~toMmy~ je napisal/-a:Hehe saj če bi vsi imeli enako mnenje glede znamk, bi večina debat na tem forumu zamrla!
King, zanimalo me je predvsem to, "koliko km se da naredit s turbo dizli", če imaš slučajno kakšne ekstrmne kilometraže v mislim. Malce sem radoveden, če še avti delajo po 500k km in več, kot jih je naš tranporter premlel brez večjih težav, potem pa še šel za med k naslednjemu lastniku!

Glede znamk se strinjam s teboj.
Kar pa se tiče ekstremnih kolimetrov naj samo omenim našega starega tdi ( 110 ), ki je imel na števcu 400.000 km-jev verjetno še več in se je z njim opravljalo taxi dejavnost.
Se pravi, da jih je po načinu vožnje in obrabljenosti materijalov imel krepko več in vse razen sklopke in kompresorja klime je bilo še original. Pustimo stvari, ki se pač obrabljajo. No turbina je bila še vedno prva in ni kazala nekih hudih znakov dotrajanosti. ( po pričanju mehanika, ki je avto redno servisiral ).
Lep primer je tudi bratov tdi ( 90 ), ki se približuje 300.000 km-jev in še vedno brez vsakega najmanjšega problema. Pa mislim, da ima tudi že čez, ker je avto uvoženc.
In kot še zanimivost ima moja astra 210.000 km-jev in brez enega samega problema z samo turbino. Vem, da ni neka huda kilometrina ampak nekaj pa je.
Da nebo kdo mislil, da preferiram opevani tdi ampak pač z njimi imam pač največ izkušenj. Sem pa prepričan, da obstajajo motorji, ki z dobrim vzdrževanjem zlahka presežejo pol miljona kilometrov. Pa naj bo to: tdi, dci, dti, d,cdi .... .
lp