vozil več relacij in kratkih poti z novim polotom 1.2TSI.
na kratko; ker je avto nov (2000km) se ga po ravnem vozi 1500-2000, po klancih pa pač po potrebi več. prikazovalnik kako prestavljati je zelo natančen in inteligenten. priporočam vsem, ki ga do sedaj niste gledali oz. niste vozili avtov s turbino, da ga gledate.
uporabnik, ki mi je avto posodil je do sedaj vozil P207 1.4 75konjev. vozil sem se po obali in ga preizkusil na več mestih.
najprej me je seveda fasciniral motor. menjalnik je tudi dober, vendar bi lahko imel krajšo ročico in krajše hode. problem je da je ročica postavljena precej nizko. podvozje sploh ni tako trdo kot bi pričakoval. je pa zato zelo suvereno v ovinkih in hkrati grajam premehek volan. sicer pa avto je le mestni in seveda več povratnih informacij niti nebi pričakoval..
poraba ankaran-fiesa vse po omejitvah, brez naglih pospeševanj debelo pod 6 litrov. poraba ankaran- koper in malo vrtenja po krožnih s parkiranjem in vračanjem največ 6,5 litra.
direktna primerjava s p207: vsaj 2 litra konstantno nižja poraba, avto se premika brez kakršnega koli napora, je podobno udoben, hkrati pa ni nagibajoča se karjolca (dosti bolj stabilen na zavoju avtgoceste od kopra proti ITA meji), je tudi dosti tišji (6. prestava pri 130 pomeni 2350 obratov), notranjost je urejena brez sexy srebrne plastike (res pa je da je potrebno doplačilo za lepo notranjost), prestavna ročica je natančna in se ne maje, vrata in drugi elementi imajo vodila, ki s svojo predimenzioniranostojo vsaj meni dajo vedeti, da se avto ne bo razpadel v roku 2eh let.
s pravo opremo, kakšnimi 17" in xenonom ter čip tuningom se ga res nebi branil! komaj čakam, da se avto ulaufa in da probam še celoten spekter obratov
