Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To apr 20, 2010 2:46 pm

Eni spet valite take buce, da to ni res.

Kaj ko bi veleumi svoje izjave podkrepili s kakimi tehtnimi argumenti ali pa vsaj sodili na podlagi lastnih in ne izkusenj soseda za sankom, ki pozna nekoga, ki je slisal za nekoga od kogar stric, ki je mehanik tam tocno ve kaj in kako je? :roll:

Leti predvsem na biserne popadke BS-speeda in Ona.

LPF
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To apr 20, 2010 3:10 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Mene zanimajo takšne stvari, King prosim kar tukaj povej. Glede na to, da tema kar primerna, se mi ne zdi sporno.



Res ne želim smetiti teme zato sva midva z uporabnikom @ on stvari račistila po zasebnih sporočilih.

@tommy povej kaj te zanima in ti z veseljem odpišem. 8) 8) .
Mogoče moje izkušnje z n/a motorji in turbo diesli?

lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To apr 20, 2010 4:18 pm

King1 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Mene zanimajo takšne stvari, King prosim kar tukaj povej. Glede na to, da tema kar primerna, se mi ne zdi sporno.



Res ne želim smetiti teme zato sva midva z uporabnikom @ on stvari račistila po zasebnih sporočilih.

@tommy povej kaj te zanima in ti z veseljem odpišem. 8) 8) .
Mogoče moje izkušnje z n/a motorji in turbo diesli?

lp


A nisi ti reku neki da je Opel j**c? :D

Drgač sem pa jaz tudi bolj za atmosferce, predvsem zaradi linearnega podajanja moči, mi pa pač ni nek problem avto v vrtljaje zavrtet, kot je očitno nekaterim tuki na forumu :roll: . Pač je očitno najnovejši fetiš šaltanje na 1500 vrtljajev in gledanje trenutne porabe... :roll:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To apr 20, 2010 5:43 pm

speedfreak je napisal/-a:A nisi ti reku neki da je Opel j**c? :D



Morda leti to name? :lol: :lol: Če ja potem mislim, da poznaš moje mnenje glede opla. ;) ;)

lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To apr 20, 2010 6:09 pm

King1 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:A nisi ti reku neki da je Opel j**c? :D



Morda leti to name? :lol: :lol: Če ja potem mislim, da poznaš moje mnenje glede opla. ;) ;)

lp


Ti pa moje glede vw :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 20, 2010 6:37 pm

Hehe saj če bi vsi imeli enako mnenje glede znamk, bi večina debat na tem forumu zamrla! :D

King, zanimalo me je predvsem to, "koliko km se da naredit s turbo dizli", če imaš slučajno kakšne ekstrmne kilometraže v mislim. Malce sem radoveden, če še avti delajo po 500k km in več, kot jih je naš tranporter premlel brez večjih težav, potem pa še šel za med k naslednjemu lastniku! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc To apr 20, 2010 7:10 pm

:pop:
Zadnjič spremenil ggorenc, dne Sr apr 21, 2010 7:49 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To apr 20, 2010 8:57 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Hehe saj če bi vsi imeli enako mnenje glede znamk, bi večina debat na tem forumu zamrla! :D

King, zanimalo me je predvsem to, "koliko km se da naredit s turbo dizli", če imaš slučajno kakšne ekstrmne kilometraže v mislim. Malce sem radoveden, če še avti delajo po 500k km in več, kot jih je naš tranporter premlel brez večjih težav, potem pa še šel za med k naslednjemu lastniku! ;)


Glede znamk se strinjam s teboj. ;)

Kar pa se tiče ekstremnih kolimetrov naj samo omenim našega starega tdi ( 110 ), ki je imel na števcu 400.000 km-jev verjetno še več in se je z njim opravljalo taxi dejavnost.
Se pravi, da jih je po načinu vožnje in obrabljenosti materijalov imel krepko več in vse razen sklopke in kompresorja klime je bilo še original. Pustimo stvari, ki se pač obrabljajo. No turbina je bila še vedno prva in ni kazala nekih hudih znakov dotrajanosti. ( po pričanju mehanika, ki je avto redno servisiral ).

Lep primer je tudi bratov tdi ( 90 ), ki se približuje 300.000 km-jev in še vedno brez vsakega najmanjšega problema. Pa mislim, da ima tudi že čez, ker je avto uvoženc.

