi teoretično morali imeti že desetkrat menjane turbine...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 To apr 20, 2010 6:54 am

[quote="~toMmy~" Pa tudi veliko turbodizlov preživi toliko kratkih relacij, da bi teoretično morali imeti že desetkrat menjane turbine...[/quote]

Se strinjam. Turbini pri normalni vožnji nima kaj bit.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To apr 20, 2010 7:36 am

@On, tudi mene zanima zakaj turbo kao nima šans proti atmosfercu?! Ok ne rečem, če daš avto nekomu, ki ne zna ravnat s turbino (tišanje mrzlega, prehitro ugašanje vročega,...). Ampak če pri vožnji upoštevaš ta osnovna navodila za daljšo življensko dobo same turbine, potem pa res ne vem v čem je problem? Rad bi slišal nek tehten argument...

Sicer se zavedam, da pri sodobnem dizlu lahko crkne še marsikaj drugega kot sama turbina, kaj pa gre lahko potem narobe pri sodobnih turbo bencinarjih kot je TSI ali T-jet ipd.?! Edina stvar, ki sem jo slišal od določenih mehanikov, je majhna delovna prostornina motorja, kjer naj bi bili določeni materiali zato bolj obremenjeni oz. pod "stresom" in odtod posledično krajša življenska doba celega motorja (ne le turbine). Koliko je to res ne vem, se bo pač pokazalo čez par let...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To apr 20, 2010 11:05 am

On je napisal/-a:če recimo računaš na 150 K Km zamenjavo turbine ni glih zanemarljiv strošek glede na to da bi jazt moral z svojim atmosfercem zamenjati že dve :)
Mislim da ti je skoraj vse napisal danes zjutraj že ~toMmy~, jaz bi dodal še tole: ne verjamem, da bi po pravilu šla turbina že po 150.000 km, to je kar prehudo - ampak celo če bi bilo res (ampak je gotovo to bolj izjema), zame recimo to ne bi imelo velikega pomena. Govorimo namreč o 1.2 TSI, njegova ciljna publika pa so vozniki, ki delajo 10-15 tisoč kilometrov na leto ali manj (sicer bi se jim verjetno počasi že splačalo kupiti dizla, kajne).
V teh primerih je pri 150.000 kilometrih avto star že 10-15 let. Kar pomeni da je itak že zdavnaj amortiziran in odpisan (posebej v rangu nižjega in nižjega srednjega razreda) in se ga sicer uporablja dokler dela - ko pa nekaj večjega crkne, gre pa samo še na odpad. Tako preprosto je to.


On je napisal/-a:Še vedno zagovarjam atmosferski motor, tudi glede vozne dinamike in ostalih karakteristik motorja,
Ne vem če živimo v istem osončju. Kakšne vozne dinamike? Navadni atmosferski motorji (govorimo o mašinah 'za rajo', torej do cca 1.6 prostornine) so pač v vsakdanji vožnji po mojih izkušnjah bolj ali manj ena sama žalost v primerjavi s turbinsko polnjenimi, pa naj gre za TDI, TSI ali dCi.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! To apr 20, 2010 12:48 pm

On je napisal/-a:Še vedno zagovarjam atmosferski motor, tudi glede vozne dinamike in ostalih karakteristik motorja,
Ajoj no. Kot ti je že sonic napisal; kakšna vozna dinamika? Mislim, da še nisi sedel v kakšnem novejšem turbo mlinčku, ker so v primerjavi z atmosferci iste konjaže, po mojih izkušnjah, veliko boljši za vozit.
 
Uporabniški avatar
BS-speed
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: To feb 12, 2008 5:35 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a BS-speed To apr 20, 2010 1:07 pm

Vsak svojega konja hvali, oziroma usak ima svoj okus. Nekaterim je všeč atmosferc, drugim turbo. En in drug motor imata prednosti in slabosti. Moje menje je da se pozimi po snegu lažje pelje z avtmosfercom kot z turbo motorjem, pa recimo tisti ko pelje prikolico mam tut občutek da jo bo lažje peljav z atmosfercom kot z turbo motorjem. Z turbo motor je pa po mojem mnenju idealen za regionalne ceste, ob zmerni vožnji mala poraba. Tako da je od posameznika je odvisno, kaj mu bolj ugaja turbo motor ali atmosferski
Lp, Boštjan
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To apr 20, 2010 1:20 pm

BS-speed je napisal/-a:Vsak svojega konja hvali, oziroma usak ima svoj okus. Nekaterim je všeč atmosferc, drugim turbo. En in drug motor imata prednosti in slabosti. Moje menje je da se pozimi po snegu lažje pelje z avtmosfercom kot z turbo motorjem, pa recimo tisti ko pelje prikolico mam tut občutek da jo bo lažje peljav z atmosfercom kot z turbo motorjem. Z turbo motor je pa po mojem mnenju idealen za regionalne ceste, ob zmerni vožnji mala poraba. Tako da je od posameznika je odvisno, kaj mu bolj ugaja turbo motor ali atmosferski

:roll:
Tud navaden dizel je boljši kot TD, ker če vlečeš prkolco se lahko turbina dol sname in pol ti auspuh čist zapaca, pa še filter ti noter potegne, pozim ti pa sneg noter med lopatice pride in zamrzne :twisted:
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar To apr 20, 2010 1:31 pm

Meni se zdi, da turbine le niso narejene kar iz kartona in bi mogle zdržat kar precej. :)

Recimo sam imam turbodizla (glej podpis) že dve leti in sem ga kupil rabljenega starega 6 let z borimi 70.000 km od prve lastnice in v dveh letih sem naredil borih 25.000 km.

Na avtu je še prva turbina in vsi ostali mehanski deli - vsaj po besedah prve lastnice, pa tudi jaz še ničesar nisem menjal.

Avto je zdaj star 8 let in ima 95.000 prevoženih in dela vsak dan 3-kilometrsko mestno vožnjo in avto ugasne za nekaj ur, ko naredi spet enako vožnjo. Občasno ga malo preluftam na avtocesti. ;)

Pa še nekaj... avto ima povprečno med servisnimi intervali pri meni čakanja skoraj leto in pol, da prevozim 20.000 km (vem, da bi praviloma moral menjati olje in filtre strogo na eno leto). ;)
 
Uporabniški avatar
BS-speed
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: To feb 12, 2008 5:35 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a BS-speed To apr 20, 2010 1:35 pm

ban je napisal/-a:
BS-speed je napisal/-a:Vsak svojega konja hvali, oziroma usak ima svoj okus. Nekaterim je všeč atmosferc, drugim turbo. En in drug motor imata prednosti in slabosti. Moje menje je da se pozimi po snegu lažje pelje z avtmosfercom kot z turbo motorjem, pa recimo tisti ko pelje prikolico mam tut občutek da jo bo lažje peljav z atmosfercom kot z turbo motorjem. Z turbo motor je pa po mojem mnenju idealen za regionalne ceste, ob zmerni vožnji mala poraba. Tako da je od posameznika je odvisno, kaj mu bolj ugaja turbo motor ali atmosferski

:roll:
Tud navaden dizel je boljši kot TD, ker če vlečeš prkolco se lahko turbina dol sname in pol ti auspuh čist zapaca, pa še filter ti noter potegne, pozim ti pa sneg noter med lopatice pride in zamrzne :twisted:

Nisem mislil glede vzdržljivost, ampak glede voznih lasnosti. Pozimi ko je sneg na cesti in se pelješ v hrib se je lažje pelati z atmosfercom kot z turbom. Drugače ti pa čestitam za tvoj smisel za humor. Bravo, kr tako naprej.
Lp, Boštjan
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To apr 20, 2010 1:40 pm

BS-speed je napisal/-a:Nisem mislil glede vzdržljivost, ampak glede voznih lasnosti. Pozimi ko je sneg na cesti in se pelješ v hrib se je lažje pelati z atmosfercom kot z turbom

Zakaj že? Mogoče edino zato, ker moraš previdno delat z stopalko, da ne zakoplješ. Za vse drugo, še posebno za vleko prikolice pa turbo zmaga. Ker ima turbo v primerjavi z N/A enake moči veliko večji navor pri nižjih obratih. Govorim recimo o 1,6 atmosfercu in 1,2 TSI.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To apr 20, 2010 1:43 pm

