
Glede same alteje lahko rečem, da je bila 2009 faceliftana. Novi so motorji, del notranjosti, optimizirano je podvozje,nova akustika, sprednji del je drugačen, tudi zadaj je nekaj razlik. Glede uporabnosti imamo različne kriterije, ampak recimo nekateri konkurenti še danes ne premorejo ravnega dna, ki ga altea, sicer za doplačilo, premore. Ravno dno imajo le ob odstranitvi sedežev, ali ob pomiku sedežev v navpični položaj. Da nima ledic? Ima pa družinski paket z original lcd tv v stropu vozila, ki ga prav tako večina konkurentov ne premore. Pa še bi se našlo. Ne gre spregledali dejstva, da je kljub letom njena prodaja v tujini zelo dobra in zato se tudi še prodaja, v tujini imajo v ponudbi tudi 4x4 pogon! Poleg tega je bistvu kopija vw, imata celo identičen radio in navigacijski sistem, identične so pa žal tudi napake pri motorjih! Po teh letih nima več nobenih bistvenih napak razen motornih, vse je doterano do maksimuma.
Nekateri ob nakupu sploh ne prebirate forumov o okvarah, za ople je znano, da so imeli od astre h naprej in še danes, velike težave z menjalniki (m32), ravno z najbolj popularnimi motorji. Dajte si pogledat še za kakega c-max-a, ki ima težave z elektroniko. Skratka, očitno se danes kupuje le tisto, ki je kao fancy, ker ima led lučke in kar je kao moderno. Pol pa jokcanje na forumu, da je crknilo to in ono.
Sam se pogledal večino konkurentov (razen kie in renoja) in se odločil končno zaradi cene. Pogoj je bila vlečna kljuka s podporo esp za stabilizacijo prikolice, tega noben kandidat razen opla in vw seveda ni izpolnjeval. Sam imam alteo xl, 2.0 cr, 140 ps. Z vso možno opremo, ki je bila takrat na ceniku. Seveda z original vlečno kljuko. Cena 21280, sicer s popustom. Vw touran z identičnim motorjem in enako opremo, 27500 EUR. C max, 25000. S tem, da se od vseh razen od c-maxa, najboljše pelje in ima v športnem paketu najboljše sedeže za moje pojme (193cm, težave s hrbtenico).
Trenutno so pa cene še padle za tisočaka in nekatere opreme več ni na voljo, ker se 2016 načeloma proizvodnja ukine.