In kot še zanimivost ima moja astra 210.000 km-jev in brez enega samega problema z samo turbino. Vem, da ni neka huda kilometrina ampak nekaj pa je.

Da nebo kdo mislil, da preferiram opevani tdi ampak pač z njimi imam pač največ izkušenj. Sem pa prepričan, da obstajajo motorji, ki z dobrim vzdrževanjem zlahka presežejo pol miljona kilometrov. Pa naj bo to: tdi, dci, dti, d,cdi .... .

lp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 20, 2010 9:04 pm

Hvala za kanček optimizma v utopičnem strahu pred razpadanjem turbin pri 150k km! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To apr 20, 2010 9:46 pm

speedfreak je napisal/-a:Drgač sem pa jaz tudi bolj za atmosferce, predvsem zaradi linearnega podajanja moči, mi pa pač ni nek problem avto v vrtljaje zavrtet, kot je očitno nekaterim tuki na forumu :roll: . Pač je očitno najnovejši fetiš šaltanje na 1500 vrtljajev in gledanje trenutne porabe... :roll:


Če pa tole ni linearno naraščanje moči, potem pa ne vem, kaj je... :)
Navor je velikem območju obratov enak, moč torej naraščo povsem linearno z obrati, ker je P = M x obrati x konst.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

dd

Napisal/-a warmaster To apr 20, 2010 10:19 pm

Evo avto je pri hiši. Sicer še nisem naredil neki dost kilometrov, ampak prvi vtisi so kar dobri. Res da motorja nisem pognal v rdeče obrate(ker je pač popolnoma nov), ampak se ga da tja do 3500 obratov lepo vozit, in se tudi kr čuti ko "zagrabi" turbina nekje malenkost nad 2000 obrati. Potovalni računalnik kaže porabo nekje 8,5litra sedaj po 40 prevoženih kilometih, kar je dokaj visoka poraba. Sicer je dejal prodajalec da bo od začetka pil nekoliko več, nekaj pa h tej porabi pripomorejo naše "testne" vožne oz bolj testni krogi.(upam vsaj ;) )
Drugače pa, ko se avto malo ulavfa, da si nabere vsaj kakšnega tisočaka, pa bom malo bolj konkretno sprobal tale mlinček. Takrat bom pomoje dobil pravi občutek, kako se obnese motor.

Am ja še eno vprašanje? Približno koliko kilometrov rabi ta motor da se nekak ulavfa, oziroma da ga lahko začneš malo bol "tišat?"
Slika
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch To apr 20, 2010 11:04 pm

gofra je napisal/-a:Eni spet valite take buce, da to ni res.

Kaj ko bi veleumi svoje izjave podkrepili s kakimi tehtnimi argumenti ali pa vsaj sodili na podlagi lastnih in ne izkusenj soseda za sankom, ki pozna nekoga, ki je slisal za nekoga od kogar stric, ki je mehanik tam tocno ve kaj in kako je? :roll:

Leti predvsem na biserne popadke BS-speeda in Ona.

LPF


Moreš pa priznati,da se vsaj pošteno nasmejiš,ko bereš takšne "zanimive"izjave :lol: .
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny To apr 20, 2010 11:21 pm

Energetik81 je napisal/-a:Če pa tole ni linearno naraščanje moči, potem pa ne vem, kaj je... :)
Navor je velikem območju obratov enak, moč torej naraščo povsem linearno z obrati, ker je P = M x obrati x konst.


Ej res fajn stran, sem dolgo iskal kaj podobnega z dynocharti ! :tomidelej: Čeprav ironično ravno motor,ki me ta trenutek zanima, ni objavljen heh. Vseeno pa zakon stran, če so res podatki čisto realni.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: dd

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 20, 2010 11:52 pm

warmaster je napisal/-a:Evo avto je pri hiši. Sicer še nisem naredil neki dost kilometrov, ampak prvi vtisi so kar dobri. Res da motorja nisem pognal v rdeče obrate(ker je pač popolnoma nov), ampak se ga da tja do 3500 obratov lepo vozit, in se tudi kr čuti ko "zagrabi" turbina nekje malenkost nad 2000 obrati. Potovalni računalnik kaže porabo nekje 8,5litra sedaj po 40 prevoženih kilometih, kar je dokaj visoka poraba. Sicer je dejal prodajalec da bo od začetka pil nekoliko več, nekaj pa h tej porabi pripomorejo naše "testne" vožne oz bolj testni krogi.(upam vsaj ;) )
Drugače pa, ko se avto malo ulavfa, da si nabere vsaj kakšnega tisočaka, pa bom malo bolj konkretno sprobal tale mlinček. Takrat bom pomoje dobil pravi občutek, kako se obnese motor.

Am ja še eno vprašanje? Približno koliko kilometrov rabi ta motor da se nekak ulavfa, oziroma da ga lahko začneš malo bol "tišat?"


Navodila so verjetno zraven, tam ponavadi piše kako dolgo in na kakšen način ga ulaufat. ;)

Poraba bo definitvno padla, ko se ulaufa in še, ko se ga malo bolj navadite ter s tem začnete malo bolj izkoriščati njegove prednosti.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Sr apr 21, 2010 5:40 am

Da odgovorim vsem skupaj, kateri imate nekaj pripomb čez moj komentare:

Kot Atmostverc vs turbo je bil mišljen razred "POLO" in neki passati itd... Za moje pojme je dizel ali turbo bencinar popolnoma NEPOTREBEN v tem rangu avtomobila in ga jemljem kot dobro marketinško potezo. Bomo videli kaj bo pokazal čas TSI-ju, TCE-ju in ostalim malim mlinčkom...

Kar se tiče zrdžljivosti vitalnih delov Turbo motorjev je tako: Lahko gre zelo dolgo brez problemov (NAJ GRE ŠE VEČ) morte pa priznat da jih gre tudi kar nekaj zelo malo ( Beri: posti na našem forumu: glasna turbina, zaribal ojnični (sicer lahk tud pri benzincu, ampak bolj poredko) itd...

Naj nekdo ne razume moje poste kot napad na nekoga ali kaj, ampak sprejme moje mišljenje...

Super za nakup TSI-ja, naj ti dolgo služi. Glavno da si ti srečen in ne kaj nekdo pravi sploh pa ne tle na forumu (pa naj bo to ON,King ali kdorkoli)

SREČNO VOŽNJO
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr apr 21, 2010 7:24 am

On je napisal/-a:Kar se tiče zrdžljivosti vitalnih delov Turbo motorjev je tako: Lahko gre zelo dolgo brez problemov (NAJ GRE ŠE VEČ) morte pa priznat da jih gre tudi kar nekaj zelo malo ( Beri: posti na našem forumu: glasna turbina, zaribal ojnični (sicer lahk tud pri benzincu, ampak bolj poredko) itd...


Kot sem že nekoč napisal v eni drugi temi, moraš razumet, da se na forume ponavadi prijavijo ljudje/vozniki/lastniki, ki imajo takšno ali drugačno težavo, ker želijo nasvet oz. pomoč od drugih. Zato lahko dobiš lažen občutek, da se določeni avti kvarijo kot po tekočem traku, v resnici pa moraš pogledat:
kolikšen je odstotek ljudi, ki se jim je določen avto pokvaril v primerjavi s številom prodanih takih modelov avtomobila...To je zame pokazatelj realnega stanja, koliko se avtomobili kvarijo. ;)

Po drugi strani pa so zelo redki uporabniki forumov, ki se prijavijo gor samo, da se pohvalijo kako njihov avto dela in so zadovoljni z njim. Upam, da razumeš kaj se s tem hotel povedat. ;)
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Sr apr 21, 2010 7:55 am

peroRS je napisal/-a:
Po drugi strani pa so zelo redki uporabniki forumov, ki se prijavijo gor samo, da se pohvalijo kako njihov avto dela in so zadovoljni z njim. Upam, da razumeš kaj se s tem hotel povedat. ;)


JAZ se lahko pohvalim, da grejo vsi avti pri hišio zelo dobro in sicer:

Opel Astra F 1997 1.6 bencin (cca 10 000 Km/letno) delovni stroj št 1
Opel Astra H 2006 1.6 bencin ( cca 15 000 - 20 000 Km/letno)
VW Golf 2 diezel: delovni stroj št. 2 :)
VW passat 1.9 TDI 96KW 2002 ( 20 000 letno) izredno lepo vzdrževan, poraba 5,5litra ;)
Honda cbr 600 RR 2003 ( 8000letno)

Če bi seštel stroške vzrževanja med vozili je vrstni red takšen:

Passat, astraH, Astra F, Honda; Golf2 :)

Če hočeš dobiti realno stanje glede kvaliteta, treba pogledat po servisih itd in je res da ne moreš po forumu sodit kakšen je avto...

LP
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr apr 21, 2010 8:39 am

speedfreak je napisal/-a:Drgač sem pa jaz tudi bolj za atmosferce, predvsem zaradi linearnega podajanja moči, mi pa pač ni nek problem avto v vrtljaje zavrtet, kot je očitno nekaterim tuki na forumu :roll: . Pač je očitno najnovejši fetiš šaltanje na 1500 vrtljajev in gledanje trenutne porabe... :roll:
Linearno podajanje moči pri novejših turbo motorjih ni več tak problem kot včasih. Posebej pri npr. tistih 1.4 TSI motorjih, ki imajo poleg turbine še kompresor. Recimo tak, kot ga imamo doma v touranu - ko začne resno grabiti (nekje pod 1500 obrati oz. prej), lepo nadaljuje. Sicer ga še nisem dobro pregonil (še ni utečen, ima manj kot 1000 km), ampak pospešuje zelo zvezno, kolikor sem opazil.

Glede fetiša na šaltanje pri 1500 :D - hja, meni je pa fajn, če motor zgodaj razvije dovolj moči oz. navora. Temu se reče prožnost ;)
V večini voženj je zelo luštno, da ni treba motorja prisiliti v tuljenje, da kaj da od sebe... se pozna tudi pri zvočnem udobju...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr apr 21, 2010 5:24 pm

sonic je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:Drgač sem pa jaz tudi bolj za atmosferce, predvsem zaradi linearnega podajanja moči, mi pa pač ni nek problem avto v vrtljaje zavrtet, kot je očitno nekaterim tuki na forumu :roll: . Pač je očitno najnovejši fetiš šaltanje na 1500 vrtljajev in gledanje trenutne porabe... :roll:
Linearno podajanje moči pri novejših turbo motorjih ni več tak problem kot včasih. Posebej pri npr. tistih 1.4 TSI motorjih, ki imajo poleg turbine še kompresor. Recimo tak, kot ga imamo doma v touranu - ko začne resno grabiti (nekje pod 1500 obrati oz. prej), lepo nadaljuje. Sicer ga še nisem dobro pregonil (še ni utečen, ima manj kot 1000 km), ampak pospešuje zelo zvezno, kolikor sem opazil.

Glede fetiša na šaltanje pri 1500 :D - hja, meni je pa fajn, če motor zgodaj razvije dovolj moči oz. navora. Temu se reče prožnost ;)
V večini voženj je zelo luštno, da ni treba motorja prisiliti v tuljenje, da kaj da od sebe... se pozna tudi pri zvočnem udobju...


Verjamem, samo enim je všeč tuljenje :lol: .

Pa da ne bo kdo narobe razumel da sem po defaultu proti turbincem, nisem, nikakor ne, samo rad mam zvezno podajanje moči, ne pa tisti turbo ( dieselski ), vratolomilski sunek.

1.6.thp od PSA/BMW tudi sune, ampakto se še da preživet, najslabši so glede tega itak dizli, ki jih moraš non-stop šaltati.

Da ne bom čisto off, še vedno mislim da je ta mlinček za povprečnega uporabnika popolnoma zadosti.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
zijan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So dec 13, 2008 11:48 am

Napisal/-a zijan Če apr 22, 2010 3:48 pm

tristan01 je napisal/-a:Še kratek update. V petek in soboto sem imel na testu Golfa z 1.2 TSI motorjem. Moram priznati da sem pozitivno presenečen. Poraba se suče okrog 7 litrov. Motorček postreže z dovolj navora praktično s prostega teka. Zelo presenetljivo se motor obnese bolje kot 90 konjski TDI. Vozil sem iz KP v LJ in nazaj - torej je na poti precej strmih klancev. Mislim, da je na manj zahtevni poti lahko poraba še dosti manjša. Motor se ob normalni vožnji vrti med 2 in 3.000 RPM - zahvaljujoč dobro preračunanemu menjalniku. Navora je dovolj, da s tempomatom drži konstantno hitrost tudi v vrhniški in črnokalski klanec. Skratka motor je več kot dostojen naslednik 1.6 atmosferca in za povprečno zahtevnega voznika povsem zadosti. Preseneti še z zmerno porabo in tihim delovanjem.
LP Tristan01


Tudi Golf V s "starim" 1.6 s tempomatom drži konstanto hitrost v vrhniški in črnokalski klanec brez problemov. Poraba Lj - Trst in nazaj je med 7 - 8 litrov...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov