Še vedno se je zabavno vrniti vsake toliko časa na to temo in prebrati nove anekdote slovenskih kupcev najugodnejših rabljenih vozil

Kot ste verjetno vsi opazili, je v Sloveniji v zadnjih letih več avtotrgovin kot kapelic. Tričetrt avtov iz uvoza. Vsi ti avti imajo lahko prebavljive kilometre, sijoč izgled in privlačno ceno. In vse to skupaj je dovolj za slovenskega kupca. Ponavadi je tak avto seveda cenejši od sosednjega oglasa na avtonetu, ki ga prodaja slovenski lastnik, prvi lastnik, servisiran in z višjimi kilometri pa vzdrževanju primerno ceno, pa seveda se njegov avto ne sveti tako, ker ga ni spoliral preden se je odločil ga dati na oglas.
Zato čisto preprost nasvet: ko vidite nek čudovit avto pri dilerju, se zamislite,
kakšna je bila nabavna cena tega avta v Nemčiji, da je na to ceno prodajalec lahko še prištel stroške prevoza, uvoznih dajatev in davkov, stroške čiščenja in ostale stroške, pa še svojo maržo (ki ni 200 eur, kot vam morda prodajalec trdi). In avto je še kar cenovno ugoden! A vam to nič ne pove, da je kupil najcenejši tak avto v Nemčiji? In tisti, ki ne gledate samo en meter pred sabo, veste, da so kvalitetni avti, servisirani, nerazbiti.., dražji v Nemčiji kot pri nas. Oziroma so cene vsaj čisto enake.
Če bi namreč trgovec izbral avto v Nemčiji, ki je zares od prvega lastnika in z realnimi 139.000 km in zares nerazbit, bi zanj plačal enako ceno kot se prodajajo v Sloveniji. Ali pa še višjo. Potem bi moral avto še uvoziti, plačati vse stroške in dajatve, plus svoja marža (ki ni 200 eur), pa bi bil avto tako drag, da ga ne bi noben hotel niti poklicati. Seveda enim se zdaj prižge lučka, da taki trgovci naenkrat kupijo 30 avtov in dobijo zato nižjo ceno. OK, ampak zakaj pa bi Hans svoj avto dal na dražbo, če pa je dober? Tam so vozila iz poslovnega najema, ki se vozijo temu primerno. Poslovni najem pa vzamejo izključno podjetja, ki avte ne kupijo, da jim stojijo pred firmo. Hehe ..

Zato ne sanjajte sploh o takih avtih, ker izračun preživetja trgovine enostavno ne zdrži takšne pravljice

jaz bi se izogibal tudi oglasom, ki vsebujejo izraz "vrhunsko ohranjen". A se je kdo ustavil pa pomislil, da to sploh nič ne pomeni v slovenskem jeziku?

pa razni nebovpijoči naslovi oglasa z nizkimi kilometri. Mimogrede, uradnim ali večjim avtohišam jaz osebno ne zaupam nič bolj kot mini trgovcem. Tudi oni namreč niso dobrodelna ustanova, ampak so podvrženi trgu povpraševanje, ponudba, cena.
Avto raje uvozite sami ali pa preko agencije, avto pa izberite sami. Ampak to boste plačali! Avto bo kar nekaj tisoč eurov dražji od ostalih na avtonetu. Boste pa vedeli kaj imate. In previdno, v Nemčiji je res kaznivo previjanje kilometrov, ampak tudi oni so krvavi pod kožo. Navidezno izvozijo avto na Slovaško, v Poljsko, "nazaj" pa pride avto z lepimi kilometri.
Še najbolje je pristati na realnih tleh in kupiti nov avto po svojih osebnih zmožnostih. Srečno, pridem spet čez kakšen mesec, ko se nabere kaj novega čtiva
