
p.s: ok Polota 1.0 ne štejem. Tisto vžge pri -30 bolje kot pri +30


nooblette je napisal/-a:Evo malo z ogledov.
Testne vožnje nisem opravil. Zafira mi je delovala kar v redu prav tako touran. Oba diesel. Nekako mi je padlo nekaj na misel danes, če bo kdo znal razložiti.
Novi kombiji so tudi turbo diesel, imajo verjetno fap, terajo jih vsi mogoči vozniki. Preživijo zelo težka izživljanja pa vendar pri 200kkm in naprej še vedno deluje brezhibno. Ali je pri dostavnih vozilih kvaliteta motorjev, podvozja in vsega toliko bolje narejena? Resno sprašujem kajti vidim pri znancu kako se vozijo službeni ducatoti, trafici,vivaroti, itd... Potem pa uprašam, če so kakšni izredni servisi pa mi odgovori tu pa tam kakšen drugače pa več ali manj samo redno servisiranje. Grem pogledat 2-3 kombije pa vsi po 200kkm in gor![]()
Ivan36 je napisal/-a:Evo šel testirat 500 L ma to je ogromen Fiat, konkurent C4 Pic,pazi malo 17 col kotaći XL razred ??? WTF
V glavnem dobr narjen in udoben a spet ima prekratek sedalni del za tiste bolj dolgonoge
Preglednost 100% materijali odlični, panoramsko steklo ogromno. Vozil ga pa še nisem, ker je padalo ( snežilo) ko decembra ! A pomembno Volan je za visoke voznike nizek ! Ne vidiš na števce hitrosti in obratov !!!
~toMmy~ je napisal/-a:Načeloma so bolj trpežni, ker je podvozje prilagojeno večji nosilnosti, motorji imajo večjo kubikažo kot avti pri primerljivi moči, lažje dobiš bolj špartansko opremljenega (kar si rekel, da ti ustreza) ipd. Niso pa zaradi tega ravno imuni na okvare...
Sam po sebi je kombi zelo zelo uporabna zadeva, vožnja je prijetna, če ti ustreza višje sedenje, ... poraba pa seveda višja.
yashica je napisal/-a:Kako si ga testiral, če ga nisi vozilKvečjemu si ga ogledal.
Materiali so odlični... ali to pomeni mehko gumirano armaturko
nooblette je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Načeloma so bolj trpežni, ker je podvozje prilagojeno večji nosilnosti, motorji imajo večjo kubikažo kot avti pri primerljivi moči, lažje dobiš bolj špartansko opremljenega (kar si rekel, da ti ustreza) ipd. Niso pa zaradi tega ravno imuni na okvare...
Sam po sebi je kombi zelo zelo uporabna zadeva, vožnja je prijetna, če ti ustreza višje sedenje, ... poraba pa seveda višja.
Se je tudi meni zdelo tako. Samo verjetno ne obstaja kombi diesel z porabo 5 litrov, ali pač? (govorim za kakšno potniško varijanto z stekli okrog)?
~toMmy~ je napisal/-a:nooblette je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Načeloma so bolj trpežni, ker je podvozje prilagojeno večji nosilnosti, motorji imajo večjo kubikažo kot avti pri primerljivi moči, lažje dobiš bolj špartansko opremljenega (kar si rekel, da ti ustreza) ipd. Niso pa zaradi tega ravno imuni na okvare...
Sam po sebi je kombi zelo zelo uporabna zadeva, vožnja je prijetna, če ti ustreza višje sedenje, ... poraba pa seveda višja.
Se je tudi meni zdelo tako. Samo verjetno ne obstaja kombi diesel z porabo 5 litrov, ali pač? (govorim za kakšno potniško varijanto z stekli okrog)?
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Niti približno ne boš imel 5l porabe
Ivan36 je napisal/-a:Evo šel testirat 500 L ma to je ogromen Fiat, konkurent C4 Pic,pazi malo 17 col kotaći XL razred ??? WTF
V glavnem dobr narjen in udoben a spet ima prekratek sedalni del za tiste bolj dolgonoge
Preglednost 100% materijali odlični, panoramsko steklo ogromno. Vozil ga pa še nisem, ker je padalo ( snežilo) ko decembra ! A pomembno Volan je za visoke voznike nizek ! Ne vidiš na števce hitrosti in obratov !!!
esem je napisal/-a:Potem kupi avto, prvenstveno namenjen vzhodnim trgom. Dacia, PSA dvojčka ipd
nooblette je napisal/-a:Ivan36 je napisal/-a:Evo šel testirat 500 L ma to je ogromen Fiat, konkurent C4 Pic,pazi malo 17 col kotaći XL razred ??? WTF
V glavnem dobr narjen in udoben a spet ima prekratek sedalni del za tiste bolj dolgonoge
Preglednost 100% materijali odlični, panoramsko steklo ogromno. Vozil ga pa še nisem, ker je padalo ( snežilo) ko decembra ! A pomembno Volan je za visoke voznike nizek ! Ne vidiš na števce hitrosti in obratov !!!
A veste kaj me tudi skrbi, če sem nekje v tujini kjer mi nek novejši avto crkne je lahko zelo problematično. Dostikrat hodim tudi v države/kraje kjer niso ravno moderne avtomehanične delavnice okoli. Zato je ta skrb okoli novih avtomobilov še toliko večja. Za moj trenutni avto pa je dosti, da imaš ključ 13 sabo pa celega podreš, če se malo pošalim.
maxipin je napisal/-a:nooblette je napisal/-a:Ivan36 je napisal/-a:Evo šel testirat 500 L ma to je ogromen Fiat, konkurent C4 Pic,pazi malo 17 col kotaći XL razred ??? WTF
V glavnem dobr narjen in udoben a spet ima prekratek sedalni del za tiste bolj dolgonoge
Preglednost 100% materijali odlični, panoramsko steklo ogromno. Vozil ga pa še nisem, ker je padalo ( snežilo) ko decembra ! A pomembno Volan je za visoke voznike nizek ! Ne vidiš na števce hitrosti in obratov !!!
A veste kaj me tudi skrbi, če sem nekje v tujini kjer mi nek novejši avto crkne je lahko zelo problematično. Dostikrat hodim tudi v države/kraje kjer niso ravno moderne avtomehanične delavnice okoli. Zato je ta skrb okoli novih avtomobilov še toliko večja. Za moj trenutni avto pa je dosti, da imaš ključ 13 sabo pa celega podreš, če se malo pošalim.
Res nevem od kot ti take pobiraš? Verjetno če boš kupil nov avto in z njim delal lepo ne bo kar na lepem crknil v tujini (brez predhodnih znakov). Menim da si ti že malo obseden s to tvojo vzdržljivostjo. In če toliko hodiš po tujini, nevem kaj si sploh cincal od bencinarjev. Sploh veš kaj želiš?
Po forumu brska: blasfemik in 13 gostov