Firediver je napisal/-a:No, saj v državi moramo hočeš/nočeš še marsikaj drugega neporebnega z davki vzdrževati, pa se nihče pretirano ne razburja.
Tudi vsak od nas ima svoje delo in svojo plačo, ki pa mora izvirat od nekega dohodka pravne osebe, pri kateri smo zaposleni. In tako morajo avtohiše tudi od nekje imeti dovolj dohodka za vzdrževanje svojih salonov (oblika, oprema, prenova na vsakih x let itak predpiše "centrala" v SLO, skupaj z zasoljeno ceno opreme za salone in delavnice, ki jo mora avtohiša plačati, + izobraževanja vseh delavcev, + obiski internih inšpektorjev in še marsikaj drugega).
V tej temi je bolj poudarek na teh trgovcih, meni pa gredo bolj na živce banke in zavarovalnice, vse okinčane v marmorju ali vsaj granitu, razkošno ogromne steklene površine itd...če jim gre slabo, jih je treba ali dokapitalizirati ali pa dvignejo premije - -v vsakem primeru so zmagovalci. Da ne rečem kakšne glede javne uprave (nekje velik manjko, nekje občuten presežek moštva)
Ampak je za živce bolje, da se ne vznemirjam...Srečen in vesel Božič vsem, pa po pameti danes na cesti, ker bo veliko voznikov vprašljive treznosti..
pskoda je napisal/-a:Prodajalci avtov, banke (tudi ostali niso nič boljši) imajo lahko take cene, marže ker narod to plačuje in ne vem zakaj bi zniževal obresti, klestili dobiček jaz ga ne bi.
Najlepše povedano je greš do prodajalca se pogajaš za ceno, kredit če je potreben in presodiš ali boš plačal ali pač ne in odkorakaš, ker te nobeden ne sili, da kupiš nov avto.
ps.: če so stene bank, avto hiš v marmorju, steklu hvala bogu imajo vsaj privatniki posel in denar kroži kot bi moral povsod.
yashica je napisal/-a:Ceno avtomobila določata distributer oziroma uvoznik in proizvajalec, tema dvema gre glavnina zaslužka. Uvoznik določa RVC, kar pomeni, da določa razliko v ceni, ki jo ustvari prodajalec, ko proda blago, v tem primeru vozilo. Točno se ve koliko mora ostati prodajalcu in koliko ima manevrskega prostora.
V praksi so marže prodajalcev od nekje 5-15%, pri osnovnih modelih lahko tudi precej pod 5% ali celo 0. Malce zmotno je prepričanje, da se prodajalci valjajo v maržah. Oglaševane popuste za vozila iz zaloge, prednovoletne popuste in podobno, financira uvoznik in tudi višje popuste za količinski nakup vozil odobri uvoznik.
Glavnina zaslužka salonov in servisov je iz naslova oderuških marž na nadomestne dele in dodatno opremo, ne pa iz naslova marž pri prodaji novih vozil. Tisti, ki se hvalijo z rekordnimi popusti, se bodisi lažejo in verjamejo sami sebi ali pa imajo konkretne notranje veze.
yashica je napisal/-a:Ceno avtomobila določata distributer oziroma uvoznik in proizvajalec, tema dvema gre glavnina zaslužka. Uvoznik določa RVC, kar pomeni, da določa razliko v ceni, ki jo ustvari prodajalec, ko proda blago, v tem primeru vozilo. Točno se ve koliko mora ostati prodajalcu in koliko ima manevrskega prostora.
V praksi so marže prodajalcev od nekje 5-15%, pri osnovnih modelih lahko tudi precej pod 5% ali celo 0. Malce zmotno je prepričanje, da se prodajalci valjajo v maržah. Oglaševane popuste za vozila iz zaloge, prednovoletne popuste in podobno, financira uvoznik in tudi višje popuste za količinski nakup vozil odobri uvoznik.
Glavnina zaslužka salonov in servisov je iz naslova oderuških marž na nadomestne dele in dodatno opremo, ne pa iz naslova marž pri prodaji novih vozil. Tisti, ki se hvalijo z rekordnimi popusti, se bodisi lažejo in verjamejo sami sebi ali pa imajo konkretne notranje veze.
maniaxxx je napisal/-a:tale avto za 12k? Predvidevam, da je MPC okoli 20k...koliko sem mimo usekal?
maniaxxx je napisal/-a:@Trijo, katere znamke je tale avto za 12k? Predvidevam, da je MPC okoli 20k...koliko sem mimo usekal?
maniaxxx je napisal/-a:
@Trijo, katere znamke je tale avto za 12k? Predvidevam, da je MPC okoli 20k...koliko sem mimo usekal?
yashica je napisal/-a:Ceno avtomobila določata distributer oziroma uvoznik in proizvajalec, tema dvema gre glavnina zaslužka. Uvoznik določa RVC, kar pomeni, da določa razliko v ceni, ki jo ustvari prodajalec, ko proda blago, v tem primeru vozilo. Točno se ve koliko mora ostati prodajalcu in koliko ima manevrskega prostora.
V praksi so marže prodajalcev od nekje 5-15%, pri osnovnih modelih lahko tudi precej pod 5% ali celo 0. Malce zmotno je prepričanje, da se prodajalci valjajo v maržah. Oglaševane popuste za vozila iz zaloge, prednovoletne popuste in podobno, financira uvoznik in tudi višje popuste za količinski nakup vozil odobri uvoznik.
Glavnina zaslužka salonov in servisov je iz naslova oderuških marž na nadomestne dele in dodatno opremo, ne pa iz naslova marž pri prodaji novih vozil. Tisti, ki se hvalijo z rekordnimi popusti, se bodisi lažejo in verjamejo sami sebi ali pa imajo konkretne notranje veze.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov