boštjan_01 je napisal/-a:Imam izkušnje z 2,0 tdi
Prodal sem ga z 430 000km, sam sem naredil 150 000km. Intervalni servisi daljši od predpisanih. Razen rednih servisov sem menjal grelne svečke, vse zavore, zadaj vzmeti in kolesni ležaji (zaradi prikolice), nikoli dolil niti kapljice olja. Po znani zgodovini se ni nič posebnega delalo na avtu, tudi mehanik ni nič opazil.
Sedaj imam spet enak motor, novejše generacije. Rabljen z 250 000km, na začetku narejen veliki servis. Naredil sem 12 000km, olja ne manjka niti za milimeter. Na 17 000km imam namen menjat samo filter, na 25-30 000km pa še olje.
Po dolgih letih sem srečal sošolca. Imel je 2,0 tdi in naredil 700 000km. Imel je prometno in mu je bilo zelo žal za avto.
Ti motorji so zelo pogosti in je normalno, da se kakšen najde z okvaro. Na splošno so znani da se naredi 300-400 000km brez nekih čudežev. Za razliko od nekaterih, ko že pri 100 000km svetijo vse možne lučke.
Po dolgih letih sem srečal sošolca. Imel je 2,0 tdi in naredil 700 000km. Imel je prometno in mu je bilo zelo žal za avto.
Legenda pravi, da so šele takrat odkrili, da avto sploh nima ročke za dvig haube