BS-speed je napisal/-a:
ban je napisal/-a:
BS-speed je napisal/-a:Vsak svojega konja hvali, oziroma usak ima svoj okus. Nekaterim je všeč atmosferc, drugim turbo. En in drug motor imata prednosti in slabosti. Moje menje je da se pozimi po snegu lažje pelje z avtmosfercom kot z turbo motorjem, pa recimo tisti ko pelje prikolico mam tut občutek da jo bo lažje peljav z atmosfercom kot z turbo motorjem. Z turbo motor je pa po mojem mnenju idealen za regionalne ceste, ob zmerni vožnji mala poraba. Tako da je od posameznika je odvisno, kaj mu bolj ugaja turbo motor ali atmosferski

:roll:
Tud navaden dizel je boljši kot TD, ker če vlečeš prkolco se lahko turbina dol sname in pol ti auspuh čist zapaca, pa še filter ti noter potegne, pozim ti pa sneg noter med lopatice pride in zamrzne :twisted:

Nisem mislil glede vzdržljivost, ampak glede voznih lasnosti. Pozimi ko je sneg na cesti in se pelješ v hrib se je lažje pelati z atmosfercom kot z turbom. Drugače ti pa čestitam za tvoj smisel za humor. Bravo, kr tako naprej.

THX :lol:
Ne vem če si že vozu kakšnga TSI-ja, no jst sem ga, tud pozim, in moram rečt da ga takoj zamnejam s svojim atmosfercem. To se tko na izi pelješ da se ne da povedat, moraš probat.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To apr 20, 2010 1:46 pm

BS-speed je napisal/-a:Moje menje je da se pozimi po snegu lažje pelje z avtmosfercom kot z turbo motorjem


Tale izjava je čist mimo...no pa povej kakšna razlika je po snegu vozit se s atmosfercem ali s turbo motorjem.

BS-speed je napisal/-a:pa recimo tisti ko pelje prikolico mam tut občutek da jo bo lažje peljav z atmosfercom kot z turbo motorjem.


Slab občutek imaš. Vzemi dva enaka modela avtov, eden atmosferec pa eden turbo, pa naj oba vlečeta za sabo prikolico pa ene 300kg notr, pa da vidimo kateri bolj vleče v vrhniški ali višnjegorski klanec.

BS-speed je napisal/-a:Z turbo motor je pa po mojem mnenju idealen za regionalne ceste, ob zmerni vožnji mala poraba.


To glede porabe se strinjam, sicer je pa ravno obratno. Po ravnem je atmosferec podobno hiter kot turbo, takoj gre cesta malo bolj v hrib pa je turbo v prednosti.

Izbira je stvar posameznika, svetujem pa vsakemu da se najprej zapelje z obema, pa naredi malo več kot krog po mestu, pa bo takoj videl koliko je ura. ;)

lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To apr 20, 2010 1:49 pm

Jst samo tale diagram pogledam, pa vidim kolk je ura...
Velik navor pri nizkih obratih hkrati pa uporaben do 6000rpm+. Čista zmaga.
Edina stvar, ki je še boljša pri dizlu, je malo manjša poraba zaradi boljšega izkoristka diesel procesa.
Zadnjič spremenil Energetik81, dne To apr 20, 2010 1:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 20, 2010 1:50 pm

ban je napisal/-a:
BS-speed je napisal/-a:Vsak svojega konja hvali, oziroma usak ima svoj okus. Nekaterim je všeč atmosferc, drugim turbo. En in drug motor imata prednosti in slabosti. Moje menje je da se pozimi po snegu lažje pelje z avtmosfercom kot z turbo motorjem, pa recimo tisti ko pelje prikolico mam tut občutek da jo bo lažje peljav z atmosfercom kot z turbo motorjem. Z turbo motor je pa po mojem mnenju idealen za regionalne ceste, ob zmerni vožnji mala poraba. Tako da je od posameznika je odvisno, kaj mu bolj ugaja turbo motor ali atmosferski

:roll:
Tud navaden dizel je boljši kot TD, ker če vlečeš prkolco se lahko turbina dol sname in pol ti auspuh čist zapaca, pa še filter ti noter potegne, pozim ti pa sneg noter med lopatice pride in zamrzne :twisted:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov