On je napisal/-a:če recimo računaš na 150 K Km zamenjavo turbine ni glih zanemarljiv strošek glede na to da bi jazt moral z svojim atmosfercem zamenjati že dve

Mislim da ti je skoraj vse napisal danes zjutraj že ~toMmy~, jaz bi dodal še tole: ne verjamem, da bi po pravilu šla turbina že po 150.000 km, to je kar prehudo - ampak celo če bi bilo res (ampak je gotovo to bolj izjema), zame recimo to ne bi imelo velikega pomena. Govorimo namreč o 1.2 TSI, njegova ciljna publika pa so vozniki, ki delajo 10-15 tisoč kilometrov na leto ali manj (sicer bi se jim verjetno počasi že splačalo kupiti dizla, kajne).
V teh primerih je pri 150.000 kilometrih avto star že 10-15 let. Kar pomeni da je itak že zdavnaj amortiziran in odpisan (posebej v rangu nižjega in nižjega srednjega razreda) in se ga sicer uporablja dokler dela - ko pa nekaj večjega crkne, gre pa samo še na odpad. Tako preprosto je to.
On je napisal/-a:Še vedno zagovarjam atmosferski motor, tudi glede vozne dinamike in ostalih karakteristik motorja,
Ne vem če živimo v istem osončju. Kakšne vozne dinamike? Navadni atmosferski motorji (govorimo o mašinah 'za rajo', torej do cca 1.6 prostornine) so pač v vsakdanji vožnji po mojih izkušnjah bolj ali manj ena sama žalost v primerjavi s turbinsko polnjenimi, pa naj gre za TDI, TSI ali dCi.