Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc To apr 27, 2010 6:17 pm

U aktualnom broju auto motor i sport ima usporedni test Golfa 1.2 TSI, 1,6 TDI 90 i 105 KS

tvor. izmjer.
1.6 TDI KS/Nm 90/230 96/262
1.6 TDI KS/Nm 105/250 108/272
1.2 TSI KS/Nm 105/175 122/195



Našao test Golfa 1.2 TSI (105ks)(1271kg) i Golfa 1.4 TSI (122ks)(1316kg), na stranicama auto-motor-und-sport.de. Pogled na performanse :

1.2 TSI (175Nm pri 1550 o/min) ....... 1.4 TSI (200Nm pri 1500 o/min)

__0-80 km/h 7,0 Sek. ....................... __0-80 km/h 6,8 Sek.
0-100 km/h 10,6 Sek. ....................... 0-100 km/h 10,4 Sek.
0-120 km/h 15,1 Sek. ....................... 0-120 km/h 14,8 Sek.
0-130 km/h 18,1 Sek. ....................... 0-130 km/h 17,6 Sek.
0-160 km/h 32,7 Sek. ....................... 0-160 km/h 31,0 Sek

Ili su oni nešto krivo izmjerili/utipkali, ili stvarno ima kusur konja



Se kaj nejasnega :D
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a 4vale6 To apr 27, 2010 6:35 pm

Da še jaz pripomnim nekaj. Zadnjič sem po naklučju odkril zanimivo primerjavo, doma imamo kio sportage 2.0 z 128HP, max navora premore 175NM in sicer šele pri 4700 rpm, medtem ko ga ima za primerjavo novi 1.2 TSI isto 175NM vendar od 1550 do 4100. Avto večinoma uporabljamo za vožnjo po terenu in slabših cestah (delovni avto) in vleko prikolice in mislim da bi to delo vw motor (npr. v Yeti-ju) opravljal precej bolje klub veliko manjši prostornini in manjši konjenici, kaj menite?
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc To apr 27, 2010 7:25 pm

Bi, ampak vprasanje kako dolgo. Se zmeraj je za vsakodnevno tlako primernejsi in udobnejsi motor z vecjo prostornino in manjso konjenico. Obcasne izpade pa prezivi tudi 1.2 tsi motor. Konec koncev precej sportnih avtomobilov ze lepo desetletje presega 100KM na liter prostornine...
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Če apr 29, 2010 7:26 pm

Takole, 1.2 TSI polo je prispel. Ce ima kdo kaksna vprasanja, na dan. Zaenkrat je obcutek kar dober. Vsekakor ima avto vec kot 105 deklariranih "konjev" in bi se ga komot privadil kot vsakodnevno prevozno sredstvo. Morda bo to kar nova fabia RS kombi. Kaksen sparovcek je tale 1.2tsi, kdo sploh se rabi dizle v majhnih karoserijah :lol:
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe apr 30, 2010 5:12 am

Odpeli eno relacijsko furo na nežno, pa javi koliko popije tale stvarca. Pri nas resno razmišljamo da bi nadomestil 1.4 TDIja v Fabiji Combi, ki je resen kanditat za nakup.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster Pe apr 30, 2010 7:15 am

Včeraj sem bil z golfom v Ljubljani, kjer sem šel montirati vlečno kljuko, na željo očeta. Velenje-Arja Vas pol pa avtocesta do Ljubljane in enaka trasa nazaj, po avtocesti sem se vozil nekje 130-140km/h. Povprečna poraba ko sem prispel domov po potovalnem računalniku točnih 6 litrov. Res da ga nisem tišal, ker je pač nov, ampak se mi zdi da je to kar nizka poraba. Nekateri celo pravijo da potovalni računalnik kaže še nekoliko več ter da ko se motor ulavfa, poraba še pade. Zaenkrat same pohvale motorju, tudi lepo vleče sploh v klance kjer se občutno čuti pomoč turbine. Po mojem mnenju lepo zamenjal 105 konjskega dizla. Če pa še pomislim koliko smo prihranili pri nakupu novega v primerjavi z dizeljskim agregatom je tale motorček kar prava izbira.

Tako je moje mnenje, zaenkrat :D
Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: ss

Napisal/-a ban Pe apr 30, 2010 7:52 am

warmaster je napisal/-a:Včeraj sem bil z golfom v Ljubljani, kjer sem šel montirati vlečno kljuko, na željo očeta. Velenje-Arja Vas pol pa avtocesta do Ljubljane in enaka trasa nazaj, po avtocesti sem se vozil nekje 130-140km/h. Povprečna poraba ko sem prispel domov po potovalnem računalniku točnih 6 litrov. Res da ga nisem tišal, ker je pač nov, ampak se mi zdi da je to kar nizka poraba. Nekateri celo pravijo da potovalni računalnik kaže še nekoliko več ter da ko se motor ulavfa, poraba še pade. Zaenkrat same pohvale motorju, tudi lepo vleče sploh v klance kjer se občutno čuti pomoč turbine. Po mojem mnenju lepo zamenjal 105 konjskega dizla. Če pa še pomislim koliko smo prihranili pri nakupu novega v primerjavi z dizeljskim agregatom je tale motorček kar prava izbira.

Tako je moje mnenje, zaenkrat :D

Kolk je pa ta motor kej glasen oz. neglasen? Ker 1.4 TSI je tako tih da ga skorej ne slišiš, tudi na AC je neverjetno tih. Pa na kolkih obratih se vrti v 6. prestavi pri recimo 130-140 km/h?
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe apr 30, 2010 8:15 am

Mene pa zanima ena druga stvar, ki je nisem nikjer zasledil (morda sem tudi spregledal, ne vem...): Koliko skupnega imata oba TSI motorja, torej 1.2 in 1.4 z starejšimi motorji istih prostornin iz VAG grupe, ki niso bili nek biser vzdržljivosti in nepokvarljivosti?

Sploh me zanima 1.4 motor, ki ima identično prostornino (1.390 ccm) kot tisti problematičen motor 1.4 16V (75km) iz starih Polov in Golfov? Če naštejem le nekaj glavnih problemov, ki sem jih imel sam pri Polu:
- že od novega avta dalje je metalo olje čez oddušnik v zračni filter
- nonstop si moral pucat loputo za gas, ki je bila znova in znova zapacana
- problemi z elektroniko, nihanje obratov v prostem teku, ugašanje motorja na avtocesti brez posebnega razloga itd. itd.

Torej koliko in kaj od teh problemov so odpravili oz. ali imata kot rečeno ta dva 1.4 motorja, razen identične prostornine, sploh še kaj skupnega? Resno sprašujem, ker priznam, da ste me mal zrajcal s temi TSI motorji :lol: , ki bi lahko bil potencialni nakup enkrat v prihodnosti (bodisi VW, Škoda ipd. - z značko nisem obremenjen!), v kolikor bi se izkazali za neproblematične...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe apr 30, 2010 8:20 am

Hja jaz lahko povem, da TSI nima lopute :) Vsaj je nebi smel imet, ker ima direktni vbrizg goriva.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

Re: ss

Napisal/-a warmaster Pe apr 30, 2010 8:21 am

ban je napisal/-a:
warmaster je napisal/-a:Včeraj sem bil z golfom v Ljubljani, kjer sem šel montirati vlečno kljuko, na željo očeta. Velenje-Arja Vas pol pa avtocesta do Ljubljane in enaka trasa nazaj, po avtocesti sem se vozil nekje 130-140km/h. Povprečna poraba ko sem prispel domov po potovalnem računalniku točnih 6 litrov. Res da ga nisem tišal, ker je pač nov, ampak se mi zdi da je to kar nizka poraba. Nekateri celo pravijo da potovalni računalnik kaže še nekoliko več ter da ko se motor ulavfa, poraba še pade. Zaenkrat same pohvale motorju, tudi lepo vleče sploh v klance kjer se občutno čuti pomoč turbine. Po mojem mnenju lepo zamenjal 105 konjskega dizla. Če pa še pomislim koliko smo prihranili pri nakupu novega v primerjavi z dizeljskim agregatom je tale motorček kar prava izbira.

Tako je moje mnenje, zaenkrat :D

Kolk je pa ta motor kej glasen oz. neglasen? Ker 1.4 TSI je tako tih da ga skorej ne slišiš, tudi na AC je neverjetno tih. Pa na kolkih obratih se vrti v 6. prestavi pri recimo 130-140 km/h?


Ej za obrate ti nemorem povedat, ker se enostavno nisem "am vzel" oziroma nisem gledal. Drugače je pa tih ja zelo, ga skorajda ne slišiš. Če pa je v prostem teku, pa da imaš zaprta okna in vrata, ga dejansko ne slišiš, že od zunaj ropote tko kot en mali elektro motor :D
Slika
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Pe apr 30, 2010 2:54 pm

Ima Polo dosedanjih izkusnjah podobno porabo. Ne vem, nimam se casa voziti zaenkrat :D

Pri 100kmh ima Polo v 6. prestavi cca 2000rpm, torej se vrti pri 140kmh z 2800rpm in pri elektronsko omejenih 190kmh okoli 3800rpm. Po stevcu gledano.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe apr 30, 2010 7:59 pm

ggorenc je napisal/-a:Ima Polo dosedanjih izkusnjah podobno porabo. Ne vem, nimam se casa voziti zaenkrat :D

Pri 100kmh ima Polo v 6. prestavi cca 2000rpm, torej se vrti pri 140kmh z 2800rpm in pri elektronsko omejenih 190kmh okoli 3800rpm. Po stevcu gledano.


Tega ne razumem...kaj si s tem mislil :?:
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe apr 30, 2010 8:04 pm

peroRS je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:Ima Polo dosedanjih izkusnjah podobno porabo. Ne vem, nimam se casa voziti zaenkrat :D

Pri 100kmh ima Polo v 6. prestavi cca 2000rpm, torej se vrti pri 140kmh z 2800rpm in pri elektronsko omejenih 190kmh okoli 3800rpm. Po stevcu gledano.


Tega ne razumem...kaj si s tem mislil :?:


Verjetno ni šlo čez 190 :lol:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe apr 30, 2010 8:06 pm

ggorenc je napisal/-a:Ima Polo dosedanjih izkusnjah podobno porabo. Ne vem, nimam se casa voziti zaenkrat :D

Pri 100kmh ima Polo v 6. prestavi cca 2000rpm, torej se vrti pri 140kmh z 2800rpm in pri elektronsko omejenih 190kmh okoli 3800rpm. Po stevcu gledano.

ti s tud "elektronsko omejen" :roll: ........190 je MAX. in več ga nahecaš le, če se s "triglava" spustiš... :lol:
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe apr 30, 2010 8:35 pm

sašo5 je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:Ima Polo dosedanjih izkusnjah podobno porabo. Ne vem, nimam se casa voziti zaenkrat :D

Pri 100kmh ima Polo v 6. prestavi cca 2000rpm, torej se vrti pri 140kmh z 2800rpm in pri elektronsko omejenih 190kmh okoli 3800rpm. Po stevcu gledano.

ti s tud "elektronsko omejen" :roll: ........190 je MAX. in več ga nahecaš le, če se s "triglava" spustiš... :lol:


Če je 190 kmh pri 3800 rpm in če je na obratomeru 7000 rpm je logično da je končna hitrost 350 kmh :)

joke :-P
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Pe apr 30, 2010 8:38 pm

sašo5 je napisal/-a:190 je MAX. in več ga nahecaš le, če se s "triglava" spustiš... :lol:


:har :har

lp
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Ne maj 02, 2010 5:26 pm

Avto ima na valjarjih 124KM. In ce koga zanima ima avto tako elektronsko blokado hitrosti (190kph), kot tudi EDL (electronic limited slip diff - zaporo diferenciala) (!!)

Ce verjamete ali ne, je meni vseeno, avto je moj in sem o modelu zbiral material po spletu kar nekaj mesecev pa se dosti internih podatkov in PR materiala sem dobil.. ki ponavadi ne pricurlja na dan, saj je danes vrhunec intelektualne zmoznosti povprecnega kupca primerjava 16" vs. 18" alu feltna.

Kogar zanima si bo zadeve ze izbrskal. Verjetno vas vecina frajerjev ne ve niti, da ima 1.2 TSI o katerem govorimo ves cas zgolj 8 ventilov :D
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne maj 02, 2010 5:29 pm

ggorenc je napisal/-a: Verjetno vas vecina frajerjev ne ve niti, da ima 1.2 TSI o katerem govorimo ves cas zgolj 8 ventilov :D


To pa sem vedel oz. sem prebral.

lp
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne maj 02, 2010 6:20 pm

vozil več relacij in kratkih poti z novim polotom 1.2TSI.
na kratko; ker je avto nov (2000km) se ga po ravnem vozi 1500-2000, po klancih pa pač po potrebi več. prikazovalnik kako prestavljati je zelo natančen in inteligenten. priporočam vsem, ki ga do sedaj niste gledali oz. niste vozili avtov s turbino, da ga gledate.
uporabnik, ki mi je avto posodil je do sedaj vozil P207 1.4 75konjev. vozil sem se po obali in ga preizkusil na več mestih.
najprej me je seveda fasciniral motor. menjalnik je tudi dober, vendar bi lahko imel krajšo ročico in krajše hode. problem je da je ročica postavljena precej nizko. podvozje sploh ni tako trdo kot bi pričakoval. je pa zato zelo suvereno v ovinkih in hkrati grajam premehek volan. sicer pa avto je le mestni in seveda več povratnih informacij niti nebi pričakoval..

poraba ankaran-fiesa vse po omejitvah, brez naglih pospeševanj debelo pod 6 litrov. poraba ankaran- koper in malo vrtenja po krožnih s parkiranjem in vračanjem največ 6,5 litra.

direktna primerjava s p207: vsaj 2 litra konstantno nižja poraba, avto se premika brez kakršnega koli napora, je podobno udoben, hkrati pa ni nagibajoča se karjolca (dosti bolj stabilen na zavoju avtgoceste od kopra proti ITA meji), je tudi dosti tišji (6. prestava pri 130 pomeni 2350 obratov), notranjost je urejena brez sexy srebrne plastike (res pa je da je potrebno doplačilo za lepo notranjost), prestavna ročica je natančna in se ne maje, vrata in drugi elementi imajo vodila, ki s svojo predimenzioniranostojo vsaj meni dajo vedeti, da se avto ne bo razpadel v roku 2eh let.

s pravo opremo, kakšnimi 17" in xenonom ter čip tuningom se ga res nebi branil! komaj čakam, da se avto ulaufa in da probam še celoten spekter obratov :lol:
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne maj 02, 2010 8:37 pm

Dva litra nižja poraba kot pri P207 z 1.4, 75 KM???
Kaj to pomeni, da mu je pil 8,5 l/100km? Pa kaj delate z avti :roll:
Jaz sem zdajle v teh dveh dneh naredil 455 km z clijičem 12 let starim z 1.4 motorjem, ki ima tudi 75 konjev. Vozil skoz po stari cesti iz Kozjanskega čez Celje, Vransko, Tuhinska, Kamnik, Voljčji potok. Nazaj pa na Kamnik, čez Černivc, Gornji Grad, Logarska iz Logarske pa nazaj dol po celi dolini čez Celje do doma.
Druga relacija je pa bila od doma po isi poti do Trojan, potem pa na Izlake, Trbovlje, čez klance v Hrastnik, Rimske toplice, Jurklošter, Lesično, Kozje, Buče v Podčetrtku sem šel tankat in preračunana poraba za to prevoženo pot je bila 5,27 l/100km.

Kraje sem napisal zato, da se vidi kot sem vozil. Skratka zelo razgiban teren.
Ne vem kaj delate z novimi avti, da vam pijejo 3 litre več.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